Je geluid harder krijgen op de Samsung D600
1) Schuif je Telefoon open
2) Voer deze code in: *#8999*8378# - Als het goed is krijg je te zien *#8999*----#
3) Dan kom je in de configuratie van de Samsung D600
4) Ga dan naar nummer 2: H/W Test
5) Ga dan weer naar nummer 2: Geluidsinstellingen
6) Ga dan naar nummer 9: IIS normaal
7) Ga dan naar Rx vol.

Daar zie je Niveau 1 tot en met 10 staan, dit houd in, als je je mp3-speler aanzet, kan je het
geluid harder zetten door op de knoppen van de zijkant te drukken, dat is zo’n blauwe balk
op je beeldscherm, elk klein blauw stukje houdt 1 niveau in. Hoe lager het getal bij een
niveau des te harder het geluid is
9) Dan ga je naar Niveau 10, dat is zeg maar het laatste balkje, dus die bepaalt het hardste
10) Zet Niveau 10 op 0, dat is het aller hardste met deze aanpassing
11) Druk op opslaan en klaar ben je, je zult het verschil merken
!---EXTRA--- Hoeft niet perse ---!
12) Je hebt dus bij stap 10 Niveau 10 op 0 gezet, maar als je dan soms hardcore of iets met
een luide bass erin, hoor je het wel eens brommen
13) Daarom heb ik bij Niveau 9, op 15 gezet, (dat is zeg maar het oude Niveau 10)
14) Zo heb je dus zeg maar een aan en uit knop van deze instelling
15) Als je dan je muziek af gaat spelen heb je 9 blauwe balkjes, is dus zeg maar het oude
hardst van de Samsung D600 maar als je hem dan het blauwe balkje op 10 zet hoor je de
aanpassing die we zo juist hebben ingesteld.
Let op, ik heb dit geprobeerd en het werkt gewoon goed
Ik heb gewoon een Samsung D600 en heb geen problemen met deze aanpassing en ik hoor duidelijk het verschil. Je moet zelf weten of je dit doet. Als het mis gaat bij jou en je telefoon is kapot of weet ik veel wat, kan ik er niks aan doen
Maar nogmaals ik zou niet weten waarom het niet werkten, bij mij werkt het super
Bij de stappen het blauwe balkje bedoel ik, als je je mp3speler aanzet, kan je het geluid harder en zachter zetten, en dat wordt bepaalt door een blauwe lopende balk die onderverdeelt is in 10 stappen