Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Soul, kan je mij die links van die voltmod geven? Tijdens mn laatste format is die link verdwenen...
Zijn er nog dingen die persee in de startpost moeten?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Dat gaat idd snel!XanderDrake schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01:
Goed ik ga maar es aan het werk voor deel 3! Wat gaat het toch snel
Soul, kan je mij die links van die voltmod geven? Tijdens mn laatste format is die link verdwenen...
Dingen voor in de startpost:
Een noemenswaardigheid over het bottlenecken van CPU's misschien.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Misschien ligt het niet aan de drivers maar aan de bios. Op het forum van XFX zie ik veel mensen met klachten waar ze bios 5.70.02.33.05 gebruiken. Mijn XFX 7800GS werd geleverd met bios 5.70.02.33.04, misschien zit er een fout in de nieuwe bios die ze hebben gemaakt?
Mijn kaart wilt overigens niet ver overclocken met forceware coolbits..kom niet verder dan 470 op de core en 1400 op het geheugen.
[ Voor 17% gewijzigd door funkylicious op 11-03-2006 13:11 ]
Ja, best schokkend. En allemaal met versie 1.0. Ik ga dit wel even in de gaten houden en desnoods rma-en als het probleem daar echt blijkt te liggen (waar het wel naar uitziet als je het zo leest).Op het forum van XFX zie ik veel mensen met klachten waar ze bios 5.70.02.33.05 gebruiken.
Maak zelf gebruik van de 5.70.02.33.06 bios, maar weet dat de 5.70.02.33.07 wordt toegepast op de EVGA 7800GS kaarten. Iemand die het verschil weet tussen de bios versies?
Ook las ik op een ander forum (sorry, ben de link kwijt) dat de temperatuur tijdens games wel mee viel, maar dat de PCIe => AGP bridge heel erg heet zou worden en dat de koeling hiervoor onvoldoende is, wat voor instabiliteit zorgt...
edit: ik ga mijne maar rma'n bij salland. hopelijk kan ik een nieuwe versie geleverd krijgen die deze problemen niet heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door Hubert op 11-03-2006 14:30 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Denk dat ik 'm ook moet omruilen tegen een andere, v1.3 heeft de door ons xfx extreme eigenaren niet?
Zijn er mensen met een XFX extreme V1.2/1.3?
bedoel je deze?XanderDrake schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01:
Goed ik ga maar es aan het werk voor deel 3! Wat gaat het toch snel
http://www.vr-zone.com/index.php?i=3317
-
Ik heb zelf een 1.0 versie van XFX extreme en nog niks van problemen gehad, alleen in het begin met de drivers die ik gebruikte van de CD werkte de fan niet meer
Nu met 84.12 is alles normaal
Zonder paniek te willen zaaien lijkt dat idd op BBS.Trunks81 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:49:
Ja hoe moet je dan omschrijven ? heb gewoon geen beeld meer ledje van scherm knippert.
Wanneer je dat hebt is dan het enige wat je kunt doen de stekker eruit halen?
Ik volg dit topic ook al een tijdje omdat ik vervanging zoek voor mijn 6800LE maar dit maakt me best huiverig.
Zou je trouwens wat voor me willen proberen?
http://www.alawar.com/games/actionball/
Even dat demo downloaden [7mb] en instaleren, dat demo is nml een gegarandeerde BBS. [althans voor mij]
Only fools are enslaved by time and space.
*Zucht*LoneRanger schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:10:
Zonder paniek te willen zaaien lijkt dat idd op BBS.
Wanneer je dat hebt is dan het enige wat je kunt doen de stekker eruit halen?
Ik volg dit topic ook al een tijdje omdat ik vervanging zoek voor mijn 6800LE maar dit maakt me best huiverig.
Zou je trouwens wat voor me willen proberen?
http://www.alawar.com/games/actionball/
Even dat demo downloaden [7mb] en instaleren, dat demo is nml een gegarandeerde BBS. [althans voor mij]
Denk maar wat je wilt..... Ik zal de demo es proberen.
En, Deeltje 3 is gelanceerd: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1118216
Post daar AUB verder!!
Deel 2 zit pas op 500 posts, je opent een nieuw deel na 1000
foutje moet kunnen though
Nee, bij V&B is het na 500 posts.SyS_ErroR schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:08:
Waarom al een Deel 3?
Deel 2 zit pas op 500 posts, je opent een nieuw deel na 1000
foutje moet kunnen though
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.