HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175465

Binnetie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:30:
[...]

We gaan deze eens proberen....

edit:

Kijk deze versie werkt gewoon meteen, niks geen gedoe, maar volgens mij gaat het versturen van bestanden niet veel sneller dan usb 1.1 (usb 1.1 zit er ook volgens mij op de s200), maar goed scheelt me weer het kaartje er telkens uithalen...

Nu nog iets vinden om mpeg2 files af te spelen (bij tcpmp player krijg ik dan een fout, ook divx kan ik niet afspelen)
Kijk je instellingen eens na want bij mij werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175121

Anoniem: 175465 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:59:
Kan ik Skype gebruiken op de S200.??
Je kan Skype gebruiken, maar het is niet echt fantastisch. Ik gebruik het regelmatig in huis, maar bij een langer gesprek ren ik toch echt naar mijn pc.

Skype voor 300Mhz downloaden en je processor overklokken naar 240Mhz. Dit werkt voor mij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnetie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:29:
[...]

Bedankt ik heb hem geinstalleerd en hij werkt. Nu eens wat filmpjes erop zetten. Welk programma gebruiken jullie om een divxje op een lagere resolutie om te zetten? Ik Alive video converter, helaas is de demo verlopen...
Ik gebruik PocketDivXEncoder_0.3.60. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnetie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:30:
[...]

We gaan deze eens proberen....

edit:

Kijk deze versie werkt gewoon meteen, niks geen gedoe, maar volgens mij gaat het versturen van bestanden niet veel sneller dan usb 1.1 (usb 1.1 zit er ook volgens mij op de s200), maar goed scheelt me weer het kaartje er telkens uithalen...

Nu nog iets vinden om mpeg2 files af te spelen (bij tcpmp player krijg ik dan een fout, ook divx kan ik niet afspelen)
Ik speel divx af met PocketMVP. Nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:58:
Ik heb het spelletje snails en de twee eerder geposte filmpjes gebruikt.
Lache spel dat, het is eigenlijk gewoon worms :)
Hoedje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:17:
Deze: http://tcpmp.corecodec.org/download. Zie voor meer info de startpost van de Wizard.
Thnx voor deze link, ga hem zeker even proberen. Het omzetten naar PocketPC formaat moet ik nog wel even doen met sommige filmpje. Net als het kopen van een groter kaartje denk, zit nu nog met 512MB..

@TepperM: Probeer even meerdere quotes in 1 post... :)

[ Voor 5% gewijzigd door J0YR1D3R op 26-05-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J0YR1D3R schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:15:

@TepperM: Probeer even meerdere quotes in 1 post... :)
Sorry, ik kan er maar niet aan wennen. Waarschijnlijk omdat ik nogal een warhoofd ben. Ik probeer er op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 18:25
CLB schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:42:
Voor die 80 euro heb je zeker de Adapt AD-300 of niet?

Twee Dixons-linkjes:
-ADAPT AD300 Bluetooth GPS muis voor 79,99
-ADAPT AD500 Bluetooth GPS ontvanger voor 99,99

Ik zit zelf te twijfelen tussen de:
-ADAPT AD-500 Bluetooth GPS Receiver voor 95
-ADAPT AD-700 SiRF III Bluetooth GPS voor 99
-TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver voor 99

Ze zijn allemaal rond de 100 euro bij pdashop.nl
En de A700 en de TomTom reciever ondersteunen SiRF III dus moet nog even uitvogelen welke 't wordt

Misschien staat Binnetie nu wel bij de BC (en klopt 't dat jij ook op nieuwsgroepen te vinden bent..? FTD)

EDIT:
Net gebelt door m'n verzekering, maandag wordt m'n Qtek S200 afgeleverd (en dinsdag tm vrijdag tentamen)
Idd, ik ben ook op FTD te vinden en FTN en FTA, druk druk druk hahaha.

Ik ben nu bezig met Pocket-dvd studio om een xvidje om te zetten naar pocket formaar. De film is 100 min lang en de uiteindelijke grote is 270 mb (met 80 kbps stereo kwaliteit). Het programma is wel een demo versie. En ik kan geen ondertiteling files invoegen (*.srt) Welke programma's gebruiken jullie? En bieden dezen de ondersteuning voor ondertiteling?

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 26-05-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb horen zeggen dat de TomTom ontvangers in prijs zijn verlaagd naar 99 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175121 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:09:
[...]

Je kan Skype gebruiken, maar het is niet echt fantastisch. Ik gebruik het regelmatig in huis, maar bij een langer gesprek ren ik toch echt naar mijn pc.

Skype voor 300Mhz downloaden en je processor overklokken naar 240Mhz. Dit werkt voor mij aardig.
processor overklokken, pffff nee laat ik dan de pc maar gebruiken in ieder geval bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nog even een ander vraagje, ik heb op mijn oude k700i een heleboel contacten die ik natuurlijk ook op mijn s200 wil hebben.

Nu weet ik wel hoe ik contact personen moet exporteren en importen tussen 2n sony-ericsson telefoons, maar hoe gaat dat tussen de k700i en de S200? Ik probeer het hele contactboek over te zenden en de s200 zegt dan dat er wat ontvangen wordt, maar doet niks met de data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Binnetie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:58:
Nog even een ander vraagje, ik heb op mijn oude k700i een heleboel contacten die ik natuurlijk ook op mijn s200 wil hebben.

Nu weet ik wel hoe ik contact personen moet exporteren en importen tussen 2n sony-ericsson telefoons, maar hoe gaat dat tussen de k700i en de S200? Ik probeer het hele contactboek over te zenden en de s200 zegt dan dat er wat ontvangen wordt, maar doet niks met de data...
Je kunt in outlook een text-bestand importeren; dan via activesync overzetten naar je S200 ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Binnetie: Thanks voor de info over je OS enzo (FTP --> Bassie en Adriaan hahaha)

@ Hoedje: Mooie pics meer man, je maak me gek! Leuk om te horen dat TCPMP ook draait op Windows 2005! Als ik 'm heb gooi ik dit progje er meteen weer op werkt perfect! Uiteraard gooi ik ook SPB Pocket Plus erop en eigenlijk wil ik ook weer Total Commander (kan iemand proberen of dit werkt?)

@ Dulse: Ik heb nu nog de oude AS op m'n comp staan voor m'n SPV M500, als ik m'n Qtek krijg is dit dus niet compitabel en moet ik de nieuwere AS even installeren? Als dat maar goed gaat :9

@ J0YR1D3R: Maar Worms is nog gaver! Geheugenkaartje: 2 GB Ultra II SanDisk 60 euro op MP!

@ Catsclaw: TomTom ontvangers 100 euro... Wat bedoel je daarmee? Waren ze al toch?

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 27-05-2006 12:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

CLB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:47:
@ Dulse: Ik heb nu nog de oude AS op m'n comp staan voor m'n SPV M500, als ik m'n Qtek krijg is dit dus niet compitabel en moet ik de nieuwere AS even installeren? Als dat maar goed gaat :9
Voor je SPV M500 met WM2003SE moet je ActiveSync 3.x gebruiken. Versie 4.x werkt hier niet mee.
Voor je Qtek S200 met WM2005 moet je ActiveSync 4.x gebruiken. Versie 3.x werkt hier niet mee.

Je kan slechts één versie tegelijk installeren in Windows. Hou hier dus rekening mee.

ActiveSync 4.x is compleet herschreven en werkt qua techniek anders (verbinding met device wordt middels een netwerkverbinding gemaakt). Versie 4.2 beta schijnt vrij goed te zijn. De eerste versie 4.0 en 4.1 gaven bij een hoop mensen problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 27-05-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahaa ok merci beaucoup, k had 'm gewoon willen verbinden met AS 3.xx :)

En m'n contacten en afspraken kan ik daarna weer via AS syncen met m'n pda?

Ik ben 'n klein beetje huiverig, omdat m'n telefoon (uiteraard) op 'n kutmoment kapot is gegaan, terwijl ik 'n weekje of 2 niet gesynced had. Straks hang ik m'n nieuwe pda aan 'n nieuwe AS en is er niks meer syncbaar...? Ik denk en hoop 't niet eigenlijk maarja je weet 't nooit...

Dus ik kan nu gewoon AS 3.xxx uninstallen?

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 27-05-2006 11:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:22:
Ahaa ok merci beaucoup, k had 'm gewoon willen verbinden met AS 3.xx :)

En m'n contacten en afspraken kan ik daarna weer via AS syncen met m'n pda?

Ik ben 'n klein beetje huiverig, omdat m'n telefoon (uiteraard) op 'n kutmoment kapot is gegaan, terwijl ik 'n weekje of 2 niet gesynced had. Straks hang ik m'n nieuwe pda aan 'n nieuwe AS en is er niks meer syncbaar...? Ik denk en hoop 't niet eigenlijk maarja je weet 't nooit...

Dus ik kan nu gewoon AS 3.xxx uninstallen?
Je krijgt een cd-rom met AS 4.1 bij je toestel en uit de handleiding blijkt dat je die versie nodig hebt (en dus AS 3.x niet werkt).

Ja, je kan gewoon via AS je contacten en afspraken sync'en met je Qtek S200, zoals je gewend was. Dit deed het bij mij ook meteen prima.

Je kan nu al AS 3.x verwijderen en bijv. AS 4.2 beta installeren. Dan ben je klaar voor de komst van je Qtek S200.

Misschien is het leuk om ook al eens na te denken over eventuele push-mail via bijvoorbeeld Mail2Web LIVE (gratis!). Dit werkt bij mij perfect op mijn SPV M600.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 27-05-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 133714 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:37:
Misschien is het leuk om ook al eens na te denken over eventuele push-mail via bijvoorbeeld Mail2Web LIVE (gratis!). Dit werkt bij mij perfect op mijn SPV M600.
Ik heb hier wel 't een en ander over gelezen, maar me er nog niet echt in verdiept.
Dus wat nou dat push-mail precies is, keine Ahnung...? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-07 21:47
Anoniem: 133714 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:37:
[...]
Je kan nu al AS 3.x verwijderen en bijv. AS 4.2 beta installeren. Dan ben je klaar voor de komst van je Qtek S200.
De beta is inderdaad beter, zo hebben ze eindelijk een fix doorgevoerd waardoor je grote bestanden kunt syncen.
Die ga ik uitproberen, geweldige tip!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85606

Heb de Prophet (SPV S200) nu een 2 weekjes en bijna helemaal happy.

Wat ik vooral graag zou willen is op het today scherm aparte icoontjes voor SMS, MMS en elke mail account die ik heb aangemaakt. Dit heb ik nog niet voor elkaar gekregen...

Is iemand dit al wel gelukt? Ben benieuwd...

P.S. heb spb pocket plus geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85606 op 27-05-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

maak is 'n foto van je SPV S200, want die bestaat helemaal niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:43:
[...]

Ik heb hier wel 't een en ander over gelezen, maar me er nog niet echt in verdiept.
Dus wat nou dat push-mail precies is, keine Ahnung...? B)
Activesync via het web; er wordt gebruik gemaakt van een http(s) sessie die de hele tijd open wordt gehouden. Hierdoor wordt elke update (mail, agenda/contact/task wijziging) direct naar je telefoon gestuurd.

Is onderdeel van Ex2k3 sp2 en wordt dus o.a. gratis door mail2web aangeboden.

Het werkt ook in combinatie met de befaamde Orange proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hoe groot is de impact op je batterij, want ik heb wel gelezen dat de oplossing van MS niet echt de schoonheidsprijs verdient. Zo zou het in tegenstelling tot Blackberry geen echte push dienst zijn. Aangezien er vrij veel verkeer is tussen de server en de telefoon kost het veel data (dus heel mooi dat het via de proxy gaat :D) en helaas ook aardig wat batterijduur. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel dat nou precies is!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
StevenK schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:01:
[...]

Je kunt in outlook een text-bestand importeren; dan via activesync overzetten naar je S200 ?
Op mijn pc heb ik helemaal geen Outlook staan. Ik heb geprobeerd om de contacten op mijn sim op te slaan, maar deze was zo vol. Nu ben ik bezig om via FMA de contacten te exporteren, maar dit is weer een programma wat alleen voor SE telefoons is.

@ CBL: Idd, die heb ik geuload, en nog wel veel meer maar toen zat ik nog niet op FTD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

StevenK schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Activesync via het web; er wordt gebruik gemaakt van een http(s) sessie die de hele tijd open wordt gehouden. Hierdoor wordt elke update (mail, agenda/contact/task wijziging) direct naar je telefoon gestuurd.

Is onderdeel van Ex2k3 sp2 en wordt dus o.a. gratis door mail2web aangeboden.

Het werkt ook in combinatie met de befaamde Orange proxy.
Ahaa dus geen AS meer via 'n snoertje of BT :)

Zou dus zeer handig zijn voor emailtjes? Werkt dit dan alleen met m'n outlook-mail
of gaat dit ook werken met m'n gmail/ hotmail? Sorry hoor voor deze n00b-vraag maar
van dit onderwerp heb ik geen kaas gegeten (stomme Nederlandse uitdrukking)

Agenda/ contactpersonen begrijp ik niet helemaal?
Wat heb ik er nou aan als m'n agenda wordt gesynced als ik toch achter de computer zit?
Kan ik net zo goed via 'n snoertje of BT AS'en toch? Of gebeurt dit dan: Ik ben op de Scouting
en hoor dat er volgende week 'n vergadering is. Dit typ ik in in m'n pda en deze wordt automatisch
gesynced met de outlook-agenda van mijn computer. Ik kom thuis en de 'vergadering' staat op de pc?

(in ieder geval bedankt voor de uitleg!)

Ja die befaamde Orange proxy is wel heel erg nice zeg...
ben benieuwd of Orange nog wat gaat doen ivm PIT van T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:43:
Zou dus zeer handig zijn voor emailtjes? Werkt dit dan alleen met m'n outlook-mail
of gaat dit ook werken met m'n gmail/ hotmail? Sorry hoor voor deze n00b-vraag maar
van dit onderwerp heb ik geen kaas gegeten (stomme Nederlandse uitdrukking)
Het werkt in principe via een Exchange 2k3 server. maar via web2mail kun je toch een andere mailbox ermee synchroniseren.
Agenda/ contactpersonen begrijp ik niet helemaal?
Wat heb ik er nou aan als m'n agenda wordt gesynced als ik toch achter de computer zit?
Kan ik net zo goed via 'n snoertje of BT AS'en toch? Of gebeurt dit dan: Ik ben op de Scouting
en hoor dat er volgende week 'n vergadering is. Dit typ ik in in m'n pda en deze wordt automatisch
gesynced met de outlook-agenda van mijn computer. Ik kom thuis en de 'vergadering' staat op de pc?
pcies; het is dus primair zinvol wanneer je met meer mensen op een exchange server zit (bijvoorbeeld directeur met secretaresse).
Hoe groot is de impact op je batterij, want ik heb wel gelezen dat de oplossing van MS niet echt de schoonheidsprijs verdient.
Ik doe zo'n 40 uur met een accu; ik bel best wel veel (1 à 2 uur per dag, waarvan het meeste via BT, daarnaast internet ik het eea via gprs en heb ik dat push e-mail draaien.
Zo zou het in tegenstelling tot Blackberry geen echte push dienst zijn. Aangezien er vrij veel verkeer is tussen de server en de telefoon kost het veel data (dus heel mooi dat het via de proxy gaat :D) en helaas ook aardig wat batterijduur. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel dat nou precies is!
Ik trek ongeveer 1 MB per dag. En 'geen echte push', ach, je krijgt je mail echt *direct*, vaak zelfs sneller op m'n phone dan in m'n Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB zet z'n B) maar weer eens op als hij dit leest: Exchange 2k3 server

hmm ik ga is kijken wat dat allemaal is en hoe dat werkt, want dit zijn termen die ik echt niet beheers :)
Ahaa okee. Dus als ik wat verander in m'n telefoon wordt 't wel gelijk gesynced met de computer!
Dat is opzich natuurlijk best wel handigjes. Zodoende kan ik 's avonds op m'n computer alles checken!

Iemand al de i-GO 2006 navigatie-software geprobeert ipv TomTom 5.21? Ik neig namelijk naar de i-GO!

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 27-05-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:16:
Iemand al de i-GO 2006 navigatie-software geprobeert ipv TomTom 5.21? Ik neig namelijk naar de i-GO!
Heb vandaag nog ff zitten kloten met TTM5 (op een C500) en TT5 op m'n S200 en o.a. vanwege het onhandige werken in combinatie met m'n parrot en vanwege de matige snelheid enzo toch maar een aanbieding van een Tom Tom Go gescored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkrielen
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:36
CLB schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:56:
[...]

Ach dan maar geen qtek.nl ondersteuning!
Alles komt toch wel op internet te staan dus!

Volgens mij is dat idd de laatste ROM!
Ik draai momenteel met een S200 op de Dopod Rom :
Rom Version: 2.15.13.27 WWE
Rom Date: 3/9/06
Radio Version: 02.19.21
Protocol Version: 4.1.13.09
ExtRom Version: 2.15.13.121

Moet zeggen dat het verschil met de NL versie van Qtek goed te merken is qua snelheid van de menu's etc. Ook heb ik nu ik de US English versie heb ook de beschikking over handschrift herkenning en Letter/Block Recognizer..

Tja, who needs warranty .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:31:
Neem je toch gewoon een Engelse versie?

Ik zie 't probleem niet! Je kunt je alleen niet op qtek.nl registreren, maarja dat overleef je wel :)
Hoe kom je daarbij ? Ik heb een Engelse, maar die is gewoon via Qtek Nederland geleverd en kan gewoon daar geregistreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

StevenK schreef op zondag 28 mei 2006 @ 06:42:
[...]

Hoe kom je daarbij ? Ik heb een Engelse, maar die is gewoon via Qtek Nederland geleverd en kan gewoon daar geregistreerd worden.
Omdat 'n vriend van mij een Engelse OS heeft op z'n Qtek S200 en zich niet kon aanmelden :)
Naja zeg, zou opzich wel grappig zijn. Ik krijg 'm morgen en ga 't wel gelijk proberen...
Ik weet ook niet via 'wie' die wordt geleverd, dus we zien 't wel! Spannendjes _/-\o_

@ Binnetie: Ik zie dat jij al i-GO geprobeert hebt, ben benieuwd hoe 't bevalt..?

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 28-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:09:
[...]

Omdat 'n vriend van mij een Engelse OS heeft op z'n Qtek S200 en zich niet kon aanmelden :)
Naja zeg, zou opzich wel grappig zijn. Ik krijg 'm morgen en ga 't wel gelijk proberen...
Ik weet ook niet via 'wie' die wordt geleverd, dus we zien 't wel! Spannendjes _/-\o_
Mocht je navigatie gaan gebruiken zet er dan I-Go-2006 op. Ik was al tevreden met TomTom maar dit is zoveel mooier...

Ik kwam ook nog een mooie website tegen met veel tootljes. http://www.pocketpcfreewares.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:09:
[...]

Het gaat er kennelijk niet om welke versie je hebt, maar of 'ie via de officiële weg geïmporteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Binnetie: Gooi er idd gelijk i-GO op! Ziet er idd verdomd slick uit

@ StevenK: Ja inderdaad, je hebt gewoon gelijk! Naja ze moesten 'n helemaal gaan bestellen bij Qtek, dus ik denk dat ik 'm ook kan aanmelden bij qtek.nl en anders tsjaa dan maar niet heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:04

jerry_a

doei

Ik heb "even" dit topic doorgelezen en ben meteen enthiousiast geworden. Meteen Orange gebeld wanneer mijn 2 jarig Free 20 abbonement afloopt. 21-9 een maand eerder dan ik dacht. Mijn SPVc500 bevalt mij nog steeds prima en werkt nog als nieuw evenals de accu maar een groter scherm en Wifi lijken mij wel wat. Ik popel van ongeduld, maar ja, nog even wachten.
Heeft iemand al streaming audio/video geprobeerd? Of verwacht ik nu teveel.

Leuk dat Foto Booms genoemt werd. Vlak bij me in de buurt. Daar heb ik mijn eerste miniSD kaartje gehaald toen deze nog bijna nergens te koop waren en beslist niet duur toen. (€37,- 256MB)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

jerry_a schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:36:
Heeft iemand al streaming audio/video geprobeerd? Of verwacht ik nu teveel.
Als je abbo afloopt op 21-9 mag je drie maanden van te voren al verlengen heh!
Dit komt dus neer op 21-6 oftewel nog maar 'n klein maandje wachten. Dat je 't even weet!

Live streaming kan bijvoorbeeld via www.orb.com!

Werkt opzich best leukjes alleen 't vreet data! Aangezien Orange internet niet onbeperkt is,
is dat een beetje erg jammer en ikzelf heb 't ook nog niet kunnen fixen via de Flat Fee methode :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Maar via Wifi gaat het streamen perfect, ook van wat grotere bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Ik heb ook IGo 2006 draaien nu, lekker de Benelux kaart erop van 202 Mb en France van 175 Mb.
Nu heb ik dus TT5.21 en Igo erop. Straks gaat mogelijk ook Navigon 5 erop.

We gaan alles testen, komende week alles in de auto.

PS: ik krijg mijn Tomtom grijze BT gps muis niet in Igo ingesteld...
Wat heeft toevallig iemand bij het protocol, compoort en baudrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

CLB schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:49:
[...]

Werkt opzich best leukjes alleen 't vreet data! Aangezien Orange internet niet onbeperkt is,
is dat een beetje erg jammer en ikzelf heb 't ook nog niet kunnen fixen via de Flat Fee methode :'(
De proxytruck werkt prima op mijn c500. Zal het hier toch ook wel op doen?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
jerry_a schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:16:
[...]

Niet elke app ondersteunt een proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

jerry_a schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:16:
[...]

de proxytruck werkt wel op de M600 hoor! Dat zei ik niet!

Maar je kunt dan niet streamen via die proxy-truck --> dus onbeperkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

CLB schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:29:
[...]

de proxytruck werkt wel op de M600 hoor! Dat zei ik niet!

Maar je kunt dan niet streamen via die proxy-truck --> dus onbeperkt :)
Prachtig. Was het maar vast 21-6.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Oewh m'n Qtek komt zo!

offtopic:
Maar m'n geheugenkaart is 'n beetje vaag!
Dit staat er op tracktrace.nl:

-Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 26-05-2006 Arnhem , sorteren aangetekenden
-Zending in distributieroute 27-05-2006 Rijswijk Zh , bestelling
-Zending uitgereikt JA

Maar ik heb nog niks ontvangen hoor, is die site dan zo snel, dat ik 't pakketje straks krijg of wat?

Zending uitgereikt staat bij: Zending uitgereikt
De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:29:
Oewh m'n Qtek komt zo!

offtopic:
Maar m'n geheugenkaart is 'n beetje vaag!
Dit staat er op tracktrace.nl:

-Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 26-05-2006 Arnhem , sorteren aangetekenden
-Zending in distributieroute 27-05-2006 Rijswijk Zh , bestelling
-Zending uitgereikt JA

Maar ik heb nog niks ontvangen hoor, is die site dan zo snel, dat ik 't pakketje straks krijg of wat?

Zending uitgereikt staat bij: Zending uitgereikt
De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde.
Heb ik ook 1x gehad, toen kwamen ze hem 's ochtends brengen, ze hadden hem al afgevinkt voor mij zeg maar. Maar dat was een zending met vooruitbetaling. Mocht je hem onder rembours hebben laten verzenden dan zal dat niet helemaal kloppen en zou ik als ik jou was aan eind van de dag contact opnemen met TPG.

Ik heb IGO geprobeerd en moet zeggen het ziet er echt leuk uit. Alleen de stemmen zijn een beetje duffig haha, de vrouwen stem (ik dacht dat het een mannen stem was) klonk een beetje hoe zeg je dat... gay zeg maar. Dus ik heb hem veranderd in de belgische vrouwen stem.
Ik moet wel zeggen dat ik hem getest heb samen met TomTom 5, en de eerste keer naar het zwembad kreeg ik te horen dat ik er was, maar moest nog 700 meter doorrijden toen ik het bordje van het zwembad zag. Terug naar restaurant, was ik er weer 200 meter te vroeg. Met TomTom moet ik zeggen dat het iets preciezer is. Bij mijn vriendin thuis gaf hij ook echt aan dat ik er was.
Maar het beeld van IGO ziet er veel strakker uit dan van TomTom. Het zal mooi zijn als ik het aantal km per uur wat je rijdt ook op het navigatiescherm zou komen te staan, ipv je eerst met je viner het scherm van de km's meot aanraken om je werkelijke snelheid te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Was dus te voorbarig, ze zijn net gebracht!

Achja er is natuurlijk ook pas 1 versie van i-GO dus zal in de loop der tijden wel beter worden!

Ik ga zometeen eerst i-GO installen, als dat niet lekker werkt gooi k TomTom Benelux erop! (of allebei)

[ Voor 107% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Weet iemand ook of de S200 bij Vodafone simlock heeft? (bij een abonnement dan , hè)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DaRuLe schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:54:
Weet iemand ook of de S200 bij Vodafone simlock heeft? (bij een abonnement dan , hè)
De Vodafone winkel zelf levert de S200 niet, als je hem koopt bij een winkel als 2call, algebeld, etc in combinatie met een Vodafone abonnement, is het toestel volgens mij niet gesimlocked. Kan ook bijna niet aangezien dat vrij lastig is. Ik heb gewoon een los toestel gekregen en een losse Vodafone sim. 100% zeker simlockvrij lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DaRuLe schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:54:
S200's zijn altijd simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:55:
Was dus te voorbarig, ze zijn net gebracht!

Achja er is natuurlijk ook pas 1 versie van i-GO dus zal in de loop der tijden wel beter worden!

Ik ga zometeen eerst i-GO installen, als dat niet lekker werkt gooi k TomTom Benelux erop! (of allebei)
Ik heb ze beide geinstalleerd, wil ze toch nog eens testen. Ik ga vanavond eens met de POI spelen voor de TomTom en i-GO.

Wat ook een verschil tussen beide is, is dat ze allebei een andere tijd geven over de aankomsttijd, waar dit precies inzit ben ik nog aan het uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Yes hijs binnen!

Eerste indruk: Geil dingetje en dat scherm is echt om te :9~

Heb al wat foto's gemaakt! Moet ik eerst ff resizen dus gooi ik er vanavond op!

Ik ga nu eerst ff wat dingetjes instellen enzo! Jemig wat 'n mooi dingetje zeg! Whiejjj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160491

http://www.gsmwarenhuis.n...spx?bestel=0&Artikel=1208

in deze link staat dat de s200 een ingebouwde gps ontvanger heeft... ik heb effe snel het forum doorgebladerd maar volgens mij klopt dit niet toch??

En zo wel dan hoef je dus alleen navigatie software erop te zetten en dan ben je al klaar? ZO nee welke toestellen hebben wel een ingebouwde gps ontvanger?

grt Erik

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 160491 op 29-05-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Klopt niet!

Je kunt er navigatie-software opzetten en hebt dan 'n aparte gps-reciever nodig.

Ingebouwde GPS-reciever zit bv wel op de Mitac MIO A701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ziet er ook wel goed uit, niet zo mooi als de s200 maar wel ingebouwde gps en snellere processor..... blijft lastig ik ga ze eens in de winkel bekijken, bedankt voor de tip!!!

oh zie net dat die Mitac MIO A701 geen wifi heeft.... neej die valt af :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 160491 op 29-05-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ff snel wat pictures:

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/6721/p10200410am.th.jpg
Mooi doosje hoor!
Ga ik in m'n kamer zetten als trofee haha!

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/2500/p10200436dw.th.jpg
Inclusief m'n vanochtend aangekomen
Sandisk Ultra II 2.0 GB geheugenkaartje

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/5649/p10200443vz.th.jpg
Close-upje wel waard! Was maar 60 euro'tjes

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/1251/p10200549mg.th.jpg
Qtekje en geheugenkaartje

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/3761/p10200489wm.th.jpg
Acessoire-pakket: uhm niet eens gekeken!
CD'tjes/ oplader/ usb-kabel/ handleidingen/ extra stylus

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/6452/p10200565dm.th.jpg
Benodigdheden voor 'n werkende Qtek S200:
Geheugenkaartje, Qtek en stylus

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/316/p10200535qj.th.jpg
Todayscreen als er nog niks geinstalled is!
Echt 'n heel geil schermpje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kijk eens naar dit topic: Mio A701 vs Qtek S200 - Ervaringen en discussie.

Daarnaast heb je ook nog de Eten G500, heeft ook ingebouwde GPS. Maar als ik jou was zou ik gaan voor de Qtek S200 (of variant) met bluetooth GPS. Dan hoef je dat ding niet altijd mee te zeulen en heb je de voordelen van een betere Pocket PC. Als ik het zo lees dan zijn de ervaringen met de G500 en A701 toch niet al te denderend. Het navigeren gaat prima, maar de rest werkt vrij slecht. Terwijl naar mijn mening de M600 (=S200) juist een heel goed produkt is, het voelt echt af. Heel anders dan de M500.

@hierboven, nice, hebben jullie ook een travertin vensterbank B)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 29-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:27:
@hierboven, nice, hebben jullie ook een travertin vensterbank B)
Haha leuke opmerking! Helaas is 't laminaat (met steenprint) wat op de vloer ligt :9

tsjonge wat 'n mooi dingetje! Ff wat spelletjes installen enzo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115165

Ik krijg geen Ad-Hoc netwerk voor elkaar :(...kan wel verbinden met het netwerk,. Ik kan alleen niet op internet..(daaarom zet k een ad-hoc op duhh).

Hij begint te zeuren over DNS ofzo als ik een pagina wil openen op me S200..Heeft iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:53:
[...]

Haha leuke opmerking! Helaas is 't laminaat (met steenprint) wat op de vloer ligt :9

tsjonge wat 'n mooi dingetje! Ff wat spelletjes installen enzo hoor!
Waar haal je de spelletjes vandaan als ik vragen mag?

Ik zie dat ze bij PDAshop nog een 2,5mm to 3,5 mm audio jack plug convertor hebben voor 12 euro. Zie: http://www.pdashop.nl/product/11603 voor meer informatie...
En weet iemand ook hoe je met een simpelere manier de programma's afsluit? Nu moet ik telkens naar geheuegnbeheer om alles af te sluiten. Is er geen mogelijkheid die ervoor zorgt dat als ik iets afsluit het ook echt afgelosten wordt?

[ Voor 21% gewijzigd door Binnetie op 29-05-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Binnetie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:19:
En weet iemand ook hoe je met een simpelere manier de programma's afsluit? Nu moet ik telkens naar geheuegnbeheer om alles af te sluiten. Is er geen mogelijkheid die ervoor zorgt dat als ik iets afsluit het ook echt afgelosten wordt?
SPB Pocket Plus heeft zo'n functie :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2aa8ede6fbf878bc7b697480a41db7db/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Binnetie: Je mag 't best vragen, maar 't is niet helemaal legaal dus excuses moi..

Hmm kom er net achter dat TCPMP geen muziekbij mp4's ondersteund :X
Speelt de film werkelijk prachtig af, maarja zonder geluid. Toen maar WMP geprobeerd:
Speelt de muziek prachtig af maar geen beeld haha... Iemand 'n goede vervanger in z'n hoofd?

Tevens ben ik op zoek naar de Orange World instellingen.
Gewoon de 'normale' dat 't van de 2 MB afgaat en die van de 'flat fee' methode.

Ik heb de 'flat fee' enzo al ingevuld maar als ik op m'n G'tje druk, krijg ik iets van 'comm manager'
ofzo ipv m'n internetverbinding. Dat stond er normaal altijd, ik klikte op CLB of CLB II en ik zat op i-net!?

En als laatste nog de MMS-instellingen van Orange...
Op hun site kun je wel wat naar je toe laten sturen maar niet voor de M500/ M600 dus 8)7

Hij is best snel en 't scherm werkt ook lekker!
Je hoorde dat deze versie best langzaam is qua processor en dat 't scherm niet echt chill was!

Maar ik vind 't perfect werken allebei, snel ff verder met onzin installeren!

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kijk is in de startpost van de Wizard, daar staat het cabje voor geluid in TCPMP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Yeah! Orange World is verbeterd tot 1 juli onbeperkt internetten en daarna 25 i.p.v. 2 mb per maand! Woot! Orange _/-\o_

Normaal gesproken reageer ik niet zo, maar hier ben ik echt heel blij mee!

Orange gaat nieuwe abbo's introduceren aha!

[ Voor 45% gewijzigd door Hoedje op 29-05-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Whoow best nice zeg!

Kan ik eindelijk onbeperkt gaan MSN'n

Nu nog m'n gprs en mms instellingen fixen
(cabje geinstalleerd van Wizard-topic maar werkt niet?)

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Hoedje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:26:
Yeah! Orange World is verbeterd tot 1 juli onbeperkt internetten en daarna 25 i.p.v. 2 mb per maand! Woot! Orange _/-\o_

Normaal gesproken reageer ik niet zo, maar hier ben ik echt heel blij mee!

Orange gaat nieuwe abbo's introduceren aha!
Woot ? Waar zie je dat ? Dat lijkt me wel cool. Hoewel 25 MB per maand nog steeds te weinig is, push trekt ongeveer 1 MB per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik was voor CLB ff Orange World aan 't checken en toen zag ik het.

Als je inlogt bij Mijn Orange en dan bij de FAQ. Vanaf morgen kun je gaan overstappen. Als je je abbo in april of mei hebt afgesloten of een 2 jarig abbo hebt, waarvan nog minstens 12 maanden moeten dan kun je "gratis" overstappen. Anders begin je weer met een jaar abbo per 30 mei of het moment dat je overstapt.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 29-05-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Koop aub niet een 3.5mm adapter tje/kabeltje van pdashop of weet ik waar.
Ik heb precies hetzelfe verloopje gekocht bij de elektroboer/Handyman voor 0.95-1.25 euro.
Wat ik -wel- zoek is een goedkoop kabeltje van een paar cm.

Verder werkt IGo zeer netjes op de S200, alleen weet iemand hoe ik flitspalen (met evt waarschuwing erin krijg)?

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Anoniem: 88208 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:23:
Verder werkt IGo zeer netjes op de S200, alleen weet iemand hoe ik flitspalen (met evt waarschuwing erin krijg)?

thx :)
Lijkt me een beter idee om I-Go gerelateerde vragen en opmerkingen hier te plaatsen: Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006 Zodoende houden we hier de boel schoon en HTC Prophet gerelateerd ipv alleen over de software te gaan praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Hoedje: Heb je miscshien 'n linkje van dat Orange-abbo-gebeuren kan 't namelijk niet vinden!
Oja thanks voor die plugin! Werkelijk geweldig! Filmpjes met subs kijken op m'n Qtek! Prachtig!

Vanmiddag allerlei progjes en software geinstalled!
Ga 'm nu ff hard-resetten en dan alles mooi en duidelijk installeren!

Zal zometeen ook nog ff wat foto's maken van 't toestel zelf enzo...
TomTom werkte trouwens perfect, straks even i-GO installen

Hoe hard-reset je 'm :/
Hoe reset ik de Qtek S100?
Hard reset: Terwijl je de power button ingedrukt houdt moet je met je stylus in het gaatje duwen aan de onderkant van je Qtek S100. Let op, je raakt zo alles kwijt wat je zelf veranderd hebt!

maar dat werkt niet :)

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Hoedje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:40:
Ik was voor CLB ff Orange World aan 't checken en toen zag ik het.

Als je inlogt bij Mijn Orange en dan bij de FAQ. Vanaf morgen kun je gaan overstappen. Als je je abbo in april of mei hebt afgesloten of een 2 jarig abbo hebt, waarvan nog minstens 12 maanden moeten dan kun je "gratis" overstappen. Anders begin je weer met een jaar abbo per 30 mei of het moment dat je overstapt.
Ik ga maar eens bellen; mijn abo is per 7/5 verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hard-reset: pagina 72 uit de handleiding!

Tegelijkertijd de Camera en de Comm Mangager toets
ingedrukt houden en dan met je stylus in 't gaatje onderop
't toestel drukken. Wachten totdat je 'n schermpje te zien
krijgt met daarin: 'Press Send to restore factory default
or press other key to quit'

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4092/p10200784az.th.jpg

Naja dat schermpje krijg ik wel te zien maar welke
knop is de 'send' knop? Heb de Comm Manager ingedrukt
werkte niet, ik heb met m'n stylus in 't gaatje geduwd lukte niet.

Dus wat is nu precies die send-knop?

Tevens wel handige info voor in de TS denk ik?

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:46:
[...]

S200's zijn altijd simlockvrij :)
Dat zou mooi uitkomen, aangezien ik het toestel binnen een week krijg en mijn abo van Hi pas in september geporteert wordt naar Vodafone :)

Bruut toestel in elk geval. Wordt een goede vervanger van mijn Samsung E600.

[ Voor 14% gewijzigd door DaRuLe op 29-05-2006 20:23 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:21:
Hard-reset: pagina 72 uit de handleiding!

Tegelijkertijd de Camera en de Comm Mangager toets
ingedrukt houden en dan met je stylus in 't gaatje onderop
't toestel drukken. Wachten totdat je 'n schermpje te zien
krijgt met daarin: 'Press Send to restore factory default
or press other key to quit'

Dus wat is nu precies die send-knop?
Send lijkt me de opneem toets? Andere toetsen kunnen het niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ J0YR1D3R: Je hebt gelijk! Dankje! Morgen alles lekker fris installen!

Nog paar foto'tjes van 't prachtige scherm!
Echter erg moeilijk om nu (weinig licht hierzo want 't regent) mooie foto's te maken!

Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/5226/p10200687tv.th.jpg
In the game: Warfare Incorporated
(Red Alert achtige game die je zelfs via BT of Wi-Fi tegen elkaar kunt spelen!)

Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/641/p10200703ie.th.jpg
Leuk filmpje kijken met subs!
(geen mooie foto mja dit is natuurlijk maar 1 frame: blokkerig! Film zelf is ubersmooth)

Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/4982/p10200730tw.th.jpg
Paar mappen op m'n Storage-card
(Shizzle is: gein/ onzin/ stomheid)

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/102/p10200743mh.th.jpg
Hij is echt klein en ligt lekker in de hand

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/8191/p10200770kd.th.jpg
Nog een mooi 'kleurenschermpje' van PDA Remote Controller
(Nog niet gekeken of 't signaal sterker is dan bij m'n M500! Testen we morgen)

Hmm ik had ook nog mooie foto's van 'Worms World Party' en 'AoE' maar waar die nou zijn gebleven...
(kijk ik morgen wel naar ik heb tentamen en m'n Qtek S200 is nu geconfisqueerd door m'n moeder haha)

Ik maak morgen nog wel 'n hele stapel mooiere en betere foto's maar moet nu gaan leren!

Oja ff snel 'n lijstje van software die ik geinstalled had:
-SPB Pocket Plus 3.0 (sluit alle programma's echt af en heeft nog meer handige functies!)
-The Core Pocket Media Player (+ plugin) (afspelen van muziek-/ filmbestanden)
-Total Commander (goed alternatief voor 't standaard 'file explorer')
-PDA Remote Controller (afstandsbediening voor tv/ dvd en radio)
-SetAsRingtone (cabje waarmee je snel 'n mp3'tje als ringtone in kunt stellen)
-TomTom Benelux Plus (kijk morgen ook naar i-GO 2006) ('t bekende Navigatie-programma)
-Worms World Party
-Warfare Incorporated
-Age of Empires

Naja eerste impressies na pff 2 uur 'spelen' met de Qtek S200:
-Zeer snel apparaatje wat erg goed en snel reageert
-Scherm werkt lekker: met je stylus hoef je niet hard te drukken
-Is compitabel met veel geprobeerde WM2003 softare, alleen Bejeweld wilde niet werken :'(
-Heeft 'n goed geluid! ff 'n paar keer gebelt en geluid was zeer vol van klank en klonk erg goed!
-Speaker niet gebruikt bij 't bellen wel bij 't afspelen van muziek! --> erg lekker voor de oren
-WM2005 heeft uiteraard hier en daar wat kleine aanpassinkjes tov 2003 waar ik nog aan moet wennen
-zo vind ik de agenda-functie nogal vreemd tov 2003, mja dat moet ik nog uitvogelen
-Ook zie ik rechtsboven naast m'n G'tje enzo geen tijd staan, wat zeer irritant is!

Hmm voor de rest eigenlijk niks op aan te merken!

Morgen moet ik is goed kijken naar:
-Internetinstellingen van Orange
-MMSinstellingen van Orange
-Hoe ik 'm moet hard-resetten

en daarna is die volledig bruikbaar!

Eerste indruk: een dikke 8,5!!!

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 29-05-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:51:
-Hoe ik 'm moet hard-resetten
De toetsencombinatie voor een harde reset, die in de handleiding genoemd wordt, heb ik niet werkend gekregen.

Wat wel werkt, is de actie "menu Start" > "keuze Instellingen" > "tabblad Systeem" > "keuze Opslag wissen" (in het Nederlands; op mijn SPV M600).

Hiermee ga je terug naar de fabrieksinstellingen en dit moet je extra bevestigen met '1234'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177688

een van u ook een progje om de m600 simlockvrij te maken ??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Anoniem: 177688 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:44:
een van u ook een progje om de m600 simlockvrij te maken ??

alvast bedankt
Wieste-m600. Ik zie dat je net nieuw bent. Hier op GoT is het niet toegestaan vragen over unlock programma's etc te stellen, tenminste niet om illegale software te bemachtigen. Voor meer info hierover, link naar FAQ etc van GoT
Zoals je daar kan lezen onderaan de pagina, is het niet toegestaan.

Verder mag je natuurlijk alles over dit leuke toestel vragen :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
offtopic:
Edit aub snel je post. Dit is niet toegestaan op GoT!

@CLB - Ik ben blij dat je er zo tevreden mee bent. Laat even weten hoe het geheugenkaartje bevalt. Die moet ik nog steeds gaan kopen en succes met tentamens!

@de rest - Post ook eens welke leuke/handige/etc. programmaatjes jullie gebruiken. Ik ben benieuwd. Verwacht van mij volgende week / van 't weekend een mooi lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27
hallo,

wat zit er nu alemaal standaard in de doos van de qtek s200 ? Zit er ook een soort autohouder bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
kloyenz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:12:
hallo,

wat zit er nu alemaal standaard in de doos van de qtek s200 ? Zit er ook een soort autohouder bij ?
Nee, geen autolader/-houder. wel: 220V adapter, oordopjes, hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
en weet je waar ik het beste/goedkoopste de brodit proclip en passieve houder kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:27:
Close-upje wel waard! Was maar 60 euro'tjes
Waar heb je deze gekocht? Combinatie-aanbieding misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kloyenz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:22:
en weet je waar ik het beste/goedkoopste de brodit proclip en passieve houder kan kopen ?
Beetje zelf op internet zoeken kan geen kwaad toch!
Kijk bv. eens op pdashop.nl daar hebben ze 'n mooie zwarte Qtek S200 houder!

linkje
Anoniem: 133714 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:03:
[...]
Waar heb je deze gekocht? Combinatie-aanbieding misschien?
Via Marktplaats bij 'n handelaar!
Z'n naam ga ik hier niet op 't forum geven, mail me anders maar! Zeer betrouwbare man!
Had er 3 besteld voor bij elkaar 175 euro inclusief aangetekende verzending!
Hij mailt netjes terug en beantwoordt goed je vragen! Ook stuurt hij je n track en trace nummer op!
Hij pakt 't goed in in zo'n bubbeltjesenvelop en tsjaa voor 60 euro is zo'n kaartje natuurlijk werelds

CLB gaat 'n tentamen maken, whiej kloteregen O-)

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 30-05-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem besteld!! krijg hem waarschijnlijk volgende week ofzo.

Welke sd kaarten kunnen erin? allemaal (zoals die ultra etc) of alleen de standaard?
en tot hoeveel GB kan erin?
En wat is de beste gps ontvanger die je erbij kunt kopen, en wat is de goedkoopste?

ik kan echt niet wachten tot ik hem heb!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 160491 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:17:
ik heb hem besteld!! krijg hem waarschijnlijk volgende week ofzo.

Welke sd kaarten kunnen erin? allemaal (zoals die ultra etc) of alleen de standaard?
en tot hoeveel GB kan erin?
En wat is de beste gps ontvanger die je erbij kunt kopen, en wat is de goedkoopste?

ik kan echt niet wachten tot ik hem heb!!!!!
Leuk voor je! Uiteraard echt leuk!

Maar de rest wat je vraagt is 'n beetje onzinnig..?

in de TS staat dat er SD en MMC kaartjes inkunnen.
Ikzelf gebruikt 'n Ultra II SD kaartje van 2 GB en gaat perfect!
Als 't goed is kun je kaartjes tot 4 GB gebruiken, maar dit is niet zeker!

De beste GPS-ontvanger tsjaa die van 400 euro, de goedkoopste pff 65 euro op pdashop.nl

Succes met je accesoires-zoektocht, je komt er denk wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok thnx ja ik begon te twijfelen omdat die jongen in de winkel zei dat die ultra II er niet in konden, maar dat kan dus wel. MOOI.

En 2 GB is wel voldoende voor mij ;)

alleen nog even kijken welke gps module ik erbij wil. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
StevenK schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:38:
[...]

Ik ga maar eens bellen; mijn abo is per 7/5 verlengd.
Orange-kl**tzakken: als ik de boel omzet, dan vervalt mijn 'een jaar lang half geld betalen' aanbieding.

Daarbij komt dat in de nieuwe tariefsstructuur alle minuten buiten de bundel 22 cent kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

StevenK schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:49:
[...]

Orange-kl**tzakken: als ik de boel omzet, dan vervalt mijn 'een jaar lang half geld betalen' aanbieding.

Daarbij komt dat in de nieuwe tariefsstructuur alle minuten buiten de bundel 22 cent kosten :(
Contract laten ontbinden? Je hebt immers getekend voor jouw voorwaarden dus!

Ik ga ook is bellen nu ben benieuwd 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 30-05-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb maar een vodaphone abbo genomen eens kijken of het zo duur is als ze zeggen, ik bel veel en ook wel eens in het buitenland.... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:12:
[...]

Contract laten ontbinden? Je hebt immers getekend voor jouw voorwaarden dus!
Mijn voorwaarden veranderen niet, maar ik kan dus geen gebruik maken van zo'n nieuwe abo vorm.

Dan maar gebruik blijven maken van de pauper-proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm enig idee wat ze nou precies gaan aanbieden en waar je naartoe kunt overstappen?
Ik moet volgens mij nog meer dan 12 maanden 22,50 / maand betalen maar dan?
Ik vind niks op de site en als ik bel hang ik 9 minuten in de wacht dus 8)7

Naja nog 'n x gebelt en nu opeens gelijk ventje aan de lijn!

Ik heb eigenlijk alleen naar m'n 'eigen verhaal' geluisterd enzo!

Dat is 't volgende!

M'n contract loopt nog door tot 25-8-2007.
Ik mag 4 maanden van te voren 'n mobiel uitzoeken dus op 25-4-2007

Omdat m'n abbo nog meer dan 'n jaar loopt (namelijk nog 15 maanden)
hoef ik niks te doen en blijf ik gewoon die 15 maanden 22,50 betalen!

De nieuwe contractanten die na 'n bepaalde datum geabboneerd zijn bij Orange,
krijgen idd te maken met de vraag: Overstappen naar nieuwe abbo + kosten + dingen!

Mensen die nog langer dan 12 maanden met hun abbo moet rondzeulen,
blijven dus gewoon gebruik maken van de kosten en functies enzo die Orange nu heeft.

Of ik met me meer dan 12 maanden nu ook 25 MB krijg ipv 2 (wat Hoedje aangaf gisteren)
weet ik eigenlijk niet. Ben ik vergeten te vragen :? Maarja nu is 't 30 mei en mag 24 april verlengen.
Ff hierboven gelezen wat StevenK zei! Achja dan maar met m'n proxy'tje werken! Gaat best

Dus nog 11 maandjes met m'n nieuwe Qtek S200 rondbanjeren met 22,50/ maand lukt wel _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 30-05-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Huh, CLB ik snap echt helemaal niets van je verhaal :?

Je hebt twee keuzemogelijkheden; overstappen of blijven bij je huidige abonnement.

Als je bij je huidige abonnement blijft verandert er niets, dus kun je ook niet opzeggen! Maar kun je ook niet gebruik maken van nieuwe voordeelbundels of 25 mb i.p.v. 2 mb internet. Je huidige voordeel bijv. 10 euro korting op de bundel het eerste jaar blijft wel behouden.

Als je het wel omzet dan is het eik ook heel simpel. Als je nu je abonnement omzet dan krijg je dus goedkopere bel/sms/mms tarieven binnen de bundel. Je krijgt voordeligere voordeelbundels, sms, op reis sms, op reis bellen, waaronder dus ook Orange World (wat van 2 naar 25 mb internetten gaat) etc. Daarnaast mag je ook nog een goedkopere bundel uitkiezen, dus 32.50 naar 30,00 en 22,50 naar 20,00. Je abonnement loopt dan alleen wel vanaf het moment dat je het omzet (bijv. vandaag)nog minimaal 12 maanden. Als je abonnement sowieso nog 12 maanden loopt dan is dat dus heel interessant. Als het nog korter loopt, dan is het niet zo interessant.

Dus CLB als je binnen je bundel blijft, dan is overstappen van 22,50 free naar 20,00 nieuwe bundel wellicht een goed plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ik heb Orange even gechecked!

Ik ga is kijken of 't voordeliger wordt als ik 20/ 25 euro / maand betaal.

Ik stuur meer dan 100 smsjes in de maand dus had altijd smb-bundel 60: 10 cent/ sms!
Maar ik begrijp niks van die voordeelbundels die je 'per maand aan en uit kunt zetten'
Dan neem ik maand 1 voordeelbundel 240 sms, maand 2 uit --> 2 maanden smsen
Dan zet ik 'm maand 3 weer aan, maand 4 weer uit --> 2 maanden sms...

Werkt dat zo of niet? Dat zou wel leuk zijn, sms ik voor 7,50/ maand ipv 10tje wat ik nu betaal.
Maarja dan zal je natuurlijk zien dat 't niet zo 1 2 3 aan en uit te zetten is en dan ben je de pineut :X

Ze hebben namelijk smsbundel 30/ 60/ 240 :r Als ze nou 120 hadden voor 8 euro ofzo was ik klaar ;(

Pff 't is maar vaag allemaal. Ik ga Orange nog maar een keertje bellen

En ik ga zo weer ff wat foto's maken van m'n Qtekje, want daar gaat 't hier tenslotte over! Mijn fout :)

[ Voor 197% gewijzigd door CLB op 30-05-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat ik foto's zelf altijd leuk vind hier weer 'n hoop!
Vooral geprobeert 't scherm goed vast te leggen, echter erg moeilijk

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/7421/p10200810qt.th.jpg
Startscherm Worms World Party! Echt werkelijk superstrak!

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/2937/p10200803qj.th.jpg
Startscherm van Worms World Party close-upje

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/7353/p10200821of.th.jpg
Vechten met Worms World Party versie 1.0.4!

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/4765/p10200838xn.th.jpg
Keuze-menu Worms...

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/3153/p10200851tj.th.jpg
Spel zelf

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/3008/p10200847ne.th.jpg
Close-upje spel zelf

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/4444/p10200936bp.th.jpg
Menu Warfare Incorporated

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/8523/p10200966zq.th.jpg
Spel zelf
(echte veldslagen kreeg ik niet goed op de foto!)

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/8250/p10200987ir.th.jpg
Pathe..

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/4682/p10201016co.th.jpg
Paramount..

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/8220/p10201067kn.th.jpg
20th Century Fox..

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/5504/p10201034ot.th.jpg
Zeer strak screenshot van: Aeon Flux

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/84/p10201045dy.th.jpg
"wacht buiten"

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/446/p10201138np.th.jpg
Teveel MB'tjes over, zometeen is TomTom Benelux PLUS installeren :)

Vanavond maak ik er nog 'n paar met wat dingetjes er naast:
euro'tje/ pen/ lineaal/ telefoontje/ geheugenkaartje en autosleutels ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe hebben jullie bepaalde pocket (Total commander) applicaties werkend gekregen?
Ik wil de setup starten, zegt de tel. dat het geen pocket pc programma is. (dat is het wel).

En waar hebben jullie Worms gedownload (legale versie) ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Aan de S200 owners:

Ik heb em ook sinds een paar dagen :)
De engelse versie.

Nu had ik toen ik hem net had een filmpje gemaakt en als ik die nu afspeel ziet hij er gewoon vloeiend uit en van een goede resolutie zodat je hem goed kan bekijken op fullscreen. Ik weet niet of ik hem toen gemaakt heb in de AVI of MPEG 'stand'.

Toen ik wat dagen met het ding heb zitten spelen en laatst weer eens een filmpje wilde maken merkte ik op dat ik helemaal niet zulke vloeiende filmpjes meer kon maken :? :/
Max. reso is: "Medium (176x144)".
Als ik toch hiermee ga filmen gaat het meestal niet erg vloeiend.

Als ik ze afspeel lijkt het wel een filmpje dat op 10FPS of zo speelt.
Iemand die dit herkent of weet hoe ik de instellingen weer zo krijg dat de video's weer van goede kwaliteit kunnen worden? Een maat van mij heeft nog de S100 en op zijn toestel ziet het er veel beter uit...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Probeer van te voren even opnieuw opstarten en er voor zorgen dat er zo weinig mogelijk andere dingen runnen. Succes (heb zelf nòg geen S200).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

nomad85 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:30:
Probeer van te voren even opnieuw opstarten en er voor zorgen dat er zo weinig mogelijk andere dingen runnen. Succes (heb zelf nòg geen S200).
Mja, maar het probleem van het langzaam afspelen komt doordat hij langzaam op lijkt te nemen. Of iig, gewoon niet optimaal. Als hij dus niet goed opneemt maakt het ook niet uit in welke status je afspeelt, het blijft er niet mooi meer uitzien.

Niemand die dit ook heeft?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DeMoN schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:26:
Aan de S200 owners:

Ik heb em ook sinds een paar dagen :)
De engelse versie.

Nu had ik toen ik hem net had een filmpje gemaakt en als ik die nu afspeel ziet hij er gewoon vloeiend uit en van een goede resolutie zodat je hem goed kan bekijken op fullscreen. Ik weet niet of ik hem toen gemaakt heb in de AVI of MPEG 'stand'.

Toen ik wat dagen met het ding heb zitten spelen en laatst weer eens een filmpje wilde maken merkte ik op dat ik helemaal niet zulke vloeiende filmpjes meer kon maken :? :/
Als ik toch hiermee ga filmen gaat het meestal niet erg vloeiend.

Als ik ze afspeel lijkt het wel een filmpje dat op 10FPS of zo speelt.
Iemand die dit herkent of weet hoe ik de instellingen weer zo krijg dat de video's weer van goede kwaliteit kunnen worden? Een maat van mij heeft nog de S100 en op zijn toestel ziet het er veel beter uit...
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :? Voorzover ik weet is 176*144 gewoon het maximaal mogelijke... En inderdaad bij de S100 kun je gewoon betere (iig hogere resolutie) filmpjes maken. Maar als je het filmpje van toen nog hebt, dan kun je dat naar de PC kopieren en even kijken wat voor bestandstype het is, wat voor resolutie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DeMoN schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:26:

Met die resolutie heb je meteen het probleem te pakken. Ik geloof dat de S100 op 320x240 kon opnemen. Daardoor ziet het er minder uit en is de FPS waarschijnlijk ook lager. Conclusie -> niet geschikt voor filmpjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Christiano007 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:17:
Hoe hebben jullie bepaalde pocket (Total commander) applicaties werkend gekregen?
Ik wil de setup starten, zegt de tel. dat het geen pocket pc programma is. (dat is het wel).

En waar hebben jullie Worms gedownload (legale versie) ?
Ik heb je gemailed wat betreffende Total Commander!

@ DeMoN en Hoedje: Ik vind 't nog steeds stom dat 320 x 240 eruit is gehaald!
Linkje van filmpje: mp4 bestand van 176 x 144 pixels
(beetje omslachtig zo downloaden, maar weet niet waar je 'm gelijk kunt zien)

Afbeeldingslocatie: http://img344.imageshack.us/img344/4913/screenie5eo.png
Wel jammer dat je ook op je beeldschermpje maar 176 x 144 pixels ziet!

Foto's enzo heb ik ook nog niet getest, vind ik niet echt belangrijk dus doe ik vandeweek wel even

Ik heb er nog 'n beetje mee zitten klooien en alles proberen te figureren!
Maar ik heb nog steeds 'n paar vraagjes/ opmerkingen etcetera....

-TCPMP speelde vroeger (toen ik nog 'n M500 had) .wmv vloeiend af, tegenwoordig niet meer.
Heeft 't nu om 'm te gaan overclocken naar 240 MHz? (ik zie dat TCPMP ongeveer op 170 MHz draait)

-Hebben jullie ook dat thema's niet gelijk normaal installeren? Ik moet eerst 'n soft-reset
doen en dan is m'n today-screen in dat thema. Als ik dan op 'start' druk krijg ik daar m'n
programma's te zien maar wel met 'n zwarte rand, wat dus niet klopt met 't thema!
Het zijn toch gewoon .tsk files die thema's net als op de M500?

Hier wat er allemaal stom en raar aan is!

Afbeeldingslocatie: http://img290.imageshack.us/img290/792/display15nx.png
Zo ziet ie eruit als die 'geinstalleerd' is

Afbeeldingslocatie: http://img290.imageshack.us/img290/6018/display22bq.png
Zo ziet de balk eruit die ik bedoelde: dus helemaal goed

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/5125/display30vo.png
Na softreset ziet die er zo uit: dus goed

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/6715/display40nc.png
Na softreset ziet de balk er zo uit: dus slecht
Jahoor 20x thema geprobeert ga ik screenshots maken werkt DIT THEMA opeens wel :O

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/9755/display58so.png
Dit dus! Ligt niet aan dat 'Pocket Screen Capture' want was er ook zonder die lange naam!

-Ook vind ik de verschuif/inzoom-fucntie bij bv. pdf bestanden of grote foto's echt ultra-lomp!
Op m'n M500 kon je gewoon met je stylus 't schermpje aanraken en naar 't gene toe schuiven, wat je wilde zien. Kan ik dit nog ergens instellen of is dit 'n ultramoderne WM2005 feature...? :r

-Nog iets raars waar ik net achterkom.
Als ik start-games doe zie ik al m'n linkjes van games die allemaal werken!
Als ik via start-programma-games doe kom ik in een lege map zonder linkjes... Ook weird |:(

-Ook heb ik nog steeds m'n mms/ internet-instellingen van Orange niet werkend gekregen.
Ik heb alles opgevolgd van tutorials in het Qtek 9100 topic tot 't installeren van .cabjes!

Gelijk ff filmpje gemaakt naar aanleiding van het gepraat over de resoluties en dergelijke.
Dit filmpje heb ik met BT overgestuurd van m'n Qtek S200 naar m'n computer! Ziet 'm gelijk!
Verbinding lukt niet 1 2 3! Naja nog even gekloot met BT en AS enzo maar krijg 't nog niet werken!

This story will be continued... moet nu gaan leren

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 30-05-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
hallo,

nog 2 vraagjes:

1. ik vroeg wie de goedkoopste brodit spullen heeft want ik vind pdashop helemaal niet goedkoop.
2. is het nu mogelijk om te syncen via wifi en vpn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier kan je vele Windows Mobile 5 tweaks vinden.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.