Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hclaassens
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-08-2020
Als een Sony Ericsson K750i gekoppeld is met een Parrot 3200 carkit, worden de stemmen van
Nav4All dan weergegeven via de autospeakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij de 3300 iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 12:19
Hoeveel geheugen heeft de applicatie nodig op de telefoon?

Mijn P300 heeft 4.096KB java ruimte maar dat is voor 1/4e gebruikt. Ik wil niet al mijn apps weggooien voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

voor niks??? :?

anywayz, app is 1316kb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 12:19
hm, heb nu 3264kb vrij voor installatie van java apps maar er is nogsteeds 'onvoldoende geheugen'...
(p300 heeft trouwens Java MIDP 2.0)

De P300 heeft 512kb ram geloof ik. Google maps (mobile) draait wel prima.

p.s. als nav4all niet werkt heb ik mijn apps en games 'voor niks' weggegooid.

[ Voor 69% gewijzigd door german8 op 03-05-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:50:
ik ben op zoek naar routeplannersoftware die gebruik maakt van maps die ik op mijn geheugenkaart kan zetten, zodat ik geen gprs nodig heb.. (gps navigatie hoeft ik niet eens)

bestaat dat?
Ik was ook op zoek naar zoiets en heb het volgende gevonden:

http://www.trekbuddy.net/

Het is alleen helaas in een pril stadium en je moet zelf de maps nog maken. Hopelijk krijg ik het voor elkaar maps uit Google maps erin te zetten. Dat zou namelijk moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Ik zie op de site vsm Nav4all dat testrelease 7.1.0. beschikbaar is. Iemand al ervaringen met deze release. Kan geen releasenotes vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
kun je met deze software ook zelf routes maken en daarop navigeren?
Bv als je een motorritje wilt uitstippelen en die invoeren. Zo niet, is er software (TomTOM 6 etc) waarbij dit wel kan?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit echt gratis? Of moet je nog verbinding maken, dat geld kost?
Zo ja, bestaat er ook iets dat dat allemaal gratis kan?

Stuur effe iets terug? Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat? Kan je dat misschien uitleggen?
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:05:
[...]

Het is alleen helaas in een pril stadium en je moet zelf de maps nog maken. Hopelijk krijg ik het voor elkaar maps uit Google maps erin te zetten. Dat zou namelijk moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:00:
Is dit echt gratis? Of moet je nog verbinding maken, dat geld kost?
Zo ja, bestaat er ook iets dat dat allemaal gratis kan?

Stuur effe iets terug? Dankje
Lees het topic anders ff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo technisch met al die woordjes. Zou je het misschien voor mij iets makkelijker kunnen uitleggen?
MikeyMan schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:06:
[...]

Lees het topic anders ff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:07:
Ik ben niet zo technisch met al die woordjes. Zou je het misschien voor mij iets makkelijker kunnen uitleggen?

[...]
Ja, lezen...

Meer is er niet aan... Gewoon bij pagina 1 beginnen...

Mocht je er (zeker in dit topic al!) niet uit komen, verwijs ik je naar beginnersweb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik hoef alleen maar te weten of het geld kost en of je verbinding moet maken.
MikeyMan schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:14:
[...]

Ja, lezen...

Meer is er niet aan... Gewoon bij pagina 1 beginnen...

Mocht je er (zeker in dit topic al!) niet uit komen, verwijs ik je naar beginnersweb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En dat ga ik je dus niet vertellen want dat is hier al vijftig keer neergezet in dit topic, dus; lees nou gewoon het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Doctor Yes schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:36:
Ik zie op de site vsm Nav4all dat testrelease 7.1.0. beschikbaar is. Iemand al ervaringen met deze release. Kan geen releasenotes vinden :+
Die versie maakt me niet erg blij, na install liep m'n K800 vast en na herstarten liep Nav4all zodanig vast dat ik de K800 alleen nog uit kon zetten om hem te verlossen van de bevroren Nav4all |:(
Ik heb 7.0.0 er weer op staan, die is tenminste stabiel :/
Wel jammer dat je de stemmen e.d. dan weer moet downloaden, maar dat doe ik via m'n pc ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met Postcodes. als ik ze invoer gebeurt er soms niks. soms een error MAAR NOOIT EEN KAART MET DE STRAAT. Ik heb van alles geprobeert: 2500AA 10 2500 AA 2500 etc. Maar hij vindt niks. Is dit een bug of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hij zoekt ook niet echt als je een postcode invult, bij gprs zie je geen wereldbolletje en via bluetooth zie je geen dataverbruik, vreemd :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Speedy-Andre schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:26:
[...]

Die versie maakt me niet erg blij, na install liep m'n K800 vast en na herstarten liep Nav4all zodanig vast dat ik de K800 alleen nog uit kon zetten om hem te verlossen van de bevroren Nav4all |:(
Ik heb 7.0.0 er weer op staan, die is tenminste stabiel :/
Wel jammer dat je de stemmen e.d. dan weer moet downloaden, maar dat doe ik via m'n pc ;)
Ik zal er ook eens even mee gaan klooien. Kijken of ie bij mij ook vast loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejee007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05-2024

deejee007

Ubuntu fan

Effe vraagje:

Ik heb 7.0 geinstalleerd op mijn nokia 6230 en het werkt OK.

Ik krijg alleen de spraak niet aan de gang. Ik krijg alleen de piepjes.

Is er iemand die de spraak aan de gang heeft op een 6230 en zo ja hoe dan ?
Welke versie firmware heb je op je nokia? (*#0000# intoetsen)

Niels en Lieke in the house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je wel een taal gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejee007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05-2024

deejee007

Ubuntu fan

Kan geen taal downloaden.
Optie staat er wel maar als ik wil kiezen gebeurt er niks.

Niels en Lieke in the house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 21:50
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:05:
[...]

tomtom kan ik gewoon gebruiken zonder grps en dat werkt best wel handig, je kan gewoon route plannen enzo en dan een soort demo runnen zodat je ziet hoe je moet rijden.. oke via grps is het handiger maar als je het toch niet vaak gebruikt...
heb dit prog ff geprobeert zonder grps en het werkt opzich wel maar niet echt fijn :p

[ Voor 6% gewijzigd door kadooosh op 31-05-2007 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 21:01

4POX

Everybody is wired

kadooosh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:28:
[...]

tomtom kan ik gewoon gebruiken zonder grps en dat werkt best wel handig, je kan gewoon route plannen enzo en dan een soort demo runnen zodat je ziet hoe je moet rijden.. oke via grps is het handiger maar als je het toch niet vaak gebruikt...
heb dit prog ff geprobeert zonder grps en het werkt opzich wel maar niet echt fijn :p
Ik ben nu van nav4all naar tomtom overgestapt. Er zijn in Nederland nu eenmaal verkeers situaties die niet met een pijl uit te leggen valt. Dan wil ik een 3D overzicht kaartje kunnen zien.

Hier in leeuwarden hebben wij bijvoorbeeld een rotonde met 8 afslagen. Dus de tweede afslag is naar rechts. Nav4all maakt hier rechtdoor van omdat die software niet bekend is met 8 afslagen. Tomtom zegt wel dat ik daar naar rechts moet.

Ik heb in Duitsland eens een stuk moeten omrijden omdat nav4all zei dat ik de snelweg moest volgen. Maar ik had wel de afslag moeten nemen. Op de kaart zit het een beetje vreemd uit. Ook hier moest ik weer een stuk terug rijden. Jammer maar waar. Voor de rest ben ik wel blij geweest met nav4all. Het heeft mij goedkoop in de wonderlijke wereld van het autonavigeren gebracht.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 20:53
Ik heb nav4all geinstalleerd op mijn nokia 6151 en heb Hi Prepay.
Zijn er andere mensen die nav4all hebben werken met Hi Prepay? De instellingen die ik gebruik heb ik gekregen van Hi via de sms en krijg in nav4all de melding "No GPRS" terwijl de gewone web functie wel werkt op mijn telefoon.
Heb gezocht op google maar geen van de oplossingen is het het probleem.
Het begint er op te lijken dat het niet aan Nav4all ligt want aMaze werkt ook niet als hij verbinding wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit Jan
Ik schop even het topic zie mijn vraag hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Gerrit Jan schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:04:
Ik schop even het topic zie mijn vraag hierboven.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je voor Java applets ergens apart gprs moet instellen of toegang moet verlenen.
Bij SE werkt dat iig zo, zowel bij internet als bij Java moet je instellen welke (data) verbinding je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Labelbaarheid op offline kaarten is wat hedendaagse navigatie software systemen nog steeds maar ontbreken.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 20:32
heeft iemand een goed link of het bestand van de voorlaatste versie van Nav4all.
De laatste versie krijg ik een foutmelding op .
En de oude heb ik verwijderd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit Jan
Ik heb zitten kijken, kwam Amaze gps tegen, ook deze werkt niet.
Iemand een idee waar ik instellingen van Hi kan opvragen? 8040 werkt niet.

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 14:08

CyberJoe

Only visiting this planet

Is er ook een manier om tmc te gebruiken. Ik weet dat er GPS-muizen zijn met tmc. Maar werkt dit met nav4all. Werkt dat op mijn SE W880? Heeft iemand het werkend. Ik kan er op de nav4all site niets over vinden.

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

schopje om de vraag nog een keer onder de aandacht te brengen. Is het mogelijk om TMC met nav4all te gebruiken. Zijn er ook mensen die amAze en/of navigon hebben getest/gebruikt en welke heeft dan de voorkeur, en natuurlijk, waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tzit niet in het programma, dus het lijkt me niet...

Als de functie erin zou zitten zouden ze het ook wel van de daken schreeuwen, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Wat doet zo'n GPS muis met TMC anders in vergelijking mat een muis zonder TMC, weet iemand hoe dat zit. Nog iemand ervaring met amAze en/of navigon, of een ander java navigatie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dit zijn allemaal zoekvragen... Ik stel voor dat je je Googleskills eens aanspreekt...

TMC is een radiosignaal, náást GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

De filosofie van nav4all is dat je geen tmc nodig hebt omdat ze die informatie kunnen meesturen als jij je kaarten opvraagt voor de route. Alleen is die functie tot heden nog niet actief.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:06:
Ik heb een week of 3 geleden de Holux GPSlim236 bij nav4all besteld en aanvankelijk werkte hij prima met nav4all op mijn Sony K750i GSM. Echter toen ik hem afgelopen zaterdag weer eens wou gebruiken kreeg ik geen GPS Coördinaten meer door. Hij maakt wel contact met de telefoon via bluetooth maar verder doet hij dus niets.. Het satelliet lampje blijft constant rood ter indicatie dat hij naar satellietsignalen aan het speuren is.. Kapot dus lijkt me.. Maar nav4all reageert totaal niet op de mail die ik gestuurd heb en een telefoon nummer hebben ze niet!! grrrrrrr :(
Ik heb eenzelfde soort probleem met mijn Nokia 6230i en Holux GPSlim236. Onder het navigeren kreeg ik de melding 'GPS data timeout' en vervolgens hield het op. Nadat ik Nav4all opnieuw had geïnstalleerd kreeg ik zelfs geen bluetooth verbinding meer. Weet iemand een oplossing?

Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Kan iemand even bevestigen of ik het volgende 100% goed begrepen heb:

1) Ik wil een routebeschrijving met pijltjes, gesproken tekst, en al. Hiervoor moet ik eerst deze beschrijving downloaden via GPRS/Internet (Wifi).
2) Als ik gewoon de kaarten wil oproepen en kijken waar ik me bevind kan ik gewoon het programma openen en kost het me niks. Het gaat gewoon via GPS en GPRS/internet komt niet van te pas. Dus stel dat ik weet dat ik in de buurt ben, maar ik weet niet waar ik precies ben en waar ik heen moet. Ik open het programma, zie mezelf op de kaart, zie ook de straat die ik moet hebben, en loop er gewoon heen en zie mezelf (als stip of pijl) over de kaart die richting oplopen.

Correct? Of mis ik iets (ook al is het een kleinigheid)?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Dat heb je niet goed begrepen.

Tijdens het navigeren heb je met nav4all altijd contact via je dataverbinding (bv GPRS) om de route/kaarten op te halen.

Het enige wat je van te voren kunt (en moet) downloaden is de nav4all applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er zo'n gps muis voor de nokia 6300 ?
en wat voor software werkt hier dan mee ?

Ik heb nu nav4all maar deze doet het constant over gprs

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:37:
Bestaat er zo'n gps muis voor de nokia 6300 ?
en wat voor software werkt hier dan mee ?

Ik heb nu nav4all maar deze doet het constant over gprs
Je bent niet echt duidelijk...

Als je nu nav4all gebruikt, heb je blijkbaar al de beschikking over GPS... Anders werkt het niet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
Er is een verschil tussen GPS en GPRS ;)

Daarnaast, Nav4All haalt z'n kaarten over GPRS, je zal dus niet zonder kunnen.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
he3763 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:02:
Dat heb je niet goed begrepen.

Tijdens het navigeren heb je met nav4all altijd contact via je dataverbinding (bv GPRS) om de route/kaarten op te halen.

Het enige wat je van te voren kunt (en moet) downloaden is de nav4all applicatie.
Ok, bedankt. Maar ik vind het wel vaag dat je altijd GPRS nodig hebt. Stel dat je eindbestemming al op de kaart staat en je gewoon kan zien hoe je er kan komen. Dan nog heb je een constante GPRS verbinding nodig? En ook al heb je een uitgebreide route van 300km, dat kan hij toch in één keer voor de tijd downloaden. Zoiets had ik begrepen... Anders wordt het een duur grapje namelijk...

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond ik ook al en hoe doet google maps dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jongens... Lees het topic... Dit is allemaal al vijf keer uitgekauwd...

Die kaarten zou je best in één keer kunnen downloaden, maar dan ben je dus in één keer een hele berg geheugen en data-verbinding kwijt...
En wat als je fout rijdt? Moet ie toch weer nieuwe kaarten downloaden... Dit is gewoon inherent aan het -in mijn ogen mooie- systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Stormbringer schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Ok, bedankt. Maar ik vind het wel vaag dat je altijd GPRS nodig hebt. Stel dat je eindbestemming al op de kaart staat en je gewoon kan zien hoe je er kan komen. Dan nog heb je een constante GPRS verbinding nodig? En ook al heb je een uitgebreide route van 300km, dat kan hij toch in één keer voor de tijd downloaden. Zoiets had ik begrepen... Anders wordt het een duur grapje namelijk...
In principe doet hij dat ook. Als je dus van te voren een route uitzet van 300 km en je blijft die route ook keurig volgen (m.a.w. als hij niet hoeft te herberekenen), dan heb je tijdens je reis weinig tot geen GPRS data nodig. Hij verbruikt sowieso heel weinig data, behalve als je ook kaarten op het scherm gaat opvragen dan loopt het natuurlijk wel op. Maar als je alleen op pijltjes rijdt, wat de standaard is, dan verbruikt hij heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Zeg, mn Nav4all applicatie is ineens van mooi witscherm met zwarte tekens omgesprongen naar een zwart achtergrond scherm met GROENE letters!! vreselijk...hoe krijg ik zoiets weer ongedaan??

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

vanpeltje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:12:
Zeg, mn Nav4all applicatie is ineens van mooi witscherm met zwarte tekens omgesprongen naar een zwart achtergrond scherm met GROENE letters!! vreselijk...hoe krijg ik zoiets weer ongedaan??
Dat heet de nachtmode. Staat in de instellingen.

Als je in het donker auto rijt wil je niet naar een fel wit scherm kijken met zwarte letters. Geloof me. Dan is dat zwarte achtergrond met groene letters een genot.

Ik raad je ook aan als je nav4all echt gebruikt om te navigeren in een auto. Hou die nachtmode aan.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
oke thanks! ik schok me rot namelijk :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik heb de Sony Ericsson W850i met Nav4all geinstalleerd en bezig sinds enige dagen een GPS bluetooth module :)

Super vet die Nav4all alleen hij is lang niet zo handig als Google Maps. Nu heeft Google Maps sinds kort een nieuwe versie met gps-combinatie! (helaas pakt ie alleen geintegreerde GPS zoals de N95)

Weet iemand hoe ik met mijn Google Maps kan linken aan mijn bluetooth GPS module?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Er is een nieuwe versie van Nav4all uit; 8.0.5. Ik weet niet wat er veranderd is met de 7.4.1 beta. Ik hoop dat deze stabieler is, de vorige versie liep nog wel eens vast op mijn SE W880i en gaf wel eens aan dat ik nog 2 miljoen kilometer moest afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik ga hem eens proberen ;)

enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat de "alternatieven" nu wel werken...

Het selecteren ervan is echter nogal een uitdaging ;)

[ Voor 72% gewijzigd door MikeyMan op 30-10-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Laatst online: 11:21

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CyberJoe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
Er is een nieuwe versie van Nav4all uit; 8.0.5. Ik weet niet wat er veranderd is met de 7.4.1 beta. Ik hoop dat deze stabieler is, de vorige versie liep nog wel eens vast op mijn SE W880i en gaf wel eens aan dat ik nog 2 miljoen kilometer moest afleggen.
:o jij ging virtueel 3x naar de maan heen/terug (ruw genomen).
Dat is een hele eind :D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

:o jij ging virtueel 3x naar de maan heen/terug (ruw genomen).
Dat is een hele eind :D
Had daar alleen geen bereik en kon dus niet een POI (lees tankstation) vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CyberJoe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
Versie 7.4.1 liep op mijn nokia 6233 voortdurend vast en gaf de idiootste aanwijzingen, bv. afslaan van een snelweg en er direct weer op. Ik gebruikte Nav4all al niet meer, want het was hopeloos. Toch maar versie 8 gedownload en gelukkig, nog geen vastloper en de aanwijzingen zijn ook weer oké. Dus we gaan vrolijk verder met deze poor man's tomtom. Tot 2010 gratis, staat er op de website. Voorlopig ben ik weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Blijf je toch afvragen waarom het gratis kan zijn en wat de winst is voor nav4all. Wellicht hopen ze gekocht te worden voor veel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft een leuk progje dit, vooral omdat het gratis is natuurlijk. Ik neem het dan ook wel voor lief dat hij af en toe wat rare fratsen uithaalt. Soms komt hij er in woonwijken waar het een behoorlijk doolhof is, er niet uit. Of soms denkt hij dat je nog een paar duizend km rechtdoor moet enz enz. Maar overall is het best goed! En nu tot 2010 gratis, dit was eerst nog 2008, dat hebben ze dus verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Ik heb de SonyEricsson K530i en de SonyEricsson HGE-100 GPS headset gekocht.
Heb Nav4All geinstalleerd, laatste versie (805) maar het programma kan alleen naar Bluetooth GPS modules zoeken? Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat het programma de HGE-100 gebruikt? Deze wordt gewoon met draad aangesloten, werkt ook als headset waar jeje eigen koptelefoon op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu ook draaien op mijn Blackberry 8700. Ik mis alleen de mogelijkheid om de huidige snelheid in het navigatiescherm weer te geven.

Je kan je huidige snelheid enkel opvragen bij GPS info. Maar hij weet wel wanneer je te snel rijdt op een bepaalde weg :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andr5437
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik ben in het bezit van een Sony Ericsson K750i icm. met Vodafone Onbeperkt Online.

Nu werkt het internet perfect, alleen binnen het programma werkt het niet.

Google Maps, MSN en alle andere java programma's doen het wel.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:03:
Ik heb het nu ook draaien op mijn Blackberry 8700. Ik mis alleen de mogelijkheid om de huidige snelheid in het navigatiescherm weer te geven.

Je kan je huidige snelheid enkel opvragen bij GPS info. Maar hij weet wel wanneer je te snel rijdt op een bepaalde weg :P
Dit zit wel onder Opties, maar het wordt alleen weergegeven als je te hard rijdt + het aantal km dat je te hard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:54:
[...]

Dit zit wel onder Opties, maar het wordt alleen weergegeven als je te hard rijdt + het aantal km dat je te hard gaat.
Ja dat zei ik dus ;) Maar die wijkt trouwens toch af van de snelheid die je onder gps informatie terug ziet. Ik zou graag gewoon altijd de huidige snelheid willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 23:17
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd voor de F700v (het programma werkt GOED) maaaaar hij kan de GPS muis (heb officiële TT muis) niet vinden.
Via nav4all zelf kan hij bluetooth niet benaderen en als ik de GPS zoek via bluetooth kan hij niet verbinden, omdat hij GPS niet ondersteund...
Kan ik heb programma gewoon wissen, omdat niet werkt?? :(

of heeft er hier iemand een trucje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
En??
Kan nou echt niemand hier helpen?!?!?

Bij Nav4all heb ik een ticket aangemaakt, maar die reagern HELEMAAL niet....
*zuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:21
Ik vind de kwaliteit van de gesproken instructies niet echt denderend. Hele lage kwaliteit met veel ruis. Is dat te verbeteren?
Heb volgens mij de laaste versie (8.0.65). Heb de nederlandse man/vrouw-en stemmen geprobeerd, maar bleef slecht te verstaan. Niet echt helder geluid.
Heb trouwens een HTC Artemis (Compact III), met WM6.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Master FX schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:39:
Ik vind de kwaliteit van de gesproken instructies niet echt denderend. Hele lage kwaliteit met veel ruis. Is dat te verbeteren?
Heb volgens mij de laaste versie (8.0.65). Heb de nederlandse man/vrouw-en stemmen geprobeerd, maar bleef slecht te verstaan. Niet echt helder geluid.
Heb trouwens een HTC Artemis (Compact III), met WM6.
Ik gebruik hem op een SE W700 en daar is het geluid prima, dus ik denk dat dat echt afhankelijk is van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn ondertussen aanbeland bij 8.0.66... Geen idee wat er veranderd is in iedergeval.
Lijkt wel iets sneller op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
MikeyMan schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:51:
Zijn ondertussen aanbeland bij 8.0.66... Geen idee wat er veranderd is in iedergeval.
Lijkt wel iets sneller op te starten...
Bedankt voor de info! Downloading now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Op mijn PDA (Asus MyPal A696 kan ik de applicatie niet eens starten)
0000001F fout. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
superericje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:15:
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd voor de F700v (het programma werkt GOED) maaaaar hij kan de GPS muis (heb officiële TT muis) niet vinden.
Via nav4all zelf kan hij bluetooth niet benaderen en als ik de GPS zoek via bluetooth kan hij niet verbinden, omdat hij GPS niet ondersteund...
Kan ik heb programma gewoon wissen, omdat niet werkt?? :(

of heeft er hier iemand een trucje?
Tomtom heeft toch geen "normale" gps muis? Is die niet tomtom-only?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
nee is gewoon een bluetooth GPS muis en route 66 werkte er ook mee..
Het probleem is, dat de F700 zegt dat de service niet is ondersteund ofzo...
Zo een GPS muis kan je toch aan alle bluetooth toestellen koppelen? waarom doet de F700 nou zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Had een oude versie op m'n SE w800i geïnstalleerd staan. Deed het prima. Na een update (van v 4?) naar 8.0.0.65 ging ie opeens zeuren of ik het juiste internet profiel wilde selecteren (nog niet eerder gezien bij andere java apps). nav4all er helemaal afgegooid en opnieuw gedownload maar nog steeds met hetzelfde resultaat. De applicatie is niet meer bruikbaar :(.

nav4all helpdesk gemailt en krijg als antwoord;
we kunnen het helaas niet reproduceren.

Sincerely,
Nav4All Support
Doen deze of volgende versies het wel bij anderen op een w800i?

Na installatie op het interne geheugen, verplaatsing naar het externe geheugen, verwijdering van het externe geheugen en een nieuwe installatie op het interne geheugen doet nav4all versie 8.0.0.66 het eindelijk. Denk dat het ergens is misgegaan toen ik de oude versie naar m'n geheugen kaartje gekopieerd had om als backup te dienen bij installatie van die nieuwe versie. Kon alleen die oude versie niet meer deïnstalleren/was hem kwijt.
Ben daarnaast blij dat ik een 1 GB/pm abo bij Telfort heb, anders was ik na die x aantal keren opnieuw downloaden al arm geweest :X

[ Voor 40% gewijzigd door jules op 13-02-2008 23:39 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Ik mag van Nav4all soms maar 110 op de snelweg, grappig. 110 is toch een snelheidlimiet waar we in NL niet aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Moet je de makers even mailen. Kan gewoon in het NL overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ik kan het zo gauw niet vinden. Maar weet iemand of dit programma ook kan dataloggen? Dus om achteraf op een (digitale) kaart je afgelegde route te kunnen bekijken en eventueel te synchroniseren met foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
middelsluis schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:58:
Ik kan het zo gauw niet vinden. Maar weet iemand of dit programma ook kan dataloggen? Dus om achteraf op een (digitale) kaart je afgelegde route te kunnen bekijken en eventueel te synchroniseren met foto's.
Met deze link kom je vast wel een eindej verder:
http://www.nav4all.com/languages/_tracking/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Laatst online: 25-05 18:05
Co0lman. Dank je. Maar zover als ik kan zien. "Please note that, although the Nav4All computer determines the routes, it does not save them. See our Privacy Statement" slaat hij nu juist niets op, maar is het alleen realtime volgen van voertuigen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
middelsluis schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:13:
Co0lman. Dank je. Maar zover als ik kan zien. "Please note that, although the Nav4All computer determines the routes, it does not save them. See our Privacy Statement" slaat hij nu juist niets op, maar is het alleen realtime volgen van voertuigen e.d.
Volgens mij moet je dit wel kunnen met een ander programma die je op je telefoon installeert en die dan via GPRS de locatie doorstuurt naar een website. Voorbeeld hiervan is http://www.gmap-track.com/index.php. Weet wel niet of die de exacte bewegingen en zo kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
Ik heb hi prepay kaartje tijdelijk, om nav4all te testen. GPRS werkt, en heb nav4all ook al geinstalleerd. Echter, als ik nav4all start dan geeft hij aan "Meld u eerst aan bij packet-gegevens". Maar ik heb al Hi Vandaag aanvraagt.dus zou in principe vandaag onbeperkt GPRS toegang moeten hebben. Maar hij doet het nu dus niet :( Iemand tips!?!?!

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
onbeperkt GPRS toegang moeten hebben
Tips? Ja: Check of je inderdaad internet hebt met je browser, dan weet je het zeker, he? Zo niet, doet ie het dus niet en kun je verder zoeken :X

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 01-03-2008 14:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Via browser doet ie het wel. Natuurlijk heb ik dat wel gechecked en de instellingen tig keer opgehaald! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Edit:
Gerrit Jan schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:27:
Ik heb nav4all geinstalleerd op mijn nokia 6151 en heb Hi Prepay.
Zijn er andere mensen die nav4all hebben werken met Hi Prepay? De instellingen die ik gebruik heb ik gekregen van Hi via de sms en krijg in nav4all de melding "No GPRS" terwijl de gewone web functie wel werkt op mijn telefoon.
Heb gezocht op google maar geen van de oplossingen is het het probleem.
Het begint er op te lijken dat het niet aan Nav4all ligt want aMaze werkt ook niet als hij verbinding wil maken.
Ik moest mijn gprs instellen op portalmmm.nl nu kan ie wel verbinding maken maar als ik de nederlandse taal wil downloaden zegt ie "No GPRS" terwijl dat er wel is!?!

Zelfde dus? Iemand ook een oplossing of is het onmogelijk met Hi Prepay?

[ Voor 67% gewijzigd door Henkie-Jan op 01-03-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Het blijkt dat je met Hi en KPN prepay geen gebruik kan maken van dataverbindingen. Pff. Iemand die ervaring heeft welke prepay kaartjes wel werken met nav4u bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Weet niet wat voor type telefoon je hebt, maar bij oude Siemens toestellen en bij iig SonyEricsson toestellen heb je verschillende profielen voor browsen, java en mms. Niet alleen je browser profiel moet je correct instellen, ook dan van java ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik heb een Nokia 3110 classic en heb als toegangspunt portalmmm.nl ingesteld. Dit zou moeten werken als ik het lees. Maar helaas werkt dat niet. En lees van meer mensen waarbij het niet werkt. Het wordt geblokkeerd door Hi/KPN geloof ik.

Baal wel van die halve verbindingen die ze daar bij Hi leveren.... :(

[ Voor 13% gewijzigd door Henkie-Jan op 02-03-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Telfort valt tegenwoordig onder KPN, maar ik heb er niet dezelfde problemen mee wat jij beschrijft. Hooguit dat GPRS met willekeur er ff niet is. Orange was wat dat betreft rocksolid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:25
Vandaag geprobeerd Nav4all te installeren op mij N95, lijkt allemaal redelijk goed te werken, al kent hij duiven maar 2 straten (?)! Dat is echter niet het grootste probleem, ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.

Iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
KPN blokkeert inderdaad de boel! Heb nu een prepaid kaartje van Vodafone en het werkt nu! Echt top! Heb nu voor €9,95 zorgeloos internet aangevraagd en kan dan een maand lang gratis op internet met mij mobiel!!! :) Ga ik eens ff lekker testen.
guppie schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:57:
Vandaag geprobeerd Nav4all te installeren op mij N95, lijkt allemaal redelijk goed te werken, al kent hij duiven maar 2 straten (?)! Dat is echter niet het grootste probleem, ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.

Wat voor GPS muis heb je? Lees dat de Adapt AD-750 niet werkt met de Nokia N en E series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 01:20
Henkie-Jan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:02:
Wat voor GPS muis heb je? Lees dat de Adapt AD-750 niet werkt met de Nokia N en E series.

Overigens kent 'mijn' nav4all meer straten in Duiven hoor? Hij heeft voor zover ik weet alleen niet de mogelijkheid om ze allemaal te laten zien. Wel de mogelijkheid om voor iedere letter van het alfabet één straat weer te geven, en dat levert er gewoon 26 op. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Xander op 13-03-2008 19:07 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Gister een losse gps ontvanger aangeschaft (adapt ad300 €44,95), nav4all gedownload op mijn blackberry 8707g en het werkt als een trein!

Net een paar routes gereden en de navigatie is echt prima! Vrouwtje in het toetsel geeft exact op tijd de richting aan en het plaatje is simpel, maar doeltreffend.

Had dit dus echt niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 01:20
Hij vraagt tegenwoordig bij mij trouwens éérst het huisnummer en dán pas de straatnaam? Ik zou zweren dat dat ooit andersom was? :X

Kun je dat ergens instellen? Ik vind het niet terug bij de instellingen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
...... ik krijg het namelijk niet verbonden met GPS. Hij lijkt te blijven zoeken naar Bluetooth GPS ontvangers terwijl hij gewoon de interne moet pakken. De standaard GPS functies van nokia werken wel, dus aan de verbinding ligt het niet.

Vandaag heb ik ook Nav4All (8.0.66) geinstalleerd, op m'n N95.
Eerst zat ik ook met het probleem dat hij steeds naar de Bluetooth-verbindingen zat te zoeken i.p.v. de GPS.

Oplossing is echter eenvoudig:

In het startmenu van Nav4All zoek je even Instellingen - GPS instellen op.
Daar heb je 3 OPTIES:

Auto-on Bluetooth uitvinken
Zonder GPS leeg laten
Interne GPS aanvinken

Nu vraagt hij niet steeds meer naar de Bluetooth-verbindingen.

Mijn vraag:

Ik heb Nav4All dus op een Nokia N95 8Gb geinstalleerd.
Alles werkt naar behoren, alleen krijg ik er geen geluid uit van een Man of Vrouw terwijl ik de benodigde files wel heb gedownload.
Hoe krijg ik wel stemmen terwijl ik rijd, geluid staat op 100%?
Ik heb ook al geprobeerd om via een kabeltje te verbinden met de i-Pod ingang van de autoradio.
Maar dit werkt dus ook niet, enkel hoor ik nu wel steeds kleine tikjes.

edit:

beetje rare navigatie met een aantal vreemde bugs.
op m'n nokia n95 moet ik in profielen de volgende instelling doen:

waarschuwingstonen AAN

blijkbaar werkt het anders niet, gevolg is verder dat er geen GPS-signaal te ontvangen is.
snap jij het nog? |:(
of zou er een foutje in de telefoon zelf zitten? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Piet Marisael op 24-03-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 14:27

nlboy

Alles kitz?

Even een kleine review van mijn kant:

Ik heb mijn voorkeur voor N4ALL (op mijn Nokia N82).
1. Het is gratis.
2. Het is duidelijk.

Vooral het laatste vind ik belangrijk, want met Garmin heb ik gemerkt dat ie af en toe gewoon te laat is met aangeven dat je naar rechts moet en af en toe kloppen er dingen niet op de kaart (terwijl ik de kaarten van 2008 heb). Zo was ik in Leiden en moest ik naar rechts terwijl dat niet kon en er stond een oud gebouw, dus het kon ook niet zo opeens zijn veranderd. Enige nadeel van N4ALL is dat je geen kaart hebt, maar alleen aanwijzingen. Ene kant jammer, omdat je niet weet hoe de straat loopt. Maar aan de andere kant lekker duidelijk na hoeveel meter je moet afslaan. Ook op de snelweg is het lekker duidelijk. Stel als de snelweg splitst, dan geeft hij aan ‘hou rest aan, 2 rijkstroken’. Terwijl de snelweg rechtdoor bijvoorbeeld 3 rijstroken heeft. En verder weet N4ALL elke straat hoe hard je mag rijden (terwijl TomTom alleen de snelwegen/buiten beboude kom wegen weet). Voor mij blijft TomTom de beste, maar helaas werkt ie niet met de interne GPS.

Verder bleek uit onderzoek (pdf) van Stichting Onderzoek Navigatiesystemen is gebleken dat NAV4ALL het veiligste is voor de omgeving, omdat zij woonwijken etc. wijken. Maar aan de andere kant kost het toch meer benzine en CO2 uitstoot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navnav
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-03 09:16
Hallo tweakers,

Ik heb sinds vandaag NAV4ALL 8.0.66 op mijn SE K610i via Orange World.
Nu vroeg ik me af, omdat ik lees dat hij telkens de kaarten moet downloaden, of je die ook via je pc kan downloaden en op je mobiel kan zetten. Een duidelijk antwoord kon ik in dit topic niet vinden.

GPRS ontvanger moet ik nog ff aanschaffen, maar via Nav4All.com zijn ze niet op voorraad.
Alternatief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Volgens mij is het niet mogelijk om de kaarten te downloaden, helaas moet je altijd een internet verbinding hebben met NAV4ALL. Verder kan je gewoon een GPS muis (bluetooth) kopen, die zou gewoon moeten werken via bluetooth met NAV4ALL (hier kan je een aantal van die ontvangers vinden). Veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dingen:
Heb 'n N82 en geen geluid met Nav4All. Zijn er soms bepaalde instellingen die fout staan en zo ja, welke?
Reed gisteren hongerig over de A28 op zoek naar een McD en dacht, laat ik Nav4All eens zoeken...
Geen McD in de buurt volgens 't program en het toeval wil dat ik 1 km verder langs een McD rijd.
Tik maar eens in bij GoogleMaps, "McDonald Palmbosweg".
Lekkere poi dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Geen geluid? Misschien komt dat doordat je je profiel van je Nokia op stil hebt of bij NAV4ALL staat het geluid uit, druk als je de navigatie modus hebt op #.

En van de McDonalds kan het toevallig zijn dat die niet als POI is doorgegeven of invoerd bij NAV4ALL.

[ Voor 25% gewijzigd door nlboy op 25-04-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik heb sinds januari een BlackBerry Curve, icm KPN BES abonnement (via mijn werk) uiteraard Nav4All geinstalleerd. Maar wat ik ook doe; ik krijg hem niet aan de praat. Hij blijft bij mij vragen om de instellingen te wijzigen (zelfs als ik alles op toestaan zet). Daarna krijg ik de melding dat ik mijn provider moet vragen BISB te activeren?

Uiteraards KPN gebeld; die hebben er nog nooit van gehoord (ik heb een aantal keer gebeld en kreeg iedere keer hetzelfde antwoord, dus ze weten het ECHT niet). Vervolgens de helpdesk van mijn werk gebeld (in het buitenland) als zij met hun provider bellen om de BISB te activeren, is het zo opgelost??

Vervolgens krijg een scherm waar ik de taal kan dowloaden, als ik dan NL selecteer, krijg ik de volgende foutmelding; geen GPRS. Dit is helemaal vreemd omdat ik toch zeker heel duidelijk GPRS in mijn scherm zie staan en wel kan internetten en mijn mail gewoon binnenkrijg?

Heb inmiddels ook een mail naar Nav4All gestuurd maar nog geen reactie; iemand anders nog raad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lauryn schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:44:
Ik heb sinds januari een BlackBerry Curve, icm KPN BES abonnement (via mijn werk) uiteraard Nav4All geinstalleerd. Maar wat ik ook doe; ik krijg hem niet aan de praat. Hij blijft bij mij vragen om de instellingen te wijzigen (zelfs als ik alles op toestaan zet). Daarna krijg ik de melding dat ik mijn provider moet vragen BISB te activeren?

Uiteraards KPN gebeld; die hebben er nog nooit van gehoord (ik heb een aantal keer gebeld en kreeg iedere keer hetzelfde antwoord, dus ze weten het ECHT niet). Vervolgens de helpdesk van mijn werk gebeld (in het buitenland) als zij met hun provider bellen om de BISB te activeren, is het zo opgelost??

Vervolgens krijg een scherm waar ik de taal kan dowloaden, als ik dan NL selecteer, krijg ik de volgende foutmelding; geen GPRS. Dit is helemaal vreemd omdat ik toch zeker heel duidelijk GPRS in mijn scherm zie staan en wel kan internetten en mijn mail gewoon binnenkrijg?

Heb inmiddels ook een mail naar Nav4All gestuurd maar nog geen reactie; iemand anders nog raad???
Weet je zeker dat je niet BIBS bedoeld?
BlackBerry Internet Browsing Service Transport?

Staat die wel in je servicebooks?
Zo nee, dan moet je dat met KPN regelen, of beter gezegd, je werkgever moet dat met KPN regelen.

Het feit dat je internet hebt zegt helemaal niks, dat kan via de BES op je werk gaan.

Een beetje zoeken had je waarschijnlijk deze pagina opgeleverd:
http://www.nav4all.com/su...ewarticle&kbarticleid=245

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:47:
[...]

Weet je zeker dat je niet BIBS bedoeld?
BlackBerry Internet Browsing Service Transport?

Staat die wel in je servicebooks?
Zo nee, dan moet je dat met KPN regelen, of beter gezegd, je werkgever moet dat met KPN regelen.

Het feit dat je internet hebt zegt helemaal niks, dat kan via de BES op je werk gaan.

Een beetje zoeken had je waarschijnlijk deze pagina opgeleverd:
http://www.nav4all.com/su...ewarticle&kbarticleid=245
Dank je voor je antwoord.

BIBS heb ik, ik krijg in Nav4All echt de melding dat ik BISB moet activeren. Heb de "IPPPS voor 5 click" verwijderd en opnieuw geregistreerd maar geen succes helaas...

Wordt er grijs van!
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste