[FAQ]voeding onderdeel?

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik was kort opzoek naar wat informatie over een voeding, dus ik bekeek eerste de FAQ hier even.

Nu lees ik:
We beginnen bij de basis en dat is de combinatie Processor/Moederbord/Geheugen. Daarna zullen de voeding (PSU), de AGP interface (alleen grafische kaarten), PCI interface (allerlei insteekkaarten), de HDD interface en de kast aan worden gestipt.
Maar na dit stuk, wordt het woord 'voeding' en 'PSU' geen enkele keer meer genoemd. Lees ik erover heen of zit ik op de verkeerde plaats te zoeken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 10:36

Phreak

KTM SuperDuke

Jij bedoel de FAQ die in OH staat?

Dat is het topic "Welke voeding heb ik nodig"
Daar staat veel info in over voedingen.

Blyatifull

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Dat niet zozeer, had dat topic al wat doorgebladerd. Was meer opzoek naar richtlijnen hoe je dus zeker kan vaststellen dat je voeding niet goed is, zonder eerst dus een nieuwe te kopen :)

Het stukje 'Stabiliteit van de voeding' had ik al doorgelezen, ik heb een aantal van deze problemen met een 350watt voeding in een erg simpel systeem. Echter was dit topic puur voor de 'foute vermelding' binnen de CSL FAQ.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.