Verwijderd

Topicstarter
Lord Daemon schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:32:

[...]

Ga je een meeting organiseren? :*)
Het antwoord is: JA! ;)

Maar dan wel voor iedereen. Want wat mij betreft is het al veel te lang geleden dat er een W&L-meeting geweest is. De meeste mensen van vroeger zijn er allang niet meer, en de meeste actievelingen van nu zullen zich de laatste meeting niet eens meer herinneren. Tijd dus om met een schone lei te beginnen en eens kennis te maken met wat er nu op W&L rondhangt. Iedereen is bij deze uitgenodigd, ongeacht W&L postcount, zelfs lurkers zijn nadrukkelijk welkom!

Om deze nieuwe meeting enigzins gemakkelijk te organiseren, stel ik voor dat we ons aan het aloude GoT-meetingrecept houden. Dat wil zeggen:

- Plaats: Utrecht
- Datum: Zaterdag 13 mei
- Tijd: 15:00 uur 's middags
- Programma: 15:00 meeten op Utrecht CS, daarna naar cafe FLorin&Firkin, avondeten rond 18:00 in restaurant DISH, daarna naar een ander cafe, waarbij iedereen naar huis gaat wanneer ie daar in in heeft.
- Totale kosten afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt, maar gestreefd wordt deze zo laag mogelijk te houden in verband met de aanwezige studenten en ander jong tuig :P

Deelnemers:

el_marcianito
Mr. Liu
MaDLiVe
eamelink
Mfpower
Morgje
Diadem
merlin_33
A-Tek
Althalus
MSalters
Confusion
Ef-Wee
Remy
Dido
Rey Nemaattori
Opi
Ecteinascidin
Christiaan
Lord Daemon
Captain Proton

Naar aanleiding van bovenstaande hebben we al gekozen voor 13 mei. Als je nog niet in de lijst staat, ben je van harte welkom je in dit topic op te geven!

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 13:44 ]

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

15 april kan ik zeker niet, de andere dagen onder voorbehoud. (Goede kans dat op een van die dagen een andere meeting valt waar ik heen moet, maar ik weet nog niet welke dag dat dan zou zijn.)

Maar het lijkt me wel weer eens leuk, ook al kom ik hier niet veel meer. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 09:38:
In verband met volle agenda's heb ik enkele datums in april uitgezocht. Deze zijn:

- Zaterdag 8 april
- Zaterdag 15 april
- Zaterdag 22 april
- Zaterdag 29 april

Verder zijn we nog op zoek naar een goedkoop (lees: een hoofdgerecht onder 10 euro) restaurant in utrecht dat in staat is in een leuke sfeer kwalitatief goede maaltijden op tafel te zetten (Mr Jacks valt deze keer echt af!)... Suggesties welkom :)
Lijkt me tof als we alle oud mods kunnen regelen :) Ik ben er in elk geval bij!

Qua restaurant is Le Connaisseur misschien een optie. Die zijn ietsje duurder dan Mr Jacks, maar je kunt er goed eten. Je kunt er ook wel eten met een redelijke groep, en de sfeer is ook goed. Een 3-gangen menu is 14.50, en dan kun je zelf kiezen hoe die gangen ingericht moeten worden. Een andere optie is 'De Steeg', maar daar kunnen we niet met een gigantische groep terecht. Daar zit je tot aan de 10 euro, maar het is wel stukken beter dan Mr Jacks.

Overigens is er net een idee rond aan het gaan bij de huidige mods voor een meeting, dus je bent ze voor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Christiaan op 26-02-2006 22:24 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou Diadem en Morgoth nog strikken en die ouwe bende hebben jullie alvast bij elkaar.

Sjees, ben ik zo'n ouwe lul geworden.. :P...
* Delerium zet een paar vinkjes in de agenda. Als jullie me willen hebben natuurlijk

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Mijn voorkeur gaat uit naar 8 of 15 april, al wil ik de laatste laten vallen ivm de afwezigheid van Lord Daemon. Ik denk ik dat ik de overige dagen ook kan.
Christiaan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:23:
Qua restaurant is Le Connaisseur misschien een optie. Die zijn ietsje duurder dan Mr Jacks, maar je kunt er goed eten. Je kunt er ook wel eten met een redelijke groep, en de sfeer is ook goed. Een 3-gangen menu is 14.50, en dan kun je zelf kiezen hoe die gangen ingericht moeten worden. Een andere optie is 'De Steeg', maar daar kunnen we niet met een gigantische groep terecht. Daar zit je tot aan de 10 euro, maar het is wel stukken beter dan Mr Jacks.
Le Connaisseur zegt me wat al weet ik niet of ik er ooit geweest ben. Mr Jacks is ook voor mij een no-go. De Steeg moet, mits tijdig geregeld, wellicht te regelen zijn voor een grotere groep (max 16 man), maar daar zal naar geinformeerd moeten worden.
Overigens is er net een idee rond aan het gaan bij de huidige mods voor een meeting, dus je bent ze voor :P
Idd. :D

• Christiaan
Opi schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:05:
Le Connaisseur zegt me wat al weet ik niet of ik er ooit geweest ben. Mr Jacks is ook voor mij een no-go. De Steeg moet, mits tijdig geregeld, wellicht te regelen zijn voor een grotere groep (max 16 man), maar daar zal naar geinformeerd moeten worden.
Voor zover ik weet ben je daar nooit geweest. Twee zomers terug wel een keer met de rest uit Rotterdam/Arnhem, maar toen zat jij in de VS. Toen is dat iig goed bevallen. Ik ben er ook wel eens geweest met LD geloof ik, of was dat de buurman van Le Connaisseur? Iets met 'Le Bazar' meen ik. Dat was ook goed, maar wel wat prijziger.

De Steeg is qua ruimte niet zo groot, en ik vraag me af of ze staan te springen om het helemaal te reserveren. Qua sfeer wel de leukste optie.

[ Voor 16% gewijzigd door Christiaan op 26-02-2006 23:11 ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
* Rey Nemaattori is 100% vóór een W&L meeting.
8 April kannik ABSOLUUT niet, zit dan @ thereality in de thialf, verder zijn alle andere dagen goed. tis een half uurtje kachelen vanaf Arnhem, dus deze kans laat ik zeker niet liggen....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Topicstarter
mooi, ik ben blij dat er animo is :) De volgende keer dat ik via een iets betrouwbaardere internetverbinding GoT check zal ik de startpost updaten met jullie namen.

Enne, rest van W&L, meld je ff aan ;)

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Daar bestaat toch zo'n mooi meeting-scriptje voor? :)

Maar het wordt wel weer eens tijd. Volgens mij kan ik alle data, maar onder licht voorbehoud (mijn secretaresse moet mijn agenda nog checken :P )

Wat betekent mijn avatar?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12 16:45

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:29:
...
Enne, rest van W&L, meld je ff aan ;)
Utrecht? Sounds good no? :)

Count me in, onder voorbehoud: als de datum is vastgesteld èn ik kan gewoon: dan ben ik er gewoon :)

LinkedIn
Instagram

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 00:32

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Eigenlijk lijkt het me wel weer eens leuk om naar een meeting te gaan. Wat het eten betreft weet ik niet al te veel plekken (meer) waar je goedkoop en met een wat groter gezelschap redelijk tot goed terecht zou kunnen. Mister Jacks blijft een optie.
Zaterdag de 29e zou wel eens lastig kunnen zijn vanwege gedoe rond koninginnedag en de daarbij horende activiteiten zoals vrijmarkt en zo. Dan is het dus echt afgeladen vol in de binnenstad en kun je rustig ergens zitten volgens mij vergeten.
Zoals het er nu uitziet kan ik elke datum wel aanwezig zijn.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik kan nog alle dagen. Le Connaisseur heb ik al een keer of vier gegeten en zullen we ook wel moeten reserveren.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12 14:13
Ik heb nog niets voor die zaterdagen staan, dus ik ben wel te porren voor een meeting.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Ik las vandaag dat koninginnedag dit jaar op 29 april valt :?

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 15:55
Dido schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:45:
Ik las vandaag dat koninginnedag dit jaar op 29 april valt :?
yep.
zie ook bijvoorbeeld: http://www.koninginnedagamsterdam.nl/ voor uitleg

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Dan lijkt me zaterdag 29 april niet zo'n handige datum :+

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:01
Als er voor mij één subforum is wat een meeting waard is, is het natuurlijk W&L ;)
Ik hoop een gaatje te kunnen vinden op een van deze dagen:
- Zaterdag 8 april
- Zaterdag 15 april
- Zaterdag 22 april
Hoewel W&L niet zo'n super groot forum is, verwacht ik eigenlijk wel aardig wat mensen. Het is nog vroeg dag, maar ik denk dat de mensen in dit subforum relatief het beste hun mond kunnen roeren en daardoor eerder geneigd zijn om naar zo'n meeting te gaan. Is dat raar gedacht?
(ach, misschien komt er geen hond omdat mensen uit W&L niet zo hard werken als anderen :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeus op 28-02-2006 23:05 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 00:32

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Ik ben vandaag weer eens hard bezig geweest om ergens een leuke plek voor een groep van ongeveer 20 personen te vinden. Helaas is mij dat niet gelukt tot mijn grote spijt.
Wat wel goed nieuws is, is het feit dat ik eventueel slaapplek heb voor diegenen die echt niet meer wegkunnen want ik zit zelf op niet al te lange afstand van centrum Utrecht. (Taxi is ook mogelijk voor ongeveer 15,00)
(Wel even een slaapzak meenemen en een eventueel matras want ik heb zelf maar een enkel luchtbed.....)
Voor diegenen die dat niet geloven raad ik aan om eens contact met Dido (en Mrs Dido) ,Mr. Liu, en Whizzcat op te nemen. Die kennen mij al lang genoeg (Als ze zelf niet die slaapplekken al in beslag hebben genomen)
Overigens valt er best volgens mij nog wel iets te regelen (indien mogelijk natuurlijk)

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel W&L niet zo'n super groot forum is, verwacht ik eigenlijk wel aardig wat mensen. Het is nog vroeg dag, maar ik denk dat de mensen in dit subforum relatief het beste hun mond kunnen roeren en daardoor eerder geneigd zijn om naar zo'n meeting te gaan. Is dat raar gedacht?
In het verleden kwamen er zo tussen de 20 en 30 mensen op af. Hoeveel dat er deze keer worden vind ik moeilijk in te schatten, maar dat zien we vanzelf wel. Ik heb er al zin in :)

Verder zal ik de startpost even updaten. Aangezien 29 april inderdaad een wat ongelukkige dag is en 6 mei niet veel beter is, midden in het vrije 5 mei weekend, heb ik aan het lijstje 13 mei toegevoegd.

Wat betreft het restaurant heb ik tot nu toe de volgende suggesties gehoord:

- Le Connaisseur
- De Steeg

Iemand nog andere ideeen?
Overigens is er net een idee rond aan het gaan bij de huidige mods voor een meeting, dus je bent ze voor
Wat maar weer bewijst dat de mods elke generatie een stukje luier worden >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 03:09 ]

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 02:37:
Wat maar weer bewijst dat de mods elke generatie een stukje luier worden >:)
Of minder langharig en werkschuw zijn. })

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:15

Apeiron

moonlight sonata

Ik ben beschikbaar op alle datums en het lijkt me wel leuk om eens een W&L meeting mee te maken. Word mijn 1e tweakers meeting, dus ben benieuwd :)

Project Kaizo

Verwijderd

Topicstarter
Je staat erbij :)

En confusion, hoewel ik je wat betreft het betreurenswaardige gebrek aan langharigheid in de huidige mods helaas gelijk moet geven, wil ik gezien de meetingfrequentie van de afgelopen jaren de werkschuwheid van desbetreffende mods niet in twijfel trekken ;)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Met zeer grote waarschijnlijkheid zal ik de 22e niet kunnen.

Ik zal morgoth en Diadem eens op dit topic wijzen.

[ Voor 32% gewijzigd door Lord Daemon op 02-03-2006 00:35 ]

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
Is het voor mij interessant om deze meeting bij te wonen of wek ik bij voorbaat weerstand op?
Ik ben iig oprecht in jullie geïnteresseerd.

[ Voor 22% gewijzigd door merlin_33 op 02-03-2006 03:38 ]

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• Christiaan
merlin_33 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 03:37:
Is het voor mij interessant om deze meeting bij te wonen of wek ik bij voorbaat weerstand op?
Iedereen is welkom :) Ik zou niet weten waarom je weerstand op zou wekken bij anderen.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Count me in! :)

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben, maar als alle andere fossielen komen, dan kan ik als oudste der fossielen (qua datum van extinctie dan :P) natuurlijk niet weigeren.

Ik zou eigenlijk een hele pagina vol moeten spammen over hoe leuk het is om iedereen weer te zien, maar de theorie van de 'multiple particle systems out of equilibrium' heeft me enigszins inspiratieloos achtergelaten.

Ik kan alleen helaas zowel de 8e als de 15e niet.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Apeiron

Apeiron

moonlight sonata

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 09:38:
[...]

- Programma: 15:00 meeten op Utrecht CS, daarna naar een cafe, avondeten rond 18:00 in een goedkoop utrechts restaurant, daarna naar een ander cafe, waarbij iedereen naar huis gaat wanneer ie daar in in heeft.
Is het dan gebruikelijk bij een meeting dat er nog veel mensen uitgaan daar in utrecht, of gaat meestal iedereen voordat het al te laat word naar huis?!

Project Kaizo

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik wil in principe ook wel langskomen. Standaard moet ik echter wel op zaterdag tot 17:00 werken, ik kan dus sowieso pas later komen. Verder voel ik drukke tijden aankomen, in zoverre deze er al niet zijn, en ik kan nog niet inschatten hoe, waar en waarom. Daarom, zou ik zeggen, plan maar een datum in en ter zijner tijd laat ik weten of ik nog even langswip.

• Christiaan
A-Tek schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:53:
Is het dan gebruikelijk bij een meeting dat er nog veel mensen uitgaan daar in utrecht, of gaat meestal iedereen voordat het al te laat word naar huis?!
Het programma is meestal zo dat we elkaar eerst op Utrecht Centraal ontmoeten. Dan gaan we ergens wat drinken, om aansluitend wat te gaan eten. Meestal gaat een deel na het eten naar huis, maar de rest duitk dan een andere kroeg in. Rond een uur of 10 zijn de meeste mensen toch weer onderweg naar huis, behalve de die-hards of mensen die in de buurt wonen. Ik blijf zelf wel tot een uur of 12. Als er mensen zijn die daarna nog uit willen dan kan dat natuurlijk naar eigen inzicht :)

• Apeiron

Apeiron

moonlight sonata

Aha, maar ik woon in Emmen en moet dus nog met de trein naar huis s'nachts. Tenzij er echte die-hards zijn die zolang uitgaan, dat ik zondag de trein kan pakken. Al weet ik niet hoe het uitgaansleven in Utrecht is, maar ik neem aan dat er in zo'n grote stad meer te doen is op de gemiddelde zaterdagnacht/zondagochtend dan in een dorp als Emmen.

Project Kaizo

• Mfpower
  • Laatst online: 27-12 19:42

Mfpower

In dubio

Mag ik ook mee? Ik post niet heel veel (dus minder bekend) maar het lijkt me wel interessant/leuk :)

• Christiaan
A-Tek schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:43:
Aha, maar ik woon in Emmen en moet dus nog met de trein naar huis s'nachts. Tenzij er echte die-hards zijn die zolang uitgaan, dat ik zondag de trein kan pakken. Al weet ik niet hoe het uitgaansleven in Utrecht is, maar ik neem aan dat er in zo'n grote stad meer te doen is op de gemiddelde zaterdagnacht/zondagochtend dan in een dorp als Emmen.
Ik studeer zelf in Utrecht, en ik ken zelf geen leukere stad. Nu zegt dat niet zoveel, want elke student vindt zijn eigen stad het leukste :) Maar Utrecht is natuurlijk een echte studentenstad, en dus is er ook veel te doen. Met name in de weekenden. Ik zie mezelf nog wel naar Stairway to Heaven gaan, daar is op zaterdagavond 'dance to the rocks'.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Christiaan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:09:
Nu zegt dat niet zoveel, want elke student vindt zijn eigen stad het leukste :)
Nee hoor; Delft zuigt qua uitgaansleven. Doe mij maar Rotterdam of Utrecht.
Ik zie mezelf nog wel naar Stairway to Heaven gaan, daar is op zaterdagavond 'dance to the rocks'.
Daar hou ik je aan. :)

Verwijderd

Topicstarter
merlin en Mfpower: Ik heb jullie posts geinterpreteerd als "ik wil komen!" en jullie dus in het lijstje gezet. Als dat niet de bedoeling was, post het ff ;) En als er data zijn waarop je niet kan, alsjeblieft ook.

• merlin_33
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:29:
merlin en Mfpower: Ik heb jullie posts geinterpreteerd als "ik wil komen!" en jullie dus in het lijstje gezet. Als dat niet de bedoeling was, post het ff ;) En als er data zijn waarop je niet kan, alsjeblieft ook.
Ik wil zelfs graag komen, dus laat me maar staan.

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Ik zou bijna willen zeggen: zet hem nu vast op 13 mei, dan kunnen we die dag allemaal reserveren? Rare uitdrukking though: 'ik zou bijna willen zeggen' en het dan toch zeggen.

[ Voor 31% gewijzigd door Confusion op 03-03-2006 06:29 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik zou bijna hetzelfde willen zeggen als Ivo, en bovendien zeg ik het bij deze ook, zonder het in feite te zeggen, en kennelijk ook zonder het helemaal te willen?

Raar.

• Remy

Remy

Jongens :P

13 mei mooie datum: lekker eind vooruit, en mooie tijd dat de zomerjurkjes weer vrijgelaten zullen worden :9 Genieten van het uitzicht onder het genot van enen witbier: dubbel genieten! :)

Ik zeg go :Y)

LinkedIn
Instagram

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:29:
Is goed, ik wil wel mee. 13 mei lijkt me goed :)

• merlin_33
Christiaan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:06:
[...]

Iedereen is welkom :) Ik zou niet weten waarom je weerstand op zou wekken bij anderen.
Dank je,

Ik kan nl ondanks goede bedoeling, behoorlijk tegendraads overkomen :)

wat eten jullie het liefst?

[ Voor 6% gewijzigd door merlin_33 op 04-03-2006 01:09 ]

• Christiaan
merlin_33 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:49:
Dank je,

Ik kan nl ondanks goede bedoeling, behoorlijk tegendraads overkomen :)
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn om elkaar toch te respecteren. En dat is zeker ook zo bij de meetings, en wie er komen. Het is gewoon een gezellige middag, waarin mensen die op W&L komen elkaar wat beter kunnen leren kennen 'in het echt'. Discussieren na zo'n meeting is toch vaak anders, aangezien je ineens iemand's gezicht en stem bij een nick ziet :)

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

13 mei is nog lichtjaren* voor op mijn agenda. Ik zal het op de achterkant schrijven zodat ik bij het aanschaffen van een nieuw exemplaar de datum niet vergeet :P. Schrijf mij er dus maar bij :)

*) Voor wie het verkeerde gebruik van de term lichtjaar opvalt; een niet nader te noemen Utrechtse studievereniging van ik meen de geschiedenisfaculteit heeft, toen ze een thema-avond organiseerden met als thema 'tijd' voor de titel 'lichtjaar' gekozen. Sindsdien is het lichtjaar een van mijn favoriete tijdseenheden :P

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
eamelink schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:20:
Sindsdien is het lichtjaar een van mijn favoriete tijdseenheden :P
offtopic:
Een lichtjaar is toch een afstand? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus 13 mei geworden :) Ver weg, maar in ieder geval ruim op tijd voor zelfs de drukste agenda hier. En ach, na 3 jaar wachten kunnen die 2 maanden er ook nog wel af!

Iedereen die zich nog niet heeft opgegeven, doe dat alsjeblieft alsnog in verband met het reserveren van het restaurant waar we over een paar weekjes eens aan moeten beginnen!

• merlin_33
Christiaan schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:13:
[...]

We hoeven het niet met elkaar eens te zijn om elkaar toch te respecteren. En dat is zeker ook zo bij de meetings, en wie er komen. Het is gewoon een gezellige middag, waarin mensen die op W&L komen elkaar wat beter kunnen leren kennen 'in het echt'. Discussieren na zo'n meeting is toch vaak anders, aangezien je ineens iemand's gezicht en stem bij een nick ziet :)
In het echt ben ik best lief :)

Ik zie er ook naar uit mensen als jou real life tegen te komen!

[ Voor 3% gewijzigd door merlin_33 op 05-03-2006 10:11 ]

• Opi
  • Niet online

Opi

Op verzoek van Captain Proton de titel aangepast.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:32

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! vindt het ook weer veel te lang geleden voor een W&L meeting.

Ik heb er nog over gedacht om een MSalters actie (niets zeggen en gewoon op komen dagen) uit te voeren, maar gegeven het feit dat hij zich zelfs al gemeld heeft, kan ik dat niet meer maken.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Op zich maakt het weinig uit waar we heen gaan, noch qua voedsel...noch qua drank...

kzal m'n din vanaaf verwittigen van dit heugelijke feit \0/
eamelink schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:20:
13 mei is nog lichtjaren* voor op mijn agenda. Ik zal het op de achterkant schrijven zodat ik bij het aanschaffen van een nieuw exemplaar de datum niet vergeet :P. Schrijf mij er dus maar bij :)

*) Voor wie het verkeerde gebruik van de term lichtjaar opvalt; een niet nader te noemen Utrechtse studievereniging van ik meen de geschiedenisfaculteit heeft, toen ze een thema-avond organiseerden met als thema 'tijd' voor de titel 'lichtjaar' gekozen. Sindsdien is het lichtjaar een van mijn favoriete tijdseenheden :P
Een lichtjaar is toch de tijd die het licht er over doet om 9.4605284 × 10^15 meter af te leggen ?
O-)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nee, maar het is wel de afstand die het licht in precies die tijd kan afleggen, dus je had het bijna goed! :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Zojuist De Steeg even gebeld. Ze kunnen groepen van 16-18 man aan. Er dient dan ongeveer een week van te voren gereserveerd te worden.

Overigens is binnen de crew van W&L overeenstemming bereikt betreffende het feit dat sterke drank die door de (huidige B)) crew genuttigd gaat worden voor rekening komt van de resterende deelnemers. De resterende kosten worden door een ieder individueel betaald. :Y) :P

• Christiaan
Opi schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:48:
Zojuist De Steeg even gebeld. Ze kunnen groepen van 16-18 man aan. Er dient dan ongeveer een week van te voren gereserveerd te worden.
Dat had ik je trouwens ook kunnen vertellen. Ik was alleen vergeten precies dat te doen :) Ik was er pas, en toen heb ik het gevraagd.

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Opi: als je daar (huidige) GC-crew van maakt wil ik dat idee wel steunen O-)

In andere gevallen ook wel, maar dan zal de (huidige) W&L-crew noodgedwongen ( >:) ) op een droogje zitten. :)

• Christiaan
Opi schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:48:
Overigens is binnen de crew van W&L overeenstemming bereikt betreffende het feit dat sterke drank die door de (huidige B)) crew genuttigd gaat worden voor rekening komt van de resterende deelnemers. De resterende kosten worden door een ieder individueel betaald. :Y) :P
Eh? Dat gold niet voor ons.....

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Volgens mij is Opi een beetje in de war.

Het lijkt mij dat de huidige crew mag betalen voor de oude crew.

Pensioen, heet dat.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• MSalters
  • Laatst online: 10-12 14:13
Corruptie met terugwerkende kracht, heet dat. Want hoe anders te verklaren dat iemand als Opi, die ik hier nooit heb zien posten opeens moderator wordt? Terwijl er toch die-hard posters waren als Opifex Maximus (waar is die overigens gebleven?)

offtopic:
Leuk om te zien dat mijn naam inmiddels in verband wordt gebracht met spontaniteit :)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Christiaan
MSalters schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:01:
Corruptie met terugwerkende kracht, heet dat. Want hoe anders te verklaren dat iemand als Opi, die ik hier nooit heb zien posten opeens moderator wordt? Terwijl er toch die-hard posters waren als Opifex Maximus (waar is die overigens gebleven?)
Ja, dat icoon verklapt ook niks

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb precies op 13/5 m'n vakantie gepland.
Mocht het een dag later vertrekken worden dan ga ik ook pogen dit mee te pakken.

Who is John Galt?

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

MSalters schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:01:
Want hoe anders te verklaren dat iemand als Opi, die ik hier nooit heb zien posten opeens moderator wordt?
Ja, hoe is dat eigenlijk mogelijk, kan iemand me daar nou eens een rationeel argument voor geven? :(

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik neem aan dat het geheel een financiële keuze was Confusion? :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Confusion schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 05:59:
Ja, hoe is dat eigenlijk mogelijk, kan iemand me daar nou eens een rationeel argument voor geven? :(
Welke premissen mag ik gebruiken?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:49

MaDLiVe

.-Observer-.

Om dan maar een simplistisch antwoord te geven (hey verschil moet er zijn ;)). Ik kan elke datum wel!

Kom maar op, it's been to long

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

MaDLiVe schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:18:
Om dan maar een simplistisch antwoord te geven (hey verschil moet er zijn ;)). Ik kan elke datum wel!
Da's mooi, dan is de 13e mei (die nota bene al in de titel staat ;) ) zeker geen probleem :)

Verwijderd

* nog een fossiel meldt zich

Ik denk dat ik ook wel even mijn gezicht kan komen laten zien... >:)

• Freee!!

Freee!!

* Freee!! heeft een helder moment (na een vergadering van WLV Slàinte) en bemerkt nog steeds niet in de startpost vermeld te staan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 05:33:
* nog een fossiel meldt zich

Ik denk dat ik ook wel even mijn gezicht kan komen laten zien... >:)
Afbeeldingslocatie: http://confusion.se/img/smileys/ooh.gif

• Christiaan
Die smiley is wel sprekend voor hoe ik je herinner btw

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Christiaan schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:44:
Die smiley is wel sprekend voor hoe ik je herinner btw
Ben ik iets vergeten van de laatste keer dat we elkaar zagen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik ook wel even mijn gezicht kan komen laten zien...
Toch niet dat boze oog van je? ;)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Confusion schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:05:
Ben ik iets vergeten van de laatste keer dat we elkaar zagen?
Gelukkig heb ik alles op video staan, dus je kan je geheugen weer opfrissen. Moet je wel een abbonement nemen, à $20 de maand, maar dan heb je ook wat.

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Herinneren is ook maar zo-zo...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:38:
[...]

Toch niet dat boze oog van je? ;)
Mwah, ik neem denk ik gewoon een stuk of twee ogen mee. Als je het dan niet aandurft allemaal, dan moet je maar niet komen ofzo :P

• Apeiron

Apeiron

moonlight sonata

Even een schopje :)

Hebben we er al een beetje zin in jongens/meisjes!!?!?!?

Project Kaizo

• Zeus
Zin is relatief !

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, we kijken er verlangend naar uit!

"Wat is de zin van het leven? Waarom zou ik geen zelfmoord plegen?", zo vragen wij aan elkaar. En dan zeggen we: "Maar 13 mei is de W&L meeting! Houd nog even vol! Het leven heeft nog zin!"

• Christiaan
Lord Daemon schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:03:
Ja, we kijken er verlangend naar uit!

"Wat is de zin van het leven? Waarom zou ik geen zelfmoord plegen?", zo vragen wij aan elkaar. En dan zeggen we: "Maar 13 mei is de W&L meeting! Houd nog even vol! Het leven heeft nog zin!"
Ik weet niet of ik het idee dat iedereen dan de dag erna zelfmoord pleegt nu zo leuk vind.

[ Voor 4% gewijzigd door Christiaan op 01-04-2006 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik het idee dat iedereen dan de dag erna zelfmoord pleegt nu zo leuk vindt.
Maak je geen zorgen, we spreken gewoon op de meeting alvast de volgende meeting af ;)

• Zeus
Christiaan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:04:
[...]
Ik weet niet of ik het idee dat iedereen dan de dag erna zelfmoord pleegt nu zo leuk vind.
Ach ja joh, het is de nieuwste mode in Japan :P
Het lijkt me handig om elkaar een weekje van te voren te mailen voor telefoonnummers, herkenningsbakens (captain proton in een blauw Pino pak) en dergelijke.
Of is IRC een beter medium?

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Christiaan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:04:
En het leek me nu net zo gezellig :>

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Herkenning is nooit een probleem, hoor. :)

(Hoewel ik me iemand kan herinneren die zich netjes aan iedereen voorstelde, hoewel niemand naam of nick herkende, en er na 20 minuten achter kwam dat ie bij de verkeerde groep nerds stond 8)7 )

• Christiaan
Althalus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:45:
Ach ja joh, het is de nieuwste mode in Japan :P
Het lijkt me handig om elkaar een weekje van te voren te mailen voor telefoonnummers, herkenningsbakens (captain proton in een blauw Pino pak) en dergelijke.
Of is IRC een beter medium?
Je herkent ons heus wel. De eerste keer toen ik er was zocht ik gewoon naar een groep verkapte nerds. En die vond ik dan ook snel genoeg :D En ter herkenning; zie de foto hiernaast.

Maar laten we maar eens niet afspreken op Utrecht Centraal, aangezien dat een onheilig gezoek is naar mensen (zeker als de eerste mensen geen andere W&L-ers kennen).

[ Voor 19% gewijzigd door Christiaan op 01-04-2006 14:18 ]

• Apeiron

Apeiron

moonlight sonata

Christiaan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:15:
[...]

Je herkent ons heus wel. De eerste keer toen ik er was zocht ik gewoon naar een groep verkapte nerds. En die vond ik dan ook snel genoeg :D En ter herkenning; zie de foto hiernaast.

Maar laten we maar eens niet afspreken op Utrecht Centraal, aangezien dat een onheilig gezoek is naar mensen (zeker als de eerste mensen geen andere W&L-ers kennen).
Herkenningsbakens is wel wat overdreven ja, maar een paar telefoonnummers uitwisselen m.i. niet. Ik ken namelijk niemand, en ben nog nooit in utrecht geweest.

Trouwens ik dacht dat de definitie van nerd was dat diegene achterbleef op sociaal vlak etc.. Daarom protesteer ik ook tegen het feit dat iemand mij nerd noemt. Ik kom toch ook naar de W&L Meeting, en als dat niet sociaal is......dan weet ik niet wat het wel is. :)

Project Kaizo

• Zeus
A-Tek schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:54:
Trouwens ik dacht dat de definitie van nerd was dat diegene achterbleef op sociaal vlak etc.. Daarom protesteer ik ook tegen het feit dat iemand mij nerd noemt. Ik kom toch ook naar de W&L Meeting, en als dat niet sociaal is......dan weet ik niet wat het wel is. :)
Ik ben er achter gekomen dat ik zelf een andere definitie heb van 'nerd zijn' dan andere mensen hebben. Het word te pas en te onpas gebruikt door iedereen die iemand 'anders' vind lijkt het wel.
edit: En naar context van een W&L meeting verwacht ik juist niet opzoek te hoeven naar een groepje 'nerds' hoor :P

[ Voor 12% gewijzigd door Zeus op 03-04-2006 17:29 ]

• Christiaan
Kick

• Christiaan
Althalus schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:27:
Ik ben er achter gekomen dat ik zelf een andere definitie heb van 'nerd zijn' dan andere mensen hebben. Het word te pas en te onpas gebruikt door iedereen die iemand 'anders' vind lijkt het wel.
edit: En naar context van een W&L meeting verwacht ik juist niet opzoek te hoeven naar een groepje 'nerds' hoor :P
Vroeger was het vooral langharig werkschuw tuig. Volgens mij heb ik bijgedragen aan het einde van dat stereotype :D

• Opi
  • Niet online

Opi

Beetje kicken zonder voorstellen te doen qua gelegenheden. :( :P

Ik ben de naam kwijt van de toko van afgelopen zondag. Ik vond dat in ieder geval prima te doen.

• Christiaan
Opi schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:21:
Ik ben de naam kwijt van de toko van afgelopen zondag. Ik vond dat in ieder geval prima te doen.
dat was DISH. Ik vond het ook goed te doen. Lekker eten, niet duur.

• Remy

Remy

Christiaan schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:17:
[...]

Vroeger was het vooral langharig werkschuw tuig. Volgens mij heb ik bijgedragen aan het einde van dat stereotype :D
Jij bent niet zo heel langharig toch Christiaan :P Maar vergeleken bij Opi en Confusion misschien juist weer wel :+

Ohja, ik heb er zin in, nog steeds 8)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er uit de discussie over restaurants hier niet echt een conclusie te trekken is, iemand bezwaar tegen als ik DISH boek? :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Voor het eten of voor het hangen/discussiëren? Voor het eten vind ik het prima. Voor het hangen/discussiëren lijkt mij Florin een betere optie.

Verwijderd

Topicstarter
Voor het eten; verder lijkt het me niet zinvol om iets te reserveren. Florin lijkt me overigens een prima plek om wat te drinken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 15:38 ]

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:37:
Voor het eten; verder lijkt het me niet zinvol om iets te reserveren. Florin lijkt me overigens een prima plek om wat te drinken :)
Florin is een redelijke plek om een beetje in te drinken. Na het eten ga ik persoonlijk liever naar 't Pandje (en ik ken er meer die er zo over denken).

• Christiaan
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:37:
DISH is perfect voor het eten. Dus dat kun je iig reserveren. We worden dan wel op de tweede verdieping geplaatst, omdat ze daar de grotere groepen zetten. Dat is wel een ok ruimte trouwens; ben er pas wezen kijken met Opi. Qua drinken is The Florin een optie, maar het Pandje is idd wat rustiger in de vroege uren. Naar het vorderen van de avond wordt het er meestal wel wat voller. Maar er zijn hier in Utrecht genoeg leuke plekken.

Verwijderd

Topicstarter
Prima, dan bel ik morgen DISH om het eten te reserveren.

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Bah hoe vervelend ik het ook vind, ik heb precies die dag een vrijgezellenfeestje (weliswaar in utrecht.. maar ja..), dus ik moet helaas afzeggen. Erg jammer, want ik heb er wel naar uitgezien.. Sorry...

• GeeBee
  • Laatst online: 27-12 17:35

GeeBee

Oddball

Ik kom niet, zit in de organisatie van een LANParty op 12 en 13 mei.
Veel plezier en zowel zinvolle als -loze discussies gewenst.

Ik lees in het verslag graag hoe leuk het is geweest.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:48

Elvhenk

Madam Mikmak

Hee, dit fossiel komt ook weer eens langs...
Maar goed, op 13 mei kan ik niet, moet een workshop geven. Have fun in elk geval en ik kom wel foto's bekijken hoor!
Heck, ik heb nog wel een paar van de vorige keren denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Restaurant DISH is gereserveerd, voor ongeveer 20 personen. We zijn vanaf 18:30 welkom. De startpost is aangepast en heeft nu een iets verder uitgewerkt programma :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 13:45 ]

• Opi
  • Niet online

Opi

Nice. Regel jij ook een reservering bij Florin & Firkin?

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Moeten we daar reserveren? Vorige keer was het volgens mij ontzettend rustig op zaterdagmiddag en was er plek zat.

• Opi
  • Niet online

Opi

Better safe than sorry; het is een telefoontje (of Christiaan er langs sturen :P), maar als het wel nodig was en we doen het niet, kunnen met een groep allerlei alternatieven langs gaan en daar heb ik weinig zin in.

[ Voor 25% gewijzigd door Confusion op 01-05-2006 13:06 . Reden: Foei, spelfout ]

Pagina: 1 2 3 Laatste