a: EcologyFund is dat ook niet, en toch staat DPC derde en Seti@NL eerste daar

(dacht ik, Teamstats willen niet loaden). Toch duidelijk echte Distributed Computing-teams.
b: ja, maar daar hebben meerdere wél-CPU-projecten ook last van. D2OL bijv heeft er hele discussies over gevoerd bijvoorbeeld.
Ik zeg niet meteen dat iedereen er voorstander van zou moeten zijn, maar als je toch onder Dutch Power Cows valt op /5, dan zou een beetje discussie zeker geen kwaad kunnen

BasieP schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:30:
dan heb ik 2 pc's waarvan de minste nu 1075k keys heeft.
4 * 60 * 60 = aantal keys dat je per uur mag tiepen = 14400
1075000 / 14400 = 75 uur wachten
ik heb vrijdag om laten we zeggen 8:00 uur gepulsed, dus kan ik pas maandag om 11 uur weer pulsen?
nou ik ga het gewoon proberen, en dan weten we iig precies hoe het zit

Je kunt de pc met de 'meeste' keys even een valse proxy invullen, bijv l@l.nl of zo, zodat hij niet pulsed.
Dan stel je de pc met de minste keys in op Pulsen: ieder uur (dus 1 invullen bij hour). Dan test hij dat dus elk uur en dan zie je vanzelf in de stats op Whatpulse.org hoe laat je pulse is aangekomen. Dat kun je vergelijken met de tijd die je net berekend hebt.
Hebben we aleens over nagedacht.. Het zou dan 'DPC GoT FOKked!' kunnen worden ofzo, maar FOK! erbij is sowiezo al not-done, en een nickchange naar DPC-GoT ofzo lijkt mij wel eerlijk ja..
FOK! is ook gewoon een Subteam bij DPC hoor. Waarom zou dat not done zijn?
[
Voor 50% gewijzigd door
Megaflix op 02-04-2006 18:37
]