hulp nodig met beste keuze.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:00
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op het forum dus het is voor mij een beetje vreemd hier allemaal.

ik zit met het volgende dilema. ik heb nu een :
AMD athlon 64 3500+ venice (E6)
ASUS A8N-E nforce 4 ultra mobo
ATi x800XL
Kingston 1024 mb (2x512mb) op dualchannel (CL3.0)
Western Digital 200 Gb SATA 150.

Op zich niet verkeerd systeempje, maar ja zoals de meeste mensen willen, wil ik ook nog sneller. Ik dacht daarom aan een RAM upgrade. Maar mensen adviseren los en vast op het internet dus ik ben het einde zoek 8)7 . Ik zat te denken aan of nog 1 gb dual channel van Kingston, ook op CL3.0 (ja ik weet geen game geheugen) of een ander merk ram met snellere timings. Ik ben wel een fanatiek gamer en speel graag battlefield 2 of FEAR. Ik zoek niet super duur geheugen, ik dacht meer aan een setje van 2 x een DIMM voor ongeveer 120/150 euro. Ik zat zelf te denken aan deze :
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=IAID6A&
maar natuurlijk zullen hier gerust mensen zijn die er meer vestand hebben als ik, dus graag jullie adviezen over wat ik beter kan kiezen, of dus uiteindelijk 2 GB kingston cl3.0, of die corsair 1gb, of misschien eventueel indie mogelijk, 1 gb kinston+ 1 gb corsair. met voorbaat dank

mark

[ Voor 7% gewijzigd door Hammetje op 28-02-2006 16:14 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je hebt meer aan méér geheugen dan aan geheugen wat lagere timings heeft.

BF2 speelt pas lekker als je 1,5GB of meer hebt, mits bij hoge grafische settings.

Met Garry's Mod (HL2) zit ik ook vaak genoeg op 1,5GB verbruik.

[ Voor 18% gewijzigd door PD2JK op 28-02-2006 16:17 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Kijk eens naar Hoeveel geheugen heb ik nodig ;)

Er zijn zat topics geweest de afgelopen weken waarin dezelfde vraag is gesteld. Verder hebben we voor upgradevragen ook nog Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 12 waar je dit soort vragen beter kan stellen.

dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.