[PC] Red Orchestra Ostfront 41-45

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dit is egt een vet spel het komt in midden maart uit. het is de retail versie van de mod voor UT2004

Key Features:

Fight intense battles on 13 authentic Eastern Front combat environments
Crew 14 fully realized vehicles with highly detailed exterior and interior models
Choose from 28 authentic infantry weapons
Full 32 player online Multiplayer Support
Unique Setting – the only FPS to focus on the WWII Russian Front
Engage enemy tanks at 800 metres and more with the Simulation-level armored vehicle combat
Fight the full range of combined arms infantry and vehicle combat in detailed environments based on real-world data, from city-centre to deeply rural settings
Realistic bullet and projectile ballistics will make you duck for cover
Coordinate strategies with your team-mates via Voice Over IP
Authentic Immersive Sound FX and 3d Positional Sound System
3d “Iron Sights” and unique 3d scope system
True weapon deployment system including resting rifles on support
Historically accurate artillery system
Distance-based sound system dynamically creates the battle ambiance
Advanced player movement system featuring diving over obstacles and leaning
Custom 8 way animation system for highly realistic player animations

check maar eens www.redorchestragame.com _/-\o_

screens:
http://www.redorchestragame.com/index.php?categoryid=5
ps je kan de game al via steam preloaden

ik ga dit spel zeker spelen. Dit wordt missschien het spel :)
en we gaan met onze clan ( C3ll at www.c3ll.net ) zeker een server opstarten voor deze game kom maar een keer langs op ons forum en/of onze server.

hope to frag you soon,

Verwijderd

De graphics zien er een beetje COD 1 niveau achtig uit helaas

GoT Gordijnstok

Verwijderd

Topicstarter
misschien moet je ff de trailer kijken.

http://files.filefront.co...r/;4758691;/fileinfo.html

dan raak je hopelijk wel overtuigd :)

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:36
Hier wat screenshots... Misschien leuk om in de startpost te verwerken.

Afbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0293thumbxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0298thumbxs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0528thumbxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0292thumbxs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0555thumbxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/08-02-06/thumbxs/shot0107thumbxs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/01-02-06/thumbxs/Jan31st_shot2thumbxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/01-02-06/thumbxs/Jan31st_shot4thumbxs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/27-01-06/thumbxs/interiorshot_thumbxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redorchestragame.com/images/27-01-06/thumbxs/t34gunsights2_thumbxs.jpg

High quality teaser [65 MB]
Low quality teaser [22 MB]

Zelf vind ik de teaser echt heel erg indrukwekkend. Een aanrader om te kijken, zit te twijfelen of ik hem zou kopen of even de reacties afwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door FreeShooter op 16-02-2006 22:16 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmm je bent me voor, ik was al net al met een fatsoenlijke TS begonnen over dit spel. Maargoed, te laat. :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:50:
De graphics zien er een beetje COD 1 niveau achtig uit helaas

GoT Gordijnstok
Ik wil niet zeiken ofzo, maar dit spel ziet er goed uit. Het draait op de Unreal Engine 2, en die draait nog perfect mee vandaag de dag.

Ik ken het al vanaf dat het nog een mod was, en vond het eigenlijk ontzettend jammer dat de user community ontzettend laag bleef. Hopelijk wordt het nu een beetje veel gespeeld, en zijn het niet maximaal 4 a 5 servers die de dienst uitmaken. :)

offtopic:
En je naam onder een post zetten is hier niet gewenst, zie faq

[ Voor 7% gewijzigd door Bleet op 16-02-2006 22:20 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de community is egt gegroeid.

veel cod2 spelers die teleurgesteld waren over cod2 gaan overstappen naar RO.

kijk maar eens op het forum daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik speel het al vanaf versie 3.0 als mod en ik moet zeggen het wordt er alleen maar beter op.
Ga hem dan ook zeker kopen, kosten waren iets van rond de 30 euro geloof ik?

<== :D

Verander trouwens de link in de startport naar http://www.redorchestragame.com ipv http://www.redorchestra.com

[ Voor 28% gewijzigd door TheNameless op 17-02-2006 11:46 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik hoop dat de ontwikkeling van de mod nu niet stil komt te liggen :/
Vraag me verder af of de retail versie iets meer in zich heeft dan de mod. Anders hou ik die 30 eurl lekker in m'n portemonnee natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Gizz op 17-02-2006 11:48 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:06

Vrijdag

De Zwarte

Wordt het nu een mod die standalone gaat (zoals Counterstrike) of een mod die eerst voor UT2k4 was en nu voor HL2 is :? En komt 'ie alleen via Steam, of is dat alleen maar preloaden, dus later in de winkels?

zit op m'n werk en kan veel sites niet zien

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 17-02-2006 12:11 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Het word net zoals CS een standalone game. Het team heeft met hun mod de Make Something Unreal contest gewonnen waarmee ze een licensie kregen voor de Unreal 2 engine.

Als het goed is komt er ook een retail versie uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Yeah, dit wordt duidelijk een koopspel :)
Zeer realistische shooter, zeer verslavend online, hele coole levels en goede wapens.
Dat de graphics er minder uitzien vind ik reuze meevallen, daar let je niet op als je eenmaal aan het spelen bent, het enige waar je dan aan denkt is je tegenstander en waar hij zou kunnen zitten.
Ik hoop echter wel dat ook de MOD levels er in zitten :)

Speel de mod sinds 2.0 (de eerste UT2004 release, versies er voor waren voor ut2k3.)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah ok, dan ben ik best wel benieuwd naar dit spel, CoD2 heeft mij ook niet echt kunnen boeien (CoD1 wel trouwens) Ik wacht wel op de retail dan, preloaden gaat niet echt makkelijk, hd is bijna vol en verbinding is ook heel langzaam.

@ D4V3: graphs maken mij ook weinig uit bij een online shooter, dan gaat het vooral om de gameplay en de snelheid :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 17-02-2006 12:49 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

14 maart moet ie te krijgen zijn via Steam.
Onze BF2 clan gaat dan gelijk een server draaien: *spam

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 11-03-2006 13:08 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

Volgend weekend is hij net als Day of Defeat: Source (een paar weken terug), gratis te spelen. :)

Ik trek mijn woorden eerst maar even in, kan het nu niet terug vinden namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Copyman op 13-03-2006 10:58 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:09
Copyman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:56:
Volgend weekend is hij net als Day of Defeat: Source (een paar weken terug), gratis te spelen. :)
Dat is goed nieuws want het spel lijkt mij wel interessant net zoals Dod: Source maar wat me juist zwaar tegenviel. Waar heb je die informatie trouwens vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Valt me op dat het topic hier nog niet zo hard loopt, er lijken toch erg veel gamers te wachten op deze game als je zo her en der rondleest.

Ben zelf erg benieuwd hoe deze game gaat lopen, nadeel is waarschijnlijk wel dat nog weinig ( niet 1?) winkel in Nederland hem verwacht.

Anyway de game beloofd veel goeds als je niet zo van 'run and gun' en meer realisme houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verheug me echt wel op deze game. Ben vorig jaar, toen BF2 uitkwam, afgehaakt maar daarvor echt heel lang gespeeld.

Ik hoop echt, dat er een winkel te vinden is die deze game gaat verkopen zeg. Ik zie hem overigens wel op internet staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:17:
Ik zie hem overigens wel op internet staan :X
Zeg dan ook meteen waar..

Hier dus O-) :Y)

Verder lees ik her en der dat er een demo komt (geen officiele bron)
Ik denk dat ik daar op wacht. Het lijkt me een mooi spel, realistisch, maar ik heb mijn twijfels over de gameplay.
Naast de genoemde trailers kwam ik ook al een aantal andere movies tegen:

één
twee
drie
vier

edit:
typo en movies

[ Voor 54% gewijzigd door Zewatanejo op 15-03-2006 16:48 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wil geen bits en bytes, ik wil een hoesje met een cd en een boekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik had het meer over de minder legale versie eigenlijk, vandaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Vandaar O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
TroonStaal schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:42:
Ik wil geen bits en bytes, ik wil een hoesje met een cd en een boekje :P
wat wil je nu met een hoesje en boekje enzo. Heb je nog meer rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

jaaoie17 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:18:
[...]

wat wil je nu met een hoesje en boekje enzo. Heb je nog meer rommel
Da's een verzamelaarstrekje. Bovendien vind ik het wel prettig iets fysieks in handen te hebben, mede daarom heb ik nog nooit wat via Steam aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb hem gespeeld en hij is behoorlijk verbetered tov de mod. De maps zijn echt gigantisch groot :9~ en zien er ook erg mooi uit.

Konigsplatz bijvoorbeeld met een enorm Reichstag gebouw wat de duitsers moeten verdedigen.

Het geluid is ook dik in orde, klikt zeer goed allemaal.
Ik heb tot nu toe nog maar 2 maps gespeeld, Konigsplatz en Krasnyoktobar oid beide zagen er erg goed uit.

Vanavond weer verder testen :Y)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vond eerlijk gezegd de mod er beter uitzien qua graphics. En damn wat moet ik inkomen zeg, na 7 maanden afwezigheid. Tóg ga ik doorzetten, want verslavend is het wel, nog niet zo verslavend als BF2, maar hij zit in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Leuk dat het een zelfstandig spel wordt :9
Maar ik snap iets niet: hoezo wordt dit spel dadelijk via Steam verspreidt als het een spel gebaseerd op de UT engine is? :?
Steam games zijn toch altijd gebaseerd op de Source engine?

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Het is jammer dat de server zoveel resources trekt! op een dual opteron 246 trekt het minimaal 20% cpu resources als er 32 personen in de server zit!

Maar ach het is een leuk spel :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu al een aantal uurtjes gespeeld (zover ik er tijd voor had) en ik vind hem echt geweldig.

Wo2 sfeer, realistisch, geen spray'n'pray, geen rushes, mooie graphics (helemaal voor die engine, en ik vind het er beter uitzien dan cod2), geweldige gameplay, taktiek nodig, grote leercurve maar daardoor wel weer beloned, goed ondersteund door Tripwire, enorm mooie geluiden, echt skill nodig om goed te zijn, etc..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Cold_Phoenix schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:43:
Leuk dat het een zelfstandig spel wordt :9
Maar ik snap iets niet: hoezo wordt dit spel dadelijk via Steam verspreidt als het een spel gebaseerd op de UT engine is? :?
Steam games zijn toch altijd gebaseerd op de Source engine?
Steam is niets meer dan het programma (letterlijk en figuurlijk) dat het verspreiden van games ondersteunt. Ik weet zo geen voorbeelden maar zijn wel meer non Valve spellen die via Steam gaan.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

http://www.steampowered.c...a=news&archive=yes&id=508

^^ zoals dit

[ Voor 16% gewijzigd door Bleet op 18-03-2006 02:15 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb het net even gespeeld. Wel grappig maar niet shocking. Morgen maar even nader inspecteren. Nu tukken.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Wat onpopulair hier op GoT :X

Ik heb het nu een aantal dagen gespeeld en het is echt zo: hoe meer je speelt, hoe beter je wordt en hoe leuker het wordt. Het is in het begin even doorbijten (je wordt valiekant neergeschoten), maar ben je daar eenmaal doorheen, dan is er geen weg meer terug en dan gaat het je zeer veel tijd kosten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Ik heb hem een uurtje gespeeld, maar trekt me nog niet heel hard. Zal hem binnenkort na de tentamens weer eens verder onderwerpen aan een test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Heeft iemand de boxed versie al gesignaleerd?
Ik heb jammer genoeg geen credit card om hem via steam te kopen (wel paypal maar dat kan steam niet) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
MayaFreak schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:13:
Heeft iemand de boxed versie al gesignaleerd?
Ik heb jammer genoeg geen credit card om hem via steam te kopen (wel paypal maar dat kan steam niet) :(
Zojuist gezien bij bol.com alleen wel voor de prijs van 49,99 8)7 en levertijd 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht via Steam en geen spijt van.

Het spel speelt inderdaad heel anders dan 'normale' shooters. De rifles zijn enorm nauwkeurig op afstand maar omdat je geen zoom hebt is het vaak meer een kwestie van 'wie ziet die schiet' dan dat het nu zo moeilijk is een niet bewegend doel te raken. En bewegende doelen zijn met de rifles ook wel te doen, waardoor over open terrein rushen enzo echt gewoon zelfmoord is.

Erg cool was toen ik dacht bij een friendly Machinegeweer in de buurt te gaan zitten als supporter. De zware bursts verdoofde mijn mannetje gewoon, blurde mijn beeld en ik kon geen gericht schot meer lossen. Granaten, inslaande MG munitie en bombardementen doen dat ook, je voelt je echt gedesorienteerd (de eerste paar keer vooral, alles went immers)

In gebouwen is het wel echt een mix van snel rennen en voorzichtigheid en zijn de combats vaak snel en heel grof.

Wat je echt dwingt meer nadenkend te spelen is dat bijvoorbeeld je wapen aan de schouder zetten zodat je via iron sights kunt richten net even te lang duurt om dat pas te doen als je je doelwit ziet. Ook van liggend naar opstaan doet je figuurtje net even te langzaam om als er een granaat voor je neus rolt nog op te staan en weg te rennen. (zelfs als ie totaal niet cooked is)

Het enige waarbij ik het idee heb dat ze de potentie er niet uit hebben gehaald zijn de combined arms maps, ik had graag wat meer infantry focus (gebouwen die gecleart moeten worden bijvoorbeeld, veel gebouwen zijn hier niet betreedbaar en er is weinig cover waardoor je je als infantry duidelijk de wrong guy in the wrong place voelt als die T-34's jouw kant op rollen...) in de maps die ook voertuigen hebben. (Buiten dan de tank-maps, die gewoon voor tanks zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik was benieuwd of deze game nog een beetje of al gespeeld wordt? Ik zit sterk te twijfelen om hem aan te schaffen via steam. Cod2 was een zware terleurstelling voor mij, maar als ik de trailer bekijk van red orchestra dan krijg ik het toch wel warm.

Het zou alleen zo een teleurstelling zijn als ik hem aanschaf en dat er dan bijna niemand online is.

Dus ik vraag me af of deze game wel een beetje gespeelt wordt en of je echt dat ww2 gevoel krijgt.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb hem 'getest' en vond het 3x niets... Alles draait om huuuge tanks etc etc. Ligt een beetje aan je speelstijl. Dit neigt naar BF2 etc en ligt ver uit de buurt van DOD:S en COD2.. maar dat is mijn bescheiden mening. Ik koop hem niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:15:
ik heb hem 'getest' en vond het 3x niets... Alles draait om huuuge tanks etc etc. Ligt een beetje aan je speelstijl. Dit neigt naar BF2 etc en ligt ver uit de buurt van DOD:S en COD2.. maar dat is mijn bescheiden mening. Ik koop hem niet iig.
Ben ff naar een maat van mij geweest, en uitgeprobeerd, ik vind hem dus wel tof. Ik heb hem nu gekocht via steam met cc. Alleen gaat het downloaden helaas erg traag met 34kb/s Het zal wel druk zijn ofzo. Maar goed vanavond post ik mijn eerste mening wel even over deze coole game.

Jammer dat deze game niet zo populair is hier op Got :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

och ik speel True Combat: Elite, een tactical shooter mod op ET... ik denk dat het aantal nederlanders niet meer dan 25 zal zijn... laat staan GoTters.. dus ben wel wat gewend qua animo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds vorige week, gedownd via Steam. Hij kost je dan maar 25 euri (30 USD), in de winkel gaat hij 50 euri kosten(!!!).

RO is een stuk "realistischer" te noemen dan bijvoorbeeld DoD of BF1942. Zo kan je tanks bijvoorbeeld niet in je eentje besturen, maar moet je dit met 3 man doen en dus samenwerken (gunner, driver en commander/mg'er). De echt grote kracht zit hem mijns inziens in de infanteriekaarten. De kaart Stalingradkessel is wel mijn favoriet. Veel gebouwen van meerdere etages met uitzicht via ramen op de open ruimtes. Een ideale kaart voor elke rol, of je nu van rifles, smg's, sniper of mg houdt. Mikken kan eigenlijk alleen maar via iron-sighting. Geen virtueel rood kruisje op je scherm dus. De ballistiek van de kogels is ook gewoon goed te noemen. Op grotere afstanden zie je het schot van die sniper, waarna je het pas hoort en je hersenpan wordt doorboord.
Ook zijn er pas op kortere afstanden pas namen in kleur boven de mannen te zien, dus friendly fire kan een probleem zijn. Doorgaans gaat het wel goed door de verschillende kleuren uniformen.

Er zijn lekker veel verschillende soorten wapens gemodelleerd. Het aantal spelers kan nog hoger worden, maar op dit moment is het geen enkel probleem om goed gevulde servers te vinden.
Het is wel wennen, maar ik durf dit nu al de beste teambased multiplayer shooter te noemen. Bijkomend voordeel van de moeilijkere interface: de servers zijn (voor zover ik nu heb gezien) volledig vrij van bunnyhoppende, teamkillende, inzichtmissende tienertjes. Wat overblijft is een hele gave speelervaring die de werkelijkheid mijns inzien aardig kan benaderen, met flinke gevechten tussen evenwichtige teams. Ik vind dit een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Er is trouwens al een mod gepland/in ontwikkeling:
http://www.campagna-italiana.com/

Ik ben nog steeds op mn kopie van bol.com aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Enige kans op een DEMO ?? Dat is best wel jammer bij Steam Games altijd : Naar een DEMO kan je fluiten of heeeel lang wachten :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
nero355 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:47:
Enige kans op een DEMO ?? Dat is best wel jammer bij Steam Games altijd : Naar een DEMO kan je fluiten of heeeel lang wachten :/
Of ergens in de winkel gespot maar dan niet voor het absurde bedrag van 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, ik heb het spel nu een tijdje zitten spellen, maar kan er toch niet warm van worden.

De graphics voelen gewoon outdated aan, en dit maakt het voor mij een stuk minder realistisch.
Ik vind alles ook een beetje traag reageren en voordat je het weet ben je weer dood omdat de iron sight niet snel genoeg in beeld komt. Ik heb dan ook spijt van mijn aankoop. Jammer dat ik het via steam heb gekocht anders had ik het weer verkocht.

just my 2 cents....

Terug naar dods en bf2 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:25:
bah, ik heb het spel nu een tijdje zitten spellen, maar kan er toch niet warm van worden.

De graphics voelen gewoon outdated aan, en dit maakt het voor mij een stuk minder realistisch.
Ik vind alles ook een beetje traag reageren en voordat je het weet ben je weer dood omdat de iron sight niet snel genoeg in beeld komt. Ik heb dan ook spijt van mijn aankoop. Jammer dat ik het via steam heb gekocht anders had ik het weer verkocht.

just my 2 cents....

Terug naar dods en bf2 :Y)
Heb hem ook een tijdje mogen spelen, maar het is ook niet echt mijn ding. Ik vind het in elk geval niet de aanschaf waard, er zijn genoeg andere (vervangende) WO2 shooters.

Ik denk als dit een half jaartje eerder gereleased zou zijn het meer succes zou boeken.

Ach ja.. ook voor mij: terug naar BF2 en DoD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoek schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:22:
[...]

Heb hem ook een tijdje mogen spelen, maar het is ook niet echt mijn ding. Ik vind het in elk geval niet de aanschaf waard, er zijn genoeg andere (vervangende) WO2 shooters.

Ik denk als dit een half jaartje eerder gereleased zou zijn het meer succes zou boeken.

Ach ja.. ook voor mij: terug naar BF2 en DoD ;)
Ja idd, als het spel wat eerder gereleased zou zijn, had het waarschijnlijk meer animo gehad. Opzich vind ik het idee wel cool, maar ik vind het gewoon niet lekker spelen. Alles voelt traag aan. Wat ik wel cool vind, als je met een paar man in een tank zit, krijg je echt zon benauwd gevoel van ga ik het wel halen... dat vind ik wel cool. Ook de geluiden zijn wel cool. Maarja als het dan gewoon niet lekker speelt houd het voor mij op.

Wel jammer dat je steam aangeschafte games niet meer los kunt verkopen....... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:04:
[...]

Wel jammer dat je steam aangeschafte games niet meer los kunt verkopen....... :'(
dat is inderdaad het leuke van steam :/

voor je iets via steam koopt is het dan ook aan te raden zeker te zijn van je aanschaf.

ik heb red orchestra via andere wegen gekregen en ben er toen achter gekomen dat het niet mijn ding is, ben dus blij hem niet meteen te hebben aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:
[...]

dat is inderdaad het leuke van steam :/

voor je iets via steam koopt is het dan ook aan te raden zeker te zijn van je aanschaf.

ik heb red orchestra via andere wegen gekregen en ben er toen achter gekomen dat het niet mijn ding is, ben dus blij hem niet meteen te hebben aangeschaft :P
Dus ik begrijp dat je met een minder legale versie gewoon online kunt? lekkere beveiliging :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:11:
[...]

Dus ik begrijp dat je met een minder legale versie gewoon online kunt? lekkere beveiliging :/
het kan, maar zodra er een update voor het spel uit komt, zul je een nieuwe gekraakte update moeten zien te krijgen... schiet niet op dus.

voor mij was het puur om te testen of ik het leuk genoeg zou vinden om aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:00:
[...]

het kan, maar zodra er een update voor het spel uit komt, zul je een nieuwe gekraakte update moeten zien te krijgen... schiet niet op dus.

voor mij was het puur om te testen of ik het leuk genoeg zou vinden om aan te schaffen..
ja ok dat testen begrijp ik (aangezien er geen demo is), maar goed vind ik toch wel zwak dan van de makers dat zoiets zomaar kan. Gooi er dan een serial tegen aan ofzo die via de server gecontroleerd word.

Achteraf had ik dus ook beter kunnen doen :P

Maar goed we gaan nu wel ver offtopic dit heeft denk ik meer met steam te maken en dit warez geblaat zullen ze hier ook (mischien) niet op prijs stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:21:
[...]

ja ok dat testen begrijp ik (aangezien er geen demo is), maar goed vind ik toch wel zwak dan van de makers dat zoiets zomaar kan. Gooi er dan een serial tegen aan ofzo die via de server gecontroleerd word.

Achteraf had ik dus ook beter kunnen doen :P

Maar goed we gaan nu wel ver offtopic dit heeft denk ik meer met steam te maken en dit warez geblaat zullen ze hier ook (mischien) niet op prijs stellen ;)
mee eens

[/offtopic] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Kick

Al lang geen berichten gepast wat betreft RO. Voor mij is RO op dit moment nog steeds DE FPS.
Na de patch zijn er ontzettend veel custom maps bijgekomen..
omho zijn de maps winterforest en kurland beter dan de standaard maps..

Iemand nog meer tips over custom maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb hem vanmiddag aangeschaft.
'K zag 'm liggen en kon het niet weerstaan, hopelijk wordt het vanavond smullen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StobA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Ook vandaag via steam gekocht.goeie game :)
Op welke server zitten jullie meestal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:26:
Ik heb hem vanmiddag aangeschaft.
'K zag 'm liggen en kon het niet weerstaan, hopelijk wordt het vanavond smullen! :9
Hebben ze em hier in Europa eindelijk ? Waar precies als ik vragen mag?
nvm, zie dat ze hem al bij diverse winkels hebben
Dan ga ik em ook maar eens halen, de mod heb ik echt vaak gespeeld :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Free 5 day Trial weekend van 2 tot 7 augustus

In navolging op DoD: S

http://www.steampowered.com/index.php?area=roFreeWeekend

Een mooie gelegenheid om deze game eens de testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Het valt mij een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gespeeld en ik moet zeggen dat het veel intenser is als cod2 of dod. Vooral als je in de bosjes ligt met je rifle en je gewoon ziet dat aan er aan de andere kant iemand op jouw richt, in tegenstelling tot cod2 of dod waarbij je door zomaar een kogelregen wordt geraakt. Het blurren van granaatinslagen is vet gedaan. Grafisch valt het wel een beetje tegen, de tanklevels zijn niet echt mijn ding. Toch is het erg goed uitgewerkt en zijn de maps lekker groot. Je kan niet zomaar door een stad of bos heen rushen en iedereen neermaaien met een machine geweer. Elk wapen heeft terugslag en dan richt je ongeveer tot aan het plafond.
Een schot met een rifle brengt risico met zich mee omdat je niet automatisch doorlaad Klik>schiet Klik>doorladen, maar in de tijd dat jij aan het doorladen bent is je positie bekend en kun je gemakkelijk neergeschoten worden. Het enige wat niet helemaal lekker werkt is de melee attack, zonder je bayonet te gebruiken is deze echt waardeloos. Het is wel lastig te zien welke soldaat bij welke groep hoort, je schiet gemakkelijk iemand uit je eigen team neer. Omdat het nu tijdelijk gratis is zijn er een hoop teamkillers die gewoon hun machine geweer legen in het eigen spawnpoint.

+Het komt aan op skill
+Grote open levels met meerdere wegen naar objectives toe
+Realistisch opgezet
+Intens
+Teamwork is belangrijk
-Matige graphics
-Tanks zijn niet echt leuk
-In sommige custom levels kunnen spawnpoints bestookt worden

Al met al een hele aparte game. Toen het nog een UT2004 mod was vond ik hem om een of andere reden leuker.
8/10 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb het ook gespeeld, en niet eens online :D Ik heb veel te veel lol met bots :) (wel op z'n moeilijkst dan).

Tankbattles zijn echt vet. Dat vind ik zo goed uitgevoerd hier. Het gevoel dat je in een enorme Tiger I rondrijd is echt fantastisch, of een Russische IS-2 :9~ Ik keen geen ander spel met zo'n realistische tanksim er in :Y) Je kan op elke positie zelfs kiezen tussen 3 camerastandpunten, iets wat je nergens anders ziet. Alleen ben ik er nog steeds niet achter hoe de artillery werkt :P
^^ * Angeloonie niet eensch is

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeft dit spel nog een beetje? Er is geen demo van en om het spel nou te kopen alleen maar om erachter te komen dat er helemaal niemand online is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik weet dat je van dat andere topic komt.
Mag ik je een ding aanraden (en hier de mensen tegen de schenen schoppen)? Koop het niet. Probeer tenminste eerst een demo (is die er? geen idee) of het minder legaal.

Ik ben vrij makkelijk te vermaken met spellen maar dit spel trok ik niet. Mega grote levels waar je zonder tank uren in aan het lopen bent. Wat je maar leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ...'dat andere topic'... ;)
Ik ben bang dat vanaf nu, als ik voor het eerst in een specifiek game-topic kom, iedereen zal denken: 'Hé, daar heb je die ouwe die het gamen zat is en een leuke nieuwe game zoekt...' 8)

Dank voor je tip/waarschuwing, alhoewel de mensen hier het er idd niet mee eens zullen zijn. Idd jammer dat er geen demo van is. Ik heb ondertussen America's Army gedownload: is nog gratis ook, dus die ga ik eerst maar eens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

succes met de trainingsmissies. Leuk spel is dat. Que realiteit ligt het wel tegen RO aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die het redelijk vaak spelen? ik mis een beetje het in team verband spelen op publics, misschien dat er mensen zijn die een paar keer per week af willen spreken op een public?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
en ja hoor, je kan nu met steam pre-loaden voor een paar dagen gratis spelen, het lijkt mij in ieder geval wel erg leuk.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb de mod toendertijd helemaal grijs gespeeld, dus ben wel benieuwd hoe het is geworden. Preload is iig al compleet, nu wachten totdat ik het kan/mag spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bleet op 04-12-2006 18:54 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is iig geen cod2 of battlefield 2. Dit is echt pittig in het begin:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hoe is dit spel in vergelijking met Forgotten Hope?
[BF1942 mod] Forgotten Hope

Rondrijden met tanks gaat goed in Forgotten Hope, elke tanktype heeft zijn eigen karakteristieken. De ene kan beter hellingen beklimmen, de andere schiet in een vlakkere baan, rate of fire,... bv De ene M4 Sherman is de andere niet, zo kunnen even goed slecht bewapend zijn als goed bewapend zijn. Van de T34's, Panzer IV,... zijn er ook meerdere versies in omloop.
Afbeeldingslocatie: http://www.images.alliancze.org/M4-Sherman-DSCN0007.jpg
Gewone M4 Sherman.

Afbeeldingslocatie: http://www.d-daytanks.org.uk/images/tanks/sherman_firefly2.jpg
Sherman Firefly, Britten hadden een 17-pounder in hun tanks gemonteerd om krachtige vuurkracht tegen Tigers te genereren. Met default ammo kan je een Tiger op 1000m afstand frontaal raken en met betere ammo kan je tot op 2000m afstand het frontpantser van een Tiger penetreren. 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.images.alliancze.org/wa-san-1-16th-t34-85-1111b.jpg
Mijn lievelingstank in Forgotten Hope is een T34/85, het beschikt over een redelijke vuurkracht en relatief vlakke projectielbaan om Duitse tanks te kunnen raken, de motor trekt goed om hellingen te beklimmen, het zwaartepunt ligt lager dan van IS-2 zodat het niet zo gemakkelijk omvalt en rushsnelheid is voldoende om snel aan het front te geraken.

Zijn de beschikbare wapens map en jaartal afhankelijk? In sommige mappen moet je enkel met handwapens stellen en de vijand heeft veel meer wapens. In Forgotten Hope public servers merk je een chronisch tekort aan goede gecombineerde aanvallen. Ofwel zie je een hoop tanks zonder infanterie support rushen en een ander moment ligt de infanterie te creperen (en de tanksupport ontbreekt).

Aan het filmpje te zien, ziet het heerlijk eruit.

[ Voor 89% gewijzigd door rapture op 08-12-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de tankhitzones etc beter geregeld in FH. Helaas heb ik dat spel de laatste tijd niet meer gespeeld en ik ben erg benieuwd naar FH2:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
de tanks zijn super realistisch, lang herladen en de bestuurder moet van plaats wisselen voordat hij kan schieten, ook moet je de koepel met wasd bewegen en heb je maar een heel gelimiteerd beeld. voor de rest heb ik maar in een paar atnks gezeten maar er zijn best veel verschillende.

De classes die je kan spelen hangen af van welke map het is, zoms heb je alleen infanterie mappen en vaak is er ook geen sniper of dat soort dingen. Ook zijn de classen gelimiteerd er mogen maar een bepaald aantal in.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapiethaaap schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:01:
de tanks zijn super realistisch, lang herladen en de bestuurder moet van plaats wisselen voordat hij kan schieten, ook moet je de koepel met wasd bewegen en heb je maar een heel gelimiteerd beeld. voor de rest heb ik maar in een paar atnks gezeten maar er zijn best veel verschillende.
Door te scrollen kan je je kop uit een luik steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Wel een leuk spelletje. Dat het erg moeilijk is in het begin vind ik wel meevallen. Zeker de infanterie levels zijn goed te doen met wat DoD, CS en BF ervaring.
Het realisme gehalte vind ik mooi. Je krijgt veel meer de spanning van een vuurgevecht. Maar is er ook een optie om te kijken hoeveel kogels er nog in je magazijn zitten want dat heavy en light is een beetje onprecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je tellen hoeveel kogels je afgeschoten hebt, dit is een stukje realisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
het kost bijna niks nu met de 10 procent korting dit weekend en de hoge eurokoers iets van 12 euro ofzo

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was leuk voor even. Ik krijg nu niet het gevoel van dat wil ik meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:04:
Dan moet je tellen hoeveel kogels je afgeschoten hebt, dit is een stukje realisme :)
Ja en met een mg42 :P ? Daar moet je toch aan de buitenkant kunnen zien heoveel kogels eraan hangen?

Nu heb ik alleen een vraagje. Tijdens het weekend waren er volop servers beschikbaar. Maar hoe is het normaal? Dit is bijv. niet het drukste topic op GoT maar zijn er wel genoeg servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapiethaaap schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:34:
het kost bijna niks nu met de 10 procent korting dit weekend en de hoge eurokoers iets van 12 euro ofzo
Bij bol.com 44.99!

Je kan de goedkope versie zeker alleen kopen via steam? Dat is balen want ik heb geen creditcard.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:36:
[...]

Bij bol.com 44.99!

Je kan de goedkope versie zeker alleen kopen via steam? Dat is balen want ik heb geen creditcard.
Sinds kort kan je als het goed is ook met Paypal betalen via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook niet:(. Maar als je het koopt via steam moet je het zeker downloaden en krijg je het niet op een cd (dvd) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
dan download je het inderdaad, en paypal is gewoon even registreren end an met je bank geld ernaartoe overmaken. Dat kan iedereen, er komt trouwens nog wel 3 dollar nederlandse belasting overheen maar dan is het alsnog maar 21 dollar, wel opschieten voordat de ww2 week voorbij is daarna is het 2 dollar meer :o

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:01:
LOL ...'dat andere topic'... ;)
Ik ben bang dat vanaf nu, als ik voor het eerst in een specifiek game-topic kom, iedereen zal denken: 'Hé, daar heb je die ouwe die het gamen zat is en een leuke nieuwe game zoekt...' 8)

Dank voor je tip/waarschuwing, alhoewel de mensen hier het er idd niet mee eens zullen zijn. Idd jammer dat er geen demo van is. Ik heb ondertussen America's Army gedownload: is nog gratis ook, dus die ga ik eerst maar eens proberen. ;)
EIk ben ook zo'n "iets ouwere" en ik moet zeggen dat RO mij toch nog wel kan raken zoals andere spellen dat in het verleden deden. (de potentie is er in elk geval)
Soms heb je echt intense vuurgevechten waar je helemaal op in gaat.
Een aanrader wat mij betreft en bovendien een voorbeeld van een spel waar teamplay echt een torenhoog voordeel in oplevert.
Echter naast de "magere" publicteamplay (met vlagen) zou ik wel eens wat meer in team verband rond willen huppelen. Op welke server hangen ander Gotters eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig actie hier. -O-

Maar ja, ik heb de game vandaag toch maar eens gedownload via Steam. Helaas heb ik nu een probleem met het veranderen van de resoluties in het spel. En 640x480 lijkt natuurlijk helemaal nergens naar op een 1920x1200 scherm.

Als ik via het bureaublad start wordt het geopend in een window, als ik dat probeer te maximaliseren geeft het de volgende foutmelding:
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2214 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON X800 XT Platinum Edition (6652)

General protection fault!

History: UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::ToggleFullscreen <- WM_SYSCOMMAND <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- MessagePump <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 65686372 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Via STEAM start hij wel fullscreen, maar ook daar een error als ik probeer iets aan de display opties te veranderen:
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2222 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON X800 XT Platinum Edition (6652)

General protection fault!

History: ResetDevice <- UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec <- APlayerController::execConsoleCommand <- (UT2K4VideoChangeOK Package.UT2K4VideoChangeOK @ Function GUI2K4.UT2K4VideoChangeOK.ChangeResolution : 02AF) <- UObject::execDelegateFunction <- (moComboBox Package.moComboBox @ Function XInterface.GUIMenuOption.InternalOnChange : 0035) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox @ Function XInterface.GUIComboBox.TextChanged : 0055) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIEditBox Package.GUIEditBox @ Function XInterface.GUIEditBox.TextChanged : 000B) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIList Package.GUIList @ Function XInterface.GUIListBase.IndexChanged : 0018) <- UObject::ProcessEvent <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox, Function XInterface.GUIComboBox.InternalListClick) <- UObject::ProcessDelegate <- UGUIComponent::MouseReleased <- (GUIList Package.GUIList) <- UGUIController::MouseReleased <- UGUIController::NativeKeyEvent::LeftMouseClick <- UGUIController::NativeKeyEvent <- UInteractionMaster::MasterProcessKeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 65686372 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Heeft iemand met wat ervaring misschien een idee wat dit te betekenen heeft en of er een fix voor is?

Systeem:
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Memory: 1024MB RAM
Video Card: ATI RADEON X800 XT PE - Catalyst 6.12 driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met interesse in een van de guestpasses voor RO Ostfront 41-45 die Steam vandaag heeft uitgedeeld?

Met deze guestpasses kun je RO Ostfront 10 dagen lang spelen.

Stuur maar een directmessage naar mij met je e-mailadres, dan kan ik je een invite toesturen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Waar kan je die krijgen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
T-mo-T schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:28:
Waar kan je die krijgen dan? :)
Van iemand die RO heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werving is niet toegestaan op GoT, en al helemaal niet als eerste post
Tot ziens op het Oostfront! 8)

[ Voor 69% gewijzigd door Fuelke op 02-08-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Red orchestra speel ik al sinds de release voor ut2004. Mijn favorite schietspel van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:00:
Werving is niet toegestaan op GoT, en al helemaal niet als eerste post
Tot ziens op het Oostfront! 8)
Jezus, wat een onzin. Het is geen sekte... :(
Het was on-topic, maar het zal allemaal wel...
tomcatha schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:04:
Red orchestra speel ik al sinds de release voor ut2004. Mijn favorite schietspel van de laatste jaren.
He Tomcat_ha. Sinds Osfront op Steam uitkwam is het de enige online shooter die ik nog speel. Alleen erg jammer dat ie nooit in Nederland uitgebracht is, waardoor de NL community praktisch non-existing is... :/
Maar zoals je ziet had ik je tip toch maar opgevolgd, alle bestaande RO forums afgaan dus... (helaas zijn er niet meer en moet ik het dus met RO threads doen...)

Btw, voor de gene die nog op zoek zijn, RO voor maar €15.49 bij play.com, geen verzendkosten. Of mag dat ook niet?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik verbaasde me er eigenlijk ook altijd al over dat er schijnbaar zo weinig RO gespreeld wordt door Nederlanders. Zie ook het minimale draadje hier op GoT.

Ik vind dit qua gameplay echt de beste shooter sinds lange tijd.
Het is volgens mij een van de weinige spellen waar realistische aspecten en behoud van gameplay goed gecombineerd worden.
De sfeer die de game uitsraalt is imo echt uniek. Het heeft zijn eigen feel en het is allemaal lekker recht-toe-recht-aan.
Het fijne is zo dat er steeds zoveel costum maps bijkomen. Na een lange tijd niet spelen werd ik laatst verrast door al die "nieuwe"mappen. Sommige zijn zelfs nog beter dat de originele default maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Hij is nu $5 op steam dit weekend, krijg je er ook nog twee guest passes bij. Heb het nog nooit gespeeld, maar hij is nu aan het downloaden dus ga het straks uitproberen!

Nog tips voor iemand die het nog nooit heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Schijnt super realistisch te zijn ... ik ben erg benieuw. Realisme is niet altijd zo leuk ...

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Vyvyan, ik heb anders de box van de Dynabyte hier nog hoor :)
45 euro destijds ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
Voor het release heb ik die secondes uitgeteld voor deze game, zelfs uit america laten overhalen met handtekening... en viel me ZWAAR tegen. Realistiche .. lol... toen ik laatste speelde kwamen gras/granen door de tank heen. etc etc. etc. Grapichs viel me zwaar tegen. Niet waard, en heel weinig mensen spelen deze game vergelijken met andere 2WO spellen of gewoon schietspellen zoals bf, cod.

Wil je geld weg gooien, koop het. Wil je een leuke spel, dan moet je gaan voor Call of Duty 4.

Toch moet ik toegeven, dat het besturen van een tank wel realistische is vergeleken met andere spelen.

Maar nog maals, verwacht geen leuke gamplay netals CoD en BF1942 spellen. Het spel is €10,- hoogstens waard, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
FireBladeX schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:15:
Voor het release heb ik die secondes uitgeteld voor deze game, zelfs uit america laten overhalen met handtekening... en viel me ZWAAR tegen. Realistiche .. lol... toen ik laatste speelde kwamen gras/granen door de tank heen. etc etc. etc. Grapichs viel me zwaar tegen. Niet waard, en heel weinig mensen spelen deze game vergelijken met andere 2WO spellen of gewoon schietspellen zoals bf, cod.

Wil je geld weg gooien, koop het. Wil je een leuke spel, dan moet je gaan voor Call of Duty 4.

Toch moet ik toegeven, dat het besturen van een tank wel realistische is vergeleken met andere spelen.

Maar nog maals, verwacht geen leuke gamplay netals CoD en BF1942 spellen. Het spel is €10,- hoogstens waard, meer niet.
Uhm, gras door tank komt eerder door de engine namelijk unreal 2.5. Voor een UE2.5 game ziet het er goed uit. De gameplay is goed mits je op een goede server zit en voor de prijs van 5 euro is het zeker geen weggegooid geld met de komende mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
FireBladeX schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:15:

Ik vind dit een beetje een kortzichtige post.

Dit spel is niet te vergelijken met CoD4, BF of DoD. Dat zijn allemaal arcade spellen, dit is realisitsch. Je moet er van houden anders vind je het niks.

En om dan de graphics af te gaan schrijven... Het was oorsprongelijk een mod voor UT2004 dus het draait ook op die engine en het ziet er prima uit! Goede sfeer. Realistisch betekent niet dat de graphics super goed zijn maar dat gaat over de gameplay.

Ik denk dat het gewoon niet jou spel is en dat je het te kort hebt gespeeld om een goede beargumenteerde mening te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als je XP 64 bit hebt en er gebeurt niks als je het spel probeert op te starten.... ik heb een fix gevonden.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=690411

Took me a while to figure out why the game did not want to start through steam on Windows XP 64 bit.
Also since the RO developers say it's the problem of Valve and Valve says go to the RO forums for support.
First copy the steam.dll file found in the steam folder to
F:\Steam\steamapps\common\red orchestra\System
Now you can play the game outside of steam but ofcourse no multiplayer options.
The problem is that every time steam tries to launch RO it places a file called ClientRegistry.blob in the F:\Steam\steamapps\common\red orchestra\System folder.
If you delete this you can play trough steam but every time if you want to play you will have to delete it.
Here is a workaround. Open the ClientRegistry.blob with notepad or another editor and delete the content of the file.
Then put the file on read only. Problem fixed you can now play RO every time you want on Windows XP 64 bit.
Valve ... please put a sticky up about this since now that the game costs only 5 dollars for the weekend a lot of players with X64 wonder why they cannot play the game.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Er is een nieuwe MOD uit voor Red Orchestra genaamd "Darkest Hour". Heeft iemand deze al geprobeerd?

http://www.darkesthourgame.com/

K.

[ Voor 33% gewijzigd door Exterminator op 16-07-2008 16:40 ]

Pagina: 1 2 Laatste