Toon posts:

Wanadoo life box wifi kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft thuis de wanadoo Livebox (wireless). Hierbij heeft hij voor zijn pc een usb dongel.

Nu is het de bedoeling dat mijn zusje ook internet op haar pc krijgt (draadloos). Ik heb nu de keuze om nog een usb-dongle te huren, of zelf een wifi kaart te kopen.

Hebben mensen hier al ervaring mee?
Is het mogelijk om elke kaart te gebruiken (heb namelijk gehoord dat sommige kaarten niet goed samenwerken).

Verwijderd

Topicstarter
NIemand hier ervaring mee?

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:55
Zoals je hier kan vinden, worden de:

* De ASUS WL-100g
* De Linksys WPC54G (FCC en ID: PKW-WPC54G-2 en IC: 3839A-WPC54GV1)

ondersteunt voor in de livebox. Voor pc's die je wilt aansluiten op de livebox via draadloos kun je bijna alle kaarten gebruiken. Als je een 54Mbit neemt zit je wel goed.

[ Voor 28% gewijzigd door PSspike op 28-02-2006 09:34 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Verwijderd

Ik heb zelf via mijn oude speedlinq abonnement een Speedtouch 110 wireless pc card. Met Speedlinq heeft hij altijd gewerkt, maar helaas kan ik nu we overgestapt zijn op een Wanadoo livebox niet eens meer een netwerk signaal opvangen. Windows geeft dan een foutmelding.

Kan het zijn dat het kaartje niet samenwerkt met de livebox, het is natuurlijk niet meer zo nieuw? Iemand hier ervaring mee?

Thanks!