Toon posts:

HELP ben mijn data kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft. Ik heb een 250 gb schijf en een 160 gb schijf (Om deze twee gaat het om) Nou wou ik van die 160 schijf van de 40 gb partition(windows opstart) een image maken. Deze image wou ik wegzetten op de 250 gb schijf. (hier staat/stond al mijn software+films op) Aangezien ik hier nog genoeg ruimte over had heb ik de image hiernaartie weggezet met een hoge compressie. Dit heb ik gedaan met norton ghost 8 in de command line (dus voor windows opstart)
Hier heeft meneer 20 min over gedaan. Na het opstarten van de pc zegt windows dat die hele 250 gb schijf leeg is. IK BAAL ALS EEN STEKKER DUS. hij vraagt nu elke keer of ik hem wil formateren. dit heb ik nog niet gedaan. Bestaat er niet een mogelijkheid dat ik me data terug krijg ? Er bestaan zeer veel programma's bij mijn wete maar welke is goed enz enz.

PLEACE HELP ME!!!!!

Erwin.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Volgens mij wordt daar in deze FAQ (Die van Opslagmedia dus, daar vallen HDD's nou eenmaal onder) het een en ander over uitgelegd.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd, Overige Hardware is geen dumpbak...

Daarnaast horen topictitels informatief en niet schreeuwerig te zijn. Als je eens wat minder baalt en wat meer eigen inzet toont is er ueberhaupt geen topic nodig :o

Komt bij dat je zowat nooit in andermans topic post. Waarom zou iemand jou helpen als jij nooit een ander helpt :?

[ Voor 23% gewijzigd door dion_b op 09-03-2006 23:10 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.