blokjes bij openen word bestand!

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-08 23:02
hallo,
na een herinstallatie van windows probeerde ik mijn ge'back-up'de bestanden terug te zetten. als ik ze vervolgens probeer te openen krijg ik allemaal blokjes te zien...
het gaat om de volgende bestanden:
http://annuh.an.funpic.de/leesverslag.doc
http://annuh.an.funpic.de/bio verschillen.doc

kan iemand mij helpen? ik heb de bestanden écht nodig voor school! ik gebruik overigens office 2003
voor de herinstallatie had ik geen problemen...

als iemand ze wel kan openen zou hij ze dan naar mij kunnen opsturen als .txt formaat of uileggen wat ik nu moet doen om die bestanden correct te openen? alvast bedankt!!

Verwijderd

Lijkt wel of hij gecodeerd is of dat je een beveiligde stick/hd hebt gebruikt.
Het bestand is in ieder geval niet op de standaard manier meer te lezen
En nu na nader onderzoek is hij ook leeg.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb het net geopend in Openoffice en daar zie ik ook allemaal ####### karakters. Het lijkt er op dat het bestand echt stuk is...

Ook even bekenen in WinHex en die geeft aan dat er alleen 00 00 00 00 waardes in staan. Het is helaas echt geen leesbaar bestand meer.

[ Voor 35% gewijzigd door Fatamorgana op 28-02-2006 20:00 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als encryptie aan stond op de vorige PC (afhankelijk van OS en filesysteem) en er geen key was gebackupped was er een groot probleem. Maar het probleem is nog groter, met alleen 0x0 kan er nooit wat terug gehaald worden :/

Het is geen troost, maar je bent trouwens niet de enige die dit overkwam, bijvoorbeeld ook in [rml][ MS Office] documenten onleesbaar[/rml]

Maar een oplossing zal er dus niet komen, ben ik bang... Geen backup op papier?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)