Ah das kut man.
Precies om die reden raad ik mensen aan wat geld uit te geven aan een fatsoenlijke externe hdd met backup software of een Raid 1 config.
Ik ga dus binnenkort van schijven wisselen en dan pak ik ook een losse behuizing erbij voor mijn oude schijf, met backup software. (Conceptronic Grab n Go heeft dat dus).
Is stukken goedkoper dan een Maxtor Onetouch of een Raid1 config en je kunt toch lekker backuppen.
Ook lijd de schijf helemaal niets als je hem alleen maar gebruikt om 1 keer in de maand backups te maken (of 1 keer in de week zelfs).
Bespaart een hoop ellende want ik weet hoe kut het is als je al je data kwijtraakt.
--
Over mijn graka, ja ik weet niet echt wat ik moet doen, ik ga jou BIOS nog proberen denk ik hardware matig modden vind ik toch te riskant.
Als die ook niet werkt verkoop ik hem wel en bestel ik wel weer een nieuwe.
Maar als die het dan ook niet doet word ik helemaal gek denk ik.
Toch moet ik zeggen dat de prestaties me nu niet tegenvallen.
Speel ik HL2 op 1280 x 1024 met alles op high en 4 x AA + 8 x AF en het loopt echt als een zonnetje. (90 FPS avg.

) .
En nog hoor ik overal van mensen dat mijn cpu de zaak nog steeds bottlenecked dus dit kaartje heeft echt wel kracht.
[Edit]
OK, de BIOS is weer geflashed.
Ik heb nog niets geOC'ed want ik wil het pas doen als ik zeker weet dat ik 1,5 v op de core heb.
Waar vind ik in Rivatuner de Hardware Monitor?
Ik heb Rivatuner laten rebuilden en hij herkent mijn 7800Gs nu, maar ik kan veel minder zien als met mijn oude 6600TV.
[
Voor 28% gewijzigd door
Da_maniaC op 05-03-2006 20:30
]