Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

Nogal :9

... gains ToEP
... gains ZHM
... gains AP
... gains PoM
... Pyroblast wtfpwns you for xxxxx damage
[YOU] Die.

Maarja met warlocks is bijna hetzelfde, alleen staat er Deathcoil, Fear, Seduce bij/tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:31
Sprint/charge/scattershot/concusive shot/stuns

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:27:
Sprint/charge/scattershot/concusive shot/stuns
Iceblock, FN, Blink, kkthnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 07:21
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:28:
[...]

Iceblock, FN, Blink, kkthnx!
Als we iceblok hebben, hebben we meestal geen Pyro meer :p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:29:
[...]

Als we iceblok hebben, hebben we meestal geen Pyro meer :p
*FOUT*

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Snoxxor/Ayana,

Kunnen we misschien ff regelen dat je me een Onyxia Scale trade via Neutral AH?

(Di's Agnax van Blackraven, duh :o)

TIA! (K)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 07:52
Welcome to the World of Theorycraft!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 20:13
Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
Even over het mage verhaal (zie dit pls niet als whinen, het is mijn mening).

Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen. Het lijkt mij onzin als we stealth, betere armor e.d. moeten krijgen. Volgens mij moet de mage weer een echte dmg dealer worden. Als een mage van afstand een gevecht begint, moet er eigenlijk niet meer verloren kunnen worden als je goede skills hebt, net zoals een rogue moeilijk te stoppen is na een backstab, een warrior na een charge, etc, etc

Just my 2 cents

offtopic:
Gelijk even mijn icon geupdated :p
Om even in te haken, in theorie heeft de mage qua opening dezelfde mogelijkheden als andere classes (jij noemt onder andere backstab en charge)...namelijk Polymorph. Dat dat in de praktijk totaal niet tot z'n recht komt klopt, maar dat geldt in veel gevallen. Ik blink direct uit de chargestun van een warrior en iceblock op een backstabbende rogue.

Ik vind ook dat mensen teveel hun character gaan vergelijken met andere in PvP. Imho is WoW in 1e instantie voor PvE, PvP is daarbij een leuke bijkomstigheid. Daarbij is de mage door Blizzard niet beschreven als de top-damagedealer, maar een gewone krachtige class met goede crowd-control mogelijkheden ( }:O ),

Zoals ik al eerder gepost vind ik de enige echte beperkingen van m'n mage het ontbreken van het nut van de firetree in end-game PvE alsmede de lage overlevingskans en eventueel de mogelijkheid om aggro te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:17
sn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:20:
[...]

Een 2handed sword als rogue in je main hand met nog een offhand wapen vast? something MUST have gone wrong there :P

[/edit]
Ja maar.
Er staat die 2hander en dan een 1hander er nog naast! Ik weet niet hoe dat kan, beetjeeen bug van allakhazam ofzo?
Ik wil ook nog wel mijn ToEP ja, maar voordat ik die heb ben ik 10 raids verder :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Wanneer ik kijk naar de damage output in party, sta ik meestal op 2e of 3e plaats. Dit vanwege het rekening houden met aggro krijgen. Een clothie met aggro = dead clothie.

Als sociaal WoW-er wil ik vaak nog wel eens tijd vrijmaken om lagere levels te helpen.
Zo ben ik gisteren als level 50, samen met shammie, 2x rogue, warrior, allen lage levels, SM ingegaan. Om één of andere redene was ik in Cath de designated puller.
Ging vrij vlot allemaal, tot op het moment dat de boss gepulled moest worden. Was blij dat ik [Running Boots] aan had, want die aggro kreeg ik niet zonder meer van me af.
Ook op het moment dat 'tie gerezzed was, had ik direct weer aggro.

Voor deze ene keer was ik wel blij dat ik gehealed werd, in andere gevallen zeg ik altijd direct tegen de priest: don't heal me, heal the tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:30:
[...]

Scattershot is ook een talent, maarja dat vergeet ook de helft ;)
World of Theorycraft FTW!
Ik snap goed wat je bedoeld hoor, maar ik denk echt dat mages wat meer damage zouden moeten doen. Warriors critten (bijna ?) net zo hard als ik, maar hebben wel 4 x zoveel HP. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met bovenstaand verhaal.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:23
Sjoerd, upload ff je profile met je gutgore ripper aan!

Anyways, die mage discussions zijn ook zo kansloos :P Speel gewoon je class zoals jij dat wilt op jouw manier en neit op de manier die allen anderen zeggen. Ik ben zelf net zo eigenwijs met me rogue, ik speel hem zoals ik wil met de build die ik wil. En atm. vind ik mages totaal niet underpowered. Zeker in PvE niet, ze hebben slechts 1 major nadeel. Ze hebben geen aggro reducing effect, PvP wise zijn ze vaak kansloos tegen de 2shot classes wat het zeker in duels nadelig maakt maar duels leveren geen honor op dus lekkere care om die zooi. Hoe vaak wordt er nou een mage Grand Marshall of High Warlord op een server? Juist praktisch altijd, puur omdat ze in BG's best hard pwnen. (just like rogue's btw) maar het gaat er gewoon puur om hoe jij het speelt. Tis jouw spel, jouw feestje, jouw plezier en jouw geld.

De een ziet wel kansen door te spelen met manier x en de ander ziet dat totaal niet zitten, ga dat echter niet de grond in lopen boren want wellicht werkte die tactiek voor jou heel goed maar voor 1000 andere personen juist totaal weer niet. Ook met visie's op bepaalde situatie's is dat exact hetzelfde. Terwijl de ene mage een bepaalde situatie zo aan kan, kan de andere dat niet.. so what, we're all human, so quit te whining. Btw mage's: grow some stamina! :+ Ah gut, dat mag ik niet doen :P Oke, genoeg geblaat over mage's, jullie mogen in 1.11 de love stick van Blizzard voelen, hopelijk wordt het dan wat rustiger in de mage forums.

(Ow btw, waag het niet om te zeggen dat ik nog nooit een mage heb gespeeld... Deja LVL 60 mage in Nightwatchers.. http://nightwatchers.cjb.net en ik speel ook nog wel is, wel minder tegenwoordig, op de char van M1lamb3r, dus come up with something real plx :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 27-05 10:27
Thijs schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:42:
Waarom zit iedereen aan een 30 disc en 21 holy talent (of iets in die geest) te denken? "Spirit of Redemption ownt echt wel!!!!"

Iemand UBERHAUPT gezien wat de 31 point talent is van Disc? Die is echt vet veel beter hoor. 20% meer damage voor op een mage/lock is net zo uber. Beter dan een talent die alleen nuttig is als je DOODGAAT (wat ik liever helemaal niet heb :P) zodat je nog 10 seconde lang ff door kan healen...
Pff, als er iets is wat onze locks niet nodig hebben is het wel meer damage. Die pullen continu aggro ;) Nee, ik ga voor de talents die ik ZELF wil hebben. DS voor meer regen (21 disc) en SoR voor coole angelform (21 holy) = geen 31 point talents.
Shadow tree is trouwens ook nice geworden, nu kan je Shadowform + Silence hebben zonder meer dan 31 punten erin te hoeven steken.
Dat kon eerst ook prima. Ik ben nu 31/20 en heb SF en silence.
MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:48:
niet om jou af te zeiken maar dan zijn jullie priests toch wel crap.
Als een priests serieus gaat healen dan hoort ie gewoon boven aan te staan.
Een pala kan zeker behoorlijk healen maar je zou een priest niet moeten in halen.
Believe it or not, maar met BoL op een target is de paladin veel efficienter kwa heals dan priests. 900 HP healed voor iets van 190 mana. Dat halen wij met de nieuwe talents niet. Probleem is alleen dat als de nood aan de man komt, priest een hele grote hoeveelheid HP/sec uit kunnen pompen. En dat kunnen paladins niet.
Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:13:
Dat schoot ook door mijn gedachten toen ik de nieuwe priest talents zag. Op zich aan de ene kant wel goed, want druids zijn hybrids en zouden niet (bijna) op gelijke hoogte met priests moeten staan qua healing, maar met deze talents wordt het verschil wel (heel) erg groot. Ach, misschien dat druids dan nog wat zeldzamer worden, wat ik wel weer leuk vind.
Met de talent revamp een tijdje terug zijn resto druids sowieso een stuk zeldzamer geworden, de helft bij ons is feral. Sowieso wil je druids alleen voor hun battleres al meehebben. Druids zijn gewoon hardstikke nuttig, we gaan echt niet minder druids meenemen nu priests iets beter healen.

Sowieso is onze 'hoofd' healing spell altijd al greater heal geweest, nu is deze tenminste ook daadwerkelijk bruikbaar met een 2.5 sec cast i.p.v. 4 sec.
Exitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:16:
Moet zeggen dat ik dat al dacht. :P Hoe zou een holy pally het doen in verhouding met een shadowpriest, beide met enigszins vergelijkbare gear?
Ik sta in ZG meestal 2e met healing, onder een andere (holy) priest, ik ben nu nog shadow. Maar dan moet ik m'n best doen en wel een stuk vaker drinken dan de holy priest. Meestal staan de priests bovenaan, healadins daaronder en dan de druids, maar d'r zit vooral tussen bepaalde personen verschillen. Niet iedereen doet even hard z'n best ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:26:
[...]

Nogal :9

... gains ToEP
... gains ZHM
... gains AP
... gains PoM
... Pyroblast wtfpwns you for xxxxx damage
[YOU] Die.

Maarja met warlocks is bijna hetzelfde, alleen staat er Deathcoil, Fear, Seduce bij/tussen ;)
Cool heb ik iets gemist en zijn die 2 trinkets tegenwoordig standaard inbegrepen bij een mage? :X
Ooit pyroblast geprobeert op chars van een high-end guild (kleine hint: fire resistance)? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Wanneer ik kijk naar de damage output in party, sta ik meestal op 2e of 3e plaats. Dit vanwege het rekening houden met aggro krijgen. Een clothie met aggro = dead clothie.
Dit vind ik eigenlijk wel komisch (niet negatief bedoelt btw), maar afgelopen woensdag stond ik 2e met dmg done op broodlord (je weet wel die boss waar casters snel aggro krijgen door zijn aggro reduce skills op de tanks ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
M1lamb3r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
[...]

Dit vind ik eigenlijk wel komisch (niet negatief bedoelt btw), maar afgelopen woensdag stond ik 2e met dmg done op broodlord (je weet wel die boss waar casters snel aggro krijgen door zijn aggro reduce skills op de tanks ;))
i won't believe it! :P giev screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Cool heb ik iets gemist en zijn die 2 trinkets tegenwoordig standaard inbegrepen bij een mage? :X
Ooit pyroblast geprobeert op chars van een high-end guild (kleine hint: fire resistance)? :Z
Nee, maar zowat elke mage/warlock heeft dat kreng wel, dus achja hij is standaard :/
Ooit eens geprobeerd een ambush/backstab op een high-end guild warrior te doen? (kleine hint: armor)? :Z
sn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:34:
Sjoerd, upload ff je profile met je gutgore ripper aan!
Check mijn profiel maar, Perditions ;)

[ Voor 56% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TomSmit82 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:49:
Onze priest heeft volledig prophecy + benediction en is shadowmage. Zit nog altijd bovenin the healing meters.
Ik heb benediction nog niet, en nog redelijk wat blauwe gear, maar sta ook redelijk bovenaan in de healing meters. Emergency monitor healing FTW ;) Ik let tegenwoordig nooit meer op healing meters trouwens, boeit toch niet.

Ik heb, toen ik net met WOW begon, gekozen voor een mage, omdat dit de beste dmg dealer zou zijn met magic. Dit is op het moment absoluut niet het geval. In mijn optiek zijn we alleen maar nodig voor water, crowd control en AoE. Dit klopt dus niet met mijn idee van een mage. Een mage zou eigenlijk op afstand de meeste damage moeten kunnen doen. Het lijkt mij onzin als we stealth, betere armor e.d. moeten krijgen. Volgens mij moet de mage weer een echte dmg dealer worden. Als een mage van afstand een gevecht begint, moet er eigenlijk niet meer verloren kunnen worden als je goede skills hebt, net zoals een rogue moeilijk te stoppen is na een backstab, een warrior na een charge, etc, etc

Just my 2 cents

offtopic:
Gelijk even mijn icon geupdated :p
Het is zo'n onzin dat mages geen damage dealers meer zijn, pff. Mages doen nog steeds vet veel damage. Als je een keer niet bovenin de damage meters staat, so what? Je staat daar wel samen met de andere damage dealers.

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:35:
Believe it or not, maar met BoL op een target is de paladin veel efficienter kwa heals dan priests. 900 HP healed voor iets van 190 mana. Dat halen wij met de nieuwe talents niet. Probleem is alleen dat als de nood aan de man komt, priest een hele grote hoeveelheid HP/sec uit kunnen pompen. En dat kunnen paladins niet.
Ik heb nou redelijk wat healing gear en met BoL, gaan me flash of lights tussen de 600-630 (140 mana) en 900 - 980 is als ze critten en dan is het nog gratis met illumination ook nog. Paladin moet het idd hebben van de mana efficiency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:38:
[...]

Alleen ik ben mage en jij Rogue ;)
dmg@broodlord

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 24-02-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ripper, denk ik meteen aan Gutgore Ripper, meh!
Het is vrijdag hoor, tijd voor bier en chips en smartlappen muziek! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:38:
[...]

Nee, maar zowat elke mage/warlock heeft dat kreng wel, dus achja hij is standaard :/
Ooit eens geprobeerd een ambush/backstab op een high-end guild warrior te doen? (kleine hint: armor)? :Z

[...]

ik loop al een paar maanden met perdition :P Waar het mij om gaat... Sjoerd (Sikklebell en hier @ forum: M1lamb3r) is een mage, met een gutgore ripper! B) Deze heb ik als master looter ooit is aan hem assigned, zo kan hij meer dmg doen in pvp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh trouwens, deze staff droptte gisteren voor ons in BWL
http://www.thottbot.com/?i=40806

+40 int, holy fuck :) Die staff is beter dan Anathema :) Ik had al een groot deel van m'n DKP uitgegeven aan m'n trans bracers, maar sowieso kansloos op die drop, ging voor 300+.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
mwah kwa stats is hij idd deels wel beter maar als ik kijk naar de equip bonusses... :P Vooralsnog, priests fijn met hun gele lolly stok, druids pakken deze staff, en anders dat ding van de 4 outdoor raid dragons. Verder kunnen dmg casters fijn die van Nef pakken, staff of shadow flame. Oomkins wil je zoiezo niet in je raid :P

[ Voor 61% gewijzigd door sn0x0r op 24-02-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:47:
mwah kwa stats is hij idd wel beter maar als ik kijk naar de equip bonusses... :P
Ik had er niet op geboden hoor, ik ga gewoon voor benediction. Hoop dat die verrekte Eye weer eens dropped, ben verdorie de enige priest zonder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:48:
[...]

Ik had er niet op geboden hoor, ik ga gewoon voor benediction. Hoop dat die verrekte Eye weer eens dropped, ben verdorie de enige priest zonder :(
ach ik heb er zoiezo niets mee te maken of jij er op mag/wil bieden of niet, dat moet je zelf weten evenals je guild. ;) En ik ken het EoD probleem, die hadden wij in het begin ook een beetje, dropte veel te veel leafs, gelukkig is dat inmiddels opgelost en heeft iedere priest z'n geile lollystok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
140 zelfs. Onze HP/mana is perfect in orde, ons nadeel is inderdaad HP/sec. Zonder MC gear en met nog een aantal slots die hard aan een upgrade nodig zijn qua healing (gauntlets/boots uit DM, HotW, Fordring's Seal moet ik bijvoorbeeld nog halen) kom ik tot een FoL van ongeveer 620 HP voor 140 mana in 1.5 sec als m'n target BoL heeft. Met die vier items kom ik richting de 680 te zitten. Ik heb alleen backup nodig van een priest/druid/tweede paladin om er af en toe een healtje overheen te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Tegenwoordig is MC een ingelaste raid op donderdag avond om wat meer tijd vrij te maken in BWL.
Gisteravond was het weer zover, lekkere run gehad, 2keer een whipe op het thrash en 3uur40min in totaal over gedaan.
Ragnaros op 15% voor de 1ste sons zonder echte "dmg buffs (onyhead/hakkarhead/blasted land zooi/pots/oils).
Volgende keer maar eens die buffs doen en ragnaros down voor de sons en in 3uurtjes klaar zou wel fijn zijn:)

Domo's kissie had zowaar voor ons een een goede inhoud, Finkle's Lava Dredger, Cauterizing band en eye.

Verder de gebruikelijke lock/rogue/mage prut (we hadden dan ook 10 nexus crystals aan het eind).

Vanaaf weer BWL in, kijken of we tot Chrom kunnen komen in 1 avond (dan blijven er 3 over voor tries op hem :)).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heeft iemand trouwens een echte Blizzard GM of Tester in zijn kennissenkring? Ik ben nou benieuwd wat de job verdient en wat de werkdruk precies is. Lijkt me leuk om een sabbatical te houden en als GM aan de slag te gaan in de Blizzard Conclave in Parijs. Maar dan wil ik wel precies weten hoe 'leuk' het nu echt is en wat de voor en nadelen zijn. Heb in game een paar GMs gevraagd (als ik ze toevallig toch aan de lijn heb ivm een game issue), maar die zeggen alleen maar dat ik maar moet reageren op de job opportunities aldaar.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:52:
[...]

140 zelfs. Onze HP/mana is perfect in orde, ons nadeel is inderdaad HP/sec. Zonder MC gear en met nog een aantal slots die hard aan een upgrade nodig zijn qua healing (gauntlets/boots uit DM, HotW, Fordring's Seal moet ik bijvoorbeeld nog halen) kom ik tot een FoL van ongeveer 620 HP voor 140 mana in 1.5 sec als m'n target BoL heeft. Met die vier items kom ik richting de 680 te zitten. Ik heb alleen backup nodig van een priest/druid/tweede paladin om er af en toe een healtje overheen te gooien.
Laatste keer met een Onyxia raid bij ons, ging wat fout met whelps en Onyxia die oversloeg op de healers, alle priests en druids dood. 6 Paladins hebben de MT lang genoeg aan de gang gehouden zodat de rest van de raid die over was nog Onyxia kon downen :P

Paladins zijn goed in healen, mits goed gespecced en goed gegeared ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 22:39
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:32:
[...]

(energyloss voor rogue's, geen rage-generatie voor warriors etc)
lol uit welke duim zuig je dat, energy is timebased en shield heeft geen effect op rage regeneration.

De nieuwe disc tree is wel erg sterk geworden, zeker blij dat Meditation lager op de tier-tree staat.
Kheb nog nergens gelezen of ze de werking van Shield aanpassen ivm stuns en damage: als je wordt gesheept of gestund, dan blijf je dat ook tot je shield het begeeft, dus mage polied je en je unpolied pas als je shield kapot is en jijzelf dmg ontvangt (in 1.08 geloofik unpoliede je gelijk als je dmg op je shield kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
[...]

lol uit welke duim zuig je dat, energy is timebased en shield heeft geen effect op rage regeneration.
Als mijn target een shield heeft en ik moet er op mashen, baal ik er van!
Energy is schaars en die wil ik gebruiken voor damage, niet voor shieldbashen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:56:
[...]

Palas kunnen zeker in de buurt komen maar ik denk dat een shadowpriest (met vergelijkbare gear) het toch net iets beter zou moeten kunnen doen.
Maar ligt er wel ook aan waar: bij onyxia staan onze palas altijd erg hoog.
In een molten core run staan de goeie priests redelijk ruim boven de paladins.
De nr1 priest heeft meestal wel 2x zoveel healing done als de nr 1 paladin.
Maar daarin tegen heeft de nr 1 paladin soms ook wel 2 x zoveel healing done als de laagste priest.
Druids staan meestal verspreid tussen de priests en paladins.
Hey, die paladin ben ik :)
Lang leve mana/5 + FoL = never oom
+heal en FoL = 600 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzity op 24-02-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:39
Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]

Ik snap goed wat je bedoeld hoor, maar ik denk echt dat mages wat meer damage zouden moeten doen. Warriors critten (bijna ?) net zo hard als ik, maar hebben wel 4 x zoveel HP. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met bovenstaand verhaal.
Is dat dan het gevolg van overpowerede warriors, underpowerede mages of Blizzard's crappy itemization :? Ik denk het laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FunkyTrip schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
Heeft iemand trouwens een echte Blizzard GM of Tester in zijn kennissenkring? Ik ben nou benieuwd wat de job verdient en wat de werkdruk precies is. Lijkt me leuk om een sabbatical te houden en als GM aan de slag te gaan in de Blizzard Conclave in Parijs. Maar dan wil ik wel precies weten hoe 'leuk' het nu echt is en wat de voor en nadelen zijn. Heb in game een paar GMs gevraagd (als ik ze toevallig toch aan de lijn heb ivm een game issue), maar die zeggen alleen maar dat ik maar moet reageren op de job opportunities aldaar.
Vriendin van me is GM en een ex-guildie van oude server is ook GM.

Tja het vereist dat je naar Parijs verhuist. Je mag tijdens werktijden niet jouw eigen char spelen en tevens mag je jouw eigen char niet verbeteren dmv GM functies. Uiteraard mag je inside info niet uitgeven.

Wat ik van hun hoorde was eigenlijk hetvolgende: zie het niet zo dat je van je hobby je werk maakt, want dat is absoluut niet zo. Je werkt daar met een GM account en tussen 09:00 en 17:00 speel je dus niet voor de fun maar loop je constant mensen ingame te helpen.

En ze werken verder ook in ploegendiensten, dat is dus ook iets om rekening mee te houden, niet iedereen trekt dat.

Wat ze verdienen....absoluut geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Net zo standaard als dat elke warrior een Ashkandi met full tier 2 wield en clothies 2-shot
:Z Ook zon /cry op forums van, jawel, voornamelijk mages: ZOMG WARRIOR CRITZ ME FOR WTFBBQDMG! NERF ALL WARRIORZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Arlokk gister voor de 4e keer neer (zo goed als farmstatus) alleen weer zo'n takke offtank dood door lag :S naja ik ben blij met de nieuwe talent updates voor de priests, hopen dat ik nu eens niet bovenaan de healinglijsten kom te staan als shamback ;)

Wie weet is het voor mij dan ook eindelijk weer eens mogelijk wat meer damage te gaan doen, ook al lag het DPS gehalte flink hoog gister, arlokk heeft niet eens de kans gehad een 3e keer in stealth te gaan (en dat zonder onze DPS warrior met z'n halberd...)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Pff, als er iets is wat onze locks niet nodig hebben is het wel meer damage. Die pullen continu aggro ;) Nee, ik ga voor de talents die ik ZELF wil hebben. DS voor meer regen (21 disc) en SoR voor coole angelform (21 holy) = geen 31 point talents.

Dat kon eerst ook prima. Ik ben nu 31/20 en heb SF en silence.

;)
Locks met constante agro doen toch echt iets verkeerd hoor na een paar sunders is er geen lock die van mij agro af haalt. (zeker niet als ze die agro reduce hebben)

Angelform voor maar 10 sec lijkt me niet genoeg om een echte wipe saver te zijn.
En silence en sf betekent dat je 1 punt minder moet hebben in weaving of darkness of vampiric.

Pala heal van 900 is dan wel een aardige crit (als je flash of light bedoelt) want blessing of light geeft 115 extra heal op een flash die 343-383 doet. Dus 363 gemiddeld plus 115 = 478. En dan moet je uiteraard wel die blessing op je hebben maar oke in mc ofzo is dat wel het geval vaak.
Tranzity schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:04:
[...]

Hey, die paladin ben ik :)
Lang leve mana/5 + FoL = never oom
+heal en FoL = 600 :D
ligt er aan de ene keer ben jij het en anders is het walewein of kikuchiyo die kunnen ook allebei behoorlijk healen. Maar gelukkig hebben wij in de vaste groep geen slechte paladins.

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:06

On_E

Housemusic

Die hele Mage discussie slaat al sinds release helemaal nergens op IMO.

Ten eerste zijn mages niet de enige class waarbij hun oorspronkelijke class-omschrijving niet meer klopt, sterker nog, ik denk dat er geeneen class is die nog precies doet zoals oorspronkelijk bedoeld. (in het geval van Warlocks bv., we zijn van debuff-class naar ranged-dps en utility class gegaan..)

Ten tweede, zolang een groepje van 5 mages een volledige raid-group van 40 man in een paar seconden dood kan krijgen (en dat heb ik met eigen ogen gezien op Yojamba Island of hoe dat kreng ook heet ;) ) hebben ze al helemaal niet over damage te klagen.

Who cares dat ook Hunters en Warlocks ook vette ranged DPS hebben…

Tuurlijk hebben ook mages talent revamps nodig, maar echt niet zo drastisch als 95% van mage forum posters beweren ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 11-05 22:14
MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:Pala heal van 900 is dan wel een aardige crit (als je flash of light bedoelt) want blessing of light geeft 115 extra heal op een flash die 343-383 doet. Dus 363 gemiddeld plus 115 = 478. En dan moet je uiteraard wel die blessing op je hebben maar oke in mc ofzo is dat wel het geval vaak.
Dankzij talents (+12% healing) en + healing kom je een eind. Heb nu + 208 healing, kijk niet naar me profile want die is niet up to date :P. Buffed mana pool van 7388. 980 crits flashheal 3200 crits holy light (icm bol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

TomSmit82 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:27:
[...]

Dankzij talents (+12% healing) en + healing kom je een eind. Heb nu + 208 healing, kijk niet naar me profile want die is niet up to date :P. Buffed mana pool van 7388. 980 crits flashheal 3200 crits holy light (icm bol)
dat is ook zo maar hydra zetten het iets te rooskleurig neer tov een priest. En een priest heeft natuuurlijk ook healing talents en +healing gear.
Maar inderdaad die flash of light is erg goedkoop en healt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kaap schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:10:
[...]
Vriendin van me is GM en een ex-guildie van oude server is ook GM.

Tja het vereist dat je naar Parijs verhuist. Je mag tijdens werktijden niet jouw eigen char spelen en tevens mag je jouw eigen char niet verbeteren dmv GM functies. Uiteraard mag je inside info niet uitgeven.

Wat ik van hun hoorde was eigenlijk hetvolgende: zie het niet zo dat je van je hobby je werk maakt, want dat is absoluut niet zo. Je werkt daar met een GM account en tussen 09:00 en 17:00 speel je dus niet voor de fun maar loop je constant mensen ingame te helpen.

En ze werken verder ook in ploegendiensten, dat is dus ook iets om rekening mee te houden, niet iedereen trekt dat.

Wat ze verdienen....absoluut geen idee.
Klopt je email in je profiel en zo ja, kan ik je dan een mailtje sturen voor verdere vragen/contact met die vriendin/ex-guildie? ;)

Ik wil graag wat meer te weten komen over de sfeer, verdiensten, gemiddelde leeftijd en doorgroeimogelijkheden. En het liefst via interne bronnen en niet via het officiele marketing lul verhaaltje.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658

MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:
Pala heal van 900 is dan wel een aardige crit (als je flash of light bedoelt) want blessing of light geeft 115 extra heal op een flash die 343-383 doet. Dus 363 gemiddeld plus 115 = 478. En dan moet je uiteraard wel die blessing op je hebben maar oke in mc ofzo is dat wel het geval vaak.
Je vergeet daarbij dan de +healing op de gear van de paladin. Ik als paladin heal met talents en gear voor zo'n 630 per flash-heal. Met BoL op mijn target gecast heal ik voor 750 per flash-heal. Crits komen zelfs tot 1100.

Daarnaast heb ik erg veel mana-regen gear en beschik ik over de talent waarbij ik mn mana terug krijg na een critical heal. In instance's raak ik dan ook vrijwel nooit OOM en sta ik altijd bovenaan tussen de priests in de healing-charts. Dit is met mana-conserve aan, dus minimale overhealing.

Hierbij heb ik dan wel een Holy / Protection build (protection voor BoK), puur supportive dus. Buiten raids is mijn build waardeloos, wat op het moment niet zo veel uitmaakt aangezien ik toch geen tijd heb om te WoWen buiten raids.

//edit: Soow haha wat gaat dit topic hard, ondertussen is al lang verteld wat ik hier zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 71658 op 24-02-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online

ligt er aan de ene keer ben jij het en anders is het walewein of kikuchiyo die kunnen ook allebei behoorlijk healen. Maar gelukkig hebben wij in de vaste groep geen slechte paladins.
Ja, afentoe mag ik DPS'en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 30-05 09:56
Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
[...]

Da's dikke onzin he, een epic warrior met PvP gear heeft zo'n 5-5.5k, een warrior in PvP blues komt misschien net rond de 4.5k uit. Ik heb mages met 4.5k en meer gezien... Dat de gemiddelde mage een k-tje of wat minder heeft ok, maar 3-4x zoveel noway. Tenzij jullie warriors 12k HP unbuffed hebben? :P
[...]

Tsja, da's het voordeel van frost he; daar heeft bijna niemand gear voor aan. Imo is frost ook nog steeds de keuze voor PvP, meer control en mana efficiciency. Magoed kan me voorstellen dat dat afhangt van hoe je speelt, de burst dmg van fire is wel erg lekker.

Als ik mijn epic gear aandoe heb ik misschien net 50-60 FR, zo HEEL veel boeit dat niet. En niemand loopt te PvPen met z'n fire res gear. Ja ik resist wat meer en er wordt een heel klein beetje geabsorbed misschien, maar ben gisteren ook weer 'ns ge-2-shot door 'n mage, poly en 2x 3k Pyroblast in 1 seconde achter elkaar. Trinket heaven ftl vs mages.

[ Voor 43% gewijzigd door porn* op 24-02-2006 15:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 71658 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:37:
[...]

Je vergeet daarbij dan de +healing op de gear van de paladin. Ik als paladin heal met talents en gear voor zo'n 630 per flash-heal. Met BoL op mijn target gecast heal ik voor 750 per flash-heal. Crits komen zelfs tot 1100.
//edit: Soow haha wat gaat dit topic hard, ondertussen is al lang verteld wat ik hier zeg.
was als reactie op hydra want talents en +healing gear heeft een priest natuurlijk ook (vaak nog wel meer) ging mij even om de pure basic stats.
af en toe?? jullie lopen bijna allemaal lekker te dpsen toch tegenwoordig en bij de trashmobs graag dan gaat dat tenminste lekker snel. Maar zag ik sarsox nou ook dpsen bij ragnaros hahahaha.
Zolang jij maar niet tussen de 2 mt's komt staan om mee te doen

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 15:06
porn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:58:
[...]

Da's dikke onzin he, een epic warrior met PvP gear heeft zo'n 5-5.5k, een warrior in PvP blues komt misschien net rond de 4.5k uit. Ik heb mages met 4.5k en meer gezien... Dat de gemiddelde mage een k-tje of wat minder heeft ok, maar 3-4x zoveel noway. Tenzij jullie warriors 12k HP unbuffed hebben? :P
vergeet niet dat warrior veel meer armor + def heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

reddevil schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:05:
[...]

vergeet niet dat warrior veel meer armor + def heeft :)
vergeet niet dat een pvp warrior minimaal def heeft en armor werkt toch niet tegen magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FunkyTrip schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:31:
[...]

Klopt je email in je profiel en zo ja, kan ik je dan een mailtje sturen voor verdere vragen/contact met die vriendin/ex-guildie? ;)

Ik wil graag wat meer te weten komen over de sfeer, verdiensten, gemiddelde leeftijd en doorgroeimogelijkheden. En het liefst via interne bronnen en niet via het officiele marketing lul verhaaltje.
Ik heb zelden contact met haar. Ze komt uit duitsland en we kennen elkaar uit DAOC. Ik heb wel een MSN en emailadres van haar dat je kunt krijgen IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 22:47
DinX schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 01:03:
Woei, 60 geworden :D

Op dik anderhalve week van 49 -> 60 :X
Ben nu 49 :D, kijken of het mij ook in anderhalve week lukt!
jarnotjuh schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 07:25:
http://forums.worldofwarc...t=2317&p=1&tmp=1#post2317

Het blijft me verbazen, gasten die zo supersnel lvl'en.
Hier een gast op jubeithos die in 4d 16hr een lvl 60char heeft... Hij heeft echt het meestee gequest, zullen wel dan alleen de grindquests zijn.
Mijn hunter zit nu op 4d 10hr en is lvl 45, vind ik ook nog niet echt tegenvallen, ik ga voor de 7 a 8d played.

Gister Arcanist boots EN Arc Gloves gekregen in mc. Iedereen had ze al. -Dkp kom ik toch wel uit, ooit....
Snelste wat ik gezien heb was /played 3d -nog wat-, maar dit is ook heel snel :P
Maar bijna alleen questen? Ik dacht dat grinden het snelst ging (zullen idd wel grindquestsgeweest zijn). Lijkt me wel leuk om eens die video te zien :)

kHeb nu /played 10d, maar dat komt omdat ik veel (AFK) in Orgrimmar sta of aan het duellen ben met wat vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Dag vriendelijke vriend,

Die twee trinkets zijn net zo standaard inbegrepen bij mages als de Spinal's, Untamed's, Bonereaver's, Cleavers en Ashkandi's bij de warriors waar jullie op dat forum allemaal zo over gillen. Dat zijn voor jullie namelijk wapens die met bosjes van een baas droppen (hallo 3-6% dropkans in een 5de lootslot ipv de normale 4), en waar standaard auto-crits van 1500 en MS crits van 3000 mee gehaald worden. Ik zal het huilen om Execute maar buiten beschouwing laten aangezien 75% van de damage op een Execute crit doorgaans al overbodig is. Niet dat jullie dat snappen, maar zo blijft de post tenminste binnen de perken.

Even in perspectief:
Voor Molten Core hebben wij 8 a 9 ToEP drops gehad. Rags heeft voor ons 2 Spinals en een Bonereaver gedropt in die tijd. ZHC's gaan standaard eerst naar Mages en Locks, dan Priests dus zo'n beetje elke caster in de guild heeft er wel eentje (dat zal rond de 13-14 zijn). Vergelijken met melee wapens is niet helemaal eerlijk omdat de ZHC gegarandeerd is elke kill, maar toch: 2 Halberds of Smiting en 3 Zin'rokh's in dezelfde tijd...

Dan nog even: in mijn PVP gear heb ik 10(!) hele Fire Resistance en dat is puur omdat ik een Crown of Destruction heb totdat mijn Helm of Endless Rage dropt. In mijn volledige Fire Res gear kom ik uit op ongeveer 4,8k health en 225 FRES. Jammer alleen dat mijn AP met ~500 punten naar beneden dondert, m'n critrate naar 12% valt en mijn melee-hit weer naar 95% zakt. Is dat het waard tegen 1 class van de 8 en hopende dat hij niet ineens Frostspec is (dat zijn namelijk 90% van de Mages)? Ik dacht het niet.

Van mij mag je samen met collega Masch even fijn op het huilebankje in die Mageforums gaan zitten, want die heeft er net zo weinig kaas van gegeten. Ik heb twee kansen om binnen 5 yards van je te komen zodat mijn aanvallen werken; eentje is alleen out of combat bruikbaar en allebei hebben ze een langere cooldown dan jouw minimaal 3(!) manieren om je 35-36 yard range weer op te zoeken. En dan sla ik Frostbite procs op Ice Armour maar even over want dat is zo mogelijk nog irritanter. Vind je het HEEL gek dat ik binnen een korte tijd er een enorme stoot schade uit moet gooien wil ik het geluk hebben om van je te winnen? Als ik al kan chargen (30 yard CS tegen 25 yard Charge) moet of mijn autohit of mijn MS critten wil ik een kans hebben om je na mijn Intercept nog te kunnen verslaan.
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
[...]

Hier nog zo eentje. Rogues hebben het inderdaad makkelijker maar verspillen nog steeds Energy aan aanvallen die de priest geen damage doen. Strax met die standaard 15 seconden debuff is het Energy opmaken aan een 1100 hp shield (dat is zeker 40-60 energy al dan niet afhankelijk van een crit) en dan heb je nog tussen de 5 en 10 seconden over voordat je weer opnieuw mag beginnen met schildje-mep.

Warriors verkrijgen geen rage met het meppen op een Shield. Dat jij denkt dat ik het uit mijn duim zuig is jouw probleem, want ik heb mooi wel gelijk. Momenteel genereer ik 1 Rage per 2 seconden dankzij Anger Management, en dat wordt er binnenkort uitgemetseld door onze vrienden bij Blizzard omdat het een "bug" zou zijn. Wederom heb ik dan 2 manieren om Rage te verkrijgen (buiten een rage pot oid); eentje is doorgaans onbruikbaar (SW:Pain 30 yards, Charge 25 yards) en de andere geeft mij 20 rage over 15 seconden wat me ongeveer 400 health kost. Ook hier geldt dat tenzij ik iets crit, ik zo 6-9 seconden bezig ben om dat shield weg te meppen (3.5 swingspeed) wat vervolgens 5 a 10 seconden later vrolijk weer gerecast wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-02-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:16:
[...]

Warriors verkrijgen geen rage met het meppen op een Shield. Dat jij denkt dat ik het uit mijn duim zuig is jouw probleem, want ik heb mooi wel gelijk. Momenteel genereer ik 1 Rage per 2 seconden dankzij Anger Management, en dat wordt er binnenkort uitgemetseld door onze vrienden bij Blizzard omdat het een "bug" zou zijn. Wederom heb ik dan 2 manieren om Rage te verkrijgen (buiten een rage pot oid); eentje is doorgaans onbruikbaar (SW:Pain 30 yards, Charge 25 yards) en de andere geeft mij 20 rage over 15 seconden wat me ongeveer 400 health kost. Ook hier geldt dat tenzij ik iets crit, ik zo 6-9 seconden bezig ben om dat shield weg te meppen (3.5 swingspeed) wat vervolgens 5 a 10 seconden later vrolijk weer gerecast wordt.
Jammer voor jou maar ik krijg toch wel DUIDELIJK rage met meppen op een shield. en ja ik ben full protection en heb dus niet anger management...

Dus of je het nou uit je duim zuigt of niet....warrior krijgt dus WEL rage....

* Brummetje out *

Owja en btw je komt een beetje over als, YEAH ik weet alles ik ben nummer 1 woot woot ik ben echt DE beste!..

Heb het niet zo op die mensen :O
Dan nog even: in mijn PVP gear heb ik 10(!) hele Fire Resistance en dat is puur omdat ik een Crown of Destruction heb totdat mijn Helm of Endless Rage dropt. In mijn volledige Fire Res gear kom ik uit op ongeveer 4,8k health en 225 FRES. Jammer alleen dat mijn AP met ~500 punten naar beneden dondert, m'n critrate naar 12% valt en mijn melee-hit weer naar 95% zakt. Is dat het waard tegen 1 class van de 8 en hopende dat hij niet ineens Frostspec is (dat zijn namelijk 90% van de Mages)? Ik dacht het niet.
Misschien moet je eens wat betere FR items zien te krijgen :) ik heb namelijk 6k hp met FR items aan zonder buffs :) (230FR)

[ Voor 32% gewijzigd door Brummetje op 24-02-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah de TOEP mag wel wat vaker droppen, wij hebben nu 3magi met dat ding en thats it (mijn guild runt sinds augustus MC), van die 3magi hebben er 2 ook ZHC.

Dat zijn 2 mages van de 11 die de volle imba trinkets hebben, dus dat die dingen standaard komen met een mage is ook "overdreven".
Helaas heb ik de pech dat ZG bij ons overdag wordt gedaan in het weekend, dat is nu net het moment dat ik papa aan het spelen ben:) (mag ik een keer met julie mee snox:P)

En Duellen is niet gelijk aan PVP, in PVP kan ik goed meekomen (ook in world PVP), in een duel is de ander gewoon voorbereid en dan ligt het er nog wel eens aan...

Maar ik for one vind de mage zeker niet underbalanced, goed de itemisation kan wat beter maar ik ben verder erg tevreden...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Gefrustreerde warrior? Wie huilt er nu eigenlijk? 8)7

En aangezien je ons toch loopt te bashen dat wij er niks van snappen. 41 yards range? Waar haal je die wijsheid vandaan? Mjn frostbolts halen de 30 yards ja...

Verder moet je blijkbaar BWL farmen wil je die hoge damage output hebben. Ik heb bijvoorbeeld geen van beide trinkets, er zijn dan ook pas 3 ToEP's gedropped. ZHC's gaan bij ons niet standaard naar mages/locks aangezien je daarvoor Hakkar's head moet hebben, en die wordt bij ons onder verdeeld aan de meest actieve ZG gangers. Bovendien zit er CD op die dingen.

Dus echt vreemd is het niet dat ik er nog geen heb, en met mij een hoop andere mages. Niet iedereen loopt in full tier2 rond.

En ja, FYI...ik kom zelden warriors tegen die mij verslaan in een duel. Wil dat dan zeggen dat wij ineens geen kritiek mogen leveren? Omdat ik een warrior in een duel kan verslaan? Laat de druids, shamans en priests maar komen...om maar te zwijgen over warlocks.

Nee gast...leuk geprobeert om even een mening van me de grond in te stampen maar ik moet je helaas vertellen dat dit mislukt is.

[ Voor 3% gewijzigd door The Realone op 24-02-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:56:

En aangezien je ons toch loopt te bashen dat wij er niks van snappen. 41 yards range? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Zelfs ik als rogue weet dat dat een talent is in de Frost Tree, genaamd Artic Reach..
Voordat je wijs doet, leer je eigen class en talents... kk? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:56:

En aangezien je ons toch loopt te bashen dat wij er niks van snappen. 41 yards range? Waar haal je die wijsheid vandaan? Mjn frostbolts halen de 30 yards ja...

Verder moet je blijkbaar BWL farmen wil je die hoge damage output hebben. Ik heb bijvoorbeeld geen van beide trinkets, er zijn dan ook pas 3 ToEP's gedropped. ZHC's gaan bij ons niet standaard naar mages/locks aangezien je daarvoor Hakkar's head moet hebben, en die wordt bij ons onder verdeeld aan de meest actieve ZG gangers. Bovendien zit er CD op die dingen.

Dus echt vreemd is het niet dat ik er nog geen heb, en met mij een hoop andere mages. Niet iedereen loopt in full tier2 rond.

En ja, FYI...ik kom zelden warriors tegen die mij verslaan in een duel. Wil dat dan zeggen dat wij ineens geen kritiek mogen leveren? Omdat ik een warrior in een duel kan verslaan? Laat de druids, shamans en priests maar komen...om maar te zwijgen over warlocks.

Nee gast...leuk geprobeert om even een mening van me de grond in te stampen maar ik moet je helaas vertellen dat dit mislukt is.
Hij huilt duidelijk en alles wat die zegt klopt van geen kant.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:53:
[...]

Jammer voor jou maar ik krijg toch wel DUIDELIJK rage met meppen op een shield. en ja ik ben full protection en heb dus niet anger management...

Dus of je het nou uit je duim zuigt of niet....warrior krijgt dus WEL rage....

* Brummetje out *

Owja en btw je komt een beetje over als, YEAH ik weet alles ik ben nummer 1 woot woot ik ben echt DE beste!..

Heb het niet zo op die mensen :O
Er is momenteel een combatbug waardoor je in combat blijft als je iets of iemand rechtsklikt terwijl je nog buiten aanvalsrange staat. Test maar eens: Bloodrage en rechtsclick op een Boar ergens in beginnersland. Na ongeveer een minuutje heb jij een volle ragebar. Geen Anger Management nodig. Oeps, heb ik nou alweer gelijk?

Dat ik zo overkom is omdat ik nou eenmaal veel van het spelletje weet, en mensen die wat in de rondte blaten "want/omdat <compleet niet waar onzinverhaal>", daar heb ik het nou niet zo op.

ps: Real One heeft gelijk, het is 35/36 yards (ben niet zeker van Flamethrowing/Arctic Reach increase) niet 41 wat ik verwisselde met Hunters' extra range. Postje pas ik even aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-02-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Er is momenteel een combatbug waardoor je in combat blijft als je iets of iemand rechtsklikt terwijl je nog buiten aanvalsrange staat. Test maar eens: Bloodrage en rechtsclick op een Boar ergens in beginnersland. Na ongeveer een minuutje heb jij een volle ragebar. Geen Anger Management nodig. Oeps, heb ik nou alweer gelijk?

Dat ik zo overkom is omdat ik nou eenmaal veel van het spelletje weet, en mensen die wat in de rondte blaten "want/omdat <compleet niet waar onzinverhaal>", daar heb ik het nou niet zo op.
Oops sry maar nee die bug werkt hier helaas niet weet ook niet waar je dat vandaan haalt maar ALTIJD als je ergens rechtermuis knop op drukt (als het een vijand is) krijg je combat dingetje bovenin dit zegt nog niet dat je ECHT in combat bent..

Echt serieus jij moet meer op onderzoek uit en niet meteen denken van AH zwaartjes daarboven bij me lvl ik ben in combat want dit is echt niet zo..

En als ik op een best klik en doe me bloodrage gaat die netjes naar 20 en dan gaat die terug :)

Maarjah ik hou er maar over op nu want alles wat jij post is toch echt onzin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:59:
[...]

Zelfs ik als rogue weet dat dat een talent is in de Frost Tree, genaamd Artic Reach..
Voordat je wijs doet, leer je eigen class en talents... kk? :/
Waardoor we niet op 30 yards uitkomen, niet op 41 yard uitkomen, maar het op 36 yards houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:09:
[...]
Ik heb zelden contact met haar. Ze komt uit duitsland en we kennen elkaar uit DAOC. Ik heb wel een MSN en emailadres van haar dat je kunt krijgen IMHO.
Hey Kaap, Syn hier van DAOC ;) Ken ik die persoon toevallig? Ook een VN poster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:03:
[...]

Waardoor we niet op 30 yards uitkomen, niet op 41 yard uitkomen, maar het op 36 yards houden. :P
Laat me nou ff wijs doen ja!
Alles boven de 5 yards is voor mij al ver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Combatbug...goh...dat is vast zo bedoeld...daarom is het ook een bug denk ik. }:O

Fijn dat je even bevestigd dat je zo zeker weet dat je beter bekend bent bij het spelletje dan ons. Zet meteen even een stempel op je persoonlijkheid en hoe serieus ik je moet nemen. Hoeveel mensen ken jij hier op dit forum eigenlijk dat je dit zo goed weet? Stil nu maar, en reroll een paladin...die hebben over het algemeen wat meer intellect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Een heel eind heeft ie wel gelijk hoor, komt erop neer dat een warrior zowat de zwakste class is atm vs alle casters (ow en tegen de rest eigenlijk ook niet eens zo sterk is, op rogues na dan). Met een prot warr kun je HEEL PvP eigenlijk wel vergeten, maja holy priests hebben 't ook niet erg makkelijk dus dat laten we maar even buiten beschouwing.

Die trinkets zijn idd net zo common als OEB's, Zin'Rokh e.a., durf gerust te wedden dat er in elk potje AB dat ik doe 1/3 tot de helft van de mages er wel een heeft.

Oja over die bug... die wordt binnenkort gefixed. Bovendien is het inderdaad erg handig dat het maar een paar minuten duurt voor je rage bar vol is. Ik ga idd regelmatig 10 mins afk voor ik een mob/player ga killen :P

[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 24-02-2006 16:09 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37400

ligt aan je gear en items, maar het is zeker mogelijk, ik zie wel vaker mages iemand single-shotten ^^
Het leuke wel is dat alles vervolgens op een 5 minuten cd zit, dus daarna stellen ze niks meer voor -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

porn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:06:
Een heel eind heeft ie wel gelijk hoor, komt erop neer dat een warrior zowat de zwakste class is atm vs alle casters (ow en tegen de rest eigenlijk ook niet eens zo sterk is, op rogues na dan). Met een prot warr kun je HEEL PvP eigenlijk wel vergeten, maja holy priests hebben 't ook niet erg makkelijk dus dat laten we maar even buiten beschouwing.

Die trinkets zijn idd net zo common als OEB's, Zin'Rokh e.a., durf gerust te wedden dat er in elk potje AB dat ik doe 1/3 tot de helft van de mages er wel een heeft.
Ben ik het niet helemaal mee eens, tegen caster ja als prot al helemaal dan maak je geen kans...

Maar ik als prot (heb dan wel goede gear) heb het echt makkelijk tegen rogues ze doen me amper dmg en ik resist echt veel van hun stuns enzo...

Dus daar maak ik wel goede kans tegen en tegen hunters maak ik ook wel goede kans altijd

Maar je hebt wel gelijk dat warriors in vergelijking met andere classes (vooral casters) wat minder zijn geworden in pvp maar dat komt meer omdat alle andere classes net allemaal een review hebben gehad en die zal een warrior ook nog wel krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:02:
[...]

Oops sry maar nee die bug werkt hier helaas niet weet ook niet waar je dat vandaan haalt maar ALTIJD als je ergens rechtermuis knop op drukt (als het een vijand is) krijg je combat dingetje bovenin dit zegt nog niet dat je ECHT in combat bent..

Echt serieus jij moet meer op onderzoek uit en niet meteen denken van AH zwaartjes daarboven bij me lvl ik ben in combat want dit is echt niet zo..

En als ik op een best klik en doe me bloodrage gaat die netjes naar 20 en dan gaat die terug :)

Maarjah ik hou er maar over op nu want alles wat jij post is toch echt onzin 8)7
Je hebt gelijk, waar verspil ik mijn vrijdagmiddag eigenlijk aan. Mensen zoals jij die het niet snappen, niet willen snappen en het ook nooit zullen snappen werken helaas als een grote aansteker op mijn korte lontje. Ik zal voortaan reageren op mensen die me kennen en mijn advies ook ter hand willen nemen.

ps: je bent al net zo denigrerend bezig als dat je vind dat ik ben. FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Je hebt gelijk, waar verspil ik mijn vrijdagmiddag eigenlijk aan. Mensen zoals jij die het niet snappen, niet willen snappen en het ook nooit zullen snappen werken helaas als een grote aansteker op mijn korte lontje. Ik zal voortaan reageren op mensen die me kennen en mijn advies ook ter hand willen nemen.

ps: je bent al net zo denigrerend bezig als dat je vind dat ik ben. FYI.
Betekent dat dat je niet meer zult posten op dit forum? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:14:
Betekent dat dat je niet meer zult posten op dit forum? :'(
Wil niet vervelend doen he, maar trollen mag niet en flamen ook niet.
Zoneseek is af en toe een elitair figuur en aan zn post te zien heb je in de gaten dat hij dat ook weet ;)
90% van de tijd heeftie gewoon gelijk en dat van die combatbug neem ik gewoon aan als hij dat zegt, waarom zou hij liegen? schiet hij er iets mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]

Je bedoelt dat je geen rage krijg als JIJ op een priest hakt met shield erop? Lekker boeiend, dat zal de priest erg vinden zeg ;) MAAR een warr met shield die een mob aanvalt krijgt wel rage en anders moeje maar ff de WoW fora afstruinen hierover want deze discussie is tog al zoooo oud, warrs met shield genereren evenveel rage als zonder shield tegen mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Misschien liegt die niet maar ik heb die bug dus niet en heb het ook nergens als officiele bug ergens gezien en heb er nooit iemand over gehoord op de Realm waar ik zit dus zal er vast wel niet wezen :)

En over dat 90% benk het niet helemaal mee eens want staat genoeg in wat niet klopt..

Maar ik ben weg Weekend :7

[ Voor 24% gewijzigd door Brummetje op 24-02-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:16:
[...]

Wil niet vervelend doen he, maar trollen mag niet en flamen ook niet.
Zoneseek is af en toe een elitair figuur en aan zn post te zien heb je in de gaten dat hij dat ook weet ;)
90% van de tijd heeftie gewoon gelijk en dat van die combatbug neem ik gewoon aan als hij dat zegt, waarom zou hij liegen? schiet hij er iets mee op?
En je spreekt alleen mij aan op trollen/flamen? Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:18:
Misschien liegt die niet maar ik heb die bug dus niet en heb het ook nergens als officiele bug ergens gezien en heb er nooit iemand over gehoord op de Realm waar ik zit dus zal er vast wel niet wezen :)
Bug's hoeven niet bij iedereen te gebeuren en ook niet eens op elk realm.
Ja, dat ben ik weleens vaker tegengekomen in de wonderlijke wereld van Blizzard.
Anyone know's the ATI bug? De ene persoon crashed als een dolle in Searing Gorge en de ander heeft er geen last van :/ (Is opgelost i know, maar als verduidelijking)

Maar als jij er nog nooit van gehoord heb, hoe kan je dan iemand een whiner/zeurder en bovendien leugenaar noemen?

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 24-02-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mmmm wil je even quoten waar ik PRECIES whiner/zeurder of leugenaar noem ? nergens :)

Maarjah ik hou al op want lijkt erop dat jullie elkaar gewoon kennen en lopen te verdedigen zielige mensen hier......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:04:
[...]

Laat me nou ff wijs doen ja!
Alles boven de 5 yards is voor mij al ver :D
Nieuwe rogue update: ranged dmg class? :+
Stil nu maar, en reroll een paladin...die hebben over het algemeen wat meer intellect.
Thanks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:21:
Mmmm wil je even quoten waar ik PRECIES whiner/zeurder of leugenaar noem ? nergens :)

Maarjah ik hou al op want lijkt erop dat jullie elkaar gewoon kennen en lopen te verdedigen zielige mensen hier......
Omdat ik voor een ander opkom ben ik meteen vriendjes?
Nee hoor, en stop met dat persoonlijk gedoe... zo zwak om via die manier te discusieren en/of je standpunt proberen te verduidelijken... zucht :/

@Ontopic, iemand een redelijke goede tactic voor Firemaw?
Wij hangen vast op dat kreng, probleem is eigenlijk dat de MT teveel debuffs krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:19:
[...]

Bug's hoeven niet bij iedereen te gebeuren en ook niet eens op elk realm.
Ja, dat ben ik weleens vaker tegengekomen in de wonderlijke wereld van Blizzard.
Anyone know's the ATI bug? De ene persoon crashed als een dolle in Searing Gorge en de ander heeft er geen last van :/ (Is opgelost i know, maar als verduidelijking)
Kan me niet herinneren dat iets dat de naam 'bug' draagt als bedoelt is, dus wat is het probleem? Het heet niet voor niks bug...en dan zal het wel opgelost worden binnenkort.
Maar als jij er nog nooit van gehoord heb, hoe kan je dan iemand een whiner/zeurder en bovendien leugenaar noemen?
Blijkbaar net zo makkelijk als zeggen dat iemand niks snapt en alleen loopt te janken als hem/haar niet eens kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Blegh, dit was niet mijn bedoeling toen ik mijn verhaal startte. :(

1 op 1 win ik van een warrior, dat mag duidelijk zijn. Zo heeft iedere class tegenstanders waartegen ze kansloos zijn. Ik kijk echter niet zo veel naar andere classes (ik ben ook niet erg op de hoogte van andere classes, dat geef ik eerlijk toe), maar ik bedoelde dat ik vindt dat een mage end-game niet een echte DMG dealer is in PVP.

Wees nu eens redelijk mensen? Welke class denk je dat er vaker dood gaat in AV, AB of WSG als ze zich gaan mengen in het gevecht? Een mage of een warrior? En ga het aub niet persoonlijk spelen Zoneseek! Bekijk het geheel niet alleen vanuit het perspectief van de warrior, maar probeer ook mijn punten rationeel te bekijken.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:23:
[...]

Kan me niet herinneren dat iets dat de naam 'bug' draagt als bedoelt is, dus wat is het probleem? Het heet niet voor niks bug...en dan zal het wel opgelost worden binnenkort.
Waar zeg ik dat het bedoeld is? Verdraai mn woorden niet aub, is niet nodig!
Blijkbaar net zo makkelijk als zeggen dat iemand niks snapt en alleen loopt te janken als hem/haar niet eens kent.
Ik loop niet te janken, ik verdedig iemand die gewoon afgeflamed word, meer niet..
Maargoed laat maar, ik hou op voor een MOD zn eigen ermee gaat bemoeien :)

Fijne dag verders :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sn0x0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:50:
ach ik heb er zoiezo niets mee te maken of jij er op mag/wil bieden of niet, dat moet je zelf weten evenals je guild. ;) En ik ken het EoD probleem, die hadden wij in het begin ook een beetje, dropte veel te veel leafs, gelukkig is dat inmiddels opgelost en heeft iedere priest z'n geile lollystok.
PvP bullseye ;) Wij hebben niet erg strikte lootrules wat betreft 't bidden op items. Ik geloof dat die staff naar onze fanatieke shadowmage gegaan is :)
Locks met constante agro doen toch echt iets verkeerd hoor na een paar sunders is er geen lock die van mij agro af haalt. (zeker niet als ze die agro reduce hebben)
Ik heb het hier niet over de straightforward bosses, er zijn genoeg bosses waar aggro lastiger is. Broodlord is een voorbeeld. En zelfs op MC zonetrash hebben locks nog wel eens de neiging te snel te gaan nuken. Damage is sowieso niet echt een issue, daar hebben we zonder PI ook wel genoeg van. Bovendien kan ik in raids m'n mana wel beter gebruiken.
Angelform voor maar 10 sec lijkt me niet genoeg om een echte wipe saver te zijn.
En silence en sf betekent dat je 1 punt minder moet hebben in weaving of darkness of vampiric.
Het is ook geen wipe saver, maar het is gewoon leuk. Ik wil ook lol hebben, als ik perse de optimum raidspec was geweest was ik nu ook geen shadowmage.
MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:30:
dat is ook zo maar hydra zetten het iets te rooskleurig neer tov een priest. En een priest heeft natuuurlijk ook healing talents en +healing gear.
Maar inderdaad die flash of light is erg goedkoop en healt leuk.
Nou, het ging er sowieso om dat pallies kwa mana/hp gewoon erg efficient zijn. De exacte figures weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:23:
[...]

@Ontopic, iemand een redelijke goede tactic voor Firemaw?
Wij hangen vast op dat kreng, probleem is eigenlijk dat de MT teveel debuffs krijgt :)
Mag ik je advies geven Raserian? Ik val liever niet mensen lastig die informatie maar als een vies iets beschouwen ;)

Firemaw is een fireres gevecht, dus iedereen maximaal FRES gear aan. Je hoeft je geen zorgen te maken om je damage meters want je zal om de 5 debuffs als non-MT toch om het hoekje moeten duiken om te bandagen en de debuffs af te laten tikken.

Voor de MT, mja, 315+ fire res zeker nodig, als het kan probeer even een deurtje ernaast (UBRS) een Spellbinder te MC-n voor 83 extra fire res. Als iedereen een half uurtje uit BWL zoned zodra Broodlord dood is despawned de hele Suppression room dus dan kun je rustig teruglopen. Ook gebruiken we bij Broodlord en verder een Flask of the Titans, meestal halen wij het wel tot Chromaggus met die 2 uur (MT die even uitlogt terwijl de rest hun 83 fres buff krijgen dat halve uurtje).

Ik neem aan dat je positioning e.d. bij Firemaw al wel kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

zo lekker gezellig weer op het forum. Topic zouden we ook wel "iedereen weet het beter" kunnen noemen.
Oke oke ik ben zelf ook zo.
Maar wat vind iedereen van die nieuwe priest talents ik vind ze beter als ik had gehoopt zelfs.
Eigenlijk had ik nooit klachten over mn priest maar nu is ie wel helemaal super. En door iedere keer van die positieve revamps worden volgens mij de instances ook steeds makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hier nog zo eentje. Rogues hebben het inderdaad makkelijker maar verspillen nog steeds Energy aan aanvallen die de priest geen damage doen. Strax met die standaard 15 seconden debuff is het Energy opmaken aan een 1100 hp shield (dat is zeker 40-60 energy al dan niet afhankelijk van een crit) en dan heb je nog tussen de 5 en 10 seconden over voordat je weer opnieuw mag beginnen met schildje-mep.
Sorry hoor, maar wat een ongelovelijke onzin. Ik weet van rogues meestal wel te winnen omdat ik A) shadow specced ben en B) wel redelijk weet wat ik doe, maar het is echt niet zo dat we maar een beetje van *gaap* op onze shield zitten te drukken totdat we er genoeg van hebben en de rogue one-shotten.

Je shield last maar een paar seconden, meestal net die paar seconden waarin je gestunned bent.

Je bent als rogue geen energy aan het 'verspillen', zonder dat schild had een priest absoluut geen enkele schijn van kans.
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:
Firemaw is een fireres gevecht, dus iedereen maximaal FRES gear aan. Je hoeft je geen zorgen te maken om je damage meters want je zal om de 5 debuffs als non-MT toch om het hoekje moeten duiken om te bandagen en de debuffs af te laten tikken.
Euh nee. Je kunt Firemaw zo positioneren dat je je tank wel kunt healen maar geen LoS hebt met firemaw. Rogues e.d. moeten in FR maar je healers gewoon in hun healing gear.
MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:37:
Maar wat vind iedereen van die nieuwe priest talents ik vind ze beter als ik had gehoopt zelfs.
Eigenlijk had ik nooit klachten over mn priest maar nu is ie wel helemaal super. En door iedere keer van die positieve revamps worden volgens mij de instances ook steeds makkelijker.
Mwoa, makkelijker. Gheal is nu tenminste bruikbaar, en voor de rest zijn onze talents vooral gewoon iets verbeterd en is holy damage omhoog gegaan. Het heeft IMHO juist meer effect in PvP.

Maar ja, ik ben er erg happy mee, en ga ook zeker naar holy/disc speccen i.p.v. m'n huidige shadow/disc spec.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:
[...]

Mag ik je advies geven Raserian? Ik val liever niet mensen lastig die informatie maar als een vies iets beschouwen ;)

Voor de MT, mja, 315+ fire res zeker nodig, als het kan probeer even een deurtje ernaast (UBRS) een Spellbinder te MC-n voor 83 extra fire res. Als iedereen een half uurtje uit BWL zoned zodra Broodlord dood is despawned de hele Suppression room dus dan kun je rustig teruglopen. Ook gebruiken we bij Broodlord en verder een Flask of the Titans, meestal halen wij het wel tot Chromaggus met die 2 uur (MT die even uitlogt terwijl de rest hun 83 fres buff krijgen dat halve uurtje).

Ik neem aan dat je positioning e.d. bij Firemaw al wel kent?
Tuurlijk mag dat ;)

FireRes is bekend, 315+ op de MT's en 280+ op de Rogues (geen vast limiet op rogues maar die zitten in full FR gear) Of wij doen te weinig dps want rond de 40-45% HP van Firemaw zit de MT op 20-25 debuffs stacked en dat gaat toch vrij hard met de healing.

Flask of the Titans was het volgende wat we wilde proberen.
Positie is ook bekend dus dat gaat allemaal goed tot nu toe :)

Thanks in elk geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:41:
FireRes is bekend, 315+ op de MT's en 280+ op de Rogues (geen vast limiet op rogues maar die zitten in full FR gear) Of wij doen te weinig dps want rond de 40-45% HP van Firemaw zit de MT op 20-25 debuffs stacked en dat gaat toch vrij hard met de healing.

Flask of the Titans was het volgende wat we wilde proberen.
Positie is ook bekend dus dat gaat allemaal goed tot nu toe :)
Flask helpt een hoop trouwens, ook op broodlord. Dat is echt een ontzettend frustrerend gevecht, een MT die in 1.1 seconde dood gemept wordt vanaf 100% health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169132

Bij de huidige Spirit of Redemption wordt alleen je eigen groep geheald, kun je met de nieuwe versie ook de rest van de raid healen? zou wel vet zijn namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Flask helpt een hoop trouwens, ook op broodlord. Dat is echt een ontzettend frustrerend gevecht, een MT die in 1.1 seconde dood gemept wordt vanaf 100% health.
Gebruiken we eigenlijk nooit, Broodlord ging vorige keer echt hartstikke lekker... geen aggro op casters/ranged en niet op rogues.

Wij hebben de regel dat er niet geshield word totdat de MT/OT's worden geMSed, daarna Shield erop en vollegas FoH spammen erop. Tevens hebben we ook per MT 1 dedicated priest erop staan ivm. het shielden dus. Werkt eigenlijk best goed voor ons :)

Maar instadead MT's? Vaak meegemaakt daar ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Deze screen is btw wel humor.
Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/mediabox/WoWOlympics.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Masch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:30:
Blegh, dit was niet mijn bedoeling toen ik mijn verhaal startte. :(

1 op 1 win ik van een warrior, dat mag duidelijk zijn. Zo heeft iedere class tegenstanders waartegen ze kansloos zijn. Ik kijk echter niet zo veel naar andere classes (ik ben ook niet erg op de hoogte van andere classes, dat geef ik eerlijk toe), maar ik bedoelde dat ik vindt dat een mage end-game niet een echte DMG dealer is in PVP.

Wees nu eens redelijk mensen? Welke class denk je dat er vaker dood gaat in AV, AB of WSG als ze zich gaan mengen in het gevecht? Een mage of een warrior? En ga het aub niet persoonlijk spelen Zoneseek! Bekijk het geheel niet alleen vanuit het perspectief van de warrior, maar probeer ook mijn punten rationeel te bekijken.
Ach ik trek het soms ook iets te veel naar het persoonlijke. Van die summaries op de Mageforums wat ze allemaal als buff verwachten gaan echter de haren op mijn nek overeind staan. Ik heb een aantal ontzettend goeie mages in mijn guild die buiten de beste gear ook gewoon goed hun class kennen, en die doen het nog steeds prima in damage en functionaliteit.

De grootste problemen is itemization doorgaans; voor casters is het teveel afwegen qua goeie stats, en voor melee zijn het zulke boosts dat ze soms enorm overpowered kunnen werken. Voor casters valt het in mijn oogpunt nog wel mee omdat ze over het algemeen over meer CC en vluchtmogelijkheden beschikken en ze uit de beurt van de meeste damage kunnen blijven zonder effectiviteit te verliezen.

Wat mages zeker wel nodig hebben is betere manieren om aggro te verliezen of te controleren. Warlocks met de Nemesis setbonus en een MD buff (Imp dacht ik?) kunnen al een enorme aggro-reductie tegemoet zien en Priests hebben Subtlety (en Silent Resolve strax) en evt nog Fade, alhoewel Priest aggro doorgaans bij ons al niet meer voorkomt tenzij ze gaan Mindblasten. Voor Mages is het of stoppen met casten, of Iceblocken en hopen dat er in die 10 seconden iemand anders hoger op de aggrolijst komt te staan.

Qua itemization komt het langzamerhand een beetje op niveau denk ik als ik de nieuwe loottables zie, en Mages krijgen mooi een overhaul in 1.11 (alhoewel ik heb begrepen dat die niet zo uitvoerig is als die van de Priests, maar pin me er niet op vast).

Het perspectief van een Warrior heb je wel nodig bij je verhaal tho. Lees even over mijn toon heen soms en je ziet hopelijk wel wat ik bedoel. Het probleem bij ons is dat itemization gewoon TE goed werkt en in plaats van wat vaart minderen nerfen ze gewoon talents en class-skills. Dat heeft helaas het (verkeerde) effect dat een warrior in blauwe gear 50% minder effectief wordt, en een paarse warrior 10% minder effectief wordt terwijl je m.i. eigenlijk het omgekeerde effect moeten willen bereiken. Aedak op de US warrior forums heeft daar een aantal goeie posts over gemaakt die ik helaas even niet kan linken hier op werk. Ik vind Tseric ook een goeie vent soms maar aan de titel van class-representative voldoet ie helaas nog niet :( Wel zie ik onze AQ gear met spanning tegemoet. Verdere mogelijke nerfs daargelaten zijn dat stuk voor stuk geweldige armour items (Dark Edge of Insanity boeit me eigenlijk geen fuck, ik heb liever een zwaardje met sword spec, die extra attack is met al die AP en crit strax me meer waard dan 40 meer damage en een scatter shot proc ;P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Laatst online: 19-02 18:36

Shezzie

Lekker hoor!

Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:32:
Nou, het ging er sowieso om dat pallies kwa mana/hp gewoon erg efficient zijn. De exacte figures weet ik ook niet.
spellhpmanatijdhp/manahp/sec
Priest
Greater Heal2922104042.81731
Flash Heal9583801.52.52639
Pally
Holy Light17706602.52.68708
Flash of Light3831401.52.73255

Dit zijn de "raw stats" zonder talents, daarvoor moet ik ff iets meer tijd hebben :) Wat je zo wel ziet is dat priests meer hps per mana point healen, maar dat de spells enorm duur zijn. Ik denk dat het misschien meer optisch bedrog is dat pallies top healers zijn. Het lijkt me meer dat omdat ze minder hps per spell healen, ze gewoon veel vaker moeten casten :P

edit:

Zit op de zaak te wachten tot we om 17:00 gaan bieren hier, kan ff geen vol arsenaal aan WoW berekeningen op me 21 inch zetten nu O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Shezzie op 24-02-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Shezzie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:53:
[...]

spellhpmanatijdhp/manahp/sec
Priest
Greater Heal2922104042.81731
Flash Heal9583801.52.52639
Pally
Holy Light17706602.52.68708
Flash of Light3831401.52.73255

Dit zijn de "raw stats" zonder talents, daarvoor moet ik ff iets meer tijd hebben :) Wat je zo wel ziet is dat priests meer hps per mana point healen, maar dat de spells enorm duur zijn. Ik denk dat het misschien meer optisch bedrog is dat pallies top healers zijn. Het lijkt me meer dat omdat ze minder hps per spell healen, ze gewoon veel vaker moeten casten :P

edit:

Zit op de zaak te wachten tot we om 17:00 gaan bieren hier, kan ff geen vol arsenaal aan WoW berekeningen op me 21 inch zetten nu O-)
het ging om de snelle heal en daar health de pala wel meer hp per mana.
Flash tegen flash is de pala meer effectief kwa mana en kan daarom langer door gaan.
Als priest zijnde gebruik je nu zo goed als alleen die flash.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 24-02-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:03:
[...]

het ging om de snelle heal en daar health de pala wel meer hp per mana.
Flash tegen flash is de pala meer effectief kwa mana en kan daarom langer door gaan.
Als priest zijnde gebruik je nu zo goed als alleen die flash.
En nu even opnieuw berekenen met een 2,5 cast Greater Heal ;) Onze Priests zaten al te kwijlen en theorycraften hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:07:
[...]

En nu even opnieuw berekenen met een 2,5 cast Greater Heal ;) Onze Priests zaten al te kwijlen en theorycraften hoor!
ja precies en dan neem je de extra talents voor de heals nog niet eens mee ik kan ook niet wachten tot de nieuwe patch er is lijkt me echt helemaal geweldig.
En de aoe explosion lijkt me wel fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:45:
Gebruiken we eigenlijk nooit, Broodlord ging vorige keer echt hartstikke lekker... geen aggro op casters/ranged en niet op rogues.
Nou, de laatste broodlord attempt ging niet super. Onze MT werd vrij snel opeens doodgemept, maar na een battleress was 'ie weer 't mannetje, en toch de eerste poging down gekregen. Gister ook Razor en Vael eerste try meteen neer, voor Vael is dat een first time :) Hiervoor hadden we toch altijd een paar pogingen nodig :)
Anoniem: 169132 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:43:
Bij de huidige Spirit of Redemption wordt alleen je eigen groep geheald, kun je met de nieuwe versie ook de rest van de raid healen? zou wel vet zijn namelijk..
Ze hadden 't over friendly targets, dus in princiepe iedereen. Zou een beetje jammer zijn als het alleen je group was.
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:07:
Vind je 't gek? :P Onze healing lead bood gister vooraf z'n excuses aan voor eventuele ongelukjes omdat de priests te druk waren met talent discussies om ook nog mensen in leven te houden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 24-02-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Brummetje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Maar ik als prot (heb dan wel goede gear) heb het echt makkelijk tegen rogues ze doen me amper dmg en ik resist echt veel van hun stuns enzo...

Dus daar maak ik wel goede kans tegen en tegen hunters maak ik ook wel goede kans altijd

Maar je hebt wel gelijk dat warriors in vergelijking met andere classes (vooral casters) wat minder zijn geworden in pvp maar dat komt meer omdat alle andere classes net allemaal een review hebben gehad en die zal een warrior ook nog wel krijgen :)
Nope warriors hebben em al gehad. Helaas pindakaas. Vergis me niet ik vind m'n warrior echt wel leuk (inmiddels istie al een tijdje 60), maar ik merk toch van alle chars die ik regelmatig speel, de warrior in PvP het het vaakst aflegt 1-1, in 1 vs many met goede healing backup zijn we killing machines maar da's dan ook echt het enige waarin ze goed in zijn.

Enne prot spec warrior tegen rogue winnen? Lol! Als ik rogue een warrior met schild rond zie lopen maak ik em vierkant in. Prot heeft naast een paar stun helemaal niets dat in PvP zo waardevol is als de burst dmg van MS, of de ruwe constant dps van fury. Kwestie van een exose armortje gebruiken en je prot spec is zo crippled als iets voor PvP.

Nofi btw, mocht ik wat bot overkomen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Sinds 18:02 vanavond is Cuore Scuro een feit. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:52:
[...]

en Priests hebben Subtlety (en Silent Resolve strax) en evt nog Fade, alhoewel Priest aggro doorgaans bij ons al niet meer voorkomt tenzij ze gaan Mindblasten
Silent Resolve komt ipv Sublety in 1.10, priests krijgen in de regel niet zo heel veel aggro als de andere healers gewoon lekker meedoen, behalve met Razorgore want daar krijgen de priests gewoon aggro ook al gebruik je alleen maar Renew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:12:
Silent Resolve komt ipv Sublety in 1.10, priests krijgen in de regel niet zo heel veel aggro als de andere healers gewoon lekker meedoen, behalve met Razorgore want daar krijgen de priests gewoon aggro ook al gebruik je alleen maar Renew.
Renew moet je juist absoluut niet gebruiken. Als je een renew op iemand zet, krijg je aggro bij elke mob die als die renew actief is je target meppen. Je moet sowieso zij weinig mogelijk healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03
En aggramar is zojuist voor de 3e keer gecrashed. De poorten zijn net geopend..
Toffe gozers @ blizz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Wel nice dat de poorten al open zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Arathor plat sinds 30minuten ongeveer, leuk leuk leuk want we hebben n date met Ebonroc en verder vandaag. |:(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.