[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.595 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

sariel schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:59:
[...]

Waarom globalchats? Het is toch slechts 1 berichtje sturen over global? Of mis ik hier iets?
je koopt ze per 11 in dus meervoud :P

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dragon9114 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:18:
is er nog een link waar ik sro opnieuw kan downloaden want ik kan niet spelen want game guard doet raar :(
deze doet het bij mij: ;)
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nee niet echt. :) Ik wil het spel namelijk uitproberen, maar die server ligt er al een aantal dagen uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
FF1987 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:06:
[...]

Nee niet echt. :) Ik wil het spel namelijk uitproberen, maar die server ligt er al een aantal dagen uit. :(
ik kan hem gewoon downloaden met ~700 kB/s...
ik zal even verder zoeken voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SOEFuture schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:14:
[...]

ik kan hem gewoon downloaden met ~700 kB/s...
ik zal even verder zoeken voor je ;)
Ben hem al aan het downloaden. Blijkbaar is de server weer up. :*)

Maar toch bedankt voor je aanbod.

[ Voor 8% gewijzigd door FF1987 op 29-03-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
tymiek schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:52:
[...]

je koopt ze per 11 in dus meervoud :P
ja, duh.....

wel vage mensen daar.....vannacht even m'n char online gelaten, met een stapeltje enkele globalchats in de verkoop....(ja, sorry, afking....), blijkt vanochtend dat ik ineens een paar honder k extra geld op m'n avatar heb.....damn......die mensen zijn echt helemaal gek geworden, dat ze er 100k/stuk voor willen betalen.. 8)7

maar goed, als de gek er voor wil betalen, ben ik best bereid het er voor te geven :7

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

sariel schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:11:
[...]

ja, duh.....

wel vage mensen daar.....vannacht even m'n char online gelaten, met een stapeltje enkele globalchats in de verkoop....(ja, sorry, afking....), blijkt vanochtend dat ik ineens een paar honder k extra geld op m'n avatar heb.....damn......die mensen zijn echt helemaal gek geworden, dat ze er 100k/stuk voor willen betalen.. 8)7

maar goed, als de gek er voor wil betalen, ben ik best bereid het er voor te geven :7
Pcies...dan kan jij dalijk met goede equip. rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
tymiek schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:39:
[...]

Pcies...dan kan jij dalijk met goede equip. rondlopen :P
* sariel heeft dus ook al het 2e setje chats gekocht, die vannacht in de verkoop gaan....ik ga voor een lvl16 SOS bow :)

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

sariel schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:43:
[...]

* sariel heeft dus ook al het 2e setje chats gekocht, die vannacht in de verkoop gaan....ik ga voor een lvl16 SOS bow :)
Veel succes ik heb er mijn 16 +6 bow van betaald en dalijk mijn aapjes clock...(is goedkoper ingame via globalchat sale dan met silks :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
tymiek schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:16:
[...]

Veel succes ik heb er mijn 16 +6 bow van betaald en dalijk mijn aapjes clock...(is goedkoper ingame via globalchat sale dan met silks :P)
klopt. Ik heb wel m'n aapje gewoon gekocht (en op "jat alles" gezet), maar volgende keer gewoon via ingame koop

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Van de officiële website bij Q/A 2/28 tot 3/6

Q. How much more powerful is a Seal of Star/Moon/Sun equipment in comparison to normal + bonus equipment?

Rare items each have differences in power so it is difficult to give an exact answer however in a normal approximate observation; a basic Seal of Star item will have at least a +7 equivalent value, a basic Seal of Sun will have at least a +15 value. Seal of Moon items will occupy the middle values between the two.
tymiek schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:48:
[...]

Seal of Star/Moon/Sun zijn sterker...je hebt ze met wapens alleen om de 8 dus lvl 8-16-24-32 enz...Bij star is het +5 Moon +5-+12 Sun +12 of hoger zo iets. Dus koop jij een lvl 8 SoStar dan mep je al een char met een lvl 13 wapen...maar op lage lvls ben je er zo uit gegroeid, dus ik zou hem niet kopen (mits je net als mij er een voor 25K krijgt, die gloed is wel mooi)

Mijn normale LVL 16 +6 bow is beter dan een LVL 16 SoStar, maar dan zonder die gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Kroga schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:04:
Van de officiële website bij Q/A 2/28 tot 3/6

Q. How much more powerful is a Seal of Star/Moon/Sun equipment in comparison to normal + bonus equipment?

Rare items each have differences in power so it is difficult to give an exact answer however in a normal approximate observation; a basic Seal of Star item will have at least a +7 equivalent value, a basic Seal of Sun will have at least a +15 value. Seal of Moon items will occupy the middle values between the two.

[...]
en daardoor, is het per level gezien, het sterkste type wat je kan krijgen. ze zijn er slechts om de 8 levels (8, 16, 24, etc), en heel erg zeldzaam, en daardoor heel erg duur (reken op een aantal miljoen per item)

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:53:
weee lekker botters gebanned:
Xian]
Character ID : windgod - 2 weeks block
Character ID : BaoDi - 2 weeks block
Character ID : valentino - 2 weeks block
Character ID : Fei - 2 weeks block

[Athens]
Character ID : Senem - 2 weeks block
Character ID : heavymetal- 2 weeks block

[Oasis]
Character ID : Cloud - 2 weeks block

[Babel]
Character ID : Angel - 2 weeks block
Character ID : Redskin350 - 2 weeks block

[Aege]
Character ID : Mutsumi - 2 weeks block
Character ID : TW_Milk - 2 weeks block
Character ID : BOOS - 2 weeks block
Character ID : Paan - 2 weeks block

duseh report die botters xD
Argh , ze hebben Kadooosh vergeten erbij te zetten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Freelance schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:20:
ik ben veel te snel begonnen denk ik.

Ik ben Lvl 11 met mastery lvl 36.

verder heb ik deze skills:
bicheon 7
heuksal 10
pacheon 5

cold 4
lightning 1
fire 8
force 1.

Het probleem is nu dat ik heel veel problemen heb met Level 8 - Tree Spirit quest, aangezien ik vaak potions moet nemen om mijn health weer op orde te krijgen als ik aan het vechten ben met de Yeoha's. Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?

En ik merk ook geen effect van mijn skills met Fire, hoe kan ik dit activeren?
Ja, inderdaad, veel te snel. Zodra je level 20 wordt, zou ik, als ik jou was, 1 wapentype kiezen, de rest downgraden, en 2 magictypes. Op die manier kan je een sterke character bouwen, niet als je manusje-van-alles speelt. Dan mis je de laatste levels van je skills.

edit: oh ja, in de magic en wapentypes die je nu hebt, ga niet alles upgraden tot je level 20 hebt, maar alleen die die je wil gaan gebruiken. En houdt je skill levels ongeveer 7-9 levels onder je huidige level: geeft je een bak skill points, waardoor je later makkelijk veel skills kan nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door sariel op 30-03-2006 15:48 ]

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
sariel schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:46:
[...]

Ja, inderdaad, veel te snel. Zodra je level 20 wordt, zou ik, als ik jou was, 1 wapentype kiezen, de rest downgraden, en 2 magictypes. Op die manier kan je een sterke character bouwen, niet als je manusje-van-alles speelt. Dan mis je de laatste levels van je skills.

edit: oh ja, in de magic en wapentypes die je nu hebt, ga niet alles upgraden tot je level 20 hebt, maar alleen die die je wil gaan gebruiken. En houdt je skill levels ongeveer 7-9 levels onder je huidige level: geeft je een bak skill points, waardoor je later makkelijk veel skills kan nemen.
Moet je er wel bij vertellen dat je dan wel heel langzaam leveld.

Wat ik trouwens niet snap is dit:

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
denkt dat hij bedoelt 36/300 mastery levels :)
anders klopt het niet nee :P

ej er is een nieuwe server, Venice :)

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 30-03-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Knowuse schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:19:
[...]

Moet je er wel bij vertellen dat je dan wel heel langzaam leveld.

Wat ik trouwens niet snap is dit:

Je zou ook overnieuw kunnen beginnen. De eerste levels vlieg je doorheen. ;)

Ik ben zelf trouwens aardig vaak overnieuw begonnen. Veel van server verhuist enzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf trouwens aardig vaak overnieuw begonnen. Veel van server verhuist enzo B)
Zelfde hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik ben zelf nog maar drie keer overnieuw begonnen. (Server verhuizing en onenigheid bow of glavie. ;) )

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Best frustrerend als je vast zit en niet meer weg kunt.

klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gisteren twee dingen over autopotting ontdekt:
a. Als ie op 100% staat wordt er continue gepot (en ben je dus ook zo door je pot heen)
b. De potter is eigenlijk gewoon een auto clicker. Je zou als je HP onder een bepaalde waarde komt grasflow aan laten zetten, zodat je extra hard weg kan lopen :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Jup, dat klopt. Wat ook el handig is om op te letten: als je bijvoorbeeld een nieuwe skill in je slots zet waardoor de pots van plek veranderen, pas dit dan aan :P

Dat was ik vergeten waardoor ik erg veel hp pots kwijtraakt terwijl er mp pots gebruikt moesten worden, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb ook weer wat tijd over en zoek een nieuwtijdsverdrijf dus denk dat ik deze maar ga spelen iemand nog tips voor een nieuwe speler ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ehmm, lees je in over welke skills je wilt gebruiken. Gebruik niet alle skill trees door elkaar heen. Neem genoeg pots mee ;)

Heeft een shield elixer nut, als je level 18 bent? Of een weapon elixer? Ik heb ze nu allebei.
Dan rest de vraag, als ze geen nut hebben; bewaren voor later of verkopen?

[ Voor 26% gewijzigd door saviour op 31-03-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 11-09 11:37
sariel schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:46:
[...]

En houdt je skill levels ongeveer 7-9 levels onder je huidige level: geeft je een bak skill points, waardoor je later makkelijk veel skills kan nemen.
bedankt voor alle tips! Ben opnieuw begonnen en zit inmiddels op lvl 13.

lv 13 / mastery level 30/300
Bicheon lvl 12
strike 'n smash lvl 4
Fire lvl 13
river fire force lvl 4

doe ik het nu wel goed?, merk nu wel dat de quest een stuk makkelijker gaan.

Ben nu bezig met de Bandit Operation Map, daarbij moet je 20 maps verzamelen van Bandit Archers. Heb nu 2 uur lopen killen non-stop en heb pas 5 maps, gaat dit het hele spel zo door? (de verhouding dan) :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
nee, de bandit map quest is echt een uitzondering qua drop rate.
Ik ben nu lvl 31 en heb tot nu toe nog geen quest gehad met dezelfde lage drop rate... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

saviour schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:21:
Ehmm, lees je in over welke skills je wilt gebruiken. Gebruik niet alle skill trees door elkaar heen. Neem genoeg pots mee ;)

Heeft een shield elixer nut, als je level 18 bent? Of een weapon elixer? Ik heb ze nu allebei.
Dan rest de vraag, als ze geen nut hebben; bewaren voor later of verkopen?
Ik gebruik die gevonden elixers op hele goede wapens die ik heb...hopelijk dat het werkt natuurlijk...maar een lvl 26 bow met crit 9 op +2 krijgen is wel fijn als het niet zoveel kost (heb 3 elixers gevonden deze week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
SOEFuture schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:33:
nee, de bandit map quest is echt een uitzondering qua drop rate.
Ik ben nu lvl 31 en heb tot nu toe nog geen quest gehad met dezelfde lage drop rate... :)
Ik ben nou bezig met het verzamelen van black tiger claws, dat gaat ook niet erg snel. Na het doden van een stuk of 55 van die tigers, heb ik er 18.

Wat betreft die elixers, ik denk dat ik ze maar verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen schandpaal

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Wat baal ik zeg! Ik opende net een stall voor mijn weapon elixer, zet ik er een 0 te weinig achter. Hij was natuurlijk meteen weg. Die kerel zegt tegen mij dat ik hem wel terug mag, maar gaat vervolgens offline. 200K door de neus geboord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
lol :P
voortaan beter opletten :D

Black heeft trouwens nog ruimte voor leden vanaf lvl20 ;)
pm ingame spartan of Gabie

ik heb ook nog een lvl37 male armor broek tekoop, int 3 increase. Voor 175k.

[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 01-04-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Lvl-en gaat echt langzaam met een verschil van 7 lvls in je masteries...maar ja die goldtickets helpen daar weer mee :P

Vandaag weer een shield elixer en een lvl 21 +2 Glavie (crit 8 ) gevonden...ik ben dalijk weer wat gold rijker denk ik zo...nu alleen mijn char nog op lvl 24 krijgen en dan proberen tiger girls aars te schoppen...wie wil helpen (Xian)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar is weer begonnen @ Oasis >:) , full int bow nuker:) . Verder vind ik het wonderbaarlijk dat ik nog steeds (7servers ! 8)7 ) moeite heb om de server binnen te komen (DC's ).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/napstar/naamloos.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hoe lang heb je erover gedaan om op dat level te komen? Ik ben nu beizg om level 19 te worden, dat duurt me al lang :P

Het valt me verder op dat je veel pots bij je hebt, wat doe je dan als je monsters veel (waardevolle) items droppen, dan heb je daar geen plaats meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:08:
Hoe lang heb je erover gedaan om op dat level te komen? Ik ben nu beizg om level 19 te worden, dat duurt me al lang :P

Het valt me verder op dat je veel pots bij je hebt, wat doe je dan als je monsters veel (waardevolle) items droppen, dan heb je daar geen plaats meer voor?
Levelen duurt idd lang , maar mijn broertje helpt me d'er mee dus dat scheelt Heb ongeveer een weekje gedaan voor dit level . Verder heb je idd wat pots betreft gelijk , ik heb haast geen plek voor drops . Maar dit kwam ook door de vele pijlen dat ik mee nam . Nu ik met sword vecht is dat wat minder .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft deze game nu de kwalteit van games die wel geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Voor de mensen in Aege, ik heb nog 4 weapon elixirs tekoop, 230k per stuk. Ook nog een lvl48 spear, met een crit van 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:51:
[...]

Argh , ze hebben Kadooosh vergeten erbij te zetten :7
lol ik bot niet meer hr :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee , en ik ben de paus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude ik bot sinds lvl < 30 niet meer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Het idee van dat 'niet meer' is al kansloos.
Dat je gebot hebt is al fout genoeg.

Maja zou iemand mij willen adden op de openingspost?

Kroga - Krogy op Aege

Bow - Nuker - LVL35

[ Voor 11% gewijzigd door Kroga op 02-04-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroga schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:08:
Het idee van dat 'niet meer' is al kansloos.
Dat je gebot hebt is al fout genoeg.
;)
Maja zou iemand mij willen adden op de openingspost?

Kroga - Krogy op Aege

Bow - Nuker - LVL35
De topicstarter is niet zo actief in dit topic heb ik gemerkt , hij is druk met oblivion :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar mijn weten zit de TS in BonkeNL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:40:
Heeft deze game nu de kwalteit van games die wel geld kosten?
ik vind van niet... capaciteit van de server is veel te laag, waardoor connecten moeilijk gaat, en ook ingame regelmatig lag voorkomt.
Dit vind ik best jammer omdat het (zeker voor een beta versie) nog steeds best leuk kan zijn om te spelen.

ze hadden van mij alleen wat meer variatie in de missies mogen doen, het is niks anders als beesten mollen, of voor de aantallen, of voor de drops.
ook zijn het niet echt veel missies, vooral als je gaat SP farmen, zit je erg snel zonder missie, en zul je maar een beetje zinloos moeten killen voor exp.
verder is er in het spel weinig te doen, op het trader/thief/hunter verhaal na dan, alleen zijn de beloningen hiervoor ook niet echt niet spannend te noemen.
Ook in party's valt niks spannends te doen (op die 3 unique's na dan, maar dat kan eigenlijk ook gewoon solo, iedereen hakt er wel op in)

Ikzelf heb tot lvl32 gespeeld, en vond het allemaal een beetje saai worden, het enigste waar je mee kan 'uitblinken', is gave gear (SoS/SoM, en dikke + wapens), en daar houd het dan ook een beetje mee op.

Vandaar dat ik nu weer FFXI speel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik was net aan het rondsnuffelen op het Silkroadforum, daar vond ik deze link:

http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml

Dat is een erg handige en mooie quest-lijst. Er staat netjes wat je moet doen, bij wie etc. En wat ook mooi is, de coördinaten van de NPC!

Hmm, de maps van deze site zien er ook goed uit :P

http://sro.mmosite.com/database/monsters/china.shtml

[ Voor 18% gewijzigd door saviour op 04-04-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

saviour schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:
Best frustrerend als je vast zit en niet meer weg kunt.

klik.
Ondertussen wel alweer los hoop ik? ;)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Gelukkig wel ja, maar dat heeft wel even geduurd.

Wat die "snelle mirror" in de startpost betreft:

http://www.playfuls.com/g...kroad_Online.html#mirrors

Dat is de game niet, maar een mpg :(

[ Voor 15% gewijzigd door saviour op 04-04-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hoorde dat de GoT guild niet meer veel voorstelt?
met iemand gepraat, maar ben vergeten wie... we hebben iig nog plek voor de actieve members!

trouwens nog kut..
waren allebei aant traden, maar mijn thief killde hem, ik was naar de overkant van de ferry gegaan. Beetje lullig natuurlijk, dus ik terug om em te ressen, zijn kameel was zelfs ook al dood. Ik kom daar aan, zet 2 stappen, flits, reboot mijn pc ARGH :X Ik connect weer, en ja hoor, ik dood en alle spulletjes weg ;( Dat was niet zo fijn :P Die gast pissig waarschijnlijk, hij zal die verhaal wel herkennen en gepast reageren denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast was ik dus (Sqida)... :)

Waarom zou ik pissed zijn? Moet ik maar niet met een lvl 4x gaan traden, dan kun je rode thiefs verwachten :+
Wel irritant dat je pc ging rebooten dan. Je was weer terug met de ferry liep richting thief....en niks, kon ik een beetje kijken hoe je werd afgeslacht :D.
Traden met die lag is sowieso niet erg handig, maar ik had dit weekend 2 SOS items aangeschaft (lvl 24 bow en lvl 29 chest garment) dus ik kon wel weer wat gold gebruiken.
Vette pech, maar de volgende keer beter.

Wat GoT guild betreft is het wel jammer idd, hopelijk wordt het guild de komende tijd nog weer wat actiever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gisteren lvl 30 geworden :P Eindelijk de grote nuke, erg leuk.

Maar, in de quest list stonden drie quests, zonder naam enzo met alleen een 0. Is er wel een quest te doen op level 30? Kan hier namelijk negens iets over vinden.

edit: Hmm je kan vanaf volgende week geen Item Mall items(cash items) meer verhandelen. Vanavond maar al mijn gold bijelkaar schrapen en een aapje kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Knowuse op 05-04-2006 12:02 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Die 0 is een bug...er zijn als het goed is geen quest op lvl 30 en 31...veel grind plezier..

van de website
Item Mall items(cash items) trading related information

Date : 4/5/2006
inquiry : 589

Hello. This is Silkroad Online.

For our users' private information protection and safety, we will be blocking the following functions regarding Item Mall items(cash items), which are personal trading, selling through stalls, and dropping of the items.
Please keep this information in mind in your game play.
For example, if you have any cash items in another user's custody, please make sure you receive the item before the extra server inspection.

Patch date: 4/6/2006 after extra server inspection
Patch: Blocking of personal trading of Item Mall items personal trading
Blocking of Item Mall items selling through stalls
Blocking of Item Mall items being dropped
De spullen zullen of heel duur gaan zijn...maar ik denk heel goedkoop omdat iedereen het kwijt wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
tymiek schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:46:
Die 0 is een bug...er zijn als het goed is geen quest op lvl 30 en 31...veel grind plezier..
Zal wel meevallen aangezien ik geen verschil heb tussen mijn level en mastery (Heb er dan ook maar 1), level ik sneller dan ik de quests kan uitvoeren.
van de website

[...]

De spullen zullen of heel duur gaan zijn...maar ik denk heel goedkoop omdat iedereen het kwijt wil :D
Hopelijk goedkoper :P

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:02:
Die gast was ik dus (Sqida)... :)

Waarom zou ik pissed zijn? Moet ik maar niet met een lvl 4x gaan traden, dan kun je rode thiefs verwachten :+
Wel irritant dat je pc ging rebooten dan. Je was weer terug met de ferry liep richting thief....en niks, kon ik een beetje kijken hoe je werd afgeslacht :D.
Traden met die lag is sowieso niet erg handig, maar ik had dit weekend 2 SOS items aangeschaft (lvl 24 bow en lvl 29 chest garment) dus ik kon wel weer wat gold gebruiken.
Vette pech, maar de volgende keer beter.

Wat GoT guild betreft is het wel jammer idd, hopelijk wordt het guild de komende tijd nog weer wat actiever...
lol :P
ja mijn pc het meest ongelukkige moment mogelijk uitgekozen om ermee te kappen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Als je druk bezig bent met killen omdat je een level hoger wil worden, vergeet je nog wel eens je spullen te laten maken.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/rhm.soer/kapot.jpg

Er begonnen dus aardig wat spullen kapot te gaan. :P Het valt mij trouwens op dat garment best moeilijk te verkrijgen is. Op mijn suit na, kan ik nu gewoon geen level 21 male garment krijgen. Zou ik in Downhang meer geluk hebben, of zijn de levels daar te hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

saviour schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:
Als je druk bezig bent met killen omdat je een level hoger wil worden, vergeet je nog wel eens je spullen te laten maken.

[afbeelding]

Er begonnen dus aardig wat spullen kapot te gaan. :P Het valt mij trouwens op dat garment best moeilijk te verkrijgen is. Op mijn suit na, kan ik nu gewoon geen level 21 male garment krijgen. Zou ik in Downhang meer geluk hebben, of zijn de levels daar te hoog?
Daar zal je wel iets meer vinden...maar niet veel meer...kan jij als full int/hybride niet beter protector/armor(alleen bij PvP doen) dragen...dan heb je minder last van de dmg...

Ik wil Tiger Girl killen en mijn naam over de server laten scanderen...maar ze heeft me al 2 keer gepakt nu...heb nu lvl 26 ringen die bij elkaar 30% reduce zombiehour hebben >:) ...dus nog 1,20 lvl en dan ga ik het nog een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
tymiek schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:15:
[...]

Ik wil Tiger Girl killen en mijn naam over de server laten scanderen...maar ze heeft me al 2 keer gepakt nu...heb nu lvl 26 ringen die bij elkaar 30% reduce zombiehour hebben >:) ...dus nog 1,20 lvl en dan ga ik het nog een keer proberen
Hoe vindt je Tigergirl? Een beetje rondhangen in de buurt van dat bandits fort en wachten to de melding komt?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Knowuse schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:46:
[...]

Hoe vindt je Tigergirl? Een beetje rondhangen in de buurt van dat bandits fort en wachten to de melding komt?
Ja ik hang dan daar wel eens 4 uur :p als je daar nog heen moet als de melding is geweest ben je al te laat.

Ik had het 2 keer dat ze rechtsonder stronghold zat bij de bocht waar zoveel archers zitten...en 1e keer kreeg ik 10K exp en sp exp...alleen verloor weer 10k exp door mijn dood :p

vaak komt ze tussen 17:00 en 19:00...dat is athans wat mij opvalt(dit op Xian).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
tymiek schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:15:
Daar zal je wel iets meer vinden...maar niet veel meer...kan jij als full int/hybride niet beter protector/armor(alleen bij PvP doen) dragen...dan heb je minder last van de dmg...
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens die guide waarin uitgelegd wordt hoe je een sterk character kan maken kan je beter tot level 40 (oid) garment gebruiken. Vandaar dat ik dat dan maar gedaan heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is dit een heerlijke gratis game, en wat ik zo hoor blijft dat het ook. Ik heb me laten vertellen dat europa een beta blijft om te testen voor korea die wel een final hebben.
Hopelijk pakt dit goed uit, en krijgen we minder lag en geen rare uitprobeer fratsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:48:
Toch is dit een heerlijke gratis game, en wat ik zo hoor blijft dat het ook. Ik heb me laten vertellen dat europa een beta blijft om te testen voor korea die wel een final hebben.
Hopelijk pakt dit goed uit, en krijgen we minder lag en geen rare uitprobeer fratsen.
En het ergste, deze game bevalt me beter dan WOW :D
Silkroad is al een paar maanden geen beta meer, de koreanen lopen alleen gewoon voor.

Gisteren nog een Monkey met 13 dagen op de kop kunnen tikken voor 750K.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Er komt weer een event...Easter van 11-4 tot 18-4...good days are coming again

Veel leuke items hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dat is goed nieuws :D

Lekker veel Mangyang killen voor de cadeautjes ;) Ik ben gister level 23 geworden, dus ben ik naar Downhang gegaan. Het is wel verschrikkelijk om daar de stad uit te moeten, gelijk tussen al die sterke (en snelle) monsters. Ik was gelijk weer level 22 :P (nu weer 23).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:40
Op welke server spelen de meeste van jullie ?
Ik speel nu op oasis onder de naam Mikkel4NL, ben nu lvl 16 met 10k sp :P.
Als iemand nog een goede lvl 16 bow vind laat het mij dan aub weten, ik wil wel een miljoen neerleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Een miljoen voor een level 16 bow? Vind je dat niet een beetje zonde van je geld? Je bent namelijk zo snel "er weer uit gegroeid". Hoe kom je eigenlijk aan zoveel geld? Ik pak echt alles op wat ik vind, maar heb slechts 500K met mijn level 23.

De meesten spelen volgens mij nog steeds op Aege.

[ Voor 26% gewijzigd door saviour op 09-04-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder tussen al een level 35 nuker :) wat me super bevalt ! . En wat zijn die exp scrolls vet zeg _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/napstar/Kopie%20van%20nap.JPG

Klikbaar *

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat motivatie voor je Full INT'ness

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/5702/sro20060408204619742fd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ben jij niet die botter ^^

anyway nice dmg :9~

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow stoer hoor , geen equipment 20/30 levels lager dan jouw ? Jij in berserker ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dommerick: nee

@napster: ja, stoer he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Schuey schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:09:
Ik ben em gepeerd uit DutchElites, we hebben de leader Supremage betrapt op botten, behoorlijk lame :w
toch wel, dan is het een stuk minder als je de helft van de lvls zelf niet heb gedaan :|

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speculaties, geen bewijs.

Dus als ik zeg dat bijv Napstar bot geloof jij dat meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

neej maar als er opeens 5 mensen uit de clan gaan vanwege een leader die bot lijkt het me vrij duidelijk :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
moddergooien is nergens voor nodig ;) Het is gebeurd, het is bewezen, mensen hebben daar hun keuzes naar gemaakt, klaar, voorderest lekker gamen allemaal ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Schuey op 10-04-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartaan jij bastaard :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag trouwens een nieuw transport 'vehicle' gezien en ik moet zeggen dat het er stoer uitzag. Geen screenshots helaas.

Een superdikke Bull, alleen hij is niet zo snel. Een ander nadeel is natuurlijk dat je eerst lvl 60 moet wezen voor je hem kunt gebruiken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:46:
Vandaag trouwens een nieuw transport 'vehicle' gezien en ik moet zeggen dat het er stoer uitzag. Geen screenshots helaas.

Een superdikke Bull, alleen hij is niet zo snel. Een ander nadeel is natuurlijk dat je eerst lvl 60 moet wezen voor je hem kunt gebruiken... :D
Deze.. Zie ze opBabel regelmatig rondlopen.. Dat beest heeft 60K hp ofzo :9 Hoezo ziek..
Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/4821/sro20060409182321647yz.th.jpg
Voor degenen die raar opkijken dat ik onder de naam Scriptkiddy speel; ik share account met hem, gaat lekker snel.. Gisteren 2 lvl's gedaan, ben nu 35.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Pff kdacht ik ga dit spel weer spele. Ik patch, error, ok fijn. Manueel patchen dan maar. Ok gepatched. Ik start t spel weer op. Nog een patch. Weer error. Nu kan ik het dus nog niet spelen

De error is: Cannot complete patching because Replacer.exe is damaged. [ Error code(193) ]

Google gaf niet echt een oplossing. Iemand idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik mag het bestand niet downloaden van lycos :( Of je hebt het bestand inmiddels weer verwijderd. Zip hem anders eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Je probeert deze file van een Tripod member pagina te downloaden:
http://members.lycos.nl/dumpdumpdump/replacer.exe

Om toegang te krijgen ga je naar de Tripod member pagina :
http://members.lycos.nl/dumpdumpdump
(Je wordt over 5 seconden doorgestuurd)
Oftewel, ik mag niet hotlinken.. kopieer linkje en plak hem in een nieuwe browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ja dat had ik thuis al geprobeert. Hier op school is het wel gelukt :)

Bedankt hopelijk werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Welke monsters laten eigenlijk eieren vallen? Allemaal, of alleen monsters die even sterk of sterker zijn dan jij? Ik ben nu lvl 23 en heb net een aantal Chakji workers en wat white tiger te grazen genomen maar die lieten niets vallen.

Kun je in Downhang ook je eieren inleveren, of alleen in Jangan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:47:
Welke monsters laten eigenlijk eieren vallen? Allemaal, of alleen monsters die even sterk of sterker zijn dan jij? Ik ben nu lvl 23 en heb net een aantal Chakji workers en wat white tiger te grazen genomen maar die lieten niets vallen.

Kun je in Downhang ook je eieren inleveren, of alleen in Jangan?
alle mobs laten gewoon eieren vallen hoor. alleen het bebeurt niet heel vaak gewoon door hunten je krijgt vanzelf wat ;)

in alle drie de steden kan je je eieren gewoon inleveren hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ok, dankjewel!

Vanavond ga ik de tijd nemen om even flink wat te killen :D Ik denk dat ik aan de overkant bij de ferry wat Chakji workers te grazen ga nemen. Daar lopen er echt veel rond, kan ik hopelijk level 24 worden (nieuw zwaard enzo :D) en wat eieren bakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Die gedownloade replacer.exe werkt niet echt :s nog steeds dezelfde error. Ik ga even nieuwe install proberen.

- herinstalleren werkt dus wel... Vaag

Hoort die lag bij het spel ? Kan bijna niet bewegen

[ Voor 33% gewijzigd door Taenadar op 12-04-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Jup, voorheen kon je bijna niet verbinden met de servers en tegenwoordig is er veel last van lag op sommige momenten. Dit zal ongetwijfeld wel weer een keer opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Ik (als newb) heb al 4 eieren ingewisseld. Wat is nou eiegenlijk het verdere doel van het spel? ik kan namelijk alleen wat quests doen (beesten afmaken etc), en ik ben nu level 8. Wanneer/ hoe kan ik traders beschermen etc?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

FlashBang

Hoi.

Hahaha, ik verkoop mijn eieren gewoon voor 70k :D onvoorstelbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
saviour schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:33:
Jup, voorheen kon je bijna niet verbinden met de servers en tegenwoordig is er veel last van lag op sommige momenten. Dit zal ongetwijfeld wel weer een keer opgelost worden.
Weet ik, ik had het tijd terug al gedownload. Alleen omdat ik er niet eens in kwam heb ik t na 5 x proberen maar weer vanaf gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
shag-me schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:12:
Ik (als newb) heb al 4 eieren ingewisseld. Wat is nou eiegenlijk het verdere doel van het spel? ik kan namelijk alleen wat quests doen (beesten afmaken etc), en ik ben nu level 8. Wanneer/ hoe kan ik traders beschermen etc?
Heb je de "guide" soms uitstaan? Als je die (standaard) aan hebt staan komen antwoorden op dat soort vragen vanzelf voorbij.

Als je level 20 bent geworden kun je een job kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik doe voorlopig ff geen trade runs meer, liep gister vrolijk een 1star te doen, komt een lvl 6x thief, en die spwnt zo'n monster scroll die mij met een paar hits afmaakt :( njah shit happens ik wacht wel weer ffies tot na het event :)

ik speel nu weer actief en ben lvl 36, als iemand nog goede garment zooi verkoopt (lvl3x, babel server) pm me maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
kom ik voor je op, scheld je me nog uit ook, vlegel :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik heb nog 2 dodging scrolls en 1 trigger scroll liggen. Voor hoeveel kun je die verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:11

ikbenwouter

! w t R

Die tiger scrolls kan je niet verkopen toch?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Je kunt alleen certificates niet verkopen volgens mij. Die kan ik namelijk ook niet stallen, deze scrolls wel.

Maar goed, ik wacht wel met verkopen tot het event voorbij is.

[ Voor 24% gewijzigd door saviour op 15-04-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 11-09 11:37
vind het een beetje eentonig worden.. :) En ik heb een nieuwe verslaving: [rml][ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 9[/rml], van horen zeggen dat dit deel nog beter is dan Morrowind zal ik voor Silkroad het komende jaar wel geen tijd hebben..

iemand geinteresseerd in een lvl 19 character op Aege? Je kan me emailen op fromthehill(at)gmail(dot)com

[ Voor 7% gewijzigd door Freelance op 17-04-2006 13:45 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het wel interressant klinken deze game, maar na het succesvol installeren en patchen kan ik op geen 1 server inloggen. Zitten allemaal vol blijkbaar :( schiet iig niet echt op. Probeer het later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
als er nog mensen vanaf lvl25 geïnteresseerd zijn om Black te joinen, pm spartan of Gabie eens ;)
we hebben nog plek voor 3 man ongeveer.

hoe gaat het met de got guild btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Met GoT guild gaat het goed. Misschien een beetje rustig, maar de guild leeft nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zal het niemand boeien maar toch : Klik !

Cape gevecht tussen de 2 hoogste level gasten uit mijn clan in Oasis (Beide 57). Is mijn eerste opgenomen en bewerkte filmpje dus flame me aub niet ^^
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.