Als een Sony Ericsson K750i gekoppeld is met een Parrot 3200 carkit, worden de stemmen van
Nav4All dan weergegeven via de autospeakers?
Nav4All dan weergegeven via de autospeakers?
[ Voor 69% gewijzigd door german8 op 03-05-2007 15:41 ]
Verwijderd
Ik was ook op zoek naar zoiets en heb het volgende gevonden:Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:50:
ik ben op zoek naar routeplannersoftware die gebruik maakt van maps die ik op mijn geheugenkaart kan zetten, zodat ik geen gprs nodig heb.. (gps navigatie hoeft ik niet eens)
bestaat dat?
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:05:
[...]
Ik was ook op zoek naar zoiets en heb het volgende gevonden:
http://www.trekbuddy.net/
Het is alleen helaas in een pril stadium en je moet zelf de maps nog maken. Hopelijk krijg ik het voor elkaar maps uit Google maps erin te zetten. Dat zou namelijk moeten kunnen..
Lees het topic anders ffVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:00:
Is dit echt gratis? Of moet je nog verbinding maken, dat geld kost?
Zo ja, bestaat er ook iets dat dat allemaal gratis kan?
Stuur effe iets terug? Dankje
Verwijderd
Ja, lezen...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:07:
Ik ben niet zo technisch met al die woordjes. Zou je het misschien voor mij iets makkelijker kunnen uitleggen?
[...]
Verwijderd
MikeyMan schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:14:
[...]
Ja, lezen...
Meer is er niet aan... Gewoon bij pagina 1 beginnen...
Mocht je er (zeker in dit topic al!) niet uit komen, verwijs ik je naar beginnersweb...
Die versie maakt me niet erg blij, na install liep m'n K800 vast en na herstarten liep Nav4all zodanig vast dat ik de K800 alleen nog uit kon zetten om hem te verlossen van de bevroren Nav4allDoctor Yes schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:36:
Ik zie op de site vsm Nav4all dat testrelease 7.1.0. beschikbaar is. Iemand al ervaringen met deze release. Kan geen releasenotes vinden
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik zal er ook eens even mee gaan klooien. Kijken of ie bij mij ook vast looptSpeedy-Andre schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:26:
[...]
Die versie maakt me niet erg blij, na install liep m'n K800 vast en na herstarten liep Nav4all zodanig vast dat ik de K800 alleen nog uit kon zetten om hem te verlossen van de bevroren Nav4all![]()
Ik heb 7.0.0 er weer op staan, die is tenminste stabiel![]()
Wel jammer dat je de stemmen e.d. dan weer moet downloaden, maar dat doe ik via m'n pc
Niels en Lieke in the house
Niels en Lieke in the house
tomtom kan ik gewoon gebruiken zonder grps en dat werkt best wel handig, je kan gewoon route plannen enzo en dan een soort demo runnen zodat je ziet hoe je moet rijden.. oke via grps is het handiger maar als je het toch niet vaak gebruikt...Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:05:
[...]
Ik was ook op zoek naar zoiets en heb het volgende gevonden:
http://www.trekbuddy.net/
Het is alleen helaas in een pril stadium en je moet zelf de maps nog maken. Hopelijk krijg ik het voor elkaar maps uit Google maps erin te zetten. Dat zou namelijk moeten kunnen..
[ Voor 6% gewijzigd door kadooosh op 31-05-2007 07:30 ]
Ik ben nu van nav4all naar tomtom overgestapt. Er zijn in Nederland nu eenmaal verkeers situaties die niet met een pijl uit te leggen valt. Dan wil ik een 3D overzicht kaartje kunnen zien.kadooosh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:28:
[...]
tomtom kan ik gewoon gebruiken zonder grps en dat werkt best wel handig, je kan gewoon route plannen enzo en dan een soort demo runnen zodat je ziet hoe je moet rijden.. oke via grps is het handiger maar als je het toch niet vaak gebruikt...
heb dit prog ff geprobeert zonder grps en het werkt opzich wel maar niet echt fijn
Het enige wat ik kan bedenken is dat je voor Java applets ergens apart gprs moet instellen of toegang moet verlenen.Gerrit Jan schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:04:
Ik schop even het topic zie mijn vraag hierboven.
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 18:53 ]
Ja ik heb ook een computer.
Verwijderd
Ik heb eenzelfde soort probleem met mijn Nokia 6230i en Holux GPSlim236. Onder het navigeren kreeg ik de melding 'GPS data timeout' en vervolgens hield het op. Nadat ik Nav4all opnieuw had geïnstalleerd kreeg ik zelfs geen bluetooth verbinding meer. Weet iemand een oplossing?dadj schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:06:
Ik heb een week of 3 geleden de Holux GPSlim236 bij nav4all besteld en aanvankelijk werkte hij prima met nav4all op mijn Sony K750i GSM. Echter toen ik hem afgelopen zaterdag weer eens wou gebruiken kreeg ik geen GPS Coördinaten meer door. Hij maakt wel contact met de telefoon via bluetooth maar verder doet hij dus niets.. Het satelliet lampje blijft constant rood ter indicatie dat hij naar satellietsignalen aan het speuren is.. Kapot dus lijkt me.. Maar nav4all reageert totaal niet op de mail die ik gestuurd heb en een telefoon nummer hebben ze niet!! grrrrrrr
Don't live for pleasure, make life your treasure
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:38 ]
Je bent niet echt duidelijk...Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:37:
Bestaat er zo'n gps muis voor de nokia 6300 ?
en wat voor software werkt hier dan mee ?
Ik heb nu nav4all maar deze doet het constant over gprs
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ok, bedankt. Maar ik vind het wel vaag dat je altijd GPRS nodig hebt. Stel dat je eindbestemming al op de kaart staat en je gewoon kan zien hoe je er kan komen. Dan nog heb je een constante GPRS verbinding nodig? En ook al heb je een uitgebreide route van 300km, dat kan hij toch in één keer voor de tijd downloaden. Zoiets had ik begrepen... Anders wordt het een duur grapje namelijk...he3763 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:02:
Dat heb je niet goed begrepen.
Tijdens het navigeren heb je met nav4all altijd contact via je dataverbinding (bv GPRS) om de route/kaarten op te halen.
Het enige wat je van te voren kunt (en moet) downloaden is de nav4all applicatie.
Don't live for pleasure, make life your treasure
In principe doet hij dat ook. Als je dus van te voren een route uitzet van 300 km en je blijft die route ook keurig volgen (m.a.w. als hij niet hoeft te herberekenen), dan heb je tijdens je reis weinig tot geen GPRS data nodig. Hij verbruikt sowieso heel weinig data, behalve als je ook kaarten op het scherm gaat opvragen dan loopt het natuurlijk wel op. Maar als je alleen op pijltjes rijdt, wat de standaard is, dan verbruikt hij heel weinig.Stormbringer schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Ok, bedankt. Maar ik vind het wel vaag dat je altijd GPRS nodig hebt. Stel dat je eindbestemming al op de kaart staat en je gewoon kan zien hoe je er kan komen. Dan nog heb je een constante GPRS verbinding nodig? En ook al heb je een uitgebreide route van 300km, dat kan hij toch in één keer voor de tijd downloaden. Zoiets had ik begrepen... Anders wordt het een duur grapje namelijk...
vanpeltje
Dat heet de nachtmode. Staat in de instellingen.vanpeltje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:12:
Zeg, mn Nav4all applicatie is ineens van mooi witscherm met zwarte tekens omgesprongen naar een zwart achtergrond scherm met GROENE letters!! vreselijk...hoe krijg ik zoiets weer ongedaan??
vanpeltje
vanpeltje
[ Voor 72% gewijzigd door MikeyMan op 30-10-2007 14:50 ]
CyberJoe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
Er is een nieuwe versie van Nav4all uit; 8.0.5. Ik weet niet wat er veranderd is met de 7.4.1 beta. Ik hoop dat deze stabieler is, de vorige versie liep nog wel eens vast op mijn SE W880i en gaf wel eens aan dat ik nog 2 miljoen kilometer moest afleggen.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Had daar alleen geen bereik en kon dus niet een POI (lees tankstation) vindenXTREEMRaGE schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:27:
[...]
jij ging virtueel 3x naar de maan heen/terug (ruw genomen).
Dat is een hele eind
Versie 7.4.1 liep op mijn nokia 6233 voortdurend vast en gaf de idiootste aanwijzingen, bv. afslaan van een snelweg en er direct weer op. Ik gebruikte Nav4all al niet meer, want het was hopeloos. Toch maar versie 8 gedownload en gelukkig, nog geen vastloper en de aanwijzingen zijn ook weer oké. Dus we gaan vrolijk verder met deze poor man's tomtom. Tot 2010 gratis, staat er op de website. Voorlopig ben ik weer tevreden.CyberJoe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
Er is een nieuwe versie van Nav4all uit; 8.0.5. Ik weet niet wat er veranderd is met de 7.4.1 beta. Ik hoop dat deze stabieler is, de vorige versie liep nog wel eens vast op mijn SE W880i en gaf wel eens aan dat ik nog 2 miljoen kilometer moest afleggen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 12:04 ]
Verwijderd
Dit zit wel onder Opties, maar het wordt alleen weergegeven als je te hard rijdt + het aantal km dat je te hard gaat.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:03:
Ik heb het nu ook draaien op mijn Blackberry 8700. Ik mis alleen de mogelijkheid om de huidige snelheid in het navigatiescherm weer te geven.
Je kan je huidige snelheid enkel opvragen bij GPS info. Maar hij weet wel wanneer je te snel rijdt op een bepaalde weg
Verwijderd
Ja dat zei ik dusVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:54:
[...]
Dit zit wel onder Opties, maar het wordt alleen weergegeven als je te hard rijdt + het aantal km dat je te hard gaat.
Stay safe
Ik gebruik hem op een SE W700 en daar is het geluid prima, dus ik denk dat dat echt afhankelijk is van het toestel.Master FX schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:39:
Ik vind de kwaliteit van de gesproken instructies niet echt denderend. Hele lage kwaliteit met veel ruis. Is dat te verbeteren?
Heb volgens mij de laaste versie (8.0.65). Heb de nederlandse man/vrouw-en stemmen geprobeerd, maar bleef slecht te verstaan. Niet echt helder geluid.
Heb trouwens een HTC Artemis (Compact III), met WM6.
Bedankt voor de info! Downloading nowMikeyMan schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:51:
Zijn ondertussen aanbeland bij 8.0.66... Geen idee wat er veranderd is in iedergeval.
Lijkt wel iets sneller op te starten...
Tomtom heeft toch geen "normale" gps muis? Is die niet tomtom-only?superericje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:15:
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd voor de F700v (het programma werkt GOED) maaaaar hij kan de GPS muis (heb officiële TT muis) niet vinden.
Via nav4all zelf kan hij bluetooth niet benaderen en als ik de GPS zoek via bluetooth kan hij niet verbinden, omdat hij GPS niet ondersteund...
Kan ik heb programma gewoon wissen, omdat niet werkt??
of heeft er hier iemand een trucje?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Doen deze of volgende versies het wel bij anderen op een w800i?we kunnen het helaas niet reproduceren.
Sincerely,
Nav4All Support
[ Voor 40% gewijzigd door jules op 13-02-2008 23:39 ]
Met deze link kom je vast wel een eindej verder:middelsluis schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:58:
Ik kan het zo gauw niet vinden. Maar weet iemand of dit programma ook kan dataloggen? Dus om achteraf op een (digitale) kaart je afgelegde route te kunnen bekijken en eventueel te synchroniseren met foto's.
Volgens mij moet je dit wel kunnen met een ander programma die je op je telefoon installeert en die dan via GPRS de locatie doorstuurt naar een website. Voorbeeld hiervan is http://www.gmap-track.com/index.php. Weet wel niet of die de exacte bewegingen en zo kan vinden.middelsluis schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:13:
Co0lman. Dank je. Maar zover als ik kan zien. "Please note that, although the Nav4All computer determines the routes, it does not save them. See our Privacy Statement" slaat hij nu juist niets op, maar is het alleen realtime volgen van voertuigen e.d.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Tips? Ja: Check of je inderdaad internet hebt met je browser, dan weet je het zeker, he? Zo niet, doet ie het dus niet en kun je verder zoekenonbeperkt GPRS toegang moeten hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 01-03-2008 14:46 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik moest mijn gprs instellen op portalmmm.nl nu kan ie wel verbinding maken maar als ik de nederlandse taal wil downloaden zegt ie "No GPRS" terwijl dat er wel is!?!Gerrit Jan schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:27:
Ik heb nav4all geinstalleerd op mijn nokia 6151 en heb Hi Prepay.
Zijn er andere mensen die nav4all hebben werken met Hi Prepay? De instellingen die ik gebruik heb ik gekregen van Hi via de sms en krijg in nav4all de melding "No GPRS" terwijl de gewone web functie wel werkt op mijn telefoon.
Heb gezocht op google maar geen van de oplossingen is het het probleem.
Het begint er op te lijken dat het niet aan Nav4all ligt want aMaze werkt ook niet als hij verbinding wil maken.
[ Voor 67% gewijzigd door Henkie-Jan op 01-03-2008 19:57 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Henkie-Jan op 02-03-2008 16:19 ]
Wat voor GPS muis heb je? Lees dat de Adapt AD-750 niet werkt met de Nokia N en E series.guppie schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:57:
Vandaag geprobeerd Nav4all te installeren op mij N95, lijkt allemaal redelijk goed te werken, al kent hij duiven maar 2 straten (?)! Dat is echter niet het grootste probleem, ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.
Iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken???
Henkie-Jan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:02:
Wat voor GPS muis heb je? Lees dat de Adapt AD-750 niet werkt met de Nokia N en E series.
Overigens kent 'mijn' nav4all meer straten in Duiven hoor? Hij heeft voor zover ik weet alleen niet de mogelijkheid om ze allemaal te laten zien. Wel de mogelijkheid om voor iedere letter van het alfabet één straat weer te geven, en dat levert er gewoon 26 op.guppie schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:57:
Vandaag geprobeerd Nav4all te installeren op mij N95, lijkt allemaal redelijk goed te werken, al kent hij duiven maar 2 straten (?)! Dat is echter niet het grootste probleem, ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Xander op 13-03-2008 19:07 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Vandaag heb ik ook Nav4All (8.0.66) geinstalleerd, op m'n N95.guppie schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:57:
...... ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Piet Marisael op 24-03-2008 11:32 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door nlboy op 25-04-2008 09:25 ]
Verwijderd
Weet je zeker dat je niet BIBS bedoeld?Lauryn schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:44:
Ik heb sinds januari een BlackBerry Curve, icm KPN BES abonnement (via mijn werk) uiteraard Nav4All geinstalleerd. Maar wat ik ook doe; ik krijg hem niet aan de praat. Hij blijft bij mij vragen om de instellingen te wijzigen (zelfs als ik alles op toestaan zet). Daarna krijg ik de melding dat ik mijn provider moet vragen BISB te activeren?
Uiteraards KPN gebeld; die hebben er nog nooit van gehoord (ik heb een aantal keer gebeld en kreeg iedere keer hetzelfde antwoord, dus ze weten het ECHT niet). Vervolgens de helpdesk van mijn werk gebeld (in het buitenland) als zij met hun provider bellen om de BISB te activeren, is het zo opgelost??
Vervolgens krijg een scherm waar ik de taal kan dowloaden, als ik dan NL selecteer, krijg ik de volgende foutmelding; geen GPRS. Dit is helemaal vreemd omdat ik toch zeker heel duidelijk GPRS in mijn scherm zie staan en wel kan internetten en mijn mail gewoon binnenkrijg?
Heb inmiddels ook een mail naar Nav4All gestuurd maar nog geen reactie; iemand anders nog raad???
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 14:48 ]
Dank je voor je antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:47:
[...]
Weet je zeker dat je niet BIBS bedoeld?
BlackBerry Internet Browsing Service Transport?
Staat die wel in je servicebooks?
Zo nee, dan moet je dat met KPN regelen, of beter gezegd, je werkgever moet dat met KPN regelen.
Het feit dat je internet hebt zegt helemaal niks, dat kan via de BES op je werk gaan.
Een beetje zoeken had je waarschijnlijk deze pagina opgeleverd:
http://www.nav4all.com/su...ewarticle&kbarticleid=245
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq