Ik vind deze onterecht

Pagina: 1
Acties:

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/111612

Ik vindt deze onterecht. Hij heeft een probleem met zijn vis en vraagt om hulp. Toegeven, wat hij neerzet is niet echt relevant, maar HBM gooit het slotje mijns inzien onterecht op. Het is tenslotte het kroegen-forum en hoeveel mensen brengen hun problemen niet naar de kroeg.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer je lollig te zijn of snap je het gewoon niet? :?
Die topic is gewoon duidelijk onzin, en dus is ie terecht dicht.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is geen onzin, geen offtopic maar regelrechte bullshit. Dus dat slotje is wel degelijk terecht.

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Ja, maar het probleem bestaat echt. Deze goudvis heeft last van een of andere schimmel-infectie. Ik ken de naam niet, maar ik heb dit ook bij mijn vissen gehad. Het duurde 2 weken om ze weer gezond te krijgen dus de topic is niet onzin. Als je het niet gelooft, bel je morgen toch even een dierenspeciaalzaak op als je me niet gelooft

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dan blijft het alsnog "te" offtopic. GoT heeft niks van doen met goudvissen.

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Ok, ok ..

Maar niet om lollig te doen, maar weet jij waar dan wel, Gatering of Goudvissen of zo

Maar dit bericht wordt waarschijnlijk nu gesloten.

Idee ; Dierentopic, er lopen toch genoeg tweakers met huisdieren rond. }:O niet meegerekend

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
mahena: als ie daadwerkelijk een probleem met ze vissen zou hebben zou ie't over die vissen hebben in ze post, niet over overclocken en shit..
dat weet jij net zo goed als iedereen hier.

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 00:45 schreef DSmarty het volgende:
Dan blijft het alsnog "te" offtopic. GoT heeft niks van doen met goudvissen.
Nee? Wel met al die andere zooi in het GoT-Cafe? sorry hoor, maar dit is het offtopic forum en je problemen mag je daar best kwijt vind ik. Gewoon opnieuw posten hoor!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:00

Floor-is

5.2

Opnieuw posten zal resulteren in een waarschuwing, daar krijg je er maar eentje van. Jij zou dat onderhand wel moeten weten.

Als het serieus is, moet je ook serieus een topic openen en er een serieus bericht in zetten. Zet hem dan ook gelijk in SG, daar hoort ie dan thuis.

Bericht hierboven

Verwijderd

dank u voor uw steun

en met m'n goudvis gaat het goed!!!:)

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 10:09 schreef Floris_Diemel het volgende:
Opnieuw posten zal resulteren in een waarschuwing, daar krijg je er maar eentje van. Jij zou dat onderhand wel moeten weten.

Als het serieus is, moet je ook serieus een topic openen en er een serieus bericht in zetten. Zet hem dan ook gelijk in SG, daar hoort ie dan thuis.
Jo floris, dat zeg ik hem nou net, open hem nog een keer, maar dan serieus :)
Pagina: 1