Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik ben al sinds Augustus 2004 in het bezit van een Creative Zen Xtra en ben December 2005 al toe aan de 3de speler (gelukkig wel kunnen regelen via de RMA (ook buiten de garantie).

In het begin gebruikte ik de standaard oortjes, daarna de Sony MDR-V300 en deze heeft (waarschijnlijk) door zijn grote Plug de Audio Ingang van het apparaat gemold. Ik wist niet zeker dat dit het probleem was dus bij de 2de Device weer dezelfde headphones gebruikt. En weer ging hij kapot, in eerste instantie zou ik toen €150,- moeten betalen om hem te repareren door Creative, na lang aandringen heb ik toen toch voor de 2de keer een nieuw apparaat gekregen, ik ben nu dus bezig aan mijn 3de Creative Zen Xtra.

Heb dus een Creative EP-630 gekocht, de Plug van deze is aanzienlijk kleiner dan die van de Sony MDR-V300. Echter ben ik bang dat deze toch weer mijn Audio Ingang langzaam gaat mollen en dat ik dan binnen 6maanden weer een kapotte Device heb, en ik denk niet dat ze het apparaat voor de 3de keer Kostenloos willen vervangen.

Zouden jullie in deze Situatie de overstap van Creative EP-630 naar de Sennheiser CX300, gezien deze een L-vormige plug heeft. Of misschien een soort van mini verlengstekkertje van rechte plug naar L-Vormige Plug. Of zou het geen verschil maken tussen een kleine rechte plug of een L-Vormige Plug.

Ik heb ook nagevraagd waardoor dit probleem kwam en de RMA heeft mij toen verteld dat behalve de plug grootte ook het feit dat ik hem aan mijn broek met de clip vervoerde fataal geweest zou zijn (waarom zit er dan zo'n broekclip bij maar toch), nu vervoer ik hem dus in de binnenzak van mijn Jas (of het iets uithaalt weet ik niet).

Maar waar vervoeren jullie hem dan wanneer het bijvoorbeeld Zomer is en geen Jas aan hebt, of hebben jullie ook dit zelfde probleem.

PS. Is dit bij de Zen Vision:M of Zen Sleek of zijn deze gebruikers hier niet meer bang voor. (Misschien dat deze ergens anders al is beantwoord vandaar dat het een bijvraag is)

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een koptelefoonaansluiting is altijd een gevoelig onderdeel van een mp3speler. Je moet er voor zorgen dat er weinig frictie kan komen op de plaats waar de koptelefoonplug in de koptelefoonaansluiting zit. Zolang er weinig frictie zit tussen beide is het veel gezonder voor je speler.