[word 2000] Doorzichtige tabel borders, niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
He,

als ik de borders van een tabel doorzichtig maak (zodat je ze niet op je printje ziet) worden ze ook doorzichtig in design time. Vrij irritant omdat je dan niet makkelijk de rows/cells kan aanpassen.

Normaal werden ze altijd ligt grijs, maar nu zie ik ze dus niet meer.

Hoe kan dit? Is dit een instellingen, wat doe ik fout?? :)

tnx!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je binnen Officesuites en -software zoekt naar "tabellen onzichtbaar" is de eerste hit word tabellen onzichtbaar
Overigens krijg je precies hetzelfde antwoord (gridlines) als je juist zoekt op "tabellen zichtbaar": [rml][ Word XP] Tabel randen zichtbaar maken als deze uit staan[/rml] ;)
wat doe ik fout?
Welke zoektermen (Engels en Nederlands) had je op GoT en via je favoriete www-zoekmachine geprobeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2006 16:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mir
  • Niet online
tabel doorzichtig niet zichtbaar
tabel niet zichtbaar

had verwacht dat 'tabel doorzichtig' andere resultaten op zou leveren.

tnx! :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:)

offtopic:
Ik begin vaak met heel weinig (maar zo relevant mogelijke) zoektermen en ga pas uitbreiden naar meer als ik in de eerste paar hits niets relevants tegenkom.
(Al begin ik andere keren juist met zo veel mogelijk relevante termen en haal ik er wat weg tot er genoeg hits optreden. Hoe dan ook zoek ik alleen binnen de relevante fora, in dit geval dus alleen OFF en omdat 'word' zo'n algemene term is (zeker als "wordt" door de indexer wordt gestripped tot "word" en veel mensen ook nog eens niet kunnen spellen), laat ik dat hier weg).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mir
  • Niet online
sja,
het zoeken naar 'word' specifieke problemen is altijd een lastig karwei! :)

bedankt voor je uitleg, zal eens kijken of ik er wat aan heb! (Ik zoek inderdaad nooit forum specifiek!)