Nogal
... gains ToEP
... gains ZHM
... gains AP
... gains PoM
... Pyroblast wtfpwns you for xxxxx damage
[YOU] Die.
Maarja met warlocks is bijna hetzelfde, alleen staat er Deathcoil, Fear, Seduce bij/tussen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nogal
Iceblock, FN, Blink, kkthnx!M1lamb3r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:27:
Sprint/charge/scattershot/concusive shot/stuns
Als we iceblok hebben, hebben we meestal geen Pyro meer
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
*FOUT*Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:29:
[...]
Als we iceblok hebben, hebben we meestal geen Pyro meer
[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 13:31 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
WEBN & chill (@IBKR)
Om even in te haken, in theorie heeft de mage qua opening dezelfde mogelijkheden als andere classes (jij noemt onder andere backstab en charge)...namelijk Polymorph. Dat dat in de praktijk totaal niet tot z'n recht komt klopt, maar dat geldt in veel gevallen. Ik blink direct uit de chargestun van een warrior en iceblock op een backstabbende rogue.Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
Even over het mage verhaal (zie dit pls niet als whinen, het is mijn mening).
Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen. Het lijkt mij onzin als we stealth, betere armor e.d. moeten krijgen. Volgens mij moet de mage weer een echte dmg dealer worden. Als een mage van afstand een gevecht begint, moet er eigenlijk niet meer verloren kunnen worden als je goede skills hebt, net zoals een rogue moeilijk te stoppen is na een backstab, een warrior na een charge, etc, etc
Just my 2 cents
offtopic:
Gelijk even mijn icon geupdated
Ja maar.sn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:20:
[...]
Een 2handed sword als rogue in je main hand met nog een offhand wapen vast? something MUST have gone wrong there
[/edit]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 87300
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen.
Ik snap goed wat je bedoeld hoor, maar ik denk echt dat mages wat meer damage zouden moeten doen. Warriors critten (bijna ?) net zo hard als ik, maar hebben wel 4 x zoveel HP. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met bovenstaand verhaal.RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:30:
[...]
Scattershot is ook een talent, maarja dat vergeet ook de helft
World of Theorycraft FTW!
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Pff, als er iets is wat onze locks niet nodig hebben is het wel meer damage. Die pullen continu aggroThijs schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:42:
Waarom zit iedereen aan een 30 disc en 21 holy talent (of iets in die geest) te denken? "Spirit of Redemption ownt echt wel!!!!"
Iemand UBERHAUPT gezien wat de 31 point talent is van Disc? Die is echt vet veel beter hoor. 20% meer damage voor op een mage/lock is net zo uber. Beter dan een talent die alleen nuttig is als je DOODGAAT (wat ik liever helemaal niet heb) zodat je nog 10 seconde lang ff door kan healen...
Dat kon eerst ook prima. Ik ben nu 31/20 en heb SF en silence.Shadow tree is trouwens ook nice geworden, nu kan je Shadowform + Silence hebben zonder meer dan 31 punten erin te hoeven steken.
Believe it or not, maar met BoL op een target is de paladin veel efficienter kwa heals dan priests. 900 HP healed voor iets van 190 mana. Dat halen wij met de nieuwe talents niet. Probleem is alleen dat als de nood aan de man komt, priest een hele grote hoeveelheid HP/sec uit kunnen pompen. En dat kunnen paladins niet.MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:48:
niet om jou af te zeiken maar dan zijn jullie priests toch wel crap.
Als een priests serieus gaat healen dan hoort ie gewoon boven aan te staan.
Een pala kan zeker behoorlijk healen maar je zou een priest niet moeten in halen.
Met de talent revamp een tijdje terug zijn resto druids sowieso een stuk zeldzamer geworden, de helft bij ons is feral. Sowieso wil je druids alleen voor hun battleres al meehebben. Druids zijn gewoon hardstikke nuttig, we gaan echt niet minder druids meenemen nu priests iets beter healen.Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:13:
Dat schoot ook door mijn gedachten toen ik de nieuwe priest talents zag. Op zich aan de ene kant wel goed, want druids zijn hybrids en zouden niet (bijna) op gelijke hoogte met priests moeten staan qua healing, maar met deze talents wordt het verschil wel (heel) erg groot. Ach, misschien dat druids dan nog wat zeldzamer worden, wat ik wel weer leuk vind.
Ik sta in ZG meestal 2e met healing, onder een andere (holy) priest, ik ben nu nog shadow. Maar dan moet ik m'n best doen en wel een stuk vaker drinken dan de holy priest. Meestal staan de priests bovenaan, healadins daaronder en dan de druids, maar d'r zit vooral tussen bepaalde personen verschillen. Niet iedereen doet even hard z'n bestExitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:16:
Moet zeggen dat ik dat al dacht.Hoe zou een holy pally het doen in verhouding met een shadowpriest, beide met enigszins vergelijkbare gear?
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:37 ]
https://niels.nu
Cool heb ik iets gemist en zijn die 2 trinkets tegenwoordig standaard inbegrepen bij een mage?RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:26:
[...]
Nogal
... gains ToEP
... gains ZHM
... gains AP
... gains PoM
... Pyroblast wtfpwns you for xxxxx damage
[YOU] Die.
Maarja met warlocks is bijna hetzelfde, alleen staat er Deathcoil, Fear, Seduce bij/tussen
Dit vind ik eigenlijk wel komisch (niet negatief bedoelt btw), maar afgelopen woensdag stond ik 2e met dmg done op broodlord (je weet wel die boss waar casters snel aggro krijgen door zijn aggro reduce skills op de tanksAnoniem: 87300 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Wanneer ik kijk naar de damage output in party, sta ik meestal op 2e of 3e plaats. Dit vanwege het rekening houden met aggro krijgen. Een clothie met aggro = dead clothie.
i won't believe it!M1lamb3r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
[...]
Dit vind ik eigenlijk wel komisch (niet negatief bedoelt btw), maar afgelopen woensdag stond ik 2e met dmg done op broodlord (je weet wel die boss waar casters snel aggro krijgen door zijn aggro reduce skills op de tanks)
Nee, maar zowat elke mage/warlock heeft dat kreng wel, dus achja hij is standaardThe Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Cool heb ik iets gemist en zijn die 2 trinkets tegenwoordig standaard inbegrepen bij een mage?![]()
Ooit pyroblast geprobeert op chars van een high-end guild (kleine hint: fire resistance)?
Check mijn profiel maar, Perditionssn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:34:
Sjoerd, upload ff je profile met je gutgore ripper aan!
[ Voor 56% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 13:41 ]
Ik heb benediction nog niet, en nog redelijk wat blauwe gear, maar sta ook redelijk bovenaan in de healing meters. Emergency monitor healing FTWTomSmit82 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:49:
Onze priest heeft volledig prophecy + benediction en is shadowmage. Zit nog altijd bovenin the healing meters.
Het is zo'n onzin dat mages geen damage dealers meer zijn, pff. Mages doen nog steeds vet veel damage. Als je een keer niet bovenin de damage meters staat, so what? Je staat daar wel samen met de andere damage dealers.Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen. Het lijkt mij onzin als we stealth, betere armor e.d. moeten krijgen. Volgens mij moet de mage weer een echte dmg dealer worden. Als een mage van afstand een gevecht begint, moet er eigenlijk niet meer verloren kunnen worden als je goede skills hebt, net zoals een rogue moeilijk te stoppen is na een backstab, een warrior na een charge, etc, etc
Just my 2 cents
offtopic:
Gelijk even mijn icon geupdated
[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:41 ]
Ik heb nou redelijk wat healing gear en met BoL, gaan me flash of lights tussen de 600-630 (140 mana) en 900 - 980 is als ze critten en dan is het nog gratis met illumination ook nog. Paladin moet het idd hebben van de mana efficiencyHydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Believe it or not, maar met BoL op een target is de paladin veel efficienter kwa heals dan priests. 900 HP healed voor iets van 190 mana. Dat halen wij met de nieuwe talents niet. Probleem is alleen dat als de nood aan de man komt, priest een hele grote hoeveelheid HP/sec uit kunnen pompen. En dat kunnen paladins niet.
Alleen ik ben mage en jij Rogue
[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 24-02-2006 13:42 ]
Ripper, denk ik meteen aan Gutgore Ripper, meh!
ik loop al een paar maanden met perditionRaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:38:
[...]
Nee, maar zowat elke mage/warlock heeft dat kreng wel, dus achja hij is standaard
Ooit eens geprobeerd een ambush/backstab op een high-end guild warrior te doen? (kleine hint: armor)?
[...]
Check mijn profiel maar, Perditions
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:47 ]
[ Voor 61% gewijzigd door sn0x0r op 24-02-2006 13:48 ]
Ik had er niet op geboden hoor, ik ga gewoon voor benediction. Hoop dat die verrekte Eye weer eens dropped, ben verdorie de enige priest zondersn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:47:
mwah kwa stats is hij idd wel beter maar als ik kijk naar de equip bonusses...
ach ik heb er zoiezo niets mee te maken of jij er op mag/wil bieden of niet, dat moet je zelf weten evenals je guild.Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:48:
[...]
Ik had er niet op geboden hoor, ik ga gewoon voor benediction. Hoop dat die verrekte Eye weer eens dropped, ben verdorie de enige priest zonder
140 zelfs. Onze HP/mana is perfect in orde, ons nadeel is inderdaad HP/sec. Zonder MC gear en met nog een aantal slots die hard aan een upgrade nodig zijn qua healing (gauntlets/boots uit DM, HotW, Fordring's Seal moet ik bijvoorbeeld nog halen) kom ik tot een FoL van ongeveer 620 HP voor 140 mana in 1.5 sec als m'n target BoL heeft. Met die vier items kom ik richting de 680 te zitten. Ik heb alleen backup nodig van een priest/druid/tweede paladin om er af en toe een healtje overheen te gooien.Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Believe it or not, maar met BoL op een target is de paladin veel efficienter kwa heals dan priests. 900 HP healed voor iets van 190 mana. Dat halen wij met de nieuwe talents niet. Probleem is alleen dat als de nood aan de man komt, priest een hele grote hoeveelheid HP/sec uit kunnen pompen. En dat kunnen paladins niet.
Dit dus.
Laatste keer met een Onyxia raid bij ons, ging wat fout met whelps en Onyxia die oversloeg op de healers, alle priests en druids dood. 6 Paladins hebben de MT lang genoeg aan de gang gehouden zodat de rest van de raid die over was nog Onyxia kon downenExitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:52:
[...]
140 zelfs. Onze HP/mana is perfect in orde, ons nadeel is inderdaad HP/sec. Zonder MC gear en met nog een aantal slots die hard aan een upgrade nodig zijn qua healing (gauntlets/boots uit DM, HotW, Fordring's Seal moet ik bijvoorbeeld nog halen) kom ik tot een FoL van ongeveer 620 HP voor 140 mana in 1.5 sec als m'n target BoL heeft. Met die vier items kom ik richting de 680 te zitten. Ik heb alleen backup nodig van een priest/druid/tweede paladin om er af en toe een healtje overheen te gooien.
lol uit welke duim zuig je dat, energy is timebased en shield heeft geen effect op rage regeneration.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:32:
[...]
(energyloss voor rogue's, geen rage-generatie voor warriors etc)
Als mijn target een shield heeft en ik moet er op mashen, baal ik er van!Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
[...]
lol uit welke duim zuig je dat, energy is timebased en shield heeft geen effect op rage regeneration.
Hey, die paladin ben ikMantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Palas kunnen zeker in de buurt komen maar ik denk dat een shadowpriest (met vergelijkbare gear) het toch net iets beter zou moeten kunnen doen.
Maar ligt er wel ook aan waar: bij onyxia staan onze palas altijd erg hoog.
In een molten core run staan de goeie priests redelijk ruim boven de paladins.
De nr1 priest heeft meestal wel 2x zoveel healing done als de nr 1 paladin.
Maar daarin tegen heeft de nr 1 paladin soms ook wel 2 x zoveel healing done als de laagste priest.
Druids staan meestal verspreid tussen de priests en paladins.
[ Voor 3% gewijzigd door Tranzity op 24-02-2006 14:07 ]
Is dat dan het gevolg van overpowerede warriors, underpowerede mages of Blizzard's crappy itemizationMasch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]
Ik snap goed wat je bedoeld hoor, maar ik denk echt dat mages wat meer damage zouden moeten doen. Warriors critten (bijna ?) net zo hard als ik, maar hebben wel 4 x zoveel HP. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met bovenstaand verhaal.
Vriendin van me is GM en een ex-guildie van oude server is ook GM.FunkyTrip schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
Heeft iemand trouwens een echte Blizzard GM of Tester in zijn kennissenkring? Ik ben nou benieuwd wat de job verdient en wat de werkdruk precies is. Lijkt me leuk om een sabbatical te houden en als GM aan de slag te gaan in de Blizzard Conclave in Parijs. Maar dan wil ik wel precies weten hoe 'leuk' het nu echt is en wat de voor en nadelen zijn. Heb in game een paar GMs gevraagd (als ik ze toevallig toch aan de lijn heb ivm een game issue), maar die zeggen alleen maar dat ik maar moet reageren op de job opportunities aldaar.
Net zo standaard als dat elke warrior een Ashkandi met full tier 2 wield en clothies 2-shotThe Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
[...]
Cool heb ik iets gemist en zijn die 2 trinkets tegenwoordig standaard inbegrepen bij een mage?![]()
Ooit pyroblast geprobeert op chars van een high-end guild (kleine hint: fire resistance)?
Deze plek is te koop.
Locks met constante agro doen toch echt iets verkeerd hoor na een paar sunders is er geen lock die van mij agro af haalt. (zeker niet als ze die agro reduce hebben)Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Pff, als er iets is wat onze locks niet nodig hebben is het wel meer damage. Die pullen continu aggroNee, ik ga voor de talents die ik ZELF wil hebben. DS voor meer regen (21 disc) en SoR voor coole angelform (21 holy) = geen 31 point talents.
Dat kon eerst ook prima. Ik ben nu 31/20 en heb SF en silence.
ligt er aan de ene keer ben jij het en anders is het walewein of kikuchiyo die kunnen ook allebei behoorlijk healen. Maar gelukkig hebben wij in de vaste groep geen slechte paladins.Tranzity schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:04:
[...]
Hey, die paladin ben ik
Lang leve mana/5 + FoL = never oom
+heal en FoL = 600
[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 14:27 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dankzij talents (+12% healing) en + healing kom je een eind. Heb nu + 208 healing, kijk niet naar me profile want die is niet up to dateMantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:Pala heal van 900 is dan wel een aardige crit (als je flash of light bedoelt) want blessing of light geeft 115 extra heal op een flash die 343-383 doet. Dus 363 gemiddeld plus 115 = 478. En dan moet je uiteraard wel die blessing op je hebben maar oke in mc ofzo is dat wel het geval vaak.
dat is ook zo maar hydra zetten het iets te rooskleurig neer tov een priest. En een priest heeft natuuurlijk ook healing talents en +healing gear.TomSmit82 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:27:
[...]
Dankzij talents (+12% healing) en + healing kom je een eind. Heb nu + 208 healing, kijk niet naar me profile want die is niet up to date. Buffed mana pool van 7388. 980 crits flashheal 3200 crits holy light (icm bol)
Klopt je email in je profiel en zo ja, kan ik je dan een mailtje sturen voor verdere vragen/contact met die vriendin/ex-guildie?Kaap schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:10:
[...]
Vriendin van me is GM en een ex-guildie van oude server is ook GM.
Tja het vereist dat je naar Parijs verhuist. Je mag tijdens werktijden niet jouw eigen char spelen en tevens mag je jouw eigen char niet verbeteren dmv GM functies. Uiteraard mag je inside info niet uitgeven.
Wat ik van hun hoorde was eigenlijk hetvolgende: zie het niet zo dat je van je hobby je werk maakt, want dat is absoluut niet zo. Je werkt daar met een GM account en tussen 09:00 en 17:00 speel je dus niet voor de fun maar loop je constant mensen ingame te helpen.
En ze werken verder ook in ploegendiensten, dat is dus ook iets om rekening mee te houden, niet iedereen trekt dat.
Wat ze verdienen....absoluut geen idee.
Dit dus.
Anoniem: 71658
Je vergeet daarbij dan de +healing op de gear van de paladin. Ik als paladin heal met talents en gear voor zo'n 630 per flash-heal. Met BoL op mijn target gecast heal ik voor 750 per flash-heal. Crits komen zelfs tot 1100.MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:
Pala heal van 900 is dan wel een aardige crit (als je flash of light bedoelt) want blessing of light geeft 115 extra heal op een flash die 343-383 doet. Dus 363 gemiddeld plus 115 = 478. En dan moet je uiteraard wel die blessing op je hebben maar oke in mc ofzo is dat wel het geval vaak.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 71658 op 24-02-2006 14:40 ]
Ja, afentoe mag ik DPS'enMantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:
ligt er aan de ene keer ben jij het en anders is het walewein of kikuchiyo die kunnen ook allebei behoorlijk healen. Maar gelukkig hebben wij in de vaste groep geen slechte paladins.
Da's dikke onzin he, een epic warrior met PvP gear heeft zo'n 5-5.5k, een warrior in PvP blues komt misschien net rond de 4.5k uit. Ik heb mages met 4.5k en meer gezien... Dat de gemiddelde mage een k-tje of wat minder heeft ok, maar 3-4x zoveel noway. Tenzij jullie warriors 12k HP unbuffed hebben?Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]
Ik snap goed wat je bedoeld hoor, maar ik denk echt dat mages wat meer damage zouden moeten doen. Warriors critten (bijna ?) net zo hard als ik, maar hebben wel 4 x zoveel HP. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met bovenstaand verhaal.
Tsja, da's het voordeel van frost he; daar heeft bijna niemand gear voor aan. Imo is frost ook nog steeds de keuze voor PvP, meer control en mana efficiciency. Magoed kan me voorstellen dat dat afhangt van hoe je speelt, de burst dmg van fire is wel erg lekker.The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door porn* op 24-02-2006 15:04 ]
Bnet pindle#2913
was als reactie op hydra want talents en +healing gear heeft een priest natuurlijk ook (vaak nog wel meer) ging mij even om de pure basic stats.Anoniem: 71658 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:37:
[...]
Je vergeet daarbij dan de +healing op de gear van de paladin. Ik als paladin heal met talents en gear voor zo'n 630 per flash-heal. Met BoL op mijn target gecast heal ik voor 750 per flash-heal. Crits komen zelfs tot 1100.
//edit: Soow haha wat gaat dit topic hard, ondertussen is al lang verteld wat ik hier zeg.
af en toe?? jullie lopen bijna allemaal lekker te dpsen toch tegenwoordig en bij de trashmobs graag dan gaat dat tenminste lekker snel. Maar zag ik sarsox nou ook dpsen bij ragnaros hahahaha.
[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 15:07 ]
vergeet niet dat warrior veel meer armor + def heeftporn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:58:
[...]
Da's dikke onzin he, een epic warrior met PvP gear heeft zo'n 5-5.5k, een warrior in PvP blues komt misschien net rond de 4.5k uit. Ik heb mages met 4.5k en meer gezien... Dat de gemiddelde mage een k-tje of wat minder heeft ok, maar 3-4x zoveel noway. Tenzij jullie warriors 12k HP unbuffed hebben?
vergeet niet dat een pvp warrior minimaal def heeft en armor werkt toch niet tegen magicreddevil schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:05:
[...]
vergeet niet dat warrior veel meer armor + def heeft
Ik heb zelden contact met haar. Ze komt uit duitsland en we kennen elkaar uit DAOC. Ik heb wel een MSN en emailadres van haar dat je kunt krijgen IMHO.FunkyTrip schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:31:
[...]
Klopt je email in je profiel en zo ja, kan ik je dan een mailtje sturen voor verdere vragen/contact met die vriendin/ex-guildie?
Ik wil graag wat meer te weten komen over de sfeer, verdiensten, gemiddelde leeftijd en doorgroeimogelijkheden. En het liefst via interne bronnen en niet via het officiele marketing lul verhaaltje.
Ben nu 49DinX schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 01:03:
Woei, 60 geworden
Op dik anderhalve week van 49 -> 60
Snelste wat ik gezien heb was /played 3d -nog wat-, maar dit is ook heel sneljarnotjuh schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 07:25:
http://forums.worldofwarc...t=2317&p=1&tmp=1#post2317
Het blijft me verbazen, gasten die zo supersnel lvl'en.
Hier een gast op jubeithos die in 4d 16hr een lvl 60char heeft... Hij heeft echt het meestee gequest, zullen wel dan alleen de grindquests zijn.
Mijn hunter zit nu op 4d 10hr en is lvl 45, vind ik ook nog niet echt tegenvallen, ik ga voor de 7 a 8d played.
Gister Arcanist boots EN Arc Gloves gekregen in mc. Iedereen had ze al. -Dkp kom ik toch wel uit, ooit....
Anoniem: 114195
Dag vriendelijke vriend,The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
[...]
Hier nog zo eentje. Rogues hebben het inderdaad makkelijker maar verspillen nog steeds Energy aan aanvallen die de priest geen damage doen. Strax met die standaard 15 seconden debuff is het Energy opmaken aan een 1100 hp shield (dat is zeker 40-60 energy al dan niet afhankelijk van een crit) en dan heb je nog tussen de 5 en 10 seconden over voordat je weer opnieuw mag beginnen met schildje-mep.Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
[...]
lol uit welke duim zuig je dat, energy is timebased en shield heeft geen effect op rage regeneration.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-02-2006 16:03 ]
Jammer voor jou maar ik krijg toch wel DUIDELIJK rage met meppen op een shield. en ja ik ben full protection en heb dus niet anger management...Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:16:
[...]
Warriors verkrijgen geen rage met het meppen op een Shield. Dat jij denkt dat ik het uit mijn duim zuig is jouw probleem, want ik heb mooi wel gelijk. Momenteel genereer ik 1 Rage per 2 seconden dankzij Anger Management, en dat wordt er binnenkort uitgemetseld door onze vrienden bij Blizzard omdat het een "bug" zou zijn. Wederom heb ik dan 2 manieren om Rage te verkrijgen (buiten een rage pot oid); eentje is doorgaans onbruikbaar (SW:Pain 30 yards, Charge 25 yards) en de andere geeft mij 20 rage over 15 seconden wat me ongeveer 400 health kost. Ook hier geldt dat tenzij ik iets crit, ik zo 6-9 seconden bezig ben om dat shield weg te meppen (3.5 swingspeed) wat vervolgens 5 a 10 seconden later vrolijk weer gerecast wordt.
Misschien moet je eens wat betere FR items zien te krijgenDan nog even: in mijn PVP gear heb ik 10(!) hele Fire Resistance en dat is puur omdat ik een Crown of Destruction heb totdat mijn Helm of Endless Rage dropt. In mijn volledige Fire Res gear kom ik uit op ongeveer 4,8k health en 225 FRES. Jammer alleen dat mijn AP met ~500 punten naar beneden dondert, m'n critrate naar 12% valt en mijn melee-hit weer naar 95% zakt. Is dat het waard tegen 1 class van de 8 en hopende dat hij niet ineens Frostspec is (dat zijn namelijk 90% van de Mages)? Ik dacht het niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Brummetje op 24-02-2006 15:56 ]
[ Voor 3% gewijzigd door The Realone op 24-02-2006 15:58 ]
Zelfs ik als rogue weet dat dat een talent is in de Frost Tree, genaamd Artic Reach..The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:56:
Gefrustreerde warrior? Wie huilt er nu eigenlijk?![]()
En aangezien je ons toch loopt te bashen dat wij er niks van snappen. 41 yards range? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Hij huilt duidelijk en alles wat die zegt klopt van geen kant.........The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:56:
Gefrustreerde warrior? Wie huilt er nu eigenlijk?![]()
En aangezien je ons toch loopt te bashen dat wij er niks van snappen. 41 yards range? Waar haal je die wijsheid vandaan? Mjn frostbolts halen de 30 yards ja...
Verder moet je blijkbaar BWL farmen wil je die hoge damage output hebben. Ik heb bijvoorbeeld geen van beide trinkets, er zijn dan ook pas 3 ToEP's gedropped. ZHC's gaan bij ons niet standaard naar mages/locks aangezien je daarvoor Hakkar's head moet hebben, en die wordt bij ons onder verdeeld aan de meest actieve ZG gangers. Bovendien zit er CD op die dingen.
Dus echt vreemd is het niet dat ik er nog geen heb, en met mij een hoop andere mages. Niet iedereen loopt in full tier2 rond.
En ja, FYI...ik kom zelden warriors tegen die mij verslaan in een duel. Wil dat dan zeggen dat wij ineens geen kritiek mogen leveren? Omdat ik een warrior in een duel kan verslaan? Laat de druids, shamans en priests maar komen...om maar te zwijgen over warlocks.
Nee gast...leuk geprobeert om even een mening van me de grond in te stampen maar ik moet je helaas vertellen dat dit mislukt is.
Er is momenteel een combatbug waardoor je in combat blijft als je iets of iemand rechtsklikt terwijl je nog buiten aanvalsrange staat. Test maar eens: Bloodrage en rechtsclick op een Boar ergens in beginnersland. Na ongeveer een minuutje heb jij een volle ragebar. Geen Anger Management nodig. Oeps, heb ik nou alweer gelijk?Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:53:
[...]
Jammer voor jou maar ik krijg toch wel DUIDELIJK rage met meppen op een shield. en ja ik ben full protection en heb dus niet anger management...
Dus of je het nou uit je duim zuigt of niet....warrior krijgt dus WEL rage....
* Brummetje out *
Owja en btw je komt een beetje over als, YEAH ik weet alles ik ben nummer 1 woot woot ik ben echt DE beste!..
Heb het niet zo op die mensen
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-02-2006 16:02 ]
Oops sry maar nee die bug werkt hier helaas niet weet ook niet waar je dat vandaan haalt maar ALTIJD als je ergens rechtermuis knop op drukt (als het een vijand is) krijg je combat dingetje bovenin dit zegt nog niet dat je ECHT in combat bent..Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:00:
[...]
Er is momenteel een combatbug waardoor je in combat blijft als je iets of iemand rechtsklikt terwijl je nog buiten aanvalsrange staat. Test maar eens: Bloodrage en rechtsclick op een Boar ergens in beginnersland. Na ongeveer een minuutje heb jij een volle ragebar. Geen Anger Management nodig. Oeps, heb ik nou alweer gelijk?
Dat ik zo overkom is omdat ik nou eenmaal veel van het spelletje weet, en mensen die wat in de rondte blaten "want/omdat <compleet niet waar onzinverhaal>", daar heb ik het nou niet zo op.
Waardoor we niet op 30 yards uitkomen, niet op 41 yard uitkomen, maar het op 36 yards houden.RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Zelfs ik als rogue weet dat dat een talent is in de Frost Tree, genaamd Artic Reach..
Voordat je wijs doet, leer je eigen class en talents... kk?
Hey Kaap, Syn hier van DAOCKaap schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:09:
[...]
Ik heb zelden contact met haar. Ze komt uit duitsland en we kennen elkaar uit DAOC. Ik heb wel een MSN en emailadres van haar dat je kunt krijgen IMHO.
Laat me nou ff wijs doen ja!Exitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:03:
[...]
Waardoor we niet op 30 yards uitkomen, niet op 41 yard uitkomen, maar het op 36 yards houden.
Combatbug...goh...dat is vast zo bedoeld...daarom is het ook een bug denk ik.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:00:
[...]
Er is momenteel een combatbug waardoor je in combat blijft als je iets of iemand rechtsklikt terwijl je nog buiten aanvalsrange staat. Test maar eens: Bloodrage en rechtsclick op een Boar ergens in beginnersland. Na ongeveer een minuutje heb jij een volle ragebar. Geen Anger Management nodig. Oeps, heb ik nou alweer gelijk?
Dat ik zo overkom is omdat ik nou eenmaal veel van het spelletje weet, en mensen die wat in de rondte blaten "want/omdat <compleet niet waar onzinverhaal>", daar heb ik het nou niet zo op.
[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 24-02-2006 16:09 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 37400
ligt aan je gear en items, maar het is zeker mogelijk, ik zie wel vaker mages iemand single-shotten ^^
Ben ik het niet helemaal mee eens, tegen caster ja als prot al helemaal dan maak je geen kans...porn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:06:
Een heel eind heeft ie wel gelijk hoor, komt erop neer dat een warrior zowat de zwakste class is atm vs alle casters (ow en tegen de rest eigenlijk ook niet eens zo sterk is, op rogues na dan). Met een prot warr kun je HEEL PvP eigenlijk wel vergeten, maja holy priests hebben 't ook niet erg makkelijk dus dat laten we maar even buiten beschouwing.
Die trinkets zijn idd net zo common als OEB's, Zin'Rokh e.a., durf gerust te wedden dat er in elk potje AB dat ik doe 1/3 tot de helft van de mages er wel een heeft.
Je hebt gelijk, waar verspil ik mijn vrijdagmiddag eigenlijk aan. Mensen zoals jij die het niet snappen, niet willen snappen en het ook nooit zullen snappen werken helaas als een grote aansteker op mijn korte lontje. Ik zal voortaan reageren op mensen die me kennen en mijn advies ook ter hand willen nemen.Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:02:
[...]
Oops sry maar nee die bug werkt hier helaas niet weet ook niet waar je dat vandaan haalt maar ALTIJD als je ergens rechtermuis knop op drukt (als het een vijand is) krijg je combat dingetje bovenin dit zegt nog niet dat je ECHT in combat bent..
Echt serieus jij moet meer op onderzoek uit en niet meteen denken van AH zwaartjes daarboven bij me lvl ik ben in combat want dit is echt niet zo..
En als ik op een best klik en doe me bloodrage gaat die netjes naar 20 en dan gaat die terug
Maarjah ik hou er maar over op nu want alles wat jij post is toch echt onzin
Betekent dat dat je niet meer zult posten op dit forum?Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:10:
[...]
Je hebt gelijk, waar verspil ik mijn vrijdagmiddag eigenlijk aan. Mensen zoals jij die het niet snappen, niet willen snappen en het ook nooit zullen snappen werken helaas als een grote aansteker op mijn korte lontje. Ik zal voortaan reageren op mensen die me kennen en mijn advies ook ter hand willen nemen.
ps: je bent al net zo denigrerend bezig als dat je vind dat ik ben. FYI.
Wil niet vervelend doen he, maar trollen mag niet en flamen ook niet.The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:14:
Betekent dat dat je niet meer zult posten op dit forum?
Je bedoelt dat je geen rage krijg als JIJ op een priest hakt met shield erop? Lekker boeiend, dat zal de priest erg vinden zegAnoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:16:
[...]
Warriors verkrijgen geen rage met het meppen op een Shield. Dat jij denkt dat ik het uit mijn duim zuig is jouw probleem, want ik heb mooi wel gelijk. Momenteel genereer ik 1 Rage per 2 seconden dankzij Anger Management, en dat wordt er binnenkort uitgemetseld door onze vrienden bij Blizzard omdat het een "bug" zou zijn. Wederom heb ik dan 2 manieren om Rage te verkrijgen (buiten een rage pot oid); eentje is doorgaans onbruikbaar (SW:Pain 30 yards, Charge 25 yards) en de andere geeft mij 20 rage over 15 seconden wat me ongeveer 400 health kost. Ook hier geldt dat tenzij ik iets crit, ik zo 6-9 seconden bezig ben om dat shield weg te meppen (3.5 swingspeed) wat vervolgens 5 a 10 seconden later vrolijk weer gerecast wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door Brummetje op 24-02-2006 16:19 ]
En je spreekt alleen mij aan op trollen/flamen? Hmm...RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:16:
[...]
Wil niet vervelend doen he, maar trollen mag niet en flamen ook niet.
Zoneseek is af en toe een elitair figuur en aan zn post te zien heb je in de gaten dat hij dat ook weet
90% van de tijd heeftie gewoon gelijk en dat van die combatbug neem ik gewoon aan als hij dat zegt, waarom zou hij liegen? schiet hij er iets mee op?
Bug's hoeven niet bij iedereen te gebeuren en ook niet eens op elk realm.Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:18:
Misschien liegt die niet maar ik heb die bug dus niet en heb het ook nergens als officiele bug ergens gezien en heb er nooit iemand over gehoord op de Realm waar ik zit dus zal er vast wel niet wezen
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 16:21 ]
Nieuwe rogue update: ranged dmg class?RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:04:
[...]
Laat me nou ff wijs doen ja!
Alles boven de 5 yards is voor mij al ver
Thanks.Stil nu maar, en reroll een paladin...die hebben over het algemeen wat meer intellect.
Omdat ik voor een ander opkom ben ik meteen vriendjes?Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:21:
Mmmm wil je even quoten waar ik PRECIES whiner/zeurder of leugenaar noem ? nergens
Maarjah ik hou al op want lijkt erop dat jullie elkaar gewoon kennen en lopen te verdedigen zielige mensen hier......
Kan me niet herinneren dat iets dat de naam 'bug' draagt als bedoelt is, dus wat is het probleem? Het heet niet voor niks bug...en dan zal het wel opgelost worden binnenkort.RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:19:
[...]
Bug's hoeven niet bij iedereen te gebeuren en ook niet eens op elk realm.
Ja, dat ben ik weleens vaker tegengekomen in de wonderlijke wereld van Blizzard.
Anyone know's the ATI bug? De ene persoon crashed als een dolle in Searing Gorge en de ander heeft er geen last van(Is opgelost i know, maar als verduidelijking)
Blijkbaar net zo makkelijk als zeggen dat iemand niks snapt en alleen loopt te janken als hem/haar niet eens kent.Maar als jij er nog nooit van gehoord heb, hoe kan je dan iemand een whiner/zeurder en bovendien leugenaar noemen?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Waar zeg ik dat het bedoeld is? Verdraai mn woorden niet aub, is niet nodig!The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:23:
[...]
Kan me niet herinneren dat iets dat de naam 'bug' draagt als bedoelt is, dus wat is het probleem? Het heet niet voor niks bug...en dan zal het wel opgelost worden binnenkort.
Ik loop niet te janken, ik verdedig iemand die gewoon afgeflamed word, meer niet..Blijkbaar net zo makkelijk als zeggen dat iemand niks snapt en alleen loopt te janken als hem/haar niet eens kent.
PvP bullseyesn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:50:
ach ik heb er zoiezo niets mee te maken of jij er op mag/wil bieden of niet, dat moet je zelf weten evenals je guild.En ik ken het EoD probleem, die hadden wij in het begin ook een beetje, dropte veel te veel leafs, gelukkig is dat inmiddels opgelost en heeft iedere priest z'n geile lollystok.
Ik heb het hier niet over de straightforward bosses, er zijn genoeg bosses waar aggro lastiger is. Broodlord is een voorbeeld. En zelfs op MC zonetrash hebben locks nog wel eens de neiging te snel te gaan nuken. Damage is sowieso niet echt een issue, daar hebben we zonder PI ook wel genoeg van. Bovendien kan ik in raids m'n mana wel beter gebruiken.MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:
Locks met constante agro doen toch echt iets verkeerd hoor na een paar sunders is er geen lock die van mij agro af haalt. (zeker niet als ze die agro reduce hebben)
Het is ook geen wipe saver, maar het is gewoon leuk. Ik wil ook lol hebben, als ik perse de optimum raidspec was geweest was ik nu ook geen shadowmage.Angelform voor maar 10 sec lijkt me niet genoeg om een echte wipe saver te zijn.
En silence en sf betekent dat je 1 punt minder moet hebben in weaving of darkness of vampiric.
Nou, het ging er sowieso om dat pallies kwa mana/hp gewoon erg efficient zijn. De exacte figures weet ik ook niet.MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:30:
dat is ook zo maar hydra zetten het iets te rooskleurig neer tov een priest. En een priest heeft natuuurlijk ook healing talents en +healing gear.
Maar inderdaad die flash of light is erg goedkoop en healt leuk.
Mag ik je advies geven Raserian? Ik val liever niet mensen lastig die informatie maar als een vies iets beschouwenRaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:23:
[...]
@Ontopic, iemand een redelijke goede tactic voor Firemaw?
Wij hangen vast op dat kreng, probleem is eigenlijk dat de MT teveel debuffs krijgt
Sorry hoor, maar wat een ongelovelijke onzin. Ik weet van rogues meestal wel te winnen omdat ik A) shadow specced ben enAnoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:16:
Hier nog zo eentje. Rogues hebben het inderdaad makkelijker maar verspillen nog steeds Energy aan aanvallen die de priest geen damage doen. Strax met die standaard 15 seconden debuff is het Energy opmaken aan een 1100 hp shield (dat is zeker 40-60 energy al dan niet afhankelijk van een crit) en dan heb je nog tussen de 5 en 10 seconden over voordat je weer opnieuw mag beginnen met schildje-mep.
Euh nee. Je kunt Firemaw zo positioneren dat je je tank wel kunt healen maar geen LoS hebt met firemaw. Rogues e.d. moeten in FR maar je healers gewoon in hun healing gear.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:
Firemaw is een fireres gevecht, dus iedereen maximaal FRES gear aan. Je hoeft je geen zorgen te maken om je damage meters want je zal om de 5 debuffs als non-MT toch om het hoekje moeten duiken om te bandagen en de debuffs af te laten tikken.
Mwoa, makkelijker. Gheal is nu tenminste bruikbaar, en voor de rest zijn onze talents vooral gewoon iets verbeterd en is holy damage omhoog gegaan. Het heeft IMHO juist meer effect in PvP.MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:37:
Maar wat vind iedereen van die nieuwe priest talents ik vind ze beter als ik had gehoopt zelfs.
Eigenlijk had ik nooit klachten over mn priest maar nu is ie wel helemaal super. En door iedere keer van die positieve revamps worden volgens mij de instances ook steeds makkelijker.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 16:41 ]
Tuurlijk mag datAnoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:
[...]
Mag ik je advies geven Raserian? Ik val liever niet mensen lastig die informatie maar als een vies iets beschouwen
Firemaw is een fireres gevecht, dus iedereen maximaal FRES gear aan. Je hoeft je geen zorgen te maken om je damage meters want je zal om de 5 debuffs als non-MT toch om het hoekje moeten duiken om te bandagen en de debuffs af te laten tikken.
Voor de MT, mja, 315+ fire res zeker nodig, als het kan probeer even een deurtje ernaast (UBRS) een Spellbinder te MC-n voor 83 extra fire res. Als iedereen een half uurtje uit BWL zoned zodra Broodlord dood is despawned de hele Suppression room dus dan kun je rustig teruglopen. Ook gebruiken we bij Broodlord en verder een Flask of the Titans, meestal halen wij het wel tot Chromaggus met die 2 uur (MT die even uitlogt terwijl de rest hun 83 fres buff krijgen dat halve uurtje).
Ik neem aan dat je positioning e.d. bij Firemaw al wel kent?
Flask helpt een hoop trouwens, ook op broodlord. Dat is echt een ontzettend frustrerend gevecht, een MT die in 1.1 seconde dood gemept wordt vanaf 100% health.RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:41:
FireRes is bekend, 315+ op de MT's en 280+ op de Rogues (geen vast limiet op rogues maar die zitten in full FR gear) Of wij doen te weinig dps want rond de 40-45% HP van Firemaw zit de MT op 20-25 debuffs stacked en dat gaat toch vrij hard met de healing.
Flask of the Titans was het volgende wat we wilde proberen.
Positie is ook bekend dus dat gaat allemaal goed tot nu toe
Anoniem: 169132
Gebruiken we eigenlijk nooit, Broodlord ging vorige keer echt hartstikke lekker... geen aggro op casters/ranged en niet op rogues.Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:42:
[...]
Flask helpt een hoop trouwens, ook op broodlord. Dat is echt een ontzettend frustrerend gevecht, een MT die in 1.1 seconde dood gemept wordt vanaf 100% health.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ach ik trek het soms ook iets te veel naar het persoonlijke. Van die summaries op de Mageforums wat ze allemaal als buff verwachten gaan echter de haren op mijn nek overeind staan. Ik heb een aantal ontzettend goeie mages in mijn guild die buiten de beste gear ook gewoon goed hun class kennen, en die doen het nog steeds prima in damage en functionaliteit.Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:30:
Blegh, dit was niet mijn bedoeling toen ik mijn verhaal startte.
1 op 1 win ik van een warrior, dat mag duidelijk zijn. Zo heeft iedere class tegenstanders waartegen ze kansloos zijn. Ik kijk echter niet zo veel naar andere classes (ik ben ook niet erg op de hoogte van andere classes, dat geef ik eerlijk toe), maar ik bedoelde dat ik vindt dat een mage end-game niet een echte DMG dealer is in PVP.
Wees nu eens redelijk mensen? Welke class denk je dat er vaker dood gaat in AV, AB of WSG als ze zich gaan mengen in het gevecht? Een mage of een warrior? En ga het aub niet persoonlijk spelen Zoneseek! Bekijk het geheel niet alleen vanuit het perspectief van de warrior, maar probeer ook mijn punten rationeel te bekijken.
Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:32:
Nou, het ging er sowieso om dat pallies kwa mana/hp gewoon erg efficient zijn. De exacte figures weet ik ook niet.
spell | hp | mana | tijd | hp/mana | hp/sec |
Priest | |||||
Greater Heal | 2922 | 1040 | 4 | 2.81 | 731 |
Flash Heal | 958 | 380 | 1.5 | 2.52 | 639 |
Pally | |||||
Holy Light | 1770 | 660 | 2.5 | 2.68 | 708 |
Flash of Light | 383 | 140 | 1.5 | 2.73 | 255 |
[ Voor 7% gewijzigd door Shezzie op 24-02-2006 16:56 ]
het ging om de snelle heal en daar health de pala wel meer hp per mana.Shezzie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:53:
[...]
spell hp mana tijd hp/mana hp/sec Priest Greater Heal 2922 1040 4 2.81 731 Flash Heal 958 380 1.5 2.52 639 Pally Holy Light 1770 660 2.5 2.68 708 Flash of Light 383 140 1.5 2.73 255
Dit zijn de "raw stats" zonder talents, daarvoor moet ik ff iets meer tijd hebbenWat je zo wel ziet is dat priests meer hps per mana point healen, maar dat de spells enorm duur zijn. Ik denk dat het misschien meer optisch bedrog is dat pallies top healers zijn. Het lijkt me meer dat omdat ze minder hps per spell healen, ze gewoon veel vaker moeten casten
edit:
Zit op de zaak te wachten tot we om 17:00 gaan bieren hier, kan ff geen vol arsenaal aan WoW berekeningen op me 21 inch zetten nu
[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 17:04 ]
En nu even opnieuw berekenen met een 2,5 cast Greater HealMantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:03:
[...]
het ging om de snelle heal en daar health de pala wel meer hp per mana.
Flash tegen flash is de pala meer effectief kwa mana en kan daarom langer door gaan.
Als priest zijnde gebruik je nu zo goed als alleen die flash.
ja precies en dan neem je de extra talents voor de heals nog niet eens mee ik kan ook niet wachten tot de nieuwe patch er is lijkt me echt helemaal geweldig.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:07:
[...]
En nu even opnieuw berekenen met een 2,5 cast Greater HealOnze Priests zaten al te kwijlen en theorycraften hoor!
Nou, de laatste broodlord attempt ging niet super. Onze MT werd vrij snel opeens doodgemept, maar na een battleress was 'ie weer 't mannetje, en toch de eerste poging down gekregen. Gister ook Razor en Vael eerste try meteen neer, voor Vael is dat een first timeRaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:45:
Gebruiken we eigenlijk nooit, Broodlord ging vorige keer echt hartstikke lekker... geen aggro op casters/ranged en niet op rogues.
Ze hadden 't over friendly targets, dus in princiepe iedereen. Zou een beetje jammer zijn als het alleen je group was.Anoniem: 169132 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:43:
Bij de huidige Spirit of Redemption wordt alleen je eigen groep geheald, kun je met de nieuwe versie ook de rest van de raid healen? zou wel vet zijn namelijk..
Vind je 't gek?Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:07:
En nu even opnieuw berekenen met een 2,5 cast Greater HealOnze Priests zaten al te kwijlen en theorycraften hoor!
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 17:15 ]
Nope warriors hebben em al gehad. Helaas pindakaas. Vergis me niet ik vind m'n warrior echt wel leuk (inmiddels istie al een tijdje 60), maar ik merk toch van alle chars die ik regelmatig speel, de warrior in PvP het het vaakst aflegt 1-1, in 1 vs many met goede healing backup zijn we killing machines maar da's dan ook echt het enige waarin ze goed in zijn.Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:10:
[...]
Maar ik als prot (heb dan wel goede gear) heb het echt makkelijk tegen rogues ze doen me amper dmg en ik resist echt veel van hun stuns enzo...
Dus daar maak ik wel goede kans tegen en tegen hunters maak ik ook wel goede kans altijd
Maar je hebt wel gelijk dat warriors in vergelijking met andere classes (vooral casters) wat minder zijn geworden in pvp maar dat komt meer omdat alle andere classes net allemaal een review hebben gehad en die zal een warrior ook nog wel krijgen
Bnet pindle#2913
Silent Resolve komt ipv Sublety in 1.10, priests krijgen in de regel niet zo heel veel aggro als de andere healers gewoon lekker meedoen, behalve met Razorgore want daar krijgen de priests gewoon aggro ook al gebruik je alleen maar Renew.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:52:
[...]
en Priests hebben Subtlety (en Silent Resolve strax) en evt nog Fade, alhoewel Priest aggro doorgaans bij ons al niet meer voorkomt tenzij ze gaan Mindblasten
Renew moet je juist absoluut niet gebruiken. Als je een renew op iemand zet, krijg je aggro bij elke mob die als die renew actief is je target meppen. Je moet sowieso zij weinig mogelijk healen.Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:12:
Silent Resolve komt ipv Sublety in 1.10, priests krijgen in de regel niet zo heel veel aggro als de andere healers gewoon lekker meedoen, behalve met Razorgore want daar krijgen de priests gewoon aggro ook al gebruik je alleen maar Renew.
Anoniem: 117852
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq