Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik kan van een magazijnopruiming een Iriver h340se (40 gig) kopen voor rond de 300 euro.
Nu is een ipod video 329 euro. Ik weet niet wat ik zal doen, ze lijken me allebij wel fijn.

Welke moet ik kopen ?

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 21:41
zelf keuzes maken, en op google naar een vergelijking zoeken. De ene persoon vindt het ene apparaat fijner en een ander persoon de ander.Dus met keuzes kunnen wij je niet helpen.

[ Voor 52% gewijzigd door Dennist4 op 23-02-2006 12:17 ]

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De iPod Video heeft meer features en is dunner. Ik zou dus voor de iPod gaan. Maar zoals gezegd, je moet zelf kiezen. Specs vergelijken kan iedereen en op basis daarvan moet je maar beslissen wat je het liefste hebt :)

Verwijderd

ooit de h340se in het echt gezien???
het is bijna 3 cm dik....
ik weet niet of je altijd te grote broeken draagt met veel zakke, maar in een spijkbroek past hij zeker niet

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:24
als je voor geluidskwaliteit gaat moet je de iRiver nemen, want die hebben gewoon goed geluid.(veel beter dan van de iPod) Wil je gaan voor de hype neem dan een iPod. Als dikte uitmaakt voor het device neem dan ook de iPod. Ik zou persoonlijk gaan voor de iRiver, heb nu een h120 met geweldige geluidskwaliteit, en heb tijdelijk een iPod gehad maar die heb ik terug gebracht wegens de beroerde geluidskwaliteit.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je ook de iPod G5 gehad? Die schijnt verbeterd te zijn qua geluidskwaliteit. Overigens hoef je niet alleen een iPod te kiezen voor de hype (als de keuze tussen een iPod en de H340 is) aangezien de iPod veel dunner is en gewoon meer features biedt.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Lekker kort door de bocht weer. De 5e iPod is niet te vergelijken met de 4e en is qua geluidskwaliteit niet slechter dan iriver. En om het kopen van een iPod dan weer meteen af te doen als 'hersenloos'...
De iriver is wel een flink blok, maar biedt wel Ogg-ondersteuning, een radio met encoding en USB-on-the-go. Het is maar wat je wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door Piggen op 23-02-2006 13:53 ]

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Persoonlijk vind ik de Iriver mooier (mmm carbon-look).
Je moet voor jezelf uitzoeken wat je nodig hebt. Radio en USB on the go zijn handig, maar als je deze niet zal gebruiken, ga voor de Ipod, die is ook mooi, en lichter/smaller.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie Deel 2
[iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie Deel 3

Meer dan voldoende ervaringen die je tegenover elkaar kunt zetten. Overigens zien we wat-moet-ik-kopen-topics sowieso liever niet. De keuze voor een apparaat is zo persoonlijk, dat er over het algemeen niets zinnigs uit komt. Helemaal niet als je zo'n magere topicstart hebt als die van jou.

Dicht. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.