Diskette beschreven, volgende dag onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hier een diskette liggen van een collega, helaas stond zijn data alleen op die diskette en heeft hij in het bestand gewerkt. een dag later wil hij het openen en is het bestand onleesbaar geworden, ook de datum staat op 1-1-1998.

Normaal gesproken zou ik ook zeggen pech gehad is dom van je, maar in dit geval is het een beetje lullig.

Nu zit ik al te kijken naar tooltjes, maar ik kom enkel tools tegen die dingen kunnen 'undeleten' en niet tools die data kunnen recoveren, zoals bijvoorbeeld 10000x keer een sector lezen tot ie goed gaat etc.

Kan iemand me tools adviseren?

PS. Ik heb in de faq en op google gekeken, maar ik kan daar enkel undelete tools vinden.

Ik heb nu de Roadkil's Unstoppable Copier geprobeerd, maar die kan het bestand niet herstellen, enkel een beschadigde kopie terugzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 15-02-2006 09:23 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Stellar Phoenix File Recovery can recover data from various types of storage media including:

* Hard Drives
* Floppy Disks
* Zip Disks
* USB Drives
Probeer het eens met software van Stellar

Kijk eens bij Een paar handige freeware tooltjes en Hoe krijg ik verloren gegane data terug?. Daar staan de tools die jij zoekt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 15-02-2006 09:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)