Na jaren lang genoten te hebben van de Active Mode functie van dc++, doettie het vandaag niet meer. Ik heb windows Xp Home onlangs opnieuw geinstalleerd met alle updates erbij. Ook dc++ staat er weer op en naar mijn mening goed ingesteld.
Ik kreeg van mijn sweex modem router annex a, opnieuw het ipadres 10.0.0.7
Bij Virtual server heb ik 412tcp en 412 udp door gestuurd naar bovenstaand adres. Ook verschillende poorten maken geen verschil.
Bij dc++ heb ik mijn adsl ip adres ingevuld: 62.166.5.** en bij poorten 700 / 710 of 412/412 .
beide instellingen werken niet.
Zoeken in pasive mode kan natuurlijk wel, maar dat zuigt. Wie weet wat ik nu over het hoofd zie, of waarom het niet werkt.
Ik heb ook al geprobeerd de NAT functies van mn router te veranderen zonder effect.
Ik kreeg van mijn sweex modem router annex a, opnieuw het ipadres 10.0.0.7
Bij Virtual server heb ik 412tcp en 412 udp door gestuurd naar bovenstaand adres. Ook verschillende poorten maken geen verschil.
Bij dc++ heb ik mijn adsl ip adres ingevuld: 62.166.5.** en bij poorten 700 / 710 of 412/412 .
beide instellingen werken niet.
Zoeken in pasive mode kan natuurlijk wel, maar dat zuigt. Wie weet wat ik nu over het hoofd zie, of waarom het niet werkt.
Ik heb ook al geprobeerd de NAT functies van mn router te veranderen zonder effect.