Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
knights16 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:13:
[...]

welk programma gebruik je ?
want ik had hetzelfde, maar met mpegable X4 live werkt het perfect, speel probleemloos 800kbit mp4 bestanden af ..
hmm.. hoe heb jij je instellingen staan dan? Hier hapert hij zelfs bij 200kbit mp4 :X

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:47

eisbaer

Zie signature

Wel een beetje jammer dat mpegable X4 live geen .mov en .wmv files kan omzetten. Hij kan zo te zien alleen mpeg en avi omzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door eisbaer op 08-05-2006 21:00 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:59:
kan iemand mij vertellen waar ik de samsung d600 in de kleur silver grey kan krijgen
ik heb me suf gesurft maar kan hem niet vinden ;(
Ik heb de charcoal grey variant gewoon uit de vodafone shop hoor, hier in t dorp :)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18
Pic's!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Wil je een foto van mijn telefoon?
Dan moet ik die maar even maken heh :)

-gereserveerde post voor foto's-

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/5136/photo00318cu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/6605/photo00323zh.th.jpg

De eerste een beetje fout gethumbed...

Ja, ik ben net wakker :)
Ja, ik weet het, ik had ff geen andere cam, misschien vanmiddag :)

[ Voor 58% gewijzigd door _AvA_ op 09-05-2006 09:02 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 13-09 12:52
charcoal grey variant .. dat is toch de ' zwarte '
?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

knights16 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:53:
charcoal grey variant .. dat is toch de ' zwarte '
?
Dat zou zo maar kunnen :)
Ik heb geen idee
ik heb er iig niet speciaal om gevraagd ofzow :7

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

terb schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:05:
Ik zag vandaag bij de lokale It's (helmond) dat ze deze week een D600 gratis bij een debitel 25 (nu voor 20 euro p/m) hadden. Ik heb nog 4 maanden een hi 25 abbo @ 5 euro per maand (super sim-only aanbieding) Ik vind dit een hele goede aanbieding en denk er dus aan om dit abbonement af te sluiten. Maar heeft iemand mischien een overzichtje/linkje met de goede kanten en de slechte kanten van deze telefoon? Aangezien ik nog geen echte nadelen heb kunnen vinden, de batterij is mischien niet zo'n sterk punt, maar of ik hem nou s nacht's op mn bureau leg, of op mn bureau aan de lader, maakt niet zoveel uit.
Abo afsluiten kost 3 maanden tijd dacht ik :)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:59:
kan iemand mij vertellen waar ik de samsung d600 in de kleur silver grey kan krijgen
ik heb me suf gesurft maar kan hem niet vinden ;(
Is dat gewoon de zilveren?

Dan heb ik die gezien op GSM.nl of op gsmweb.nl zoiets :)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
_AvA_ schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:45:
[...]

Wil je een foto van mijn telefoon?
Dan moet ik die maar even maken heh :)

-gereserveerde post voor foto's-

[afbeelding]
[afbeelding]

De eerste een beetje fout gethumbed...

Ja, ik ben net wakker :)
Ja, ik weet het, ik had ff geen andere cam, misschien vanmiddag :)
Dat is dus gewoon de zwarte die iedereen heeft.

Volgens mij bestaat er helemaal geen andere versie en zijn berichten daarover fabels :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Hier op nieuwe mobiel staat dus dat er wel degelijk een andere versie is hoor ;)

link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=191ec9d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Er zijn inderdaad afbeeldingen op internet te vinden van een zilver exemplaar, maar zover als ik weet heeft nog nooit iemand hem ooit in handen gehad. Incl. mensen die bij telefoon winkels werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 13:16
_AvA_ schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:09:
[...]

Abo afsluiten kost 3 maanden tijd dacht ik :)
Dat weet ik, eigenlijk was dat ook loze informatie. Dat abbo en mijn huidige telefoon gaat dan weer door naar een familielid.
Maar mijn vraag is er nog steeds, of er naast de batterij nog echte nadelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Ik mag het nu zelf gaan bekijken, ik heb hem namelijk zojuist gehaald, voor 12 x 20 + (12 x 4,95 vooor de verzekering)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

My-life schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:53:
Er zijn inderdaad afbeeldingen op internet te vinden van een zilver exemplaar, maar zover als ik weet heeft nog nooit iemand hem ooit in handen gehad. Incl. mensen die bij telefoon winkels werken.
Ik ken iemand die iemand kent die hem heeft :)
Hij is ook te koop op GSM.nl dacht ik, maar dat had ik al gezegd :)

@terb: feli met je aankoop.
Heb em sinds zaterdag, en ik kan er niet af blijven.

Gelukkig heeft hij een iets minder groot 'poetsgehalte' zoals je met de Motorola MPX200 heb... Damn, ik bleef maar poetsen op dat ding.

Iedereen zegt trouwens dat de D600 zo'n scherp beeld heeft.
Klopt :)

Owja, ik heb hem bij vodafone gehaald voor 24x22.50 (eerste 4maanden -50%) en nog een verzekering van 7 a 8 euro...
Trouwens wel superblijj dat ik hem bij vodafone heb gehaald, ik had het bijna bij t-mobile besteld.
Gelukkig geen lelijk logo onder de speaker :D

[ Voor 17% gewijzigd door _AvA_ op 10-05-2006 20:03 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Ik ben er ook blij mee. Heb hem al meer in mijn handen gehad, dan niet :P. Ik heb gelukkig ook geen logo's/simlock (is ook moelijk in combinatie met debitel, een simlock, aangezien debitel meerdere netwerken gebruikt)
Waar ik alleen een beetje tegenaanloop, zijn er geen profielen die je aan kunt maken? Voor geluidsinstellingen? Ik moet nu telkens mijn geluidsinstellingen 1 voor 1 veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

terb schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:21:
Ik ben er ook blij mee. Heb hem al meer in mijn handen gehad, dan niet :P. Ik heb gelukkig ook geen logo's/simlock (is ook moelijk in combinatie met debitel, een simlock, aangezien debitel meerdere netwerken gebruikt)
Waar ik alleen een beetje tegenaanloop, zijn er geen profielen die je aan kunt maken? Voor geluidsinstellingen? Ik moet nu telkens mijn geluidsinstellingen 1 voor 1 veranderen.
Om eerlijk te zijn, ben ik daar ook nog niet helemaal achter. Wat ik ook eigenlijk niet erg vind.

Vanuit het hoofdscherm houd je # ingedrukt om de stille stand aan te zetten, als je een hoofdtelefoontje aansluit (die ik er bij kreeg) dan speelt hij de beltoon gewoon af via de speaker :S

Als hij een beltoon afspeelt, dan trilt hij niet mee, das erg jammer, maar op zich niet zo'n groot probleem...

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Er zitten idd geen profielen in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Nee is niet erg, dit werkt ook goed genoeg, het gaat mij er alleen om dat ik hem op school op stil kan zetten, zonder alle instellingen te hoeven veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
quote: TS
Het gebruikt van de codes geschiedt geheel op eigen risico, ook het updaten van je Firmware is geheel op eigen risico. Je verliest met het updaten hiervan overigens ook je garantie van de fabrikant!! Ik aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid!
Maar.... Mooi telefoontje. :) Wellicht dat ik deze aanschaf als ie weer wat in prijs is gezakt. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen van intelligentie,

Ik zou graag al mijn mp3 op mijn geheugenkaart aan de mp3speler willen toevoegen. Dit kan helaas (naar mijn weten) alleen per album van 30mp3s, en dan ook nog maar maximaal 4 albums. Iemand een idee hoe ik dit kan omzijlen? Of eventueel meer dan 4 albums kan aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Laatst online: 10-09 11:40
Voila net een D600 besteld. Heb er veel goeie dingen over gelezen. Hopelijk heb ik de goeie keuze gemaakt.
Heb mijn Nokia 6680 verkocht wegens te lomp en groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:29:
[...]

Dat is dus gewoon de zwarte die iedereen heeft.

Volgens mij bestaat er helemaal geen andere versie en zijn berichten daarover fabels :Y) .
Kijk maar eens op gsmtrack, daar staat de zilver/chrome versie te koop. Hij is alleen 125 euro duurder dan de normale zwarte :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat alleen getuigt al van een hoax. Ik heb nog nooit een telefoon gezien waarvan de ene kleur 125 euro duurder was als de anders kleur.

Edit:
Als je met Google Afbeeldingen op 'Samsung D600 Chrome' zoekt krijg je maarliefst 3 hits :X

[ Voor 28% gewijzigd door My-life op 16-05-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk voor de grap eens op gsmtrack.nl of zoek eens op ebay

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb al gezocht en gelezen. Op de sites waar de chromen versie wordt aangekondigd, staat dat deze April of Mei zou komen.

Daaruit kon je gelijk concluderen dat de eerdere berichten over een grijze versie, die al gelijk verkocht zou worden, verzonnen zijn.

Ik ben benieuwt of deze nu in de schappen komt te liggen. 125 euro voor hetzelfde apparaat in een andere kleur... Ik denk niet dat veel mensen daarin trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in de winkel het 'showroom-model' in mijn handen gehad. Ik stond op punt om 'm te kopen, tot ik merkte dat er 'speling' zat tussen de twee delen, dit als de telefoon gesloten is (onderaan kun je de twee delen tot 2 milimeter van elkaar halen ???).

Nu vroeg ik me af, is dit normaal (hebben ze dit maw allemaal) ?

Ik ben nogal een pietje-precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er hard genoeg aan trekt kan je er idd 2mm tussen krijgen, en als je nog harder trekt heb je zelfs 2 aparte telefoons, maar natuurlijk is het de bedoeling niet eraan te trekken maar gewoon open en toe te schuiven ;-) Heb em nu al een dikke 2 maanden en ben er nog altijd tevreden van! Heb m'n beltoon ingesteld dat ie eerst 3x moet vibreren (dan maak je ook geen scène als je mobieltje voor de klas afgaat) en berichten herhalen om de minuut, dan mis ik die ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ... het jeukt enorm hard om 'm te bestellen ... hmmm ... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Even geprobeert. De mijne heeft een kleine mm ruimte als je eraan trekt.
Kan natuurlijk ook niet te strak op elkaar zitten, want dat zou het schuiven zwaarder maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:53:
Ik heb hem in mijn bezit. Alleen de Phone House heeft deze dingen exclusief in zijn assortiment. Vraag ernaar in de winkel en ze zijn blij om je het ding te laten zien. Erg chique is hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
FOTO!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag gehaald ... prachtig ding ! Doet ook alles perfect zoals het hoort (aansluiten op pc en tv, bestanden transfereren, mp3's afspelen, ...) Geen vuiltje aan de lucht dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Laatst online: 10-09 11:40
Joepie! De D600 is deze morgen keurig afgeleverd geweest. Dinsdag besteld in Duitsland via het net. Vandaag aangekomen. Prijs alles incl: 269 euro

Grts
fre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
nvm :P

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week een D600 ontvangen. Nieuw abbo. Meteen de simkaart in het toestel gestopt, geeft het telefoontje de melding "Simkaart plaatsen." De contactpunten schoongemaakt met een doekje en het functioneerde toch.
Twee dagen later, na een nacht in de lader, verschijnt er weer de melding "Simkaart plaatsen." Na vier keer bellen met de klantenservice van Telfort, moet ik de D600 ter reparatie aanbieden. Geen Doa (death on arrival). Nu maar hopen dat de Samsung goed gerepareerd wordt.

Fijn toestel, op zich, veel gebruiksfuncties. Zelfs het lezen van documenten is redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Ik ga hem nu halen bij T-Mobile voor Flex 25 euro per maand en dan is de telefoon gratis en je hebt dan een 1 jarig abbo, dat is nu een actie bij T-Mobile egt FLEX :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:16:
Vorige week een D600 ontvangen. Nieuw abbo. Meteen de simkaart in het toestel gestopt, geeft het telefoontje de melding "Simkaart plaatsen." De contactpunten schoongemaakt met een doekje en het functioneerde toch.
Twee dagen later, na een nacht in de lader, verschijnt er weer de melding "Simkaart plaatsen." Na vier keer bellen met de klantenservice van Telfort, moet ik de D600 ter reparatie aanbieden. Geen Doa (death on arrival). Nu maar hopen dat de Samsung goed gerepareerd wordt.

Fijn toestel, op zich, veel gebruiksfuncties. Zelfs het lezen van documenten is redelijk te doen.
Dit had ik ook bij de ene simkaart wel, bij de andere simkaart niet.
Het verschil zit er in, dat bij de ene sim de "chip" verder naar links zit, dan de andere. Wat je dus moet proberen te doen is gewoon even spelen met de simkaart. Dus iets naar links/rechts/voren/achter. Kijk is of het dan wel weer werkt? Of is je telefoon al weg?
Snoll3bulk schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:56:
Ik ga hem nu halen bij T-Mobile voor Flex 25 euro per maand en dan is de telefoon gratis en je hebt dan een 1 jarig abbo, dat is nu een actie bij T-Mobile egt FLEX :D
Is inderdaad een mooie aanbieding. Ik heb zelf een Debitel kpn 25 abbonement, maar dan voor 20 euro. Dus uiteindelijk (zonder verzekering) betaal ik 240 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door terb op 20-05-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
terb schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:51:
[...]

Dit had ik ook bij de ene simkaart wel, bij de andere simkaart niet.
Het verschil zit er in, dat bij de ene sim de "chip" verder naar links zit, dan de andere. Wat je dus moet proberen te doen is gewoon even spelen met de simkaart. Dus iets naar links/rechts/voren/achter. Kijk is of het dan wel weer werkt? Of is je telefoon al weg?
Daarom zijn de 'contactvlakken' van de simkaart ook groter als de contactpuntjes in je telefoon.
Volgens mij zou het dus niet moeten uitmaken of je de sim iets verschuift.

Je zou het uiteraard wel even kunnen proberen met een of twee andere simkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:41:
[...]

Daarom zijn de 'contactvlakken' van de simkaart ook groter als de contactpuntjes in je telefoon.
Volgens mij zou het dus niet moeten uitmaken of je de sim iets verschuift.

Je zou het uiteraard wel even kunnen proberen met een of twee andere simkaartjes.
Ik heb inderdaad even een crosscheck gedaan met een KPN simkaart. De telefoon geeft dezelfde melding.

Het toestel ligt nu bij de telfort klantenservice. Eigenlijk baal ik ervan een nieuw toestel dat binnen vier dagen gerepareerd worden moet. Beloofd weinig goeds. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie helpt mij?
Het lukt mij niet om videos op de d600 te zetten
ik krijg een melding: niet- ondersteunde bestandsindeling
het zijn .3gp files en .wmv files die ik omgezet heb in .3gp middels een encoder.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:03:
Wie helpt mij?
Het lukt mij niet om videos op de d600 te zetten
ik krijg een melding: niet- ondersteunde bestandsindeling
het zijn .3gp files en .wmv files die ik omgezet heb in .3gp middels een encoder.
alvast bedankt
Je moet een bepaalde resolutie en fps gebruiken, als je even zoekt in dit topic vindt je dat zo!
eisb4er in "Het Samsung SGH-D600 Topic Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers , ik ben nieuw hier en had 2 vraagjes.

vraag 1 : Ik heb dingen gehoord over een logo van t-mobile onder de speaker en zelf wil ik een D600 kopen met een telfort 200 1 jarig abonement , nou was ik dus benieuwd of telfort ook ergens op het mobieltje een logo heeft gezet of nog speciale firmware heeft geinstallerd op het mobieltje en al is er wel speciale firmware geinstallerd door telfort is dit dan erg nadelig ?

Vraag 2 :ik hoor mensen over zelf firmware veranderen ( en dan ben je je garantie kwijt ) en ik hoor mensen over service points van samsung waar je je fitmware kunt veranderen , ben je daar dan ook je garantie kwijt ?

Alvast bedankt

- Dmk1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb nu een D500, en erg tevreden. Maar nu loopt mijn abo af, en kan ik dus een d600 kiezen. Lekker hoor, 1 jarig abo van 10€/maand, omdat ik verleng. Dat is dus 12x10=120€ Die d500 brengt dat zo ongeveer weer 2e hands op :P Maar ik ben wel naar wat dingetjes benieuwd zoals:
- Kun je nu wel zien wanneer een sms verzonden is? (bij de d500 niet)
- Wat is de mening over de mp3 speler? Goed, of zit ik dan snel met een lege accu, lastige nummerkeuze etc.? Buiten het beperkte geheugen van de d500 zou ik die namelijk niet graag als "echte" mp3 speler willen gebruiken. Lastig navigeren/zoeken van nummers enz. Kun je makkelijk een tracklist laden etc?

Ah, ik zie in de handleiding aardig wat opties voor de MP3 speler :) meer nog dan mijn Ipod shuffle :P Iemand dat afspelen via bluetooth wel eens geprobeerd? Dan kan ik leuk de muziek via mijn PC afspelen, hoef ik niet naar de PC toe om een volgend nummer te kiezen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _ferry_ op 21-05-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb heel dit topic doorgespit maar weet nog steeds niet hoe ik precies films/videos op de d600 zet
ik krijg nog steeds de melding niet ondersteund bestandstype.
hoe kan ik de bitrate en fps wijzigen?
ik heb mpegable x4 live grbuikt en imtoo encoder voor alsnog zonder resultaat.
ik gebruik samsung pc studio en dan bestanden beheren--> naar telefoon of moet ik soms movieeditor gebruiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 23:58
_ferry_ schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:55:
Ik heb nu een D500, en erg tevreden. Maar nu loopt mijn abo af, en kan ik dus een d600 kiezen. Lekker hoor, 1 jarig abo van 10€/maand, omdat ik verleng. Dat is dus 12x10=120€ Die d500 brengt dat zo ongeveer weer 2e hands op :P Maar ik ben wel naar wat dingetjes benieuwd zoals:
- Kun je nu wel zien wanneer een sms verzonden is? (bij de d500 niet)
- Wat is de mening over de mp3 speler? Goed, of zit ik dan snel met een lege accu, lastige nummerkeuze etc.? Buiten het beperkte geheugen van de d500 zou ik die namelijk niet graag als "echte" mp3 speler willen gebruiken. Lastig navigeren/zoeken van nummers enz. Kun je makkelijk een tracklist laden etc?
De D600 verschilt niet zo veel van de D500, als je hem vooral voor mp3 luisteren wilt kopen dan zou ik dat echt niet doen want dat is echt niet relaxed bij de d600. Navigeren gaat niet lekker (volgens mij gewoon hetzelfde als de d500 alleen heeft het menu een iets andere skin) en je batterij gaat niet lang mee als je veel luistert.
Je kan beter een SE walkman telefoon kopen als je van plan bent om hem als mp3speler te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

okee :) Nouja, dan zie ik het meer als een leuke bijkomstigheid. Maar ik ben geen SE fan, te gammel en minder prettige bediening IMHO. Kan bij het abo wel een w800i kiezen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
@Dmk1337
Uiteraard ben je de garantie niet kwijt als je de firmware laat flashen bij een Samsung service point.

@_ferry_
De player van de D600 geen "echte MP3 speler". Iig niet in mijn ogen. Kijk eens naar de Sony/Erricson als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf erbij ... het is een juweeltje ... heb 'm net aan de stroom moeten leggen voor de eerste maal sinds ie (twee dagen geleden) uit de doos kwam. Heb ook redelijk wat bekijks als ik 'm op de tram openklap :7 Enkel raar dat ik gemaakte filmpjes op mijn pc slechts bagger kan afspelen ... ik mis precies een codec of zo ?? Het beeld wordt enorm in blokjes weergegeven ... iemand raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb trouwens volgens *#1234# firmware D600AREK2 :7

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhaarbrink
  • Laatst online: 04-12-2024
Als ik gebeld wordt door een persoon in de telefoonlijst van mijn D600 verschijnt de tekst "onbekend" op mijn display. Als ik een sms ontvang van diezelfde persoon zie ik de naam wel. Moet ik nog iets instellen? Ik kan dit niet in de handleiding vinden (ook niet op google en in de topics). Wie helpt mij?

Helaas is het niet zo als My-Life in zijn antwoord (volgende post) schrijft. Als die persoon naar ons andere toestel belt wordt ie wel herkend. In beide toestellen staat ie in de telefoonlijst. Ik heb de telefoonlijst ook al eens van SIM naar telefoon gekopieerd, maar dat helpt ook niet.

[ Voor 34% gewijzigd door jhaarbrink op 23-05-2006 23:45 . Reden: Antwoord van My-Life in aparte post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Diegene beld met een anoniem nummer. Kun jij niks aan doen.

Dit antwoord is te simpel om goed te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:01
hoelang duurt het bij jullie om een mp3 via usb erop te zetten? dat duurt bij mij echt wel minimaal 10 min...is dat normaal? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Ja dat is normaal...
Vind het ook niet echt geweldig maarja ;)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb vandaag dan mijn Samsung D600 Chrome edition besteld. Ik heb er nog weinig plaatjes van gezien en ook nog geen winkelmodellen oid. Maar dat bling bling valt toch wel een beetje mee hopelijk ? Ik vond dat zilveren mooier bij mijn MDA Vario passen :)

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een micro 1GB kaartje

duitse webshop

Deze levert het al voor 35,- euro dat vind ik toch goedkoopl vergeleken met andere.
Of is hij nog ergens goedkoper te krijgen?
/edit: Je kan daar alleen met creditcard betalen, voor mijn een optie.(misschien met een omweg wel)

En is deze webshop bekend bij jullie?

Ik hoop snel wat van jullie D600 gebruikers te horen!! kan ik snel een aanschaffen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Memoryshop: http://www.memoryshop.nl/product/21487

45 euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is excl. verzendkosten dus 50

http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=398
hier is hij 43,75 en 5 euro verzendkosten
dus 1,25 goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:03:
[...]

dus 1,25 goedkoper
Heb hem daar ook gekocht, je kan kiezen voor verzending via briefpost, das maar 2 euro., heb ik ook gedaan, en niks mis mee!
Kaartje is trouwens wel erg klein B)

Mijn moeder is gewend om stukken moederbord uit mijn kamer te zuigem, ze wilde bijna mijn kaartje a la 47Euro meezuigen....

Ga trouwens nu een hoofdtelefoon MOD uitvoeren. Zal wat pics maken van hoe ik dat doe, moet eerst even uitvogelen hoe ik dat ding open krijg :O

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:03:
[...]

dus 1,25 goedkoper
Sorry das waar. kWas in de war met www.pdashop.nl waar de verzendkosten wel bij in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
ik vind het soms echt een rare mobiel.. staat er gister opeens "informatie verzenden via sms" boven m'n nieuwe smsje, staat er vandaag weer gewoon "nieuw bericht" boven.. en ik heb écht niks anders gedaan :P en dat T9 m'n toegevoegde woorden om de zoveel tijd vergeet vind ik nogsteeds best irri :| zijn dit orange firmware bugs of hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je codes gebruikt om de D600 aan te passen (geluidslevel e.d.) kan een reparateur dat later zien, ook als je het weer op de oorspronkelijke code zet? Vervalt de garantie dan ook?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Amsterdam en het leek mij handig om de lijnenkaart van het openbaar vervoer altijd bij de hand te hebben. Ik wilde deze dus graag op mijn D600 zetten.

Nu heb ik de lijnenkaart als PDF erop gezet. Het probleem is hierbij dat het (naast traagheid) moeilijk is om ver genoeg in te zoomen zodat ik daadwerkelijk de tramlijnen kan zien en volgen. Dit kan helaas niet. De kaart laadt niet in zijn geheel en ik kan niet "dichtbij genoeg" komen.

Toen dacht ik: Hee ik kan het ook als plaatje in een Word bestand zetten!" Ondanks het feit dat het plaatje een goede resolutie heeft is deze resolutie kleiner wanneer ik op het word-document inzoom. (Waarbij ik dus wel "dichtbij genoeg" kom). De kaart is dus groot genoeg in beeld, maar zonder de details die ik nodig heb.

Toen dacht ik: "Er is nog een optie". Waarom het niet gewoon als jpg afbeelding op mijn telefoon zetten. Je kunt je gemaakte foto's (In de map foto's) immers ver inzoomen!" Ook dit liep uit op niets, wat ik hieronder heb beschreven. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen:

Ik kan allereerst mijn kaart, die ik als jpg heb opgeslagen, niet direct via PC Studio in de map "Photos" zetten. Ook via mijn bluetooth programma lukt dit niet. Ik kan ze alleen in de map "Downloaded Images" zetten. Dat doe ik dus om hem vervolgens op de telefoon naar "Favoriete afbeeldingen" te verplaatsen. Hier komt het gekke. Wanneer ik de foto vanuit "Favoriete afbeeldingen" wil verplaatsen is de optie "foto's" grijs, waardoor deze niet beschikbaar is. Het rare is dat wanneer ik een foto maak met mijn telefoon, ik hem vervolgens op mijn pc zet en hem via de bovenstaande procedure op mijn telefoon zet, ik hem bij de laatste stap WEL weer in de map foto's kan zetten. Het lijkt er dus op dat de telefoon foto's of afbeeldingen herkent die door hemzelf zijn gemaakt.

Ik heb alles al geprobeerd: Een originele foto pakken, de kaart daarin zetten en dan met dezelfde naam opslaan. Dit werkt niet. Als ik het bestand met een willekeurige editor opsla (Ik heb de PC Studie editor, Paint, Paint Shop Pro en Adobe Photoshop geprobeerd) dan ziet de telefoon het niet meer als een afbeelding van hem zelf en kan ik hem niet in de map "foto's" krijgen, waardoor ik niet op hem in kan zoomen.

En ik vond het nog wel zo'n goed idee van mezelf :/

Weet iemand hoe ik een jpg afbeelding op zo'n manier kan opslaan dat mijn D600 het ziet als foto van hemzelf waardoor ik lekker op mijn kaartje kan kijken wanneer ik het openbaar vervoer neem???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Nee.
Maak eens een foto van je lijnenkaart ;)

Enne, mijn hofdtelefoon mod is goed gelukt :D
Alleen heb ik nu een mooi zwart snoertje met mooie witte ooordopjes, vloekt een beetje.

Iemand geinteresseerd in de foto's die ik gemaakt heb?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AvA_ schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:29:
[...]
Iemand geinteresseerd in de foto's die ik gemaakt heb?
Altijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het een door het bestand in Andere bestanden te zetten i.p.v. in Afbeeldingen. Op deze manier opent de telefoon de afbeeldingen met de Picsel file viewer, met dat 'programma' heb je misschien meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:49
jhaarbrink schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:24:
Als ik gebeld wordt door een persoon in de telefoonlijst van mijn D600 verschijnt de tekst "onbekend" op mijn display. Als ik een sms ontvang van diezelfde persoon zie ik de naam wel. Moet ik nog iets instellen? Ik kan dit niet in de handleiding vinden (ook niet op google en in de topics). Wie helpt mij?

Helaas is het niet zo als My-Life in zijn antwoord (volgende post) schrijft. Als die persoon naar ons andere toestel belt wordt ie wel herkend. In beide toestellen staat ie in de telefoonlijst. Ik heb de telefoonlijst ook al eens van SIM naar telefoon gekopieerd, maar dat helpt ook niet.
Heb je hem er dubbel in staan? Telefoon en Simkaart bijvoorbeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Heb een vraagje over dat java progje van opera mini voor internet browser. Ik speel namelijk zo een text based spelletje (Nukezone) en vind ik het wel handig en leuk als ik onderweg kan inloggen etc.om even een aanval te doen B) (A) Ik had al geprobeerd om via wap in te loggen maar hij gaf de pagina niet goed weer, en kon dus niet inloggen. Nu heb ik wel een eerdere versie er dus opstaan van dat opera mini maar hiermee geeft hij het dus niet goed weer de pagina, nu heb ik die nieuwste versie nog niet geprobeerd, maar zou het hiermee wel mogelijk zijn, en moet ik nou ook nog wat veranderen bij mijn wap instellingen of iets? Heb kpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Evant87 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:50:
Heb een vraagje over dat java progje van opera mini voor internet browser. Ik speel namelijk zo een text based spelletje (Nukezone) en vind ik het wel handig en leuk als ik onderweg kan inloggen etc.om even een aanval te doen B) (A) Ik had al geprobeerd om via wap in te loggen maar hij gaf de pagina niet goed weer, en kon dus niet inloggen. Nu heb ik wel een eerdere versie er dus opstaan van dat opera mini maar hiermee geeft hij het dus niet goed weer de pagina, nu heb ik die nieuwste versie nog niet geprobeerd, maar zou het hiermee wel mogelijk zijn, en moet ik nou ook nog wat veranderen bij mijn wap instellingen of iets? Heb kpn :)
Je kan het altijd proberen...

Foto's van mod ga ik zo even uppen :)
Trouwens, bij mij gebeurt er nu iets heel vaags.

Als ik MP3's afspeel, en ik zet het volume op 1 streepje, ga daarna naar 0 streepjes (leeg) en als ik dan nog een keer druk op - zegmaar aan de zijkant, dan krijg ik ineens het volume harder dan als het balkie helemaal vol zit :7.

Dit gebeurt bij alletwee de layouts van de mediaplayer, maar niet als er een koptelefoon in zit.

Misschien komt het omdat ik het volume heb aangepast?
Ik heb de hardste op 13 gezet.

Heeft iemand dit ook?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Ik heb even gekeken, ik heb zelf niet met de geluidsinstellingen getweaked, maar heb hier geen last van, grote kans dus dat hij daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Komt omdat je je geluid hebt aangepast. Is 1 of ander bug. Ik had het ook. Als het geluid uit moest staan was die juist heel erg hard. Ik heb m met die "E2P Custom Reset" code gereset en alles was weer goed. Alleen was ik wel al mijn telummers die op de telefoon stonden kwijt. Gelukkig kon ik ze zo weer overzetten van m'n 2e telefoon.

Edit- Code is trouwens *2767*2878# = E2P Custom Reset

Edit2- Mijn smsjes enzo bleven wel allemaal staan. Ook foto's en filmpjes enz.
Alleen de nummers die op de telefoon zelf stonden waren weg en alle instellingen van geluid, achtergrond enz enz.

[ Voor 34% gewijzigd door BMW_M3 op 29-05-2006 22:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn D600 loopt nu erg vaak vast. Hij deed het een halfjaar goed maar nu loopt hij bij de kleinste dingen vast en reboot zichzelf. Weet iemand hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

BMW_M3 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:05:
Komt omdat je je geluid hebt aangepast. Is 1 of ander bug. Ik had het ook. Als het geluid uit moest staan was die juist heel erg hard. Ik heb m met die "E2P Custom Reset" code gereset en alles was weer goed. Alleen was ik wel al mijn telummers die op de telefoon stonden kwijt. Gelukkig kon ik ze zo weer overzetten van m'n 2e telefoon.

Edit- Code is trouwens *2767*2878# = E2P Custom Reset

Edit2- Mijn smsjes enzo bleven wel allemaal staan. Ook foto's en filmpjes enz.
Alleen de nummers die op de telefoon zelf stonden waren weg en alle instellingen van geluid, achtergrond enz enz.
dan laat ik et maar even zo...

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Bleh, bier over je D600 is niet goed voor het schuif-systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

_AvA_ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:16:
[...]

Je kan het altijd proberen...

Foto's van mod ga ik zo even uppen :)
Trouwens, bij mij gebeurt er nu iets heel vaags.

Als ik MP3's afspeel, en ik zet het volume op 1 streepje, ga daarna naar 0 streepjes (leeg) en als ik dan nog een keer druk op - zegmaar aan de zijkant, dan krijg ik ineens het volume harder dan als het balkie helemaal vol zit :7.

Dit gebeurt bij alletwee de layouts van de mediaplayer, maar niet als er een koptelefoon in zit.

Misschien komt het omdat ik het volume heb aangepast?
Ik heb de hardste op 13 gezet.

Heeft iemand dit ook?
Heb ik ook last van. Heb ook het volume getweaked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

HyperioN. schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:22:
Kuut, hoe kom dat dan?
ZO van: laten we het eens proberen?

Of ligt er een andere diepere psychologische reden achter?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:22:
Stop 'm ff in de vaatwas, dan is ie zeker weer netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:27:
[...]

Stop 'm ff in de vaatwas, dan is ie zeker weer netjes :)
Vergeet de glanspoel niet!

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Heeft er iemand een paar goede foto's van de D600 in de Chrome uitvoering ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Laatst online: 14-09 13:28

UMD

You don't say

hej mensen,

ben idd nieuw hier maar k lees dit vaak en k heb een vraagje.

heeft iemand van jullie die 3,5 mm headphone jack adapter voor de D600 als eens geprobeerd?

en diegene wat een MOD met de headphone hebben gedaan: hoe klinkt de D600 met gewone (lees: betere) oordopjes?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zo, ik heb hem ook binnen, geluid is echt mooi :9 Speaker voor de D500 was al leuk, maar dit is helemaal super :) Merk wel dat er meer ruimte op het slide systeem zit, kan echt een kiertje maken tussen boven en onderkant. Bij de D500 hoefde ik dat niet eens te proberen. Niet dat dat zo'n ramp is, het is daardoor niet zwakker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

ik denk dat dit idd niet zon probleem is.

ik kan ook een kiertje maken, maar daar zullen ze bij samsung echt wel aan ged8 hebben. ze hebben inmiddels zoveel slide phones gemaakt dat ze wel weten wat ze doen.

het geluid van de dual-speakertjes is idd erg vet, maar t overtreft niet de motorola E398.

die heb ik gehad en die had hele goeie speakers. maar de rest van die phone was zwaar klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 13-09 12:52
hoelang doet iedereen met hun accu ?

mijne is met 1.5 dag echt leeg.. dit is met 1 uur bellen-gebeld worden en een half uurtje mp3..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

ik doe er 3 dagen mee.

das met een beetje bellen (half uurtje denk k) ;)

en een beetje foto's maken en 15 min. mp3 luisteren en 10 min. video kijken.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Hoe kan je eigenlijk de foto's op volledig scherm laten zien via de TV. Ik kan ze alleen bekijken in zon waardeloos hokje:S en filmpjes kan je dan weer wel volledig scherm doen. :?

Ook Word documenten of presentatie's hoe zet je die in volledig scherm? :o

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

UMD schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:24:
hej mensen,

ben idd nieuw hier maar k lees dit vaak en k heb een vraagje.

heeft iemand van jullie die 3,5 mm headphone jack adapter voor de D600 als eens geprobeerd?

en diegene wat een MOD met de headphone hebben gedaan: hoe klinkt de D600 met gewone (lees: betere) oordopjes?

greetz
Ik kan je zeggen dat de normale oordopjes zekers niet slecht klinken, ik zilde ze ook eigenlijk niet vervangen, maar bij de meeste mensen (waaronder ik mij ook bevind) blijven ze niet zitten.

Ik raad je aan iig een setje hele goede oortjes te kopen (ikke creative) anders heb je er geen winst mee.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 20:12

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Hey mensen, ik heb sinds 1 week deze tel in mijn handen, hiervoor had ik de K700i van sony ericsson. De D600 is een mooi toestel en besloot de k700i maar aan mijn vriendin te geven die daar super trots op is :) . Oke leuk en wel maar nu heb ik 1 vraag. K700i had leuk software maar via een zoektochtje kwam ik een externe programma tegen voor de K700i, "My Phone Explorer". Erg mooi programma, waar het me dan vooral om ging was het smsen, meerdere smsjes versturen (1X 5a6 smsjes in1keer verzonden!), sjonge, smsen was nog nooit zo makkelijk geweest. Nu heb ik de D600 software alleen die kan maar 1 smsje per keer versturen, dus geen meerdere, valt dit anders in te stellen? Zo nee, is er dan een ander programma die dat dan wel heeft? Nu moet ik alles via mijn telefoon gaan doen omdat ik meestal aan 1 smsje niet genoeg heb.
Thnx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

_AvA_ schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:24:
[...]

Ik kan je zeggen dat de normale oordopjes zekers niet slecht klinken, ik zilde ze ook eigenlijk niet vervangen, maar bij de meeste mensen (waaronder ik mij ook bevind) blijven ze niet zitten.

Ik raad je aan iig een setje hele goede oortjes te kopen (ikke creative) anders heb je er geen winst mee.
ik heb sony MDR-EX71 oordopjes.

ik ben een soort van audiopkile, dus ik hecht grote waarde aan fatsoenlijk geluid. verbetert de geluidskwaliteit t.o.v. de bijgeleverde oordopjes, of is het de moeite niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

SpeedyGJ schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:17:
Hey mensen, ik heb sinds 1 week deze tel in mijn handen, hiervoor had ik de K700i van sony ericsson. De D600 is een mooi toestel en besloot de k700i maar aan mijn vriendin te geven die daar super trots op is :) . Oke leuk en wel maar nu heb ik 1 vraag. K700i had leuk software maar via een zoektochtje kwam ik een externe programma tegen voor de K700i, "My Phone Explorer". Erg mooi programma, waar het me dan vooral om ging was het smsen, meerdere smsjes versturen (1X 5a6 smsjes in1keer verzonden!), sjonge, smsen was nog nooit zo makkelijk geweest. Nu heb ik de D600 software alleen die kan maar 1 smsje per keer versturen, dus geen meerdere, valt dit anders in te stellen? Zo nee, is er dan een ander programma die dat dan wel heeft? Nu moet ik alles via mijn telefoon gaan doen omdat ik meestal aan 1 smsje niet genoeg heb.
Thnx alvast :)
Heh?

Ik kan zonder modificaties gewoon een bericht van 12 SMSjes lang, aan maximaal 20 gebruikers sturen :7

Hoe te gaan naar SMS:
Schuif hem open, druk op de knop, links van OK/i.
Als het goed is opent het SMS schermpje dan en kan je gelijk gaan typen.
Anders: Menu>Berichten>Bericht Maken>SMS. Typenmaar :)

Na het typen van je bericht, die maximaal 12x160 tekens lang kan zijn, menu, alleen verzenden, daar kan je 20 ontavgers invullen.

Tadadadaaa dam dum diddly dum dum dum die die diiiiii

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

UMD schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:16:
[...]

ik heb sony MDR-EX71 oordopjes.

ik ben een soort van audiopkile, dus ik hecht grote waarde aan fatsoenlijk geluid. verbetert de geluidskwaliteit t.o.v. de bijgeleverde oordopjes, of is het de moeite niet waard?
Join the club, ikke ook audiofiel.
Ben 15, maar heb nu toch al 2 setjes B&W's en een setje Magnats in me kamertje ;)
Gekoppeld aan een drietal mooie versterkers...
Handig die verhuizende rijke buren die dan hun spullen op jouw kamertje zetten.
-------Dank is groot.

Wat ik kan zeggen over die oortjes, is dat als jij ze mooi vind klinken, moet je ze zeker aansluiten.
Ik heb even getest, en die creative oortjes geven toch echt mooie volle bassen en mooie hoge tonen hoor. Er is zeker, wat mij betreft, geen beperking in de versterker van de D600. Heel mooi geluid komt er uit.

Maar, ik kan je niet aansporen het te doen. Als jij je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen.

Ik heb er in ieder geval plezier van, de dopjes vallen niet meer zo snel uit.

De geluidskwaliteit verbeterde bij mij wel wat, maar als je dopjes lekker zitten, zou ik het gewoon zo laten, want de standaard zijn echt al van hoge kwaliteit. Helemaal in vergelijking met de oordopjes die ik gewend ben van enige andere mobiele telefoons. Ik heb zelfs MP3 spelers gehad die slechter klinken.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

_AvA_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:37:
[...]

Join the club, ikke ook audiofiel.
Ben 15, maar heb nu toch al 2 setjes B&W's en een setje Magnats in me kamertje ;)
Gekoppeld aan een drietal mooie versterkers...
Handig die verhuizende rijke buren die dan hun spullen op jouw kamertje zetten.
-------Dank is groot.

Wat ik kan zeggen over die oortjes, is dat als jij ze mooi vind klinken, moet je ze zeker aansluiten.
Ik heb even getest, en die creative oortjes geven toch echt mooie volle bassen en mooie hoge tonen hoor. Er is zeker, wat mij betreft, geen beperking in de versterker van de D600. Heel mooi geluid komt er uit.

Maar, ik kan je niet aansporen het te doen. Als jij je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen.

Ik heb er in ieder geval plezier van, de dopjes vallen niet meer zo snel uit.

De geluidskwaliteit verbeterde bij mij wel wat, maar als je dopjes lekker zitten, zou ik het gewoon zo laten, want de standaard zijn echt al van hoge kwaliteit. Helemaal in vergelijking met de oordopjes die ik gewend ben van enige andere mobiele telefoons. Ik heb zelfs MP3 spelers gehad die slechter klinken.
ja klopt, maar ik ga geen MOD doen, ik koop de converter. daar staat hier ergens een link van in dit topic.

ik vind de standaard oordopjes niet echt fijn zitten, om over fatsoenlijke bas maar te zwijgen. ik heb over het algemeen een hkel aan MP3 spelers vanwege de geluidskwaliteit. :(

maar ik kan wel horen dat de D600 op zich een goeie toon verdeling heeft, maar dat de oordopjes het gewoon verknallen. ik denk dat als k mijn MDR-EX71's _/-\o_ erop aan sluit dat t dan echt wel vet klinkt. (t.o.v. nu dan... ) ;)

dit weekend ff die converter of hoe je het ook noemt bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Je geluid harder krijgen op de Samsung D600

1) Schuif je Telefoon open
2) Voer deze code in: *#8999*8378# - Als het goed is krijg je te zien *#8999*----#
3) Dan kom je in de configuratie van de Samsung D600
4) Ga dan naar nummer 2: H/W Test
5) Ga dan weer naar nummer 2: Geluidsinstellingen
6) Ga dan naar nummer 9: IIS normaal
7) Ga dan naar Rx vol.
8) Daar zie je Niveau 1 tot en met 10 staan, dit houd in, als je je mp3-speler aanzet, kan je het
geluid harder zetten door op de knoppen van de zijkant te drukken, dat is zo’n blauwe balk
op je beeldscherm, elk klein blauw stukje houdt 1 niveau in. Hoe lager het getal bij een
niveau des te harder het geluid is
9) Dan ga je naar Niveau 10, dat is zeg maar het laatste balkje, dus die bepaalt het hardste
10) Zet Niveau 10 op 0, dat is het aller hardste met deze aanpassing
11) Druk op opslaan en klaar ben je, je zult het verschil merken

!---EXTRA--- Hoeft niet perse ---!
12) Je hebt dus bij stap 10 Niveau 10 op 0 gezet, maar als je dan soms hardcore of iets met
een luide bass erin, hoor je het wel eens brommen
13) Daarom heb ik bij Niveau 9, op 15 gezet, (dat is zeg maar het oude Niveau 10)
14) Zo heb je dus zeg maar een aan en uit knop van deze instelling
15) Als je dan je muziek af gaat spelen heb je 9 blauwe balkjes, is dus zeg maar het oude
hardst van de Samsung D600 maar als je hem dan het blauwe balkje op 10 zet hoor je de
aanpassing die we zo juist hebben ingesteld.

Let op, ik heb dit geprobeerd en het werkt gewoon goed
Ik heb gewoon een Samsung D600 en heb geen problemen met deze aanpassing en ik hoor duidelijk het verschil. Je moet zelf weten of je dit doet. Als het mis gaat bij jou en je telefoon is kapot of weet ik veel wat, kan ik er niks aan doen

Maar nogmaals ik zou niet weten waarom het niet werkten, bij mij werkt het super

Bij de stappen het blauwe balkje bedoel ik, als je je mp3speler aanzet, kan je het geluid harder en zachter zetten, en dat wordt bepaalt door een blauwe lopende balk die onderverdeelt is in 10 stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:43:
Heeft er iemand een paar goede foto's van de D600 in de Chrome uitvoering ?
Is eentje ook goed? Met Friends op het display. Lekker kijken in de trein :P

Zoals je ziet spiegelt hij aardig, wat aardig wat poetswerk met zich meebrengt.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/alexander.vandongen/tijdelijk/d600.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:47:
[...]

Is eentje ook goed? Met Friends op het display. Lekker kijken in de trein :P

Zoals je ziet spiegelt hij aardig, wat aardig wat poetswerk met zich meebrengt.

[afbeelding]
Met welk prog heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk prog heb je dat gedaan?
Gewoon van internet geplukt als torrent. Heel seizoen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:59:
[...]

Gewoon van internet geplukt als torrent. Heel seizoen 8)
Bedoel welk prog je het hebt omgezet om op je telefoon te bekijken. Of heb je het niet te hoeven omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:00:
[...]

Bedoel welk prog je het hebt omgezet om op je telefoon te bekijken. Of heb je het niet te hoeven omzetten?
Nee, deze torrent was het hele seizoen als mp4. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Thnx, scheelt weer een modje in dit topic :P

[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 04-06-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fieuw... Ik zag ze al bijna hier bij me voor de deur staan :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hehe, nee maar staat in de faq dat je zulke dingen hier niet mag plaatsen aangezien het niet om een legale versie gaat. Link staat in ts.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste