Heeft iemand hier ook een idee waar ik de necromancy skill kan leren? Ik heb daar al redelijk wat kaarten voor en ik heb nog 8 skill points over...
weet iemand of er een toets combinatie is om meerdere items uit je inventory te verplaatsen naar bijv een kist?
best irritant als je 99 items van een bepaalt type hebt en dan 99 keer moeten slepen
best irritant als je 99 items van een bepaalt type hebt en dan 99 keer moeten slepen
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
in rovant of ravantMarcj schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:37:
Heeft iemand hier ook een idee waar ik de necromancy skill kan leren? Ik heb daar al redelijk wat kaarten voor en ik heb nog 8 skill points over...
http://static.gameparty.net/screenshots/3223/78956.jpg
links boven tharbakin
Barracuda schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:11:
[...]
in rovant of ravant
http://static.gameparty.net/screenshots/3223/78956.jpg
links boven tharbakin
Klopt het trouwens dat gesummende beesten niet meelopen? Ik heb het met de Demon, Hell Master en Skeleton Archer allemaal. Deze blijven gewoon op het plek staan en vallen alleen monsters aan die in de buurt staan. Dat deze beesten 4-8 minuten blijven leven heb ik natuurlijk niet veel aan als ik ze niet kan meenemen...
yup dat is "normaal' zeer iritantMarcj schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:58:
[...]
Heel erg bedankt, ik heb hem gevonden. Ik ben nu al level 15 necromancer erbij geworden
Klopt het trouwens dat gesummende beesten niet meelopen? Ik heb het met de Demon, Hell Master en Skeleton Archer allemaal. Deze blijven gewoon op het plek staan en vallen alleen monsters aan die in de buurt staan. Dat deze beesten 4-8 minuten blijven leven heb ik natuurlijk niet veel aan als ik ze niet kan meenemen...
Zeg wat houd de multiplayer van deze game in?
Zitten er nog veel bugs in? (heb de game besteld)
Zitten er nog veel bugs in? (heb de game besteld)
- Onno b
- Registratie: Augustus 2005
- Laatst online: 29-06 23:38
Heilige iRacing data koeien
Geen matches
Ja dat paard heb ik idd ook, dacht dat het betere rijden aan mij lag dus toch ff me oude paard opgezocht.... en verrek ja dat ding gaat echt een stuk beterdelorean7 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:40:
Vond gisteravond een paardje bij een stapel orcs. Nou ja paardje... soort van Chocobo meets lizard monster, deze lijkt veel beter in staat om bergen op en af te hobbelen zonder meteen vast te lopen.
Waren die melee trainers al ergens gesignalleerd? Ik heb nog 20 skill points die ergens in moeten.
En het spel is inderdaad erg leuk, level scaling wil ik nooit meer meemaken! (en dat heeft deze game niet). Alleen lijkt het door het combineren van items wel erg makkelijk te worden, ben pas level 30 ofzo dus kan misschien nog gevaarlijk worden.
Nadeel is alleen dat ie vrij snel het leven voor gezien laat.
Tip voor het combineren van items -> bewaar leuke upgrades in een kist en voeg ze pas toe als het moeilijker wordt. Tenzij je no cheat godmode wilt oc
Verwijderd
Geen matches
Patch 1.4 "de patch der patches" nadert snel .. er wordt zelfs gesproken over vanavond/morgen !
best wel grappig dat er idd verschillende soorten paarden inzitten. wacht maar tot je zon necromancer paard tegenkomt..
Laten we het hopen, ik hoop alleen niet dat je de game weer helemaal opnieuw moet beginnen ofzo, heb er al best wat tijd ingestoken.... Ach ja, we zien het wel!Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:12:
Patch 1.4 "de patch der patches" nadert snel .. er wordt zelfs gesproken over vanavond/morgen !
I pitty the fools who took my game-station.....
- Onno b
Matched: worlds, two
Ik heb deze, geen idee welke het moet zijn maar het rijdt iig erg goed in vergelijking met die normal horseMUSTIS schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:53:
best wel grappig dat er idd verschillende soorten paarden inzitten. wacht maar tot je zon necromancer paard tegenkomt..
[img=http://img504.imageshack.us/img504/9942/paardtwoworldsiw8.th.jpg]
Zo net de CE binnen en wat een pakket zeg!!
Inhoud:
T-shirt met opdruk.
playing cards.
Area map.
Handleiding.
Game + Bonus DVD
En last but not least..... een DOLK
Inhoud:
T-shirt met opdruk.
playing cards.
Area map.
Handleiding.
Game + Bonus DVD
- Onno b
Geen matches
Mensen lees mijn ondertitel maar even goed door en blijf er aan denken hè: Gebruik geweld alleen in games! Want tja nieuws: Onderzoek: 'geweld in videogames beïnvloedt hersenen' en als er dan een dolk bijgeleverd wordtMeijsteR schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:40:
Inhoud:
T-shirt met opdruk.
playing cards.
Area map.
Handleiding.
Game + Bonus DVD
PIX!MeijsteR schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:40:
Inhoud:
T-shirt met opdruk.
playing cards.
Area map.
Handleiding.
Game + Bonus DVD
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
beetje snuffelen op internet
http://pc.qj.net/uploads/...rsedition_qjpreviewth.jpg
maar ik neem toch aan dat het ding niet geslepen is?
Tof! Ik dacht dat het gewoon een dolk was die erbij was gesoept! Wat gaaf, nu wil ik ook die box hebben!Barracuda schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:13:
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Geen matches
het is een brievenopenerTroonStaal schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:25:
[...]
Tof! Ik dacht dat het gewoon een dolk was die erbij was gesoept! Wat gaaf, nu wil ik ook die box hebben!
Verwijderd
Geen matches
Vrijdag komt de 1.4 patch met veel verbeteringen, waarvoor je helaas weer een nieuwe game moet beginnen...
- Onno b
Geen matches
Niet helemmaal waar, ze maken in de patch oa een verbeterde verhouding zodat je bij hogere lvls ook nog uitdaging hebt in de verschillende gevechten.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:13:
Vrijdag komt de 1.4 patch met veel verbeteringen, waarvoor je helaas weer een nieuwe game moet beginnen...
Wanneer je de patch installed dan zal je een nieuwe game moeten starten om van deze veranderingen gebruik te kunnen maken. Echter zijn er ook veranderingen die ook op je bestaande savegame effect hebben.
De changelog zal dan ook uit twee delen bestaan nl 1 voor veranderingen op je huidige savegame en een tweede deel met enkel de changes die bij opnieuw beginnen merkbaar zullen zijn.
Helaas komt de changelog pas tegelijk uit met de patch, dus wat er allemaal precies gaat veranderen is nog niet duidelijk.
Wel hebben de devloppers laten weten dat ze het paardrijden onder handen hebben genomen, en dat vindt ik een erg mooi vooruitzicht
Ik kom niet uit de extortion quest... wat moet ik doen?
Verwijderd
Geen matches
Da's inderdaad wel iets wat ik ook wel wil weten..ik sleepte me helemaal suf toen ik gisteren een berg wolvenharten wilde verkopen...Barracuda schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:07:
weet iemand of er een toets combinatie is om meerdere items uit je inventory te verplaatsen naar bijv een kist?
Hier staat hij afgebeeld met een zwart T-Shirt.Barracuda schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:13:
[...]
Ik had er een wit T-shirt inzitten.
Voor de rest een prima pakket voor maar 10 euri meer.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
- Onno b
Geen matches
Dubbel klikken, dan verkoop je `t ookVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:45:
[...]
Da's inderdaad wel iets wat ik ook wel wil weten..ik sleepte me helemaal suf toen ik gisteren een berg wolvenharten wilde verkopen...
ja ok maar ik wil graag spul in een kist gooien en dan werkt dat niet
- Onno b
Matched: two
Maar dat vroeg drakengeest nietBarracuda schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:08:
[...]
ja ok maar ik wil graag spul in een kist gooien en dan werkt dat niet
Maar idd ik zou z`n alles in 1 x uit je invent optie ook wel graag willen zien je
Edit:
Wat info over de patch 1.4 inventlegeroptie is on his way
bron:When?
The Patch 1.4 will be published this week. But I assume not today (5th June 07), because the devs are still finetuning the balancing. As soon as I got the final release date.
Update:
The Patch will be released on Friday.
Changelog
There is no Changelog, it will be released only with the final release of Patch 1.4. But if you read the forum, you can encounter some postings of RP that says what has been fixed. Beside the usual bugfixing (Quests, graphical glitches/clipping), they revised the complete balancing. Thus makes it more interesting especially on higher levels.
The list of the further changes is long, I've extracted some highlights:
Optimized horses (they are not fearing little spiders anymore), Thiefing/Murdering in closed Rooms are not detected anymore, more graphical options like Depth of Field, Visibility range for slower machines), inventory is bigger and can be scrolled, Magic Cards can be moved one by one with ALT-LMK, items in inventory can be moved completly with CTRL-LMK.
Reset / Start a new game
To gather all benefits from the patch, you have to start a new game/char. You can, you must not: You can still load old savegames. I asked Reality Pump to sort the changelog depending if the change will require a new game or not. So you can see what you abdicate if you decide to not restart. That applies mainly to changes in gameplay, especially balancing.
A Reset for the Multiplayer will be needed.
What comes after 1.4?
There are already plans for Patch 1.5, but there exists no detailed information and we also don't have a release date. There's no need to ask for it - we will announce it when the time has come. We plan to do a Patchtest for 1.5, too.
http://www.insidetwoworld...dex.php?page=eng&langid=1
[ Voor 74% gewijzigd door Onno b op 07-06-2007 23:54 ]
Als je Shift ingedrukt houdt, kun je alle items in 1x verplaatsenBarracuda schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:07:
Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2
Verwijderd
LOL...drakengeest...het klinkt ook nooit tof als je iets vanuit het Engels letterlijk vertaalt he? 
Thanks voor de tip Neo86..dat ga ik eens proberen. (als ik mezelf losgerukt krijg van LOTRO) Soms heb ik zin om te LOTRO-en, dan weer zin om Two Worlds te spelen...he wat een rotleven..
Thanks voor de tip Neo86..dat ga ik eens proberen. (als ik mezelf losgerukt krijg van LOTRO) Soms heb ik zin om te LOTRO-en, dan weer zin om Two Worlds te spelen...he wat een rotleven..
Tegek Spel 
deed me denken toen ik het gezien had aan lands of lore alleen dan in een ultra jasje
deed me denken toen ik het gezien had aan lands of lore alleen dan in een ultra jasje
Verwijderd
Geen matches
Heej ik ben vanplan het spel te kopen
maar weten jullie of ik het kan bestellen en de volgende dag kan spelen? en zo ja waar?
is Multiplayer helemaal anders met andere questen en moet je dan weer een nieuwe char maken?
Weten jullie of de PvP goed is in het spel?
alvast bedankt
Zir0x
maar weten jullie of ik het kan bestellen en de volgende dag kan spelen? en zo ja waar?
is Multiplayer helemaal anders met andere questen en moet je dan weer een nieuwe char maken?
Weten jullie of de PvP goed is in het spel?
alvast bedankt
Zir0x
Als ik jouw was zou ik gewoon de stad in gaan en hem bij een spelwinkel kopen. Ik weet in ieder geval dat dynabyte hem in het assortiment heeft (of hij op voorraad is moet je wel even navragen natuurlijk
). Als je nu nog bij een webwinkel besteld is de kans dat je hem morgen hebt niet erg groot meer (het is namelijk al wel laat in de middag).
ps. Ik ben nu level 15 in alle magie gebieden
Kun je best leuke dingen doen
ps. Ik ben nu level 15 in alle magie gebieden
Verwijderd
Geen matches
Bij Bol.com staat 1tje dat als je voor 21:00 besteld krijg je hem volgende dag alleen dat is de special ediotn 14 euro duurder en de normale staat daar dat ie nog niet uit is
Vraagje:
Kan iemand mij vertellen hoe ik binnen Tharbakin kom? Heb een sleutel gekregen voor die underground passage maar volgens mij moet ik die van de binnenkant openen. Maja... hoe kom ik dan de stad binnen?
Kan iemand mij vertellen hoe ik binnen Tharbakin kom? Heb een sleutel gekregen voor die underground passage maar volgens mij moet ik die van de binnenkant openen. Maja... hoe kom ik dan de stad binnen?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Waarom zit dit spel niet in het aanbod van www.cd-wow.nl?
Op www.play.com staat het aan 39 euro te koop. Vrij veel voor deze website.
Op www.play.com staat het aan 39 euro te koop. Vrij veel voor deze website.
Verwijderd
Geen matches
Patch 1.4 is er ! wel jammer dat je voor de meeste verbeteringen wéér een nieuwe game moet beginnen.
1 v/d download links:
http://gameswelt.de/pc/do.../detail.php?item_id=65596
1 v/d download links:
http://gameswelt.de/pc/do.../detail.php?item_id=65596
Ziet er goed uit, ben benieuwt maar wacht nu toch even tot de 360 versie uitkomt. Was maar gestopt omdat ik een zwaard had gemaakt waarmee ik 55000 damageFor points marked with *) game has to be started from the beginning: Main Menu ->Start New Game.
Using save games will disable patch functionality for those points and may lead to unexpected results.
Balancing:
*) - Monsters strength and HP rebalanced
*) - Bandits strength rebalanced
*) - Bows strength rebalanced
*) - Melee combat weapons rebalanced
*) - Traps rebalanced
*) - Magic rebalanced
*) - Skills rebalanced
*) - Skill requirements rebalanced
*) - Equipment requirements rebalanced
*) - Weight rebalanced
*) - Objects stacking rebalanced
*) - fighting from horse - not so powerful
*) - Immunity added to some enemies (e.g. skeletons are immune for piercing and slashing, fire dragons are immune to Fire)
New features:
- Faster graphic rendering on nVidia Graphic Cards.
- Moving/selling multiple objects - with Left Ctrl pressed.
- Vit., Str., Dex., Willp. - timed potion effect displayed in inventory.
- Inventory space increased.
- New graphic settings added DOF, Horizon, water reflections, hit info, player info
- Bow auto aiming option added
- Magic aiming cursor visible even if attacking spell is not highlighted
*) - Killing NPCs inside houses - invisible for other NPCs
*) - 4 new armour sets added.
*) - More Animals in villages (hens, ducks, gooses).
*) - Magic shop near first teleport in Komorin.
*) - Brotherhood shop at Vesit Delurna Coral.
Fixed bugs:
*) - Soulpatcher gives more points than you actually have - fixed.
*) - Quest with Nellor - fixed
*) - Fariel is dying killed by spider.
*) - Death strike skill fixed.
*) - Guards harassing player after paying one of them with 30% - fixed
*) - torches stacking
- Many clipping bugs on various maps - fixed.
- Disarming arrow - crash - fixed
- Not working heavy maces -fixed
- Bombs explosions - fixed
- Horse behaviour - improved
- screens zooms while upgrading a skill
- game crash when buying spell card magic hammer and trying to add it directly to my active spell.
- If you set the spell bar focus to a defensive spell you can't use a hotkey of any offensive spell that needs a target because the char doesn't aim (and all the spells will hit the floor). It would be good if the cross-hair is always visible

Oeps verkeerde topic
[ Voor 83% gewijzigd door Bart1983 op 12-06-2007 22:07 ]
zwaarden van 50K+ dmg is idd geen uitzondering. ik vraag me af hoe sterk bandits en monsters dan moeten zijn om dit gebalanceerd te krijgen.
kunnen de paarden inmiddels al heuveltjes oprijden?
edit:
inmiddels patch 1.4 geinstalleerd. ben dan ook opnieuw begonnen.
hij lijkt ook wat sneller te zijn.
kunnen de paarden inmiddels al heuveltjes oprijden?
edit:
inmiddels patch 1.4 geinstalleerd. ben dan ook opnieuw begonnen.
hij lijkt ook wat sneller te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door MUSTIS op 13-06-2007 15:46 ]
Sorry voor de bump maar weet iemand hoe je Tharbakin binnen komt? Kan het nergens vinden... of is mijn quest gebugged omdat het hek in die cave die toegang biedt "rood" blijft?JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:35:
Vraagje:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
en ik wil wel graag weten wat het gouden sterretje is dat fijn meewandelt boven mijn hoofd
Hmm interessant.... Zou ik dit kunnen draaien op een Pentium-M 2,2Ghz en een 6800 Ultra?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Druk eens op F1 en er gaat een wereld voor je open .murky123 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:53:
en ik wil wel graag weten wat het gouden sterretje is dat fijn meewandelt boven mijn hoofd
Als er een golden star boven je hoofd zit dan betekend dat je wat gelevelt ben.
en dus punten kan uitgeven aan je Char.
hier even een screenshot van mijn wapen die ik nu draag

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 17-06-2007 00:08 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik moet wel opmerken dat ik de HUD rechtsboven wel wat onhandig vind.
je bent lekker bezig , loopt rond, praat wat met NPC's je neemt hier en daar eens wat quests aan.
dan zit je HUD zo vol met allerlei "markers" en "locations" dat ik het lastig vind om mezelf te orienteren. moet heeft vaak switchen tussen de grote full screen map om mezelf te vinden ten opzichte van mijn doel...
Heeft iemand een manier gevonden om de HUD te vergroten? of een enkele toetsaanslag dat je ff heel snel en weer terugkan naar je map..
je ziet alle waypoints voor de quests in je log. helaas niet alleen de waypoint voor de quest waar je meebezig bent.
ook een Noord, Zuid, West, Oost markering t.o.v. je Hero zou handig zijn. ik weet nooit zo 123 welke windrichting ik inloop..
er is wel achter te komen maar dan alleen door te switchen naar fullmap.
verder vind k het een heerlijke game.. beetje een freeroaming gevoel , paardje rijden, grote wereld..
ben nog niet ver...denk dat ik er net 10 uurtjes op heb zitten...druk bezig met lvlen
je bent lekker bezig , loopt rond, praat wat met NPC's je neemt hier en daar eens wat quests aan.
dan zit je HUD zo vol met allerlei "markers" en "locations" dat ik het lastig vind om mezelf te orienteren. moet heeft vaak switchen tussen de grote full screen map om mezelf te vinden ten opzichte van mijn doel...
Heeft iemand een manier gevonden om de HUD te vergroten? of een enkele toetsaanslag dat je ff heel snel en weer terugkan naar je map..
je ziet alle waypoints voor de quests in je log. helaas niet alleen de waypoint voor de quest waar je meebezig bent.
ook een Noord, Zuid, West, Oost markering t.o.v. je Hero zou handig zijn. ik weet nooit zo 123 welke windrichting ik inloop..
er is wel achter te komen maar dan alleen door te switchen naar fullmap.
verder vind k het een heerlijke game.. beetje een freeroaming gevoel , paardje rijden, grote wereld..
ben nog niet ver...denk dat ik er net 10 uurtjes op heb zitten...druk bezig met lvlen
dat switchen naar fullmap is helaas noodzakelijk om echt goed te weten of je wel in de richting loopt.
de quests waarbij je een persoon moet zoeken zonder aanknopingspunt zijn lastiger.
ben nu al weer rond lv30 en heb nu het max lv air magic. (voor 300 mana rond de 3700 dmg)
beetje raar dat ze dit niet hebben veranderd want ik leg zo 20 bandits neer in 3 sec.
de quests waarbij je een persoon moet zoeken zonder aanknopingspunt zijn lastiger.
ben nu al weer rond lv30 en heb nu het max lv air magic. (voor 300 mana rond de 3700 dmg)
beetje raar dat ze dit niet hebben veranderd want ik leg zo 20 bandits neer in 3 sec.
hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar. dat je zoveel damage kan doen met je zwaard
ik ben nu iest van lvl 11 en doe 100 slashing met mijn katana omdat ik er een paar op elkaar gedaan heb
en een schild met 96 parry. ook omdat ik er een paar op elkaar heb
ik ben nu iest van lvl 11 en doe 100 slashing met mijn katana omdat ik er een paar op elkaar gedaan heb
en een schild met 96 parry. ook omdat ik er een paar op elkaar heb
veel verkopen en telkens het wapen met de meeste dmg kopen. het lijkt ook alsof de ene verkoper meer geeft. wizard types lijken minder te geven dan gewone verkopers
en geef eerst maar best wat uit voor strength. je slaat harder en je kan meer meenemen. bovendien kan je in sommige steden dit weer voor een gedeelte laten resetten zodat je de punten weer opnieuw kan verdelen.
ook picklocking moet gelijk zo hoog mogelijk, die kisten moeten geloot worden!
op een gegeven moment kan je knuppels van 200+ dmg op elkaar doen.
waar de echte dmg in zit zijn de magickaarten:

wat moeilijk leesbaar: lightning storm 3864 dmg (aanrader)
vooral met groepen is deze erg handig.
en geef eerst maar best wat uit voor strength. je slaat harder en je kan meer meenemen. bovendien kan je in sommige steden dit weer voor een gedeelte laten resetten zodat je de punten weer opnieuw kan verdelen.
ook picklocking moet gelijk zo hoog mogelijk, die kisten moeten geloot worden!
op een gegeven moment kan je knuppels van 200+ dmg op elkaar doen.
waar de echte dmg in zit zijn de magickaarten:

wat moeilijk leesbaar: lightning storm 3864 dmg (aanrader)
vooral met groepen is deze erg handig.
doen jullie dat ook een huisje zoeken om je spullen in kwijt te kunnen...?
er is een leuk huisje vlak bij de necro hut en een graveyard...
openbreken en hij is van jou..
in dat huisje zit een kast met een super groot two handed sword..
ik denk dat ik maar pockpicking ga verhogen dan maar daar zit nog maar 1 puntje in
heb nu wel 3 punten in firemagic en 20 punten in strength ben nog level 10
je hebt een fire skill waarmee je een ring van vuur om je vijand kan leggen, dat is wel cool
ik denk dat ik maar pockpicking ga verhogen dan maar daar zit nog maar 1 puntje in
je hebt een fire skill waarmee je een ring van vuur om je vijand kan leggen, dat is wel cool
[ Voor 34% gewijzigd door murky123 op 17-06-2007 23:26 ]
De meeste items zijn random, dus de kans dat iemand anders daar hetzeflde zwaard vind is vrij klein.murky123 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:21:
doen jullie dat ook een huisje zoeken om je spullen in kwijt te kunnen...?
Probeer aan een firefield spell te komen. Daar leg je pas echt de vijand mee om.ik denk dat ik maar pockpicking ga verhogen dan maar daar zit nog maar 1 puntje in
Ik moet wel zeggen dat de 1.4 patch wel een verbetering is. 1.3 was echt veel te makkelijk (met 1 spreuk het eindmonster omleggen is nou niet echt bedoeling lijkt me). Ik speel hem nu opnieuw (op hard) en nu begint het pas ergens op te lijken. Maar het zou van mij dan nog wel iets moeilijker mogen zijn.
50 a 60% kans bij advanced locks is zat. later kan je dit nog met spullen verhogen.
waar is die necro hut ergens?
Zo hallo net even een battle gehad met een Draak
die was lekker pissed off geloof ik.

Wel lekker die grote beesten.
hopelijk komen er nog meer van die gedrochten.
Oja ik ben level 31

Wel lekker die grote beesten.
hopelijk komen er nog meer van die gedrochten.
Oja ik ben level 31
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
waar kom je die draken tegen dan? en welk level ben je????
ik zie op de map in het midden wel een ommuurde stad ( weet ff de naam niet)
maar ik ben er helemaal omheen gelopen.en kan er niet in. is dat omdat ik maar lvl 11 ben?
en op welk punt qua level zijn jullie die ondergrondse quests gaan doen?
er is iets met dwarfs in de mijn. in het noorden
en iets met een dief (een ring) in het oosten..maar die skeletons kan ik niet aan....
ik zie op de map in het midden wel een ommuurde stad ( weet ff de naam niet)
maar ik ben er helemaal omheen gelopen.en kan er niet in. is dat omdat ik maar lvl 11 ben?
en op welk punt qua level zijn jullie die ondergrondse quests gaan doen?
er is iets met dwarfs in de mijn. in het noorden
en iets met een dief (een ring) in het oosten..maar die skeletons kan ik niet aan....
als je de map voor je hebt en je trekt een lijn van links naar rechts in het midden dan boven die lijnMUSTIS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:06:
50 a 60% kans bij advanced locks is zat. later kan je dit nog met spullen verhogen.
links van komorin village.. stukje doorlopen.. daar heb je ook een graveyard, en een old graveyard
(ik doe het nu ff uit mijn hoofd)
ik zal morgen wel ff zoeken.. 
die draken kom je tegen in de woestijn, onderaan de map.
ik weet wel van een omringde stad bovenin de map. hier kan je idd niet in. zal wel quest gebonden zijn..
die ondergrondse quests kan je in principe meteen doen, maar daar zitten altijd massas monsters in dus ik zou wachten tot 20+ en flink veel armor.
ik weet wel van een omringde stad bovenin de map. hier kan je idd niet in. zal wel quest gebonden zijn..
die ondergrondse quests kan je in principe meteen doen, maar daar zitten altijd massas monsters in dus ik zou wachten tot 20+ en flink veel armor.
die 2 steden boven in dus links en rechts boven in ben ik gewoon binnen gekomen.MUSTIS schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:14:
ik zal morgen wel ff zoeken..
de linkse bovenste stad gewoon even helemaal uitkammen dan kan je overall bij en rechts alleen even die bewaker slopen die voor de poort staat en klaar ben je
Ja sorry moeten ze maar mee werken
hahaha werkten ze niet mee joh.. en jij dan maar gelijk inhakken op ze!!
al met al vind ik het wel een super game.
begrijp ik het goed dat de quest niet vast zitten aan een volgorde...?
wat ik ook leuk vind. is dat als je ergens een groepje groms of beesten gemold hebt en je komt op een later tijdstip terug dat er dan de geesten nog rond dwalen van die gemolde groms en of beesten
al met al vind ik het wel een super game.
begrijp ik het goed dat de quest niet vast zitten aan een volgorde...?
wat ik ook leuk vind. is dat als je ergens een groepje groms of beesten gemold hebt en je komt op een later tijdstip terug dat er dan de geesten nog rond dwalen van die gemolde groms en of beesten
net weer ff een uurtje gespeeld.. level 12 whoohoo
toch een paar vraagjes..
krijg je experiance door quests te solven?? dacht het zelf niet..
hoe kan ik wat sneller xp verkrijgen. is dat hoofdzakelijk door wolven, beren, en groms te killen, wat banditen?
npc's met een groen vierkantje boven hun hoofd geven een quest.. ik heb een npc gezien met een blauw vierkantje.. maar wat doet dat dan..? bij mij gaf ie geen quest?
hoe maak je screens en waar slaat ie dat op?
toch een paar vraagjes..
krijg je experiance door quests te solven?? dacht het zelf niet..
hoe kan ik wat sneller xp verkrijgen. is dat hoofdzakelijk door wolven, beren, en groms te killen, wat banditen?
npc's met een groen vierkantje boven hun hoofd geven een quest.. ik heb een npc gezien met een blauw vierkantje.. maar wat doet dat dan..? bij mij gaf ie geen quest?
hoe maak je screens en waar slaat ie dat op?
pfff net opgehouden met spelen. lvl 33 geloof ik...
bij sommige quests krijg je xp
sterke en/of gewoon veel beesten doden betekend sneller xp
blauwe vierkantjes...geven die niet skills?
screens maak ik met fraps
kleine tip: probeer poison cloud zo snel mogelijk te krijgen. niemand schijnt immuun te zijn voor poison. doe er ook zo veel mogelijk versterkers en concentration op.
bij sommige quests krijg je xp
sterke en/of gewoon veel beesten doden betekend sneller xp
blauwe vierkantjes...geven die niet skills?
screens maak ik met fraps
kleine tip: probeer poison cloud zo snel mogelijk te krijgen. niemand schijnt immuun te zijn voor poison. doe er ook zo veel mogelijk versterkers en concentration op.
Blauwe vierkantjes geven je de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding je reeds bestede skill en stat punten opnieuw in te delen. In eerste instantie dacht ik ook... Hey, ik betaal hem 500 gold, en ik krijg gewoon extra punten om me char sterker te maken. Toen ik goed keek bleek dus gewoon dat je e.e.a. gewoon opnieuw kunt indelen, wel relaxed. Beetje hetzelfde principe als in Titan Quest, waar dit ook kon, tegen een vergoeding.
ja inderdaad ja.. daar had ik over gelezen dat je bij sommige npc's je skillpoints kunt her-indelen
" career-changers " heet het geloof ik.. maar er word nergens in het boekje gesproken over het feit dat het die npc's zijn met het blauwe vierkantje..
super ! thanks voor de tip.. ik ga het wel doen want achteraf wil ik meer punten in lockpicking
trouwens.. is er nog iemand die deze game draaid met een SLI opstelling
ben benieuwd naar hun framerate?
ik heb 2 8800GTS 640mb in SLI en haal op 1680*1050 een gemiddelde van 50FPS alles max
toch vind ik de kwaliteit van HDR een beetje tegenvallen. en ik trek een vergelijking met s.t.a.l.k.e.r.
die game draai ik met de zelfde setup en vind de HDR mooier in stalker
" career-changers " heet het geloof ik.. maar er word nergens in het boekje gesproken over het feit dat het die npc's zijn met het blauwe vierkantje..
super ! thanks voor de tip.. ik ga het wel doen want achteraf wil ik meer punten in lockpicking
trouwens.. is er nog iemand die deze game draaid met een SLI opstelling
ben benieuwd naar hun framerate?
ik heb 2 8800GTS 640mb in SLI en haal op 1680*1050 een gemiddelde van 50FPS alles max
toch vind ik de kwaliteit van HDR een beetje tegenvallen. en ik trek een vergelijking met s.t.a.l.k.e.r.
die game draai ik met de zelfde setup en vind de HDR mooier in stalker
ik draai in SLI met 2 7800GT's.
HDR is voor mij niet weggelegd en zet ik eigenlijk altijd uit. (met 10 a 15 fps spelen is niet fijn)
in de meeste spellen ziet HDR er onprettig uit, wazig, dromerig, etc.
dus op zich vind ik het niet zo erg.
blauw was idd voor het herindelen.
ga ik straks ook doen denk ik
HDR is voor mij niet weggelegd en zet ik eigenlijk altijd uit. (met 10 a 15 fps spelen is niet fijn)
in de meeste spellen ziet HDR er onprettig uit, wazig, dromerig, etc.
dus op zich vind ik het niet zo erg.
blauw was idd voor het herindelen.
ga ik straks ook doen denk ik
ben nu in het upper karga camp aangekomen. waar ik kan praten met de karga leider.. (tenminste als ik meer quests voor de karga gedaan hebt).
eigenlijk ben ik daar beland omdat ik eerder een quest kreeg on die karga-leader te vermoorden..
dilema een beetje... zal ik de karga eerst helpen? want ze hebben wel een vette treasure (op slot)..
of zat ik eerst de karga wat met quests helpen ? Ik weet eigenlijk geen eens of ik uberhaupt wel toegang krijg tot die karga treasure..
a: kill de karga leader en probeer het met lockpick,
b: word vriendjes met karga-clan en na wat ass-licking mischien dan zo?
eigenlijk ben ik daar beland omdat ik eerder een quest kreeg on die karga-leader te vermoorden..
dilema een beetje... zal ik de karga eerst helpen? want ze hebben wel een vette treasure (op slot)..
of zat ik eerst de karga wat met quests helpen ? Ik weet eigenlijk geen eens of ik uberhaupt wel toegang krijg tot die karga treasure..
a: kill de karga leader en probeer het met lockpick,
b: word vriendjes met karga-clan en na wat ass-licking mischien dan zo?
De keuze is aan jou. Beide manieren kunnen en dat is juist het leuke aan het spel
. Ik ben ze zelf geholpen en heb wat andere lui voor ze omgelegd.
vraagje... voor dat je een groepje (bandits ofzo) aanvalt. gebruik je dat ook eerst wat plantjes, paddestoelen e.d. om je kracht te vergroten?
of vertrouw je geheel op he krachten zoals ze zijn..
.
ik vind het hele alchemy verhaal wel aardig gelukt in 2 worlds.
je vind de hele tijd door van alles waar je super drankjes van kan maken..
erg leuk
of vertrouw je geheel op he krachten zoals ze zijn..
.
ik vind het hele alchemy verhaal wel aardig gelukt in 2 worlds.
je vind de hele tijd door van alles waar je super drankjes van kan maken..
erg leuk
als je character goed gebouwd is, eet je eigenlijk nooit paddo's ed. veel belangrijker is om goede uitrusting te combineren.
die plantjes zijn volgens mij meer om even te "pieken" bij een bepaalde boss ofzo.
die plantjes zijn volgens mij meer om even te "pieken" bij een bepaalde boss ofzo.
Ik snap eigenlijk nog niet helemaal hoe die Alchemy nou precies werkt...
Stel ik vind wat mineralen, planten en paddo's, die allen permanent stat/risistance verhoging geven, en ik wil die met Alchemy naar een potion maken (cook before use) om daadwerkelijk te profiteren van de permanente verhoging voor stat en resistance, dan lukt het me heeeeel af en toe om ook echt een potion te maken die me de verhoging permanent geeft. De andere keren, veel vaker dus, krijg ik er een gem uit die bijvoorbeeld +50% fire damage geeft....
* Ulti23 gaat is zoeken naar recepten....
Of is er iemand die wel precies snapt hoe je de beste potions kan maken?
Stel ik vind wat mineralen, planten en paddo's, die allen permanent stat/risistance verhoging geven, en ik wil die met Alchemy naar een potion maken (cook before use) om daadwerkelijk te profiteren van de permanente verhoging voor stat en resistance, dan lukt het me heeeeel af en toe om ook echt een potion te maken die me de verhoging permanent geeft. De andere keren, veel vaker dus, krijg ik er een gem uit die bijvoorbeeld +50% fire damage geeft....
* Ulti23 gaat is zoeken naar recepten....
Of is er iemand die wel precies snapt hoe je de beste potions kan maken?
ik denk dat je ook skillpoints moet spenderen in "alchemy" .......
het beste werk de mineralen waarin de rode letters staat "cook before use"
je hebt ook mineralen waarbij het "koken" niet nodig is...die kan je gewoon dubbel kliken en je mert het effect meteen....maar dat is wel tijdelijk.. 2 tot 5 minuten ofzo..
vaak net tijd genoeg eem een sterkere vijand neer te meppen
het beste werk de mineralen waarin de rode letters staat "cook before use"
je hebt ook mineralen waarbij het "koken" niet nodig is...die kan je gewoon dubbel kliken en je mert het effect meteen....maar dat is wel tijdelijk.. 2 tot 5 minuten ofzo..
vaak net tijd genoeg eem een sterkere vijand neer te meppen
Waar zitten die 'carreer changer' NPCs?
In het begin ben ik de Fire Magic kant opgegaan, met de Traps skill, en de skill die bij het blokken met schild hoort. Maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel leuk alles te slaan, ipv er gewoon een grote meteoor op te gooien waarna je meteen weer door kan lopen
. Er zijn weinig dingen die niet (met groepjes tegelijkertijd) doodgaan aan een meteor, vooral als je zo'n damage-multiplier buffspell van fire ervoor vast.
Ik had trouwens veel te laat pas door dat wanneer je meerdere dezelfde items hebt, je die kan combineren/stacken tot 1 sterkere.... Is super nuttig, zowel voor ruimtebesparing (hoef je tenminste geen 20 items achter te laten in die dungeon omdat je vol zit) als voor het maken van extra sterke wapens
.
In het begin ben ik de Fire Magic kant opgegaan, met de Traps skill, en de skill die bij het blokken met schild hoort. Maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel leuk alles te slaan, ipv er gewoon een grote meteoor op te gooien waarna je meteen weer door kan lopen
Ik had trouwens veel te laat pas door dat wanneer je meerdere dezelfde items hebt, je die kan combineren/stacken tot 1 sterkere.... Is super nuttig, zowel voor ruimtebesparing (hoef je tenminste geen 20 items achter te laten in die dungeon omdat je vol zit) als voor het maken van extra sterke wapens
[ Voor 25% gewijzigd door jjwa op 03-07-2007 23:42 ]
vooral in de grote steden zitten wel van die "blauwe" carreerchangers.
ze lopen altijd rond in zon necromancer jas.
ik heb nu bijna 6000 dmg met poison cloud. ze gaan al liggen als ik nies.
ze lopen altijd rond in zon necromancer jas.
ik heb nu bijna 6000 dmg met poison cloud. ze gaan al liggen als ik nies.
Je bent al wel snel overpowered in dit spel zeg... Misschien dat patch 1.4 dat oplost, maar daarvoor zou ik een nieuwe game moeten starten. Maar bijvoorbeeld de Leech Aura spell, 3rd circle necromancer spell (dus 6 puntjes in necromancy nodig), die leeched 50~70 life per seconde van elke tegenstander binnen een paar meter afstand van je... Ga in het midden van een meute bandits staan, ga de krant lezen, en twee minuten later kan je ze allemaal looten. En dan heb je nog geen enkele andere spell of attack gedaan.
Edit:
Weet iemand trouwens waarin de difficulties verschillen? Ik ga namelijk waarschijnlijk opnieuw beginnen, voor 1.4, maar misschien is een hogere difficulty wel leuk
.
Edit:
Weet iemand trouwens waarin de difficulties verschillen? Ik ga namelijk waarschijnlijk opnieuw beginnen, voor 1.4, maar misschien is een hogere difficulty wel leuk
[ Voor 14% gewijzigd door jjwa op 04-07-2007 14:52 ]
je bent idd gauw overpowerd....,
ben nu lvl 28 en ik denk dat ik maar wat verder naar beneden op de map ga. in de hoop wat zwaardere tegenstanders tegen te komen.
ik ga niet overnieuw beginnen. dit word patch 4 en dan voor de 4de keer overnieuw beginne.. toedeledoki daar begin in niet aan
ben nu lvl 28 en ik denk dat ik maar wat verder naar beneden op de map ga. in de hoop wat zwaardere tegenstanders tegen te komen.
ik ga niet overnieuw beginnen. dit word patch 4 en dan voor de 4de keer overnieuw beginne.. toedeledoki daar begin in niet aan
1 van de vernieuwingen van 1.4 (of mischien al eerder) is dat je niet eindeloos meer items op elkaar kan stapelen. je moet dan een bepaald level hebben.
zwaarden met 50k+ dmg zul je niet zo snel meer krijgen
zwaarden met 50k+ dmg zul je niet zo snel meer krijgen
ben zojuist bij de black tower aangekomen. waar al die necromancers rondlopen..
maar ze vielen mij gelijk aan !?..
terwijl ik ze toch te vriend blijf.. heb nu 5 punten bij de necromancers.. vreemd
maar ze vielen mij gelijk aan !?..
terwijl ik ze toch te vriend blijf.. heb nu 5 punten bij de necromancers.. vreemd

Verwijderd
Geen matches
Is er iemand die dit online speelt? Ik namelijk wel, maar ik kom alleen maar duitsers tegen...
Hoe gaat dit spel online? ook COOP quests doen? of is het alleen een beetje duel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=19935
Je hebt patches, en je hebt Patches. Deze Patch voor het spel Two Worlds is maarliefst 1.08GB groot. Deze monsterpatch heeft de naam "Service Release 1.5" meegekregen.
Er is geen incremental update aanwezig, dus als de speler versie 1.5 wil spelen zal deze de gehele 1.08GB moeten downloaden.
Hieronder een lijst van alle fixes. Met een gigabyte vol patchy goodness mogen we hopen dat ze nu alle problemen hebben opgelost:
unique names for all weapons and equipment parts
new graphics for all faces
fast looting of animals
magic manual aiming option added.
summoned creatures follows hero
summoned creatures can't be looted
neutral animals do not respawn
quality of objects inside chest depends of lock level.
magical weapons and armours added to Congregation shops.
weapon enchanters added to Congregation shops.
fixed bug with equipment objects - the same looking object with different values.
When finishing final quest for one guild/Party reputation for opposing party goes to 0. Skelden/Karga Clan Giriza/Association
Fixed bug in last Association quest and last Giriza quest. Now those quests can be finished.
FTP link naar patch (zie link op http://games.fok.nl/news.php?newsid=19935 )
Op de site van Two Worlds zelf staan nog verschillende mirrors.
Je hebt patches, en je hebt Patches. Deze Patch voor het spel Two Worlds is maarliefst 1.08GB groot. Deze monsterpatch heeft de naam "Service Release 1.5" meegekregen.
Er is geen incremental update aanwezig, dus als de speler versie 1.5 wil spelen zal deze de gehele 1.08GB moeten downloaden.
Hieronder een lijst van alle fixes. Met een gigabyte vol patchy goodness mogen we hopen dat ze nu alle problemen hebben opgelost:
unique names for all weapons and equipment parts
new graphics for all faces
fast looting of animals
magic manual aiming option added.
summoned creatures follows hero
summoned creatures can't be looted
neutral animals do not respawn
quality of objects inside chest depends of lock level.
magical weapons and armours added to Congregation shops.
weapon enchanters added to Congregation shops.
fixed bug with equipment objects - the same looking object with different values.
When finishing final quest for one guild/Party reputation for opposing party goes to 0. Skelden/Karga Clan Giriza/Association
Fixed bug in last Association quest and last Giriza quest. Now those quests can be finished.
FTP link naar patch (zie link op http://games.fok.nl/news.php?newsid=19935 )
Op de site van Two Worlds zelf staan nog verschillende mirrors.
[ Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 23-08-2007 17:25 ]
Iseci
Ik heb alle shops in de buurt gebeld, maar geen van allen heeft hem op voorraad of in het assortiment. Zelfs de bekende webshops hebben ze niet direct leverbaar. Wat is er met deze game? Wil ik een keer 1 kopen, kun je hem niet krijgen. Dan maar downloaden maar dat duurt te lang.
Nou de gedownloade kan niet online spelen (en er bestaat geen LAN, dus hamachi wil ook niet) dan maar wachten totdat hij wel te krijgen is.
Ich wolte spielen!
Ich wolte spielen!
En, als je dll is het lastig patchen. Wat voor deze game echt wel aan te raden is.
Ik had eerst een rip te pakken die helemaal niet kan patchen. maar ik ben niet van plan 7 GB te dln om dan als nog er achter te komen dat je geen multiplayer kan doen ivm keys etc.
- prutser001
- Registratie: Oktober 2004
- Laatst online: 11-09 22:54
Vaak zit het tegen en soms zi
:strip_icc():strip_exif()/u/127590/crop5cce81c658561_cropped.jpeg?f=community)
Na een tijdje geleden two worlds geprobeerd te hebben (liep voor geen meter vanwege pci-e probleem)
Nu maar weer is geinstalleerd, draait als een trein, speelt best lekker, maar.. paardrijden... hoe zal ik het zeggen ZUIGT!
Toch zijn er een paar dingen die ik niet snap.
-Lockpicking, heb deze naar skill lvl 10, en 'sneaking' ook, toch als ik in een kamer die leeg is, lichten doof, deur dichy sneakend iets wil lockpicken komen de guards toch achter me aan en kan ik niets anders doen dan hem afmaken. Kom ik buiten rent er gelijk weer een guard op me af en moet ik een boete betalen geen probleem toch 'maar' 30.000...
Briben werkt niet 10% of 30% hele stad valt me gelijk aan.
Als je niet kan 'stelen' hoe kom je dan anders aan je spells? ik heb denk ik 70% van mijn skills uit kisten enzo, ook de betere spells komen daaruit (Master hell demon)
-Quests, ergens in het begin aantal quests gedaan niet echt een probleem tegengekomen xp+rewards+rep. Toch sommige quests 'teleporteer steen' kheb nu 1 van de 2 stenen..
Poison quest in 'q.....' (grote stad) Ik krijg de quest, (lever poison af bij helper van generaal) eerst moet ik een andere quest doen om 'hero' te worden en heel orc camp afslachten, kom ik terug ben ik ineens een vijandig? alles behalve quest npc's en city guards komen achter me aan. Ik moet dus sneaken naar quest NPC praten (stoppen de vijanden) en krijg ik wel rep maar ze vallen me toch aan.
Weer wegrennen en terug voor generaal, maar nergens een hint waar ik die poison moet droppen/afgeven en kan alleen met generaal praten. (Lang verhaal bug?)
-Reputatie hier snap ik werkelijk niets van, ik kan niet zien met wie ik vijandig ben of niet ja monsters/bandits etc uiteraard, maar in een stad kan ik aan 1 kant wel gewoon rondwaggelen andere kant niet. ik heb zo'n 10-20 quests gedaan voor dat 'merchants guild' en sta nu nog op 10/2.
Opzich is het een mooi en leuk spel, maar de 'bugs' maken het erg moeilijk om door te gaan, waarschijnlijk moet ik een savegame zoeken waar ik nog niet vijandig ben met guards/leger en weer verder gaan en hopen dat er weer niets geks gebeurt.
Ik heb gelijk de 1.5 patch gedownload en geinstalleerd op de hoop dat er een hoop problemen opgelost waren, maar toch..
Grafisch gezien vindt ik dit spel geweldig, dat 'depth of view' ziet er wel leuk uit, HDR @ max is een beetje overdone imho.
Als iemand een tip heeft hoe ik mijn reputatie weer omhoog kan krijgen bij 'het leger' dan zou ik dat fijn vinden, ik kan nu eigenlijk niet door.
Nu maar weer is geinstalleerd, draait als een trein, speelt best lekker, maar.. paardrijden... hoe zal ik het zeggen ZUIGT!
Toch zijn er een paar dingen die ik niet snap.
-Lockpicking, heb deze naar skill lvl 10, en 'sneaking' ook, toch als ik in een kamer die leeg is, lichten doof, deur dichy sneakend iets wil lockpicken komen de guards toch achter me aan en kan ik niets anders doen dan hem afmaken. Kom ik buiten rent er gelijk weer een guard op me af en moet ik een boete betalen geen probleem toch 'maar' 30.000...
Briben werkt niet 10% of 30% hele stad valt me gelijk aan.
Als je niet kan 'stelen' hoe kom je dan anders aan je spells? ik heb denk ik 70% van mijn skills uit kisten enzo, ook de betere spells komen daaruit (Master hell demon)
-Quests, ergens in het begin aantal quests gedaan niet echt een probleem tegengekomen xp+rewards+rep. Toch sommige quests 'teleporteer steen' kheb nu 1 van de 2 stenen..
Poison quest in 'q.....' (grote stad) Ik krijg de quest, (lever poison af bij helper van generaal) eerst moet ik een andere quest doen om 'hero' te worden en heel orc camp afslachten, kom ik terug ben ik ineens een vijandig? alles behalve quest npc's en city guards komen achter me aan. Ik moet dus sneaken naar quest NPC praten (stoppen de vijanden) en krijg ik wel rep maar ze vallen me toch aan.
Weer wegrennen en terug voor generaal, maar nergens een hint waar ik die poison moet droppen/afgeven en kan alleen met generaal praten. (Lang verhaal bug?)
-Reputatie hier snap ik werkelijk niets van, ik kan niet zien met wie ik vijandig ben of niet ja monsters/bandits etc uiteraard, maar in een stad kan ik aan 1 kant wel gewoon rondwaggelen andere kant niet. ik heb zo'n 10-20 quests gedaan voor dat 'merchants guild' en sta nu nog op 10/2.
Opzich is het een mooi en leuk spel, maar de 'bugs' maken het erg moeilijk om door te gaan, waarschijnlijk moet ik een savegame zoeken waar ik nog niet vijandig ben met guards/leger en weer verder gaan en hopen dat er weer niets geks gebeurt.
Ik heb gelijk de 1.5 patch gedownload en geinstalleerd op de hoop dat er een hoop problemen opgelost waren, maar toch..
Grafisch gezien vindt ik dit spel geweldig, dat 'depth of view' ziet er wel leuk uit, HDR @ max is een beetje overdone imho.
Als iemand een tip heeft hoe ik mijn reputatie weer omhoog kan krijgen bij 'het leger' dan zou ik dat fijn vinden, ik kan nu eigenlijk niet door.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
met HDR kun je geen AA aan hebben
- prutser001
Geen matches
En dat helpt me hoe? Zeg ik dat dan?Bulls schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:21:
met HDR kun je geen AA aan hebben
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Is die review gebaseerd op 1.5 of heb je dat net pas geinstalleerd? Niemand anders die dit spel speelt?
Vanmiddag spel ook gehaald. Leuk om rond te rennen en het gevoel te krijgen dat je inderdaad beter aan het worden bent (i.t.t. Oblivion), maar grafisch vind ik het zwaar klote. Constant geflikker omdat plantjes komen en weer gaan, bomen verdwijnen als ze < 1m zijn en als ze > 20m zijn worden ze gevonverteerd naar een 16x16 pixel bitmap ofzo. Geen gezicht.
Heb alle settings op max (1280x1024), draait als een tiet. Maarja, mag ook wel voor zo'n lelijk spel... (Of doe ik iets fout?)
Nog andere dingen:
-Paard rijden is inderdaad drie keer drama. Rechtermuis om te casten en hij staat (soms) stil, sturen ho maar, stoppen ho maar, etc.
-Je kunt niet zien hoe sterk iemand is. Soms is het klapje en dood, af en toe krijg ik een mep en ben ik dood
-Zit constant in de knoop met hotkeys voor inventory, etc
-Je kunt niet makkelijk zien hoeveel XP je nog moet voor volgende level.
-Stemmen zijn echt TE ERG voor woorden. Ik dacht dat mensen in Goede Tijden Slechte Tijden niet konden acteren, maar vergeleken 2 Worlds zijn dat echt goede acteurs.
-Kaart met quests is wel geinig maar ook erg onduidelijk, imho.
-Je krijgt VEEL te snel goede gear. Met een level 6 ventje van 30dmg/slag naar 100dmg/slag gaan is nogal absurd.
Naja, morgen maar weer door met slachten, 't is wel verslavend
Heb alle settings op max (1280x1024), draait als een tiet. Maarja, mag ook wel voor zo'n lelijk spel... (Of doe ik iets fout?)
Nog andere dingen:
-Paard rijden is inderdaad drie keer drama. Rechtermuis om te casten en hij staat (soms) stil, sturen ho maar, stoppen ho maar, etc.
-Je kunt niet zien hoe sterk iemand is. Soms is het klapje en dood, af en toe krijg ik een mep en ben ik dood
-Zit constant in de knoop met hotkeys voor inventory, etc
-Je kunt niet makkelijk zien hoeveel XP je nog moet voor volgende level.
-Stemmen zijn echt TE ERG voor woorden. Ik dacht dat mensen in Goede Tijden Slechte Tijden niet konden acteren, maar vergeleken 2 Worlds zijn dat echt goede acteurs.
-Kaart met quests is wel geinig maar ook erg onduidelijk, imho.
-Je krijgt VEEL te snel goede gear. Met een level 6 ventje van 30dmg/slag naar 100dmg/slag gaan is nogal absurd.
Naja, morgen maar weer door met slachten, 't is wel verslavend
edit:
Draai versie 1.5
Draai versie 1.5
Je krijgt waarschijnlijk te snel goede gear omdat de mobs ook snel te moeilijk worden anders.
@ prutser001,
Als je HDR uitzet draait hij stukken beter, zelfs beter met 4x AA dan HDR zonder AA
Ook Depth of View is ook weer een hap uit de framerate.
@ prutser001,
Als je HDR uitzet draait hij stukken beter, zelfs beter met 4x AA dan HDR zonder AA
Ik heb hier geen enkel probleem met het grafische gedeelte, alles ziet er perfect uit. Wel heb ik HDR uit gezet, omdat m'n grafische kaart het anders niet trekt (7800GT).Battle Bunny schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:27:
Vanmiddag spel ook gehaald. Leuk om rond te rennen en het gevoel te krijgen dat je inderdaad beter aan het worden bent (i.t.t. Oblivion), maar grafisch vind ik het zwaar klote. Constant geflikker omdat plantjes komen en weer gaan, bomen verdwijnen als ze < 1m zijn en als ze > 20m zijn worden ze gevonverteerd naar een 16x16 pixel bitmap ofzo. Geen gezicht.
Als je paard rijd moet je wel rekening houden dat hij niet een haakse bocht in volle gallop kan maken natuurlijkNog andere dingen:
Dit leer je wel vanzelf, hoe sterk de verschillende tegenstanders zijn. Ik vind dit persoonlijk wel 'realistisch' aanvoelen: een beer is nu eenmaal veel sterker dan een wolf etc.-Je kunt niet zien hoe sterk iemand is. Soms is het klapje en dood, af en toe krijg ik een mep en ben ik dood
Heb ik eigenlijk ook geen enkel probleem mee. Het is in het begin wel even wennen en als je het echt te lastig vind kun je ook alles opnieuw instellen.-Zit constant in de knoop met hotkeys voor inventory, etc
Als je op F1 drukt zie je als het goed is gewoon je XP staan en ook op wel niveau je een level omhoog gaat-Je kunt niet makkelijk zien hoeveel XP je nog moet voor volgende level.
Eens, hier hebben ze duidelijk op bespaard-Stemmen zijn echt TE ERG voor woorden. Ik dacht dat mensen in Goede Tijden Slechte Tijden niet konden acteren, maar vergeleken 2 Worlds zijn dat echt goede acteurs.
Ik vind hem zelf wel behoorlijk duidelijk, maar je moet wel regelmatig even op de grote kaart kijken wil je de weg niet kwijtraken. Verder staat alles er toch duidelijk op?-Kaart met quests is wel geinig maar ook erg onduidelijk, imho.
Ja, maar dit is ook al heel snel nodig. Probeer maar eens die Snow Orcs in Burmhill te verslaan met slechts 100dmg/slag. Dat gaat je nog echt niet lukken... Later gaat het wel wat langzamer met sterker worden.-Je krijgt VEEL te snel goede gear. Met een level 6 ventje van 30dmg/slag naar 100dmg/slag gaan is nogal absurd.
Voor de rest vind ik het een geweldige game, helemaal met de laatste update. Nu hebben die summoned creatures ook nog nut! Hiervoor had ik wel een hell master spell, maar je had er zo weinig aan als die niet met je meeliep. Gelukkig is dat nu voorbij
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom het er zo slecht uitzag: de engine staat standaard erg "mager" ingesteld. Met de volgende console commando's ziet het er echt VEEL beter uit:
Engine.GFadeNear 1000
Engine.GFadeFar 3000
Engine.LOD1 3500
Engine.FarPlane 1500
Engine.AlphaFadeNear 2000
Engine.AlphaFadeFar 3000
Framerate zakt wel flink, maar zit nog boven de 30fps dus gaat nog
Engine.GFadeNear 1000
Engine.GFadeFar 3000
Engine.LOD1 3500
Engine.FarPlane 1500
Engine.AlphaFadeFar 3000
Zo ziet hij er bij mij standaart uit, ik zal die console command proberen 

oh en Traps zijn echt handig, en lots of fun!
oh en Traps zijn echt handig, en lots of fun!
- prutser001
Geen matches
Het draait als een trein, tegen verwachting in na de Xbox360 versie gezien te hebben, ik heb in CCC slider op quality staan en alles maxed + depth of view.Bulls schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:26:
Je krijgt waarschijnlijk te snel goede gear omdat de mobs ook snel te moeilijk worden anders.
@ prutser001,
Ook een beetje met console commands lopen klooien, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik de drawdistance 'verleng/vergroot'.
Wat zijn jouw system specs precies?Battle Bunny schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:29:
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom het er zo slecht uitzag: de engine staat standaard erg "mager" ingesteld. Met de volgende console commando's ziet het er echt VEEL beter uit:
Engine.GFadeNear 1000
Engine.GFadeFar 3000
Engine.LOD1 3500
Engine.FarPlane 1500
Engine.AlphaFadeFar 3000
Kweet me FPS niet precies maar zolang het soepel draait ben ik tevree, in het wild is mijn fps wel hoger dan b.v. in Qudinar op drukke punten(+/- 25 npc's).
Ik draai nu een Core2Duo 2.4ghz, 4gb ram, GeForce 8800GTS 640mb. Framerate is met die settings nog niet onder de 30 gekomen, ook niet in steden.Wat zijn jouw system specs precies?
Kweet me FPS niet precies maar zolang het soepel draait ben ik tevree, in het wild is mijn fps wel hoger dan b.v. in Qudinar op drukke punten(+/- 25 npc's).
Je kunt je fps zien met Display.FPS 1, of gewoon met Fraps. Overigens heb ik nu Engine.GFadeNear en Engine.GFadeFar op 0, dan zien je geen gras en planten. Ten eerste zijn dat namelijk lelijke meedraaiende bitmaps en ten tweede is dat buggy as hell (verdwijnt ineens vlak voor je, op een heuvel staan verdwijnen ze ook, etc). Daarbij zie je dan paddestoelen e.d. veel beter.
Gister avond nog even lopen slachten: ben nu level 10 met 600dmg en 100 cold damage. Damn, wat heerlijk! Vooral dat twee handig zwaard is fantastisch, lekkere meppen, mooie combo's en veel damange. Ik had 6 van die large skeletons om me heen (in die grot waar je een ring moet terug halen) en sloeg ze allemaal tegelijk stuk. Heeeerlijk!
Ook ben ik nu een beetje gewend aan het paard rijden. Het is nog een beetje buggy, maar het is erg gaaf gedaan. Je kunt inderdaad geen 180" handrem bochten maken, en je paard heeft ook zo zijn eigen wil. Vooral als je hem een heuvel wil laten aflopen gaat 'ie soms naar de andere kant, erg geinig.
Ik ben ook verslaafd aan dit spel. De presentatie is belabberd, maar het houdt je aan het spelen. De itemkoorts is zeker aanwezig, je krijgt steeds betere items. De combat wordt ook best leuk als je eraan went.
Ik heb een vraagje. Ik loop nu met een axe rond met slashing 150, bludgeon 150 en fire 30. Kan ik die allemaal optellen? Is dit bijvoorbeeld sterker dan een sword met 250 slashing damage? En ik krijg ook steeds gems van 10/20%. Sinds je die niet met alchemie kunt bewerken en je één gem per wapen kunt gebruiken, is het best laag. Ik ben nu level 15, wordt dat later beter of mis ik iets? Kunnen gems met een hogere alchemie ook bewerkt worden?
Ik heb een vraagje. Ik loop nu met een axe rond met slashing 150, bludgeon 150 en fire 30. Kan ik die allemaal optellen? Is dit bijvoorbeeld sterker dan een sword met 250 slashing damage? En ik krijg ook steeds gems van 10/20%. Sinds je die niet met alchemie kunt bewerken en je één gem per wapen kunt gebruiken, is het best laag. Ik ben nu level 15, wordt dat later beter of mis ik iets? Kunnen gems met een hogere alchemie ook bewerkt worden?
Volgens mij mag je die waarden bij elkaar optellen. Elke vijand heeft een bepaalde resistance per damage type (net als jijzelf) dus bepaalde damage komt beter door dan andere.
Ook las ik in de loading-tips (flitsen te snel voorbij maar ok
) dat er per vijand type een beste soort damage is. Zo was het tegen boars en wolfjes dacht ik slashing.
Die +10% damage dingen zijn wel nuttig. Die kun je, net als alles, stacken. Plaats een +10% fire damage in je wapen, gooi er een +20% fire bij, etc. Zo heb ik een +100 cold damage, op een wapen van "maar" 600 damage.
Overigens kun je die dingen ook zelf maken, vooral fire kwam vaak voor. Gooi een paar gems met een sulfur ofzo in je koekenpan en er komt een +10% firedamage ding uit.
Ook las ik in de loading-tips (flitsen te snel voorbij maar ok
Die +10% damage dingen zijn wel nuttig. Die kun je, net als alles, stacken. Plaats een +10% fire damage in je wapen, gooi er een +20% fire bij, etc. Zo heb ik een +100 cold damage, op een wapen van "maar" 600 damage.
Overigens kun je die dingen ook zelf maken, vooral fire kwam vaak voor. Gooi een paar gems met een sulfur ofzo in je koekenpan en er komt een +10% firedamage ding uit.
Aha, ik wist niet dat je die gems kon stacken. Het leek me al vreemd dat ik steeds maar 10/20% per wapen kon gebruiken. Alchemie is trouwens erg leuk, ik investeer hard in die skill.
En daar snap ik weer niets van. Hoe kun je daarin investeren? Waar zie je dat? En, is het inderdaad zo dat hoevaker je "iets" doet, hoe beter je daar in word? Zoja, waar kan ik dit zien?
Ik denk niet dat je beter wordt door iets te doen, je moet er skillpoints in steken. Als je op F1 drukt krijg je de character screen te zien, ik neem aan dat je weet waar ik het over hebben. Rechts zie je skills waarin je skillpoints kunt steken. Veel van die skills zijn grijs, je kunt er dus niets mee. In het begin dacht ik dat die later vrijkwamen, maar je moet het dus zelf eerst trainen waardoor het 'unlocked'. Als je Alchemy dus eerst traint bij een trainer kun je er daarna skillpoints in investeren. Zo worden de uiteindelijke potions/gems sterker.
Hier een map met de trainers als je dat nodig hebt:
http://game.ali213.net/thread-1517965-1-1.html
Hier een map met de trainers als je dat nodig hebt:
http://game.ali213.net/thread-1517965-1-1.html
Aaaah, dank je! Ga zo maar eens wat trainers vereren met een bezoek 
Kwam net achter iets leuks: ringen kun je ook combineren! Ik had een ring met een xx defense against ice damage, toen nog eentje erbij en hop: ik had een ring die +xx defense against ice gaf, maar ook +1 to alchemy!
Trouwens, ik ben nu level 14 en doe 622 damage plus nog 172 cold damage
Eeeerg fijn.
Kwam net achter iets leuks: ringen kun je ook combineren! Ik had een ring met een xx defense against ice damage, toen nog eentje erbij en hop: ik had een ring die +xx defense against ice gaf, maar ook +1 to alchemy!
Trouwens, ik ben nu level 14 en doe 622 damage plus nog 172 cold damage
Nou, ik ben weer de weg kwijt. Ik heb allemaal van die ingredienten waar bij staat "Effect is permanent". Maar elke keer als ik die dingen in de pan gooi, komt er 1 of andere nutteloze +20 fire damage uit ofzo, terwijl ik die +x to strength wil! Enig idee wat ik verkeerd doe?
(en ja ik heb nu de alchemy skill (op level 2 ofzo))
[ Voor 9% gewijzigd door Battle Bunny op 31-08-2007 19:42 ]
- prutser001
Geen matches
Ik heb zelf nog geen +Str gezien, en ik heb al een hele hoop zooi doorelkaar gemixt, kheb al wel potions gehad die all poisons curen, en 29k hp en 18k mana restorenBattle Bunny schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:42:
Nou, ik ben weer de weg kwijt. Ik heb allemaal van die ingredienten waar bij staat "Effect is permanent". Maar elke keer als ik die dingen in de pan gooi, komt er 1 of andere nutteloze +20 fire damage uit ofzo, terwijl ik die +x to strength wil! Enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik krijg nu over het algemeen 50% fire/lightning/poison/spirit dmg dingen, ik heb nu 11+50spirit dmg, een lading 20% en een berg 10% maar geen wapen om die op te gebruiken.
Maar dit is allemaal als ik 'effect is permanent' spul gebruik.
Ga ik met die tijdelijke meuk knoeien krijg ik wel redelijke boost potions ookal is het maar voor X minuten. Beste potion dat ik gemaakt heb gaf +45dex, +118wisdom, +86str, -801hp.
En voor degene die het misschien nog niet wisten, je kan ook items stacken, zowel armor als ringen en wapens.
[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 31-08-2007 20:00 ]
Hehe, in het kader van permanente character enhancements: gooide net 9 ghoul brains in de cooker, kreeg een drankje die +10 to willpower gaf
Eeeeerg lief!
edit:
Na wat spelen met de settings van het spel, even poseren

Na wat spelen met de settings van het spel, even poseren

[ Voor 34% gewijzigd door Battle Bunny op 31-08-2007 23:05 ]
Hoe is de xbox360 versie van deze game eigenlijk?
Voor zover ik heb gehoord, buggy, traag en onspeelbaar. Freerecordshop had 'em niet in voorraad, omdat deze versie was uitgesteld vanwege de vele bugs (liep met 10-20fps).DarkShadow schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:09:
Hoe is de xbox360 versie van deze game eigenlijk?
Geen ervaring hier, overigens. Alleen wat ik heb gehoord en gelezen.