🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Kijk even 2 threads hoger...;)
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Valt allemaal heel erg mee..Rhapsody schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:49:
Hallo,
Een vriendin van mij heeft haar ogen laten vallen op de nieuwe Siemens SL75. Echter raad iedereen dat toestel af. we zijn/zij is bij diverse winkels langsgeweest om te informeren en overal kreeg ze te horen dat ze beter geen Siemens kon nemen omdat die zo snel kapot gaan.
Klopt, als je Siemens kapot gaat, dan ben je de lul.en dat de garantie zo slecht is.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ja ik had daar de vraag eerder gesteld, maar ik dacht later dat een nieuw topic beter zou zijn
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Misschien dat dat een aantal jaar terug zo was en dat je daarmee ervaring hebt, maar binnen de garantietermijn van 2 jaar vervangen ze altijd je toestel/onderdeel en krijg je hem binnen een week of 2 alweer terug. Een dopje van mn headset was na 1,5 jaar stuk gegaan, binnen een week lag er een nieuwe in de bus.. Gewoon kopie van de bon meesturen en het defecte product erbij, jij betaald de verzendkosten heen en zij terug. Gewoon zoals het altijd gaat met RMA.Giox schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:46:
[...]
Valt allemaal heel erg mee..
[...]
Klopt, als je Siemens kapot gaat, dan ben je de lul.
Dit topic is overigens een beetje overbodig, misschien kun je beter even kijken in het topic dat al eerder is aangegeven. Hierin staat ook een reactie van mij
ik heb zelf een sioemens c60 .. ik vind het een ongelooflijk kut toestel ... maar het is wel stevig en gaat volgens mij toch niet zo makkelijk kapot .. (is al een paar keer van het balkon van drie hoog op de straat gevallen en uit elkaar gespat .. maar als je hem dan in elkaar zet doet ie het gewoon nog)
of dit voor alle siemensen opgaat weet ik niet ..
of dit voor alle siemensen opgaat weet ik niet ..
Ik vind siemens niet KUT, maar het is nog lang niet de nokia degelijkheid..
siemens = kut (kleine letters)
Nokia = degelijk en niet kapot te krijgen.
?!? Dusssss... Behoorlijk subjectief natuurlijk, mijn ervaring is precies andersom namelijk en de meeste mensen die ik ken zijn ook niet echt te spreken over gammele Nokia's...FiXeR.nl schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:36:
Ik vind siemens niet KUT, maar het is nog lang niet de nokia degelijkheid..
Maargoed, mijn ervaringen met Siemens zijn eigenlijk zeer positief, ik heb me 2 jaar geleden laten verleiden tot een SE, maar de volgende wordt weer een Siemens!
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Siemens Toestellen zijn als de bugs uit de firmware zijn, en het toestel uitontwikkeld is okey. Echter probleem is, dat als je een keer een defect hebt je niet meer bij siemens terecht kunt.
Ik had een siemens CX65 die problemen had precies op de overgang van Siemens Repair Center naar Teleplan Communications. Dat ze er 3 maanden over een reparatie doen vinden ze normaal!
Zelfde probleem gehad met een Dect telefoon, die waren ze gewoon kwijt.
Bij siemens kun je gerust aankloppen, maar ze verwijzen je altijd naar Teleplan. Ik heb gelukkig alleen maar ervaring met die teleplan voor telefoons en niet met die van monitoren waar je hier op het forum genoeg over leest.
Beter voor een andere merk gaan kijken!
Overigens: ik kwam er afgelopen week dus ook achter dat siemens geen reparaties meer aanneemt in hun personeelswinkel / klantenservice in Zoetermeer. Daar werd ik doorverwezen naar de KPN zakelijke verkooppunten. Dit terwijl teleplan nog geen 200 meter verderop zit! Service van 0,0 dus.
Ik had een siemens CX65 die problemen had precies op de overgang van Siemens Repair Center naar Teleplan Communications. Dat ze er 3 maanden over een reparatie doen vinden ze normaal!
Zelfde probleem gehad met een Dect telefoon, die waren ze gewoon kwijt.
Bij siemens kun je gerust aankloppen, maar ze verwijzen je altijd naar Teleplan. Ik heb gelukkig alleen maar ervaring met die teleplan voor telefoons en niet met die van monitoren waar je hier op het forum genoeg over leest.
Beter voor een andere merk gaan kijken!
Overigens: ik kwam er afgelopen week dus ook achter dat siemens geen reparaties meer aanneemt in hun personeelswinkel / klantenservice in Zoetermeer. Daar werd ik doorverwezen naar de KPN zakelijke verkooppunten. Dit terwijl teleplan nog geen 200 meter verderop zit! Service van 0,0 dus.
[ Voor 17% gewijzigd door .NCK op 24-02-2006 21:29 ]
Let ook op de snelheid van zo'n telefoon. Mijn oude Siemens m55 is zo traag als dikke stront door een trechter.
Pagina: 1