[Word XP] Tabel randen zichtbaar maken als deze uit staan

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-08 00:02
Matched: tabellen
Normaal zie je in Word altijd grijze randen bij een tabel, als de randen uit staan. Bij afdrukvoorbeeld zie je dan dus geen lijnen. Bij mij zijn die grijze lijnen echter uitgeschakeld, waardoor ik een beetje moeilijk met tabellen kan werken.

Weet iemand hoe ik die grijze randen kan aanzetten? :) En ik doel dus niet op een grijze rand bij randen en arcering, maar gewoon een grijze rand als er geen rand ingesteld staat, voor de duidelijkheid. ;)

Verwijderd

Geen matches
In het tabel menu "show gridlines" kiezen. (geen idee wat het in de Nederlandse versie is, ik gok iets van toon hulplijnen oid)
Het is in ieder geval een aan-uit optie.

• TMC
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:50:
In het tabel menu "show gridlines" kiezen. (geen idee wat het in de Nederlandse versie is, ik gok iets van toon hulplijnen oid)
Het is in ieder geval een aan-uit optie.
Woei bedankt.

Ik heb ook de Engelse hoor, alleen ik heb de laatste tijd meer met Word op school gewerkt, en daardoor schreef ik automatisch de Nederlandse termen op ;).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geen matches
Zou je in het vervolg zelf iets meer moeite willen doen om dit zelf op te zoeken ?

Dikke kans dat als je het in de Nederlandse versie ergens vindt, het in de Engelse op exact de zelfde plaats te vinden is met een ander naampje.

Ik wik je er nog even op wijzen dat GoT geen helpdesk is. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TMC
Geen matches
sanfranjake schreef op maandag 29 november 2004 @ 02:05:
Zou je in het vervolg zelf iets meer moeite willen doen om dit zelf op te zoeken ?

Dikke kans dat als je het in de Nederlandse versie ergens vindt, het in de Engelse op exact de zelfde plaats te vinden is met een ander naampje.

Ik wik je er nog even op wijzen dat GoT geen helpdesk is. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door :)
:/

Het is niet zo dat ik het in de Nederlandse versie wel wist te vinden hoor. Diegene die de oplossing gaf zei "ik weet niet wat dat in het Nederlands is", omdat ik in de OP Nederlandse termen gebruikte, terwijl ik zelf ook de Engelse versie heb. Misschien iets beter lezen? ;)

En ik heb heus wel zelf moeite gedaan, kon het alleen echt niet vinden. Komt met name omdat in de menu's alleen veel gebruikte dingen worden weergeven, wat het zoeken wat lastiger maakt. Daarnaast verwachtte ik het niet meteen in het table menu te vinden, maar bij options ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door TMC op 29-11-2004 17:00 ]