Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

PanMan

Spun!

Aangezien Nav4all nog geen jaar oud is, lijkt het me sterk dat er al 2 jaar niets gebeurt :).
Maar ik ben met je eens dat ze hun site eens moeten bijwerken...

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:18:
wat een klote bedrijf is dat nav4all zeg!!! er gebeurd daar helemaal niks al 2 jaar lang! ben blij dat ik nu mda compact 3 heb met tomtom! werkt heerlijk..dus nav4all VAARWEL _/-\o_
Er zijn updates gekomen van 6.0 en nu zitten we op 6.6 en het programma werkt redelijk tot goed..dus ja als ze hun website niet bijhouden...lekker boeiend. :-) Ik heb navigatie op mijn nokia 6230i en het heeft me al meerdere keren geholpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een klote bedrijf is dat nav4all zeg!!! er gebeurd daar helemaal niks al 2 jaar lang! ben blij dat ik nu mda compact 3 heb met tomtom! werkt heerlijk..dus nav4all VAARWEL _/-\o_
verklaar je nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben ik het bezit van een blackberry 7290. Ik heb Nav4All gedownload en geinstalleerd. (Version 6.6.40) Wanneer ik het programma start vraagt hij welke taal ik wil hebben. Wanneer ik Dutch aan klik begint hij met een poging om dit bestand te downloaden. Na enige tijd krijg ik de melding "NO GPRS" Wanneer ik dan weer terug ga naar het het programma om bijvoorbeeld "world cities (demo)" te beijken begint hij weer netjes met downloaden en krijg ik wederom de melding "NO GPRS" Wat doe ik fout of wat gaat hier fout? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Vandaag Nav4All uitgetest met een K800i en een TomTom BT module op het racefietsje. Werkte uitstekend, gaf nauwkeurig de routes aan, heldere taal, geen poespas, route herberekenen deed die ook errug snel. Helaas geen ondersteuning voor de fietspaden, maar daar is de compass functie handig voor... Nu nog een bike holder en dan is het setje compleet :)

Question: weet iemand of er ook nog weer informatie toe te voegen is? Of zijn er andere java based utils die lokale weer info kunnen verkrijgen?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:04:
IK ben ik het bezit van een blackberry 7290. Ik heb Nav4All gedownload en geinstalleerd. (Version 6.6.40) Wanneer ik het programma start vraagt hij welke taal ik wil hebben. Wanneer ik Dutch aan klik begint hij met een poging om dit bestand te downloaden. Na enige tijd krijg ik de melding "NO GPRS" Wanneer ik dan weer terug ga naar het het programma om bijvoorbeeld "world cities (demo)" te beijken begint hij weer netjes met downloaden en krijg ik wederom de melding "NO GPRS" Wat doe ik fout of wat gaat hier fout? _/-\o_
Misschien je GPRS verbinding goed instellen...kijk ff op de site van je provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 04:34:
[...]

Misschien je GPRS verbinding goed instellen...kijk ff op de site van je provider
Ik denk dat de settings van GPRS wel goed staan, daar ik kan browsen, kan emailen en daar ik ook Nav4All heb gedownload via mijn BlackBerry. Wanneer je het over provider hebt heb je het dan over KPN of over degene welke de Black Berry serverin zijn bezit heeft. Ons bedrijf beschikt namelijk zelf over een Black Berry server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:32:
[...]

Ik denk dat de settings van GPRS wel goed staan, daar ik kan browsen, kan emailen en daar ik ook Nav4All heb gedownload via mijn BlackBerry. Wanneer je het over provider hebt heb je het dan over KPN of over degene welke de Black Berry serverin zijn bezit heeft. Ons bedrijf beschikt namelijk zelf over een Black Berry server.
En daar zit 'em ook de grap, het mooie van zo'n BES setup is dat de beheerder precies kan vaststellen in hoeverre jij de GPRS/EDGE/UMTS connectie kan gebruiker voor internetverkeer anders dan puur naar het bedrijfsnetwerk. Je raadt het al, meestal wordt alle overige internet toegang dichtgespijkerd. :)

Dus even lief bij de beheerder van de BES navragen hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:40:
[...]

En daar zit 'em ook de grap, het mooie van zo'n BES setup is dat de beheerder precies kan vaststellen in hoeverre jij de GPRS/EDGE/UMTS connectie kan gebruiker voor internetverkeer anders dan puur naar het bedrijfsnetwerk. Je raadt het al, meestal wordt alle overige internet toegang dichtgespijkerd. :)

Dus even lief bij de beheerder van de BES navragen hoe en wat.
Ga ik even na vragen. Echter hebben we binnen ons bedrjf geen enkele beperking aangaande welke site ik ook wil bezoeken en hoeveel data ik wil downloaden naar mijn Black Berry.

Bedankt voor je snelle reactie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:26:
[...]

Ga ik even na vragen. Echter hebben we binnen ons bedrjf geen enkele beperking aangaande welke site ik ook wil bezoeken en hoeveel data ik wil downloaden naar mijn Black Berry.

Bedankt voor je snelle reactie. _/-\o_
Sites bezoeken via de BlackBerry browser gaat via de BES die als proxy werkt.

Het is een heel ander verhaal als een random applicatie opeens connecties op andere TCP poorten dan 80 wil gaan maken, bijvoorbeeld naar andere servers op het internet, dat mag dan niet.
Werken dingetjes als Yahoo Messenger, Google Maps en de GTalk client bijvoorbeeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:37:
[...]

Sites bezoeken via de BlackBerry browser gaat via de BES die als proxy werkt.

Het is een heel ander verhaal als een random applicatie opeens connecties op andere TCP poorten dan 80 wil gaan maken, bijvoorbeeld naar andere servers op het internet, dat mag dan niet.
Werken dingetjes als Yahoo Messenger, Google Maps en de GTalk client bijvoorbeeld?
Google maps werkt gewoon. Welke poort dien ik te laten openstellen op de BES server om Nav4All te laten werken? Is hier achter te komen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:42:
[...]

Google maps werkt gewoon. Welke poort dien ik te laten openstellen op de BES server om Nav4All te laten werken? Is hier achter te komen? 8)
Vandaag een proef gestart en alle poorten opengezet op de BES server. NO steeds krijgt ik "No GPRS". Heeft iemand ervaringen met Nav4All op een Black Berry 7290?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ik ben van plan om de gps muis te bestellen, maar als ik later bv tomtom zou bestellen, zou deze gps muis ook voor tomtom te gebruiken zijn http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php of moet ik weer een speciaal tomtom gps muis bestellen?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

XTREEMRaGE schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:20:
ik ben van plan om de gps muis te bestellen, maar als ik later bv tomtom zou bestellen, zou deze gps muis ook voor tomtom te gebruiken zijn http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php of moet ik weer een speciaal tomtom gps muis bestellen?
Tomtom GPS muis is niet verplicht. Elke GPS muis is te gebruiken, zolang de dataprotocol gelijk is (NMEA geloof ik) en Tomtom dus die kan lezen.... Is kwestie van beetje instellen maar zo moeilijk is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:15

McFreak

McFraGG de gekste !!

idd, de service is butt, maar de applicatie is machtig
ik neem ook aan dat als er betere service komt voor 'n00bs' dat het dan idd geld gaat kosten.
En dat is juist wat nav4all probeert te bewijzen:dat er geen geld (of iig minimaal) voor navigatie nodig is.

..en dat steekt em idd in de service (of teveel n00bz die eigenlijk een TomTom willen)

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Vandaag een proef gestart en alle poorten opengezet op de BES server. NO steeds krijgt ik "No GPRS". Heeft iemand ervaringen met Nav4All op een Black Berry 7290?
Als je wel via bluetooth verkenner de gps module vind het niet via nav4all, check dan mijn eerste post in dit topic

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

MrDummy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:15:
[...]

Tomtom GPS muis is niet verplicht. Elke GPS muis is te gebruiken, zolang de dataprotocol gelijk is (NMEA geloof ik) en Tomtom dus die kan lezen.... Is kwestie van beetje instellen maar zo moeilijk is het niet :)
is coolz, tnx.
Ik zal ermee stoeien :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Nav4All 7 is gepresenteerd! Met oa ondersteuning voor tracking & tracing :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Ik meteen geprobeerd natuurlijk, maar als ik naar de link surf nog steeds versie 6.6.0.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Ja dat viel mij ook al op vlak nadat ik al te enthousiast bovenstaand bericht heb gepost! Heb nav4all vandaag een mailtje gestuurd hierover, helaas nog nix gehoord. Alles is nu aanwezig behalve een nav4all client met MyWorld ondersteuning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Michel242186 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:22:
Ik meteen geprobeerd natuurlijk, maar als ik naar de link surf nog steeds versie 6.6.0.. :?
idem

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Mobile wordt nog steeds niet ondersteund.

En email schijnen ze ook al niet op te reageren, stelletje *knip*...

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 24-12-2006 01:07 . Reden: Het mag wel een klein beetje vriendelijker... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

heeft iemand al versie 7 kunnen uit testen of krijgt men nog steeds v6.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nu wat je bedoelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Dat tracking is wel interessant. Ben benieuwd of het goed werkt. Op het plaatje op de website volgen ze volgensmij iemand die zijn gras aan het maaien is ofzo :+

Afbeeldingslocatie: http://www.nav4all.com/languages/_tracking/tt.png

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Zou wel kunnen, maar als ik telkens die versie 7 wil installen staat er dat het versie 6.06 ofzo is :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:12:
[...]

[...]

Waarom? Omdat ze hun gratis navigatiesoftware in hun testfase nog niet gereed hebben gemaakt voor het platform wat jij gebruikt bedoel je?
Als dat je maatstaven zijn doe je er idd verstandig aan een tomtom pakketje aan te schaffen... :)
Vergeet niet elk jaar nieuwe kaarten te kopen omdat ze anders outdated raken!

BTW hier nog steeds versie 6.6 ook, tracking overigens is wel al prima mogelijk met 3dtracking (http://free.3dtracking.net) maar uiteraard w88 we met smart op de alles-in-1 oplossing... :)

[ Voor 6% gewijzigd door achappey op 29-12-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
versie 7.0.0 is nu te downloaden via de installatie link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En, heb je daar al wat verschillen in gevonden?

Moet trouwens eerst de oude eraf, of kun je ze over elkaar heen installeren...?

[ Voor 46% gewijzigd door MikeyMan op 10-01-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:18:

Dat hangt van je telefoon af. Mijn W800i vraagt of ik de oude wil vervangen. Bij sommige foons, zoals mijn oude 6230, kun je vanuit een menu controleren of er updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:18:

Heb m net gedownload en geinstalleerd. Er is een ' Foto' optie bijgekomen, als je deze aanklikt kom je in een ' MyWorld' scherm (in het menu foutief gespeld overigens) waar je kunt inloggen met een username. Zal eens uitzoeken wat je daar mee kunt. Daarnaast is er ook een ' flag it' optie in het menu; volgens mij kun je daar GPS- posities mee markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Veel dode links werken nu ook

Bijvoorbeeld de dag/nacht mode. world cities. Je kunt nu ook een font kiezen. Je kunt meer dingen aangeven over je display.

Er is zeker veranderingen te zien.

Binnenkort maar even in praktijk uitproberen. Het blijft trouwens jammer dat GPRS in het buitenland onbetaalbaar blijft. Was op mijn laatste vakantie tegen de 40 euro voor gpra kosten kwijt :(

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

heb het programma vandaag geprobeerd... werkt alleen niet met mijn gps ontvanger. hij maakt wel verbinding, en m'n ontvanger heeft een fix, maar het programma zegt óf een onnauwakeurig signaal óf geen signaal te hebben... beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:12:
[...]

[...]

haha echt he! als je die website weer bekijkt van ze dan springen de tranen in m'n ogen! soon available....ahaaaaa tuurlijk! lang leve tomtom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Iemand track & tracing al werkend via orange world?! Bij mij weigert hij te verbinden (cannot connect) :(
Die dag/nacht modus was trouwens hard nodig ook. De ontbrekende nachtmodus heeft me al een keer int prikkeldraad gelegd! :+

[ Voor 37% gewijzigd door achappey op 13-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Misschien een domme vraag, maar moet ik naast die GPS-ontvanger ook gebruik maken van GPRS om Nav4All te kunnen gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

xs2ddup schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:33:
Misschien een domme vraag, maar moet ik naast die GPS-ontvanger ook gebruik maken van GPRS om Nav4All te kunnen gebruiken? :?
Ja, en dat had je hier best kunnen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:31

dollyking

duck tape

MikeyMan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:44:
[...]

Ja, en dat had je hier best kunnen lezen...
Idd, maar je kunt ook van open wifi naar open wifi rijden als je telefoon dat ondersteunt.
Handig 8)7 (NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:28:
Veel dode links werken nu ook

Bijvoorbeeld de dag/nacht mode. world cities. Je kunt nu ook een font kiezen. Je kunt meer dingen aangeven over je display.

Er is zeker veranderingen te zien.

Binnenkort maar even in praktijk uitproberen. Het blijft trouwens jammer dat GPRS in het buitenland onbetaalbaar blijft. Was op mijn laatste vakantie tegen de 40 euro voor gpra kosten kwijt :(
Ik heb de nieuwe versie inmiddels een paar keer getest, en ik ben eerlijk gezegd wat teleurgesteld, zeker gezien het feit dat het om een major versie upgrade gaat. In deze versie zitten in mijn geval toch wat bugs. De foto- optie geeft veel foutmeldingen (Mijn W800i vraagt steeds of applicatie lokaal mag bladeren, venstertje komt om de seconde terug) en de toepassing is ook niet helemaal duidelijk. Verder lijkt er weinig veranderd. Zeker gezien het feit dat maps niet lokaal kunnen worden opgeslagen (met name voor dure gprs- kosten in het buitenland) blijft het voor mij een 'back-up' navigatiesysteem.
Wel positief: automatische nachtmodus, indicatie tijdens te snel rijden en maps die altijd up-to-date zijn. Nu nog automatische flitspaal- weergave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Ik heb nu een T-mobile mda compact 3...en daar zit een gps ontvanger in.....dus ik heb hier nog een nav4all gps muis liggen van Holux....hij moet 60 euries kosten en is nog in nieuwstaat ik heb hem maar een paar keer gebruikt...misschien handig voor iemand die nog wat met nav4all wil navigeren?????

ik heb het programma altijd naar volle tevredenheid gebruikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

iemand enig waar de usbdatakabel en de externe antenne zijn te krijgen voor de holux?

enigste shop die ik kon vinden is expansys maar die vraagt 14€ verzendkosten... vind dat beetje erg veel voor alleen kabel en antenne.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 28-01-2007 18:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:22:
heb het programma vandaag geprobeerd... werkt alleen niet met mijn gps ontvanger. hij maakt wel verbinding, en m'n ontvanger heeft een fix, maar het programma zegt óf een onnauwakeurig signaal óf geen signaal te hebben... beetje jammer...
Probleem opgelost, bluetooth stond op "powersave" modus... Werkt nu dus wel...

Hoor alleen de stemmen amper... Zijn er mensen met k750 die het probramma via de handsfree-speaker hebben lopen? Zo ja; hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:24:
iemand enig waar de usbdatakabel en de externe antenne zijn te krijgen voor de holux?

enigste shop die ik kon vinden is expansys maar die vraagt 14€ verzendkosten... vind dat beetje erg veel voor alleen kabel en antenne.
quoteje van mezelf

duitse shop gevonden die beide heeft --> http://www.haid-services.de/ , en je kan met overboeking betalen, dus niet perse creditcard oid nodig

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 14:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

MikeyMan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Probleem opgelost, bluetooth stond op "powersave" modus... Werkt nu dus wel...

Hoor alleen de stemmen amper... Zijn er mensen met k750 die het probramma via de handsfree-speaker hebben lopen? Zo ja; hoe?
Als er een keer geluid uit is gekomen dan kan je het geluid harder zetten via de volume toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

komt alleen geluid uit de oorspeaker... die gaat alleen nooit hard genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het vreemd vinden dat ze vijwel alle gangbare telefoons ondersteunen terwijl de Windows Mobile bezitters in de kou laten zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:28:
Blijf het vreemd vinden dat ze vijwel alle gangbare telefoons ondersteunen terwijl de Windows Mobile bezitters in de kou laten zitten!
Hoezo? Op m'n MDA compact werkt het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

PanMan

Spun!

Redelijk wat windows telefoons kunnen gewoon midlets draaien. Ik vind het niet zo gek dat de windows versie even op zich laat wachten: het is geen sinecure om zoiets in een 2e programmeertaal te maken. Kijk maar hoeveel (weinig) software er voor de mac wordt uitgebracht (en dat kan dan nog in dezelfde talen!).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mijn post was niet duidelijk genoeg! Windows Mobile smartphone wordt niet ondersteund! En dat vind ík vrij belachelijk, immers er zijn vrijwel minstens zoveel smartphones als ppc's op de markt.

Ik verwacht overigens ook niet dat ze het werkend gaan maken voor het platform "native", maar wél dat het java-programma gewoon werkt. Tenminste, met kleine moeite kunnen ze daardoor ook al die immens populaire Qtek 8300's/I-mate sp5 en dergelijke kunnen ondersteunen. Maar ja, vertel dat Nav4all maar. (Heb overigens nooit meer reactie gekregen op mijn vraag wanneer mijn telefoon ondersteund zou worden, dus dan weet je ook precies met wat voor lui je hier te maken hebt. :r Bovendien staat er dan ook nog eens op de site voor weet ik al hoe lang:"Binnenkort beschikbaar"! Ze stikken er maar in, just my 2 cents! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Wordt MIDP 2.0 wel ondersteund op jouw smartphone dan? Met service zal Nav4all nooit geld gaan verdienen vermoed ik zo :) Hoe dan wel is me trouwens ook een raadsel...

Ik denk dat voor Nav4all de smartphone markt niet zo interessant is omdat je daar TomTom en Route 66 op kunt draaien. Kennelijk gaan ze liever voor de telefoons waar nu helemaal geen navigatie op mogelijk is omdat er geen native programma's voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

MikeyMan schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:27:
komt alleen geluid uit de oorspeaker... die gaat alleen nooit hard genoeg...
Oorspeaker? Op mijn k750 krijg ik toch wel degelijk geluid door de normale speaker. De eerste aanwijzing is (te) zacht, maar daarna kan je hem dus harder zetten met de volume toetsen. Op vol volume is het geluid hard genoeg om te navigeren.

Als jij alleen geluid hoort uit de "oorspeaker", misschien moet je dan eens proberen de firmware te upgraden ofzo, misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb de nieuwste firmware...

Zit er in het programma zelf ook een snelkoppeling om het geluid harder te zetten? Of bedoel je de toetsen op de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Ik bedoel inderdaad de toetsen op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die doen werkelijk geen reet als het programma draait... Snap er niks van :X

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 05-02-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Die doen dus pas iets nadat er een instructie gelezen is. Dat is een ding van de K750i en niet zo zeer van Nav4ALL.

OK, probeer dit eens:
Vanuit het hoofdmenu kies je Settings (9), dan Sound options (6) dan "Welcome message"(2). Dan begint de dame of heer die je hebt ingesteld te babbelen. Druk dan op de volume toetsen aan de zijkant, dan moet je bovenin een balkje krijgen met blokjes die het volume aangeven (zoals bij de mediaspeler).

Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

grhmpf schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:53:
Die doen dus pas iets nadat er een instructie gelezen is. Dat is een ding van de K750i en niet zo zeer van Nav4ALL.

OK, probeer dit eens:
Vanuit het hoofdmenu kies je Settings (9), dan Sound options (6) dan "Welcome message"(2). Dan begint de dame of heer die je hebt ingesteld te babbelen. Druk dan op de volume toetsen aan de zijkant, dan moet je bovenin een balkje krijgen met blokjes die het volume aangeven (zoals bij de mediaspeler).

Werkt dat?
_/-\o_

Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Mooi dat het werkt :) Dus als je gaat navigeren moet je dus even wachten totdat er een instructie is geweest, daarna kan je hem harder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

grhmpf schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:46:
Mooi dat het werkt :) Dus als je gaat navigeren moet je dus even wachten totdat er een instructie is geweest, daarna kan je hem harder zetten.
Nou, volgens mij werkt het nu gewoon... Heb de vorige rit genoeg aanwijzingen gehad, maar alleen zacht geluid... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij installatie twee probleempjes.
Installatie op mijn SE K800i leek goed te gaan. Werd bij vraag over SMS/MMS plots onderbroken en daarna bij nieuwe poging blijft een zwart schermpje met alleen tekst Nav4all en rechtonder 7.0.0 staan. Meerdere keren opnieuw installatie doorlopen. Geen resultaat. Is door de onderbreking misschien iets in de instellingen van Vodafone of het toestel zelf gewijzigd?
Op mijn andere toestel (Siemens S65) verliep installatie wel goed maar kan het toestel de Holux GPS236 niet via bluetooth niet vinden.

Heeft iemand hier een oplossing voor ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
Klopt het dat je zonder een GPRS abonnement wel gebruik kan maken van Nav4All, maar dat je dan geen file-informatie kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

xs2ddup schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:00:
Klopt het dat je zonder een GPRS abonnement wel gebruik kan maken van Nav4All, maar dat je dan geen file-informatie kan ontvangen?
File informatie zit er sowieso niet op...

Zonder gprs kan het waarschijnlijk wel, maar betaal je je blauw aan minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
MikeyMan schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:43:
[...]

File informatie zit er sowieso niet op...

Zonder gprs kan het waarschijnlijk wel, maar betaal je je blauw aan minuten...
Oh ok... dus het is niet zo dat alleen de GPS muis het satellietsignaal ontvangt en de lokatie in de gaten houdt? ...want ik dacht dat dit wel mogelijk was bij TomTom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
NaZ- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:39:
Die w800i heeft idd zo'n ingebouwde .jar reader/executer :P 8).

Ik heb gewoon dat .jar bestandje op m'n PC gedownload, via bluetooth naar m'n telefoon gestuurt en geinstalleerd. Via m'n kabelverbinding kon ik toen een taal- en audiobestand downloaden. Proggie start perfect enzo, maar 't werkt bij mij niet ;). Je hebt idd zo'n GPS-ontvanger nodig. En daar weet ik dus niets vanaf hehe..
Gewoon GPS ontvanger kopen...en verbinding laten maken via bluetooth en whoala het werkt!!!
Oh ja Nav4all bied er eentje aan voor een hele scherpe prijs!

[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 24-02-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

xs2ddup schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:35:
[...]

Oh ok... dus het is niet zo dat alleen de GPS muis het satellietsignaal ontvangt en de lokatie in de gaten houdt? ...want ik dacht dat dit wel mogelijk was bij TomTom :?
Jawel... Maar de kaarten komen via gprs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand een beetje ervaringen met my world bij nav4all. In theorie zou je hier een database van flitspalen moeten kunnen opbouwen die je vervolgens via nav4all op je mobiel kunt raadplegen.

Tot op heden ben ik slechts enkele tegen gekomen maar wellicht dat dit wel iets is op wat langer termijn.

ook leuk
nav4all en youtube: http://myworld.nav4all.com/map.php?flag_id=990375687

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben er meer mensen last van het feit dat nav4all vaak geen fix heeft, terwijl de gps antenne wel degelijk een fix heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:20:
Hebben er meer mensen last van het feit dat nav4all vaak geen fix heeft, terwijl de gps antenne wel degelijk een fix heeft?
Geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

MikeyMan schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:20:
Heb ik ook last van, plotseling verliest nav4all z'n fix. Soms al na enkele minuten. Enige wat dan nog helpt is nav4all opnieuw opstarten en dan werkt het weer prima. Vrij irritante bug is dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, zelfs opnieuw opstarten is soms nieteens een remedie...

Wachten op de volgende versie dus... Die overigens lang op zich laat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

MikeyMan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:11:
Nou, zelfs opnieuw opstarten is soms nieteens een remedie...

Wachten op de volgende versie dus... Die overigens lang op zich laat wachten...
Op wat voor device draai jij nav4all? Ik draai het op een k800i, af en toe inderdaad telefoon ook rebooten en/of gps receiver... Het is een beetje vreemd want ene keer gaat het uren achter elkaar goed en andere keer verliest die snel achter elkaar fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ik op een k750i, vergelijkbaar dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Goed nieuws betreffende bovenstaand probleem: heb paar dagen geleden de firmware van m'n telefoon geupdate, waar tevens een nieuwe Java runtime deel van uit maakte. Gisteren 50 km'tjes gefietst en geen enkele keer fix verloren. Daar waar ik me niet kan heugen dat het geen enkele keer voorkwam ook niet bij kortere ritjes. :)
Geloof het nog niet voor de volle 100% maar ziet er dus naar uit dat het probleem hem in de java runtime zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

achappey schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:08:
Goed nieuws betreffende bovenstaand probleem: heb paar dagen geleden de firmware van m'n telefoon geupdate, waar tevens een nieuwe Java runtime deel van uit maakte. Gisteren 50 km'tjes gefietst en geen enkele keer fix verloren. Daar waar ik me niet kan heugen dat het geen enkele keer voorkwam ook niet bij kortere ritjes. :)
Geloof het nog niet voor de volle 100% maar ziet er dus naar uit dat het probleem hem in de java runtime zit!
Welke softwareversie is dat?

Ik heb namelijk al de laatste versie...

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 14-03-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Software versions:
EROM: R2A016 / R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.2
Text: BJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En dat is een k750?

Kan in mijn telefoon de java versie niet vinden... :X

edit: das een k800 dus... Das niet dezelfde firmware, dus geen update voor mij...

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 15-03-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Een K800i inderdaad. Maar het gaat niet zozeer om de firmware alswel om de Java versie die erop draait. Het lijkt me dat die ook gewoon op te vragen is via het service menu van je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, daar staat dus niks in over java...

Heb ook geen update kunnen vinden... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Andere navigatie opties (gaf ze al aan in Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 6)
Die op dezelfde manier werken:
GiLeX schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:21:
Nog eentje gevonden (Java Navigatie voor o.a de K800)
http://www.navigon.com/si...ation/cellphone/javaphone

[...]

wat plaatjes van de duitse versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321665.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321674.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321715.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321837.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321914.jpg

http://www.navigon.com
Naar de shop dan MN6 Java kiezen, registreren en downloaden (het is nog steeds gratis)
Wel registreren als klant, dan pas krijg je een downloadlink. Effe geduld met downloaden het is dik 30 mb (alle talen en nog wat pdfjes met info)
App in de gewenste taal (NL) op je K800 kwakken, instaleren, registratie/activatie code die je per email hebt ontvangen inkloppen en dan zou het moeten werken
Werking is gelijk aan Nav4all en Amaze(download van route details en mappen) dus hou rekening met je data verkeer als je het gebruikt
en:
GiLeX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:53:
Kwam nog wat anders tegen voor diegenen die Nav4all gebruiken:
AmazeGPS
Afbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo2.jpg

Werkt in principe ongeveer net zo als Nav4all, alleen kwa GUI is anders. Het gaat nog wel om een Beta versie.
Een groot nadeel voor sommige:
Data verkeer bij navigatie in kaart weergave kan flink oplopen. Dit in tegenstelling tot Nav4all.
Kies je bij AmazeGPS ook voor pijlweegave is het verbruik ongeveer gelijk.
Heb beide draaien en ze doen allebei wat ze moeten doen zonder problemen. Weinig tot geen verschillen in de routes die berekend worden.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er al mensen de navigon java versie geprobeerd. Hij draait nu proef op mijn nokia 6233.

Ik stuit op een probleem bij de verplichte registratie van het product. Bij de registratie dien je aan te geven op welk apparaat het product geinstalleerd is, hier staat geen nokia bij, bij een willekeurige keuze kun je hier verder maar loop je alsnog vast doordat je een "divice ID" moet invullen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

De registratie code die je ontvangen hebt moet je in voeren op de telefoon. Na de eerste keer opstarten van het programma wordt er om deze code gevraagd.
Niet via de website dus. De code wordt na invoer,verzonden naar hun server, en klopt de code dan is het geregistreerd en klaar voor gebruik 8)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Navigon werkt zeker leuk. Alleen vind ik het jammer dat de kaart niet meedraait met de richting waar je naar toe rijdt. Verder vind ik niet echt goed nagedacht over de interaction Design. De iconen zijn slecht te begrijpen en het komt allemaal wat rommelig over op het rij scherm.

Maar ik blijf deze zeker in de gaten houden.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een probleempje met de POI's.
Bij Navigeer naar... Adres invoer kan ik Plaats/POI/Postcode invoeren. Plaats of postcode invoeren (1234AA 9 bijvoorbeeld) lukt wel, maar hoe kan ik een POI invoeren?
Dus als ik vanuit Utrecht naar het Rijksmuseum in Amsterdam wil, hoe voer ik dat dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
Kan iemand mij een indicatie geven van de datakosten die aan deze vorm van navigatie zitten? Het liefst een opgave in het aantal kb per route dan kan ik voor mij zelf kijken hoe veel het kost. Heb me lam gezocht op de site van nav4all maar kon alleen vinden dat het "weinig" dataverkeer verbruikt :+, vraag me dan af wat weinig is...

Is er trouwens ook nog een mogelijkheid om die kaarten gewoon op een sd kaartje (in mijn geval Pro duo :p) te plompen en het zonder GRPS verbinding te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

eerste vraag kan ik je niet bij helpen... Heb onbeperkt data...

Tweede vraag; nee, hij heeft dan geen kaarten, maar dat had je hier ook terug kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
MikeyMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:03:
eerste vraag kan ik je niet bij helpen... Heb onbeperkt data...
Thank you voor de reactie, Hier 25 cent voor 100 kb...je maakt me jaloers :+ Heb net op een link naar navigation.com (wat ongeveer het zelfde is stond in de reacties hier boven) dat één route tussen de 100 en 120 kb kost.
Tweede vraag; nee, hij heeft dan geen kaarten, maar dat had je hier ook terug kunnen vinden...
Oke, ik formuleerde mijn vraag ook verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk te vragen óf er nog alternatieven waren die zonder grps werkten :P, dus iets anders dan nav4all maar ook voor mobiele toepassingen (in mijn geval mijn telefoon). Zijn die er? (ik ben er best bereid voor te betalen maar tot op heden heb ik nog niet iets kunnen vinden wat ook op mobiele telefoons werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maksvr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:09:
[...]

Thank you voor de reactie, Hier 25 cent voor 100 kb...je maakt me jaloers :+ Heb net op een link naar navigation.com (wat ongeveer het zelfde is stond in de reacties hier boven) dat één route tussen de 100 en 120 kb kost.

[...]

Oke, ik formuleerde mijn vraag ook verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk te vragen óf er nog alternatieven waren die zonder grps werkten :P, dus iets anders dan nav4all maar ook voor mobiele toepassingen (in mijn geval mijn telefoon). Zijn die er? (ik ben er best bereid voor te betalen maar tot op heden heb ik nog niet iets kunnen vinden wat ook op mobiele telefoons werkt)
Afhankelijk van de telefoon werkt bijvoorbeeld tomtom wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
MikeyMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:12:
[...]

Afhankelijk van de telefoon werkt bijvoorbeeld tomtom wel hoor...
Ik heb een SE K750i, een Motorola V3 en een Samsung D820 (die zijn allemaal van mij ja), niet echt high-end telefoons maar ze ondersteunen wel Java en BT bijvoorbeeld. Op de site van TomTom kon ik alleen maar dit karige lijstje vinden...zijn dat echt de enige ondersteunde telefoons? Kan me niet voorstellen dat dat de enige zijn, want nav4all is in princiepe het zelfde alleen staan de kaarten niet op je telefoon maar op de nav4all servert.

[ Voor 12% gewijzigd door Maks op 27-03-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Maksvr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:00:
Kan iemand mij een indicatie geven van de datakosten die aan deze vorm van navigatie zitten? Het liefst een opgave in het aantal kb per route dan kan ik voor mij zelf kijken hoe veel het kost. Heb me lam gezocht op de site van nav4all maar kon alleen vinden dat het "weinig" dataverkeer verbruikt :+, vraag me dan af wat weinig is...

Is er trouwens ook nog een mogelijkheid om die kaarten gewoon op een sd kaartje (in mijn geval Pro duo :p) te plompen en het zonder GRPS verbinding te doen?
Je kan de route vooraf invoeren en bekijken, dit kost je niks als je dit via bluetooth doet (zie handleiding in mijn sig).
Nav4all gebruikt dan de breedbandverbinding van je pc en geen gprs.
Onderweg is het gebruik echt heel beperkt, bij mijn laatste rit (Den haag -Gouda) had ik 3,5KB verbruikt en daar zat al een omleiding en 2x stadsverkeer bij.
Tijdens de rit zie je geen kaart maar alleen aanwijzingen met pijlen en gesproken woord, dit alles aan de hand van de gps informatie.
Navigon (ook gratis) is een stuk onzuiniger met data en heeft veel grafische opmaak.
Ik heb eens gelezen dat Tomtom tzt voor het Java platform beschikbaar komt maar een datum werd niet genoemd.
Met mijn Kpn mobile bundel kan ik makkelijk dagelijks navigatie gebruiken, internetten en emailen zonder over m'n limiet te gaan ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Nav4All heeft tegenwoordig ook een commercial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Het bedrijf waarvan die commercial officieel is wordt daar vast niet blij van :P

Het is niet echt navigatie, maar iemand Google Maps Mobile al eens geprobeerd?
http://www.google.nl/gmm/index.html

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
Ik vroeg me af, hoeveel data het kost om de mappen binnen te halen (bij normaal gebruik)? Ik zit er namelijk over te denken om voor m'n K800i een Hi databundel te nemen, maar weet niet welke ik zou nemen.

Verder dan dit (voor mogelijke navigatie) gebruik ik het mobiel internet toch niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

brrrt schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:54:
Ik vroeg me af, hoeveel data het kost om de mappen binnen te halen (bij normaal gebruik)? Ik zit er namelijk over te denken om voor m'n K800i een Hi databundel te nemen, maar weet niet welke ik zou nemen.

Verder dan dit (voor mogelijke navigatie) gebruik ik het mobiel internet toch niet zo veel.
Dat is nou al tien keer gevraagd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Veel is het niet, ik kan het met m'n bluetooth verbinding meteen zien :)
Denk aan 5KB voor een kaart ophalen en inzoomen en nog zoiets per rit, op een dag haal je hooguit 50KB tenzij je kaarttype TOP gebruikt, die is grafisch en m.i. minder duidelijk bij inzoomen.
Met een 5MB bundel zal je het wel redden denk ik.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MikeyMan schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:54:
[...]

Dat is nou al tien keer gevraagd... |:(
Sorry for replying again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:32

KWM

Heeft iemand van jullie laatst de holux gps236 muis op nav4all.nl aangeschaft? Zo ja, wat was toen de levertijd? Ik heb 'm nl. vorige week dinsdag besteld (met 'n creditcard) en ik heb 'm nog steeds niet binnen :(

[ Voor 3% gewijzigd door KWM op 02-04-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Holux GPSlim 236 besteld via nav4all.nl precies 1week levertijd.
28maart besteld vandaag binnen.

Werkt prima icm TomTom op nokia n73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar routeplannersoftware die gebruik maakt van maps die ik op mijn geheugenkaart kan zetten, zodat ik geen gprs nodig heb.. (gps navigatie hoeft ik niet eens)

bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:50:
ik ben op zoek naar routeplannersoftware die gebruik maakt van maps die ik op mijn geheugenkaart kan zetten, zodat ik geen gprs nodig heb.. (gps navigatie hoeft ik niet eens)

bestaat dat?
tomtom

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vergeten te vertellen dat ik geen Symbian heb, dus het moet j2me zijn helaas..
volgensmij heeft TomTom dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Met een windows mobile phone werkt het wel, imho ik krijg het geinstalleerd, je moet de jar gewoon downloaden met je gsm en dan openen, dan wordt hij vanzelf in de Middlet Manager gepleurt :)

edit: heb je het progsel geinstalleerd gaat ie nog meer zooi binnen halen...

Heb geen GPS ontvanger, geen idee of dat werkt dus, maar de kaart ophalen werkt wel gewoon.. :)

[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 15-04-2007 19:22 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste