Borizz schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:39:
[...]
Ik vindt de zilverkleurige toetsen wel iets hebben, staat wel chique op zich

. Ik heb de telefoon nu meer dan een maand en ondanks dat ik er erg zuinig op ben is hij toch enkele keren gevallen. Er is echter nog geen enkele kras te zien op het hele toestel! Wat dat betreft is het dus een stuk beter dan bij mijn S55.
Ik heb hem pas een paar dagen en kan daar dus nog niks over zeggen.
Ik vind die zilverkleurige toetsen juist ook wel mooi. Ik vind de zwarte door dat zilver ook mooier dan de egaal zilveren. (als je echt maar 1 kleur-telefoon wil hebben, kan je die nog doen).
Wat me wel opviel, en ik heb geen idee of dat bij andere telefoons ook zo is, is dat als ie in de oplader zit, trilt ie niet...Heel vaag!
Verder heb ik nog een vraagje voor Borizz over de organizer. Als ik daar een nieuwe afspraak inzet voor bijvoorbeeld vandaag, komt ie niet in de inbox onder het tabblaadje "organizer" te staan. Klopt dat? Zoja, hoe krijg ik daar dan wel te zien dat ik vandaag een afspraak heb?
Daarnaast heb ik nu een paar icoontjes op de lijn waar ook mijn klokje en datum heb staan. Eentje is een redelijk groot wekkertje (wat dus de wekker is, en dat klopt), maar daarnaast (links) staat een rood omlijnd geel tekentje met een 1 erin, met een heel klein wekkertje er schuin onder. Wat is dat? Het valt namelijk voor een deel over mijn datum heen.
Ik vind de camera vergeleken met mijn S65 iig op het scherm, een heel stuk beter. Vooral in wat donkerder gebieden. Ook kan je flitsen, wat scheelt, maar dat zie je niet goed op je scherm van te voren (wat vaak overbelichte foto's als resultaat heeft). Wat je wel kan doen, is de flits als zaklamp aanzetten (sneltoets: 5 geloof ik), en dan terwijl de zaklamp aanstaat, de camera opstarten.
Een negatief puntje. Het zenden van een smsje is wat onduidelijk. Als je je verhaal af hebt, en op verzenden drukt (na het telefoon nummer ingevoegd te hebben) wordt het scherm ietwat grijs, met een minuscuul icoontje onderin beeld, en als ie verzonden is gaat dat weg, en kom je in het "nieuwe sms" scherm...Zonder iets te zeggen als: "bericht verzonden" ofzo.
Ik vind trouwens die mensen die over de menu icoontjes zeiken echt miereneukers. Ze zijn echt prima, en veel mooier/leuker dan die ik op mijn S65 had.
Zo, dat mocht wel eens gezegd worden, vond ik!