Dag Tweakend Nederland,
Mijn probleem is als volgt: ik heb net een nieuwe 300GB schijf geinstalleerd (doet het niet maar daar kijk ik nog wel naar
) & XP PRO geinstalleerd, voor de installatie had ik 'Mijn documenten' op de 'E:'-schijf staan, die kan ik nu niet meer openen, de melding die ik krijg:
Kopieeren lukt niet, vanuit CMD openen of kopieeren lukt ook niet, veilige modus start de PC niet meer op
, ik heb hier op de GoT Search al gekeken naar Mijn Documenten problemen, opent niet, openen e.d. maar daar krijg ik telkens van alles over Javascripts
Dit topic zal wel op de verkeerde plek staan, mijn excuses alvast.
Ik weet niet of ik dit in ditzelfde topic moet plaatsen maar ik waag het er op
De nieuwe 300GB hardeschijf wordt gezien als iets van 138GB, ligt dat nou ook aan Windows?
Heel erg bedankt voor alle hulp
Mijn probleem is als volgt: ik heb net een nieuwe 300GB schijf geinstalleerd (doet het niet maar daar kijk ik nog wel naar
| E:\Mijn documenten is niet toegankelijk. Toegang geweigerd |
Kopieeren lukt niet, vanuit CMD openen of kopieeren lukt ook niet, veilige modus start de PC niet meer op
Dit topic zal wel op de verkeerde plek staan, mijn excuses alvast.
Ik weet niet of ik dit in ditzelfde topic moet plaatsen maar ik waag het er op
De nieuwe 300GB hardeschijf wordt gezien als iets van 138GB, ligt dat nou ook aan Windows?
Heel erg bedankt voor alle hulp
[ Voor 9% gewijzigd door m0nkey op 24-02-2006 17:13 . Reden: Typo's, opmaak etc. ]