Toon posts:

PC Upgrade Socket 478B Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben voor plan om een PC Upgrade te gaan uitvoeren.
Volgens mijn moederboard specs zit er op dit moment Socket 478B op, het probleem is echter dat ik weinig kan vinden in online shops voor hardware onderdelen. Is dit gewoon al heel erg oud deze socket of kan ik er ook een andere socket in hangen ?

Bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Socket 478B bestaat niet. Het zal waarschijnlijk gewoon socket 478 zijn. En tja, wat je hierop kunt vrotten hangt heel erg af van je mobo. In de PW staan zat S478 cpus, maar om te zien of ze werken moet je even je mobo manual erbij pakken of de cpu supportlist op de website.

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13

Beugelfles

I love rusty spoons

Wat wil je ugraden? wat heb je er nu inzitten? met wat meer specs kan je dit wel vragen in het topic:

Wat moet ik hieraan upgraden: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 11
Als je hier een overzicht geeft van je specs (tip Everest home edition) dan kunnen zij je verder helpen

Socket 478:
http://www.alternate.nl/h...esktop&Level3=Socket+478&

[ Voor 17% gewijzigd door Beugelfles op 20-02-2006 23:20 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG - FAQ: Welke processors kan ik allemaal prikken op mijn moederbord

Staat er allemaal in - enige wat je hoeft te doen is na te gaan wat voor bord je hebt en bij de fabrikant nagaan welke CPUs gesupport zijn (ben je avontuurlijk, dan kun je gokken wat niet gesupport is maar wel gaat werken, maar als ik je topicstart zo lees lijkt me dat niet zo'n goed plan :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.