Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een K7S5A Moederbord van ECS
Nu wil ik het volgende even weten:

Bij het programma FreshDiagnose van FreshDevices staat bij mijn moederbord onder processor info from bios het volgende:

Maximum Speed: 1200MHZ
Current Speed: 1300MHZ

Is dit wel goed?

ik heb deze pc 2ehands gekocht en bij de processor op het afschrift staat dat die wel 1,7GHZ is
kan ik deze alsnog op 1,7GHZ laten draaien? of nog hoger? Overclock?

Of is dit al helemaal niet goed omdat die al 100MHZ hoger is dan dat mn moederbord ondersteunt? of ligt dit aan mn bios? omdat er Processor info from bios staat?

Processor: AMD Athlon XP 1500+, ik weet dus ook niet hoeveel GHZ mn processor nou daadwerkelijk is? 1,3GHZ of 1,7GHZ kun je dit checken met een programma ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 07:54 ]

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Als je ff op google kijkt zie je direct al je antwoord.
AMD Athlon XP 1500+ (1.33GHz)
Trouwens, de k7s5a is het meest verschikkelijke bord naar mijn ervaring wat gemaakt is door ECS. Vaak spontaan verliezen van instellingen in de bios ed.

Niet alle rivisies hebben dat probleem, dus ik hoop het beste voor je :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Allereerst welkom op GoT. Je eerste topic gaat echter dicht met de volgende adviezen:
Werp eens een blik op de forumindeling, dan zie je onder andere dat er een apart forum is voor Processors, Mobo's & Geheugen. In de FAQ aldaar vind je de belangrijkste dingen over moederborden.
Verdiep je zelf eens in de materie. Ik heb het idee dat je nog niet precies weet waar je het over hebt. Sla de handleiding er dus eens op na, zoek met Google en neem eventueel een kijkje op BeginnersWeb.nl

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.