Mijn favoriete discussie..... 
Ik krijg altijd het vermoeden dat mensen denken dat ze het kunnen, of zitten er andere effecten aanvast. Als bekend is dat je er niet meer dan 23 kan registreren, hoe kan je er dan in vredesnaam 140+ verwerken.
Greyh0und schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:14:
Ik weet dat je ogen tussen 20 a 23 fps kunnen zien, maar je hersenen kunnen hoger waarnemen.
Orion84 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:21:
[...]
Niet, maar omdat die frames heel veeel op elkaar lijken merk je daar niks van.
Als eerste is een feit dat de ogen niet meer dan 20 á 23 frames kunnen registeren. Als tweede wordt gesteld dat het teveel opelkaar lijkt en je er niets van merkt. Dan komt persoon 3 met superogen, die kan er namelijk 140 registreren.Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:29:
de ene kan wel het verschil zien tussen 100 en 200frames en de ander lukt dat al niet. (ik zie het verschil tussen 140 en hoger niet) misschien mede omdat ik contactlenzen van +12 heb met allerlij cylinders van dien. (beroerd slechte ogen). en een gezichtsveld van net 80%
Ik krijg altijd het vermoeden dat mensen denken dat ze het kunnen, of zitten er andere effecten aanvast. Als bekend is dat je er niet meer dan 23 kan registreren, hoe kan je er dan in vredesnaam 140+ verwerken.