Project Kaizo
(mocht je daar speciaal een keer extra voor moeten fietsen ofzo, dan bel ik wel gewoon)
Ik ben in ieder geval van de partij, maar ben waarschijnlijk die dag al eerder in Utrecht.
[ Voor 6% gewijzigd door Opi op 08-05-2006 16:27 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Maar het is wel handig als iedereen genoeg kleingeld meeneemt. Dan is het afrekenen niet zo'n gehannes.
Ik blijf tot een uur of 8. Daarna ga ik naar Arnhem, waar mijn broertje een afscheidsfeestje heeft (die gaat vier maanden naar India).
[ Voor 30% gewijzigd door Christiaan op 07-05-2006 17:16 ]
Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.
Zet de bitter lemon maar vast koud
Volgens mij kunnen we er best voor zorgen dat zo' n duel een wedstrijdje grachten zwemmen wordtOpi schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:05:
Degenen die willen duelleren gaan maar lekker een wedstrijdje grachten zwemmen doen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
* Dido heeft eindelijk een bestemming voor zijn verzameling 1- en 2-centmuntjesChristiaan schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:16:
Maar het is wel handig als iedereen genoeg kleingeld meeneemt. Dan is het afrekenen niet zo'n gehannes.
Niet zo kleinDido schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:04:
* Dido heeft eindelijk een bestemming voor zijn verzameling 1- en 2-centmuntjes
Vakantie is vanaf 20/5 geworden, dus ik ga proberen te regelen erbij te zijn.justmental schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:45:
Ik heb precies op 13/5 m'n vakantie gepland.
Mocht het een dag later vertrekken worden dan ga ik ook pogen dit mee te pakken.
Mogelijk wordt het iets later dan 15:00.
Who is John Galt?
Maar hoe herken ik de typische W&L poster. Langharig tuig? De een met smoking de ander met pijp? Neemt mr Liu mrs Liu mee? ( zou plezierig zijn)
Waar op Utrecht centraal en hoelang blijft men op elkaar wachten?
Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
We staan wel in het midden van de stationshal, bij het meetingpoint. Een hoop W&L-ers kennen elkaar al, dus er staat vast wel een groepje. Ik ben de gast uit mijn foto, dus dat moet niet al te moeilijk zijn. Op Hyves staan wel fotos, mocht je tenminste iemand willen herkennen (http://christiaanverwijs.hyves.nl)merlin_33 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:19:
Inmiddels heb ik al een telefoonnummer.
Maar hoe herken ik de typische W&L poster. Langharig tuig? De een met smoking de ander met pijp? Neemt mr Liu mrs Liu mee? ( zou plezierig zijn)
Waar op Utrecht centraal en hoelang blijft men op elkaar wachten?
[ Voor 9% gewijzigd door Christiaan op 10-05-2006 00:52 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Lord Daemon op 10-05-2006 10:04 ]
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Nog meer haar!Lord Daemon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:03:
Check. Wat is 'ie lief! (Alleen moet je er even een baard bij denken.)
Niet meer zo poster atm (helaasch, ik zal't goedmaken), wel flink lurker. Je herkent mij aan de dikste camera, mijn intense blik en mijn brede getrainde lijf. Kuch.Maar hoe herken ik de typische W&L poster. Langharig tuig? De een met smoking de ander met pijp?
Ik kom met de trein aan op Utrecht CS ook, if NS = braaf
A-Tek V X → V
Althalus X X → V
Captain Proton V V
Christiaan V V
Confusion V V
Diadem X X → V
Dido V V
eamelink V V
Ecteinascidin V X →
Ef-Wee X V → V
el_marcianito X X → V
justmental V X → V
Lord Daemon V V
MaDLiVe X X → NNB V
merlin_33 V V
Morgoth X V → V
Mr. Liu V V
MSalters V V
Opi V V
Remy V V
Rey Nemaattori X X → V
Totaal: 21 personen
Iedereen die een kruis achter zijn naam heeft staan, ontvangt een email van mij op het emailadres dat in zijn profiel staat. *done* Alle emails zijn verstuurd.
[ Voor 13% gewijzigd door Opi op 13-05-2006 01:03 ]
Kan je de foto op zon bordje omhooghouden?Mr. Liu schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 00:58:
En een hoop mensen kennen mij ook al. Voor een bevestiging van mijn identiteit heb ik een foto van Mrs. Liu bij me.
Maar in dat geval laat ik Mrs Siu ook thuis
Maar 2x langharig tuig en 1x smoking, dat moet gaan lukken met de herkenning.
Ik had Lord Deamon eigenlijk minimaal met pijp voorgesteld.
Adresgegevens:
Café Lust
Nobelstraat 10
3512 EN Utrecht
030-2382421
Mocht je te laat op het station zijn (we wachten natuurlijk een tijdje, maar we zijn vanaf half vier dus bij Lust), dan kun je natuurlijk ook op eigen gelegenheid naar Cafe Lust komen. Het is wat lastig de route uit te leggen voor mensen die niet zo bekend zijn in Utrecht. Maar het ligt in elk geval aan dezelfde straat als The Florin, waar we voorgaande keren zijn geweest, alleen dan een meter of 500 verder (wel aan dezelfde kant van de straat). Je kunt me altijd mobiel bereiken. Als je mijn nummer wilt hebben moet je even een mailtje sturen naar het email adres uit mijn profiel.
Vanaf een uur of zes zitten we bij restaurant DISH:
Oudkerkhof 9
Utrecht
T: 030 - 232 16 83
De prijzen bij DISH lopen uiteen van 11 tot 18 euro. Dat is wel exclusief drankjes en desserts. De keren dat ik er was was het allemaal tip top in orde (voor de prijs krijg je erg goed eten).
[ Voor 25% gewijzigd door Christiaan op 11-05-2006 00:27 ]
Ja ik kom ook nog!
Het is me toch wel een gedoe deze week. Zonder OV 2x naar Utrecht moeten reizen vanuit Leiden.
2x €14,30 dus :x. Zaterdag weer..
Zijn er nog mensen met OV die vanaf Leiden CS zaterdag naar Utrecht gaan?
Ik ga morgen avond trouwens naar de Florin toe; er worden daar wel regelmatig dingen gedaan he?
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Ik ben er hoor!
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ik moet echter tot 17:00 a 17:30 werken, ik kom dus na m'n werk naar die plek waar de mensen zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Morgoth op 11-05-2006 01:41 ]
Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.
Een groot aantal zal ik herkennen van eerdere bijeenkomsten en jij herkent mij. Zodoende zal er vanzelf clustering plaatsvinden. Waar verschillende mensen op af komen (uit eerdere meetings is gebleken dat we zelfs fokkers van een parallele meeting aantrekken).Remy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:12:
Zeg, hoe herkennen we iedereen? Zijn er pics van de vorige meet ergens? Anders ga ik tegen iemand aan staan/zitten praten waarvan ik totaal geen idee heb hoe hij heetEn daarnaast, als je niet wil dat je met je nickname wordt aangesproken, moet je dat vooral hier zeggen en je echte naam posten
Oh ja, voor degenen die Confusion willen herkennen; hij is diegene die liev is voor users en ze knuffelt. Mwoehahaha.
Christiaan = JanRemy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:12:
En daarnaast, als je niet wil dat je met je nickname wordt aangesproken, moet je dat vooral hier zeggen en je echte naam posten
Ik ben die jongen met die rare krullen die reageert op de naam rop (spreek uit: rob).Remy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:12:
Zeg, hoe herkennen we iedereen? Zijn er pics van de vorige meet ergens? Anders ga ik tegen iemand aan staan/zitten praten waarvan ik totaal geen idee heb hoe hij heetEn daarnaast, als je niet wil dat je met je nickname wordt aangesproken, moet je dat vooral hier zeggen en je echte naam posten
Project Kaizo
Nee, ik ben degene die Opi knuffelt omdat hij wèl liev is voor users.Opi schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:21:
Oh ja, voor degenen die Confusion willen herkennen; hij is diegene die liev is voor users en ze knuffelt. Mwoehahaha.
Verwijderd
Verder kan ik iedereen aanraden om mij Eva te noemen, aangezien ik echt niet gewend ben om op el_nogwat / el_dinges / el_marcianito te reageren. Tot zaterdag!
Opi schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:21:
[...]
Een groot aantal zal ik herkennen van eerdere bijeenkomsten en jij herkent mij. Zodoende zal er vanzelf clustering plaatsvinden. Waar verschillende mensen op af komen (uit eerdere meetings is gebleken dat we zelfs fokkers van een parallele meeting aantrekken).
Bwhehe
rop rop rop rop rob. Ok.A-Tek schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:45:
[...]
Ik ben die jongen met die rare krullen die reageert op de naam rop (spreek uit: rob).
Oeh we hebben een vrouw in ons midden, leuk!Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:27:
Ik zie dat Opi mijn mailtje al weer verwerkt heeft.![]()
Verder kan ik iedereen aanraden om mij Eva te noemen, aangezien ik echt niet gewend ben om op el_nogwat / el_dinges / el_marcianito te reageren. Tot zaterdag!
Project Kaizo
Een onware aanname!Opi schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:35:
(hierbij neem ik aan dat iedereen een mobiele telefoon heeft)
Maar ik kan jullie wel vinden, dat zal het probleem niet zijn.
Tja - ik rook alleen niet.merlin_33 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:21:
Ik had Lord Daemon eigenlijk minimaal met pijp voorgesteld.
Als je komt ben ik al meer als tevredenLord Daemon schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:25:
[...]
Een onware aanname!
Maar ik kan jullie wel vinden, dat zal het probleem niet zijn.
[...]
Tja - ik rook alleen niet.Ik kan wel een Nietzsche-collectie meenemen of zo, als dat de teleurstelling tempert.
Ik had gewoon in Utrecht moet'n blijven
Oh yeah baby, spank me.zeef schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:03:
ZO, de tondeuse ligt klaar, de stoel met handboeien en hoofdfixeerding ook!
TOT MORGEN SUCKERS![]()
Ik zal nog wat mobiel meenemen, maar ik ben dan wel van het A4;tje met slechts
@merlin? Ten eerste zou ik je niet op je smoel slaan, ten tweede ben je zeker geen bijbelfundi en ten derde, mochten we zoals Dido meldde in de gracht belanden, dan ben ik degene die wel door het wateroppervlak zakt....... dus ik denk dat ik het meeste belang heb om gewoon te luisteren
Hij zegt nu wel van wel, maar hij staat niet in de lijstjes (en er is voor hem dus ook niet gereserveerdEcteinascidin schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:19:
Zeef komt ook?
Ik ben dus die ene man zonder GoT badge, kunnen jullie me makkelijk herkennen
Dumn.zeef schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:03:
ZO, de tondeuse ligt klaar, de stoel met handboeien en hoofdfixeerding ook!
TOT MORGEN SUCKERS![]()
Riiiight....eamelink schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:52:
Shit, ik ben m'n RobIII handcrafted Tweakerbadge vergeten, die ligt nog in Utrecht thuis (en daar kom ik niet meer voor de meeting).
Ik ben dus die ene man zonder GoT badge, kunnen jullie me makkelijk herkennen
Ik ga gewoon van een afstandje kijken wie en hoe mensen aankomen
Tot straks!
Who is John Galt?
Van al die meeting gangers uit Utrecht.
Over wat er nu wel en niet is gezegd,
En hoe een foto moet worden uitgelegd.
Sloegen ze nu ook weer op hol,
Bij het verzinnen van de zoveelste poll.
Wie werd er het eerste daarvan dol,
En goot zich vanaf toen alleen nog vol.
Zo vol dat hij of zij het eten,
Daarna misschien wel kon vergeten.
Of zelfs zo verbeten,
Dat er beschuit werd gegeten.
Vervolgens nog de gaatjes vullen,
Met van die grote of klein pullen.
En de rekeningen veranderde in prullen,
Waar we niet meer over l*llen.
Ze zullen zo wel hier binnen vallen,
Ik dacht ze al te horen lallen.
Nee, niet die campagne nog laten knallen.
Kijk, je laat hem bijna vallen.
[ Voor 3% gewijzigd door KroontjesPen op 13-05-2006 23:00 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Ik ben inmiddels al weer even thuis: nog even gepartycrasht op een verjaardag in huis en m'n foto's van de memorykaart getrokken. Nu ben ik even imagemagick aan het emergen om een simpel resize script te kunnen schrijven (en gebruiken!)
Dus misschien dat die foto's toch nog maar even op zich laten wachten.
en nat.Opi schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:33:
De lokale discontinuïteit in de gravitatiegradiënt die het tot twee maal verspillen van het vloeibare goud tot gevolg had was buitengewoon fascinerend.
Ik noem het liever gewoon 'tackel van Captain Proton'Opi schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:33:
lokale discontinuïteit in de gravitatiegradiënt
Overigens was ze veel te jong voor de meesten van ons ( * eamelink excluded
Nee joh. Ze was 20. Ik kan dat moeilijk 'te jong' vinden hooreamelink schreef op zondag 14 mei 2006 @ 02:03:
Overigens was ze veel te jong voor de meesten van ons ( * eamelink excluded)
Ik neem me voor daar op moederdag geen uitspraken over te doenChristiaan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 09:33:
[...]
Nee joh. Ze was 20. Ik kan dat moeilijk 'te jong' vinden hoor
Naar het schijnt is het een sport deze gele kabouters te spotten en op de gevoelige plaat vast te leggen.
De bewuste gele kabouter had plaatgenomen op de desk van de NS politie.
Nadat Dido het kiekje had gemaakt onstond de bizarre situatie dat een ambtenaar in functie hem wist te melden dat Dido in overtreding was. Dido moest het kiekje laten zien en er werd hem verzocht zich van het station te verwijderen. Ondanks het hoge promilage was het de welbespraaktheid van Dido die hem van een verplichte overnachting in Utrecht redde.
Hij mocht gelukkig toch nog de nachttrein nemen.
Dido is de fotograaf op deze foto.
Het mooie van deze foto is trouwens dat de foto die Dido op dat moment nam iets weergeeft van zijn fotografische geilheid. En dan doel ik vooral op wat Dido mij liet zien bij het inzoomen tijdens het bekijken van de foto. Wellicht wil Dido jullie meer inzicht geven als hij bekomen is van zijn nachtelijke treinreis.
Ah, voor jou wellicht niet neeChristiaan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 09:33:
[...]
Nee joh. Ze was 20. Ik kan dat moeilijk 'te jong' vinden hoor
Remy heeft een aantal overzichtsfoto's gemaakt, en die zou ze taggen en plaatsen
Ja, daar kan ik me toch wel weer iets bij voorstellen. Maar weet je zeker dat ie geel was? Overigens wel weer jammer dat ik deze actie niet meer mee heb mogen maken.Wat me nog het meeste is bijgebleven van deze dag is, dat de fotografische geilheid van Dido abrubt eindigte na het fotograferen van een gele kabouter.
Ik hoop dat de foto wel weer gelukt is en ook snel hier te zien zal zijn.
Hier blijft iemand de rest van zijn leven last van houden
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ja, die kabouter was geel (staat op de balie bij de spoorwegpolitieeF-Wee schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:59:
[...]
Ja, daar kan ik me toch wel weer iets bij voorstellen. Maar weet je zeker dat ie geel was?
Het was inderdaad hoogst vermakelijk.Overigens wel weer jammer dat ik deze actie niet meer mee heb mogen maken.
Dat hoop ik ook.Ik hoop dat de foto wel weer gelukt is en ook snel hier te zien zal zijn.
(Geloof ik.)
Ik ga ff kijken wat er geworden is van eventuele niet-mislukte foto's
Een eerste kleine selectie, de rest doe ik al sik eraan toekom
Een serveerster in actie (werk: we kunnen er uren naar kijken

De tweede serveerster

Samen te vegen eetstokjes... deden het prima met olijven

De emmer van Damocles

Jan in een typerende pose...

Zo ziet het eruit zonder camera

Dicussieren op het scherpst van de snede

En nog een serveerster (inmiddels by King Artur's)

Tweakers (W&Lers nog wel!) met een sociaal leven

In plaats van shoarma

De gewraakte k*tkabouter
[ Voor 83% gewijzigd door Dido op 14-05-2006 17:54 ]
Slechts een die nogal statisch was. Ze vetrok geen spier toen ik mijn hand op haar kont legte.Christiaan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:46:
Keke. Die serveester ken ik van de studie. Jullie hebben niet nog meer vrouwen lastiggevallen he
Weet je nog Dido?
Yes, de 10-20 is goed van pas gekomen in 't eerste cafe (naam kwijt, d'oheamelink schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:17:
...
Remy heeft een aantal overzichtsfoto's gemaakt, en die zou ze taggen en plaatsen
Was gezellig trouwens mensen, weer lekkere discussies gehad/aangehoord
Valt mee, ik kan gewoon niet meer normaal op foto'sDiadem schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:33:
[...]
Hier blijft iemand de rest van zijn leven last van houden
[ Voor 20% gewijzigd door Remy op 15-05-2006 08:37 ]
Die mocht ik gek genoeg wel fotograferen, itt die kaboutermerlin_33 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:37:
Slechts een die nogal statisch was. Ze vetrok geen spier toen ik mijn hand op haar kont legte.
Weet je nog Dido?
Ben ook zeer benieuwd naar het resultaat van eva die een half uur bezig was een glas water op de gevoelige plaat vast te leggen.
Het eten was ook lekker, was alweer een tijdje geleden dat ik in een restaurant gegeten had. Maar gelukkig heb ik er wat tafelmanieren bijgeleerd van Mr.Liu
Project Kaizo
Troost je met de gedachte dat je gemist werd en niet alleen omdat je de enige ontbrekende (ex-)mod was.Morgoth schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:51:
Mijn allernederigste excuses dat ik niet gekomen ben en niks van me heb laten horen. Dit alles vanwege omstandigheden.
Who is John Galt?
Eens is.... hij doet alsof íe evil is, maar ondertussen..justmental schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:58:
Het mag trouwens wel even hardop gezegd worden dat de bedreigingen van zuuf weer loos bleken te zijn aangezien hij niet eens zijn gezicht heeft durven tonen
Waar blijven die plaatjes ?Dido schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:08:
[...]
Die mocht ik gek genoeg wel fotograferen, itt die kabouter
Verwijderd
LOL. Komt later. Al is het alleen maar omdat lilith last gehad heeft van een stroomstoring en dus even offline is..A-Tek schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:55:
Ben ook zeer benieuwd naar het resultaat van eva die een half uur bezig was een glas water op de gevoelige plaat vast te leggen.
Die zijn zonder uitzondering bewogen omdat merlin_33 niet stil kon blijven staan
Maar je kunt 'r waarschijnlijk zo terugvinden hoor, ik had niet het idee dat ze vaak van het station afkomt.
Misschien dat ik bewogen raakte van het feit dat ze niet tegenstribbelde.Dido schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:38:
[...]
Die zijn zonder uitzondering bewogen omdat merlin_33 niet stil kon blijven staan
Maar je kunt 'r waarschijnlijk zo terugvinden hoor, ik had niet het idee dat ze vaak van het station afkomt.
Het niveau in deze topic gaat erg hard richting dat van de meetmerlin_33 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:09:
Misschien dat ik bewogen raakte van het feit dat ze niet tegenstribbelde.
Verwijderd
De gevraagde glazen:

Jongentjes met fototoestellen:

En - raar maar waar - iemand zonder
FraaiVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:15:
Dan gooi ik er nog maar even een paar foto's tegenaan.
De gevraagde glazen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, ik heb geen problemen met compensatiedrangJongentjes met fototoestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij hadden er verhoudingsgewijs veel meer meisjes dan jongetjes een camera vast[b][message=25757636,noline]el_marcianito schreef op maandag 15 mei 2006 @
De hoop nog iets te kunnen compenseren heb je opgegeven?
Verwijderd
Alleen.. wat heb je toch gedaan dat het net lijkt alsof je met de blokkendoos van je kleine broertje hebt zitten spelen?
Edit: laat maar, het is gewoon een brak browser-resize algoritme.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 22:57 ]