Toon posts:

Waar is mn HD dan?!

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
alles aangesloten bij HD enzo... h hij heeft hem gedetect enzo... werkt allemaal correct zegt ie... alleen zie ik hem nog niet bij 'deze computer'

hoe kan ik hem gebruiken? moet ik daarvoor windows opnieuw installeren? want er zit nu gwn een 80 gb HD op waar alles op staat...

cheerz, en bedankt voor de (eventueele) replies ;)

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wel even met schijfbeheer een partitie erop maken he ;).

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-02 13:03
F.A.Q.

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• marster81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-02 12:15

marster81

to be or not to be

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:59:
alles aangesloten bij HD enzo... h hij heeft hem gedetect enzo... werkt allemaal correct zegt ie... alleen zie ik hem nog niet bij 'deze computer'

hoe kan ik hem gebruiken? moet ik daarvoor windows opnieuw installeren? want er zit nu gwn een 80 gb HD op waar alles op staat...

/quote]

* aangesloten bij hd? ook op moederbord aangesloten? En wordt de hd in het bios gedetecteerd? ;)
* is het een ide of sata hdd
_XipHiaS_ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:00:
Wel even met schijfbeheer een partitie erop maken he ;).
idd, bij schijfbeheer kan je hem partitioneren en dan eventueel een logisch station aanmaken :)
Dit antwoord geeft het beste antwoord op je vraag ;) :7

toch wel?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het staat letterlijk in de FAQ. Hetgeen insinueert dat je helemaal geen research hebt gedaan eer je dit topic startte. En laat dat nou net niet de bedoeling zijn hier op GoT ;) Topic dicht dus.

Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.