Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Samsung SGH-D800 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 996 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
OP is een beetje tegenstrijdig: is het display nou 1.8" of 2.2"?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Byte_Me schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:22:
OP is een beetje tegenstrijdig: is het display nou 1.8" of 2.2"?
Hmm idd, ik ga dat even uitzoeken, denk een typo van me :+

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Draait deze op Symbian of gewoon Samsung's eigen OS? Relaxed dat A2DP ook ondersteund wordt.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• DaannO
trimakassi schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:33:
Draait deze op Symbian of gewoon Samsung's eigen OS? Relaxed dat A2DP ook ondersteund wordt.
Eigen os.

Verwijderd

Jammer dat nog zo weinig mensen hun ervaringen van deze telefoon hebben gegeven.
Ben erg benieuwd namelijk. Wat is het verschil tussen de D 600?
Volgens mij alleen het uiterlijk.
Qua functies is hij volgens mij het zowat het zelfde. Al is de camera van de D 600 zelfs beter dan de D 800.
Hoop dat mensen hier wat meer hun ervaringen over deze telefoon vertellen.

Verwijderd

heb hem gisteren kunnen bekijken. De D800 kan niet uitgebreid worden met extra geheugen. Ook is er geen optie om je fotot's / videos op tv te tonen. Ook schijnt er iets te zijn met de foto camera. voor de rest is het ongeveer hetzelfde toestel

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 17:32
Ik heb gister een keuze gemaakt tussen de D600 en de D800, ik vond deze D800 echt te groot. Lijkt net of deze foon gemaakt is voor halve mongolen ofzo :S Die knoppen zijn echt mega.
Verder vin ik het vergelijkingsplaatje met de D600 raar: volgens mij was de D800 toch echt een stuk forser?

Afijn, ik hebg ekozen voor de D600, kan neit wachten tot deze binnenkomt....

Verwijderd

Zijn er al mensen met ervaringen?
Hij is namelijk al gratis te krijgen bij een 1 jarig €32,50 Orange abbo! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 12:19 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Hij lijkt best wel heel erg op de nokia N80, maar nokia is voorlopig nog niet uit, dus zal nokia wel weer gekopieerd hebben van samsung :P . Op zich ziet hij er wel mooi uit, maar niet echt spectaculaire specs. Het is gewoon een dunnere D600 (met waarschijnlijk ook een brakke accu)

Verwijderd

lijkt erop dat ie voor het design nogal wat heeft moeten inleveren(bv t.o.v de d600).
beltijd 3.5 uur, 1.3 mpcam, geen uitbreidbaar geheugen..hij is ook goedkoper dan de d600 zo te zien. het zijn dus echt de looks waar die het van moet hebben.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:28

BeaM-R

Powerrrrr

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:19:
Zijn er al mensen met ervaringen?
Hij is namelijk al gratis te krijgen bij een 1 jarig €32,50 Orange abbo! 8)
Hij is ook al leverbaar met een 2 jarig Debitel-Vodafone abbo van 22.50 (150 belminuten/smsjes) waarbij de 1e 6 maanden maar 11,25 betaald hoeft te worden.
Heb hem net besteld :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• DaannO
De witte is nu ook uit. Ik vind hem niet erg mooi omdat hij van dat maagdelijke wite heeft. Vind dat niet passen bij zo een telefoon. Kan er jammer genoeg geen plaatje van vinden.

Verwijderd

Zit er een flits op deze phone? Bij specificaties staat van wel maar dacht van niet ? :(

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DaannO schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:12:
De witte is nu ook uit. Ik vind hem niet erg mooi omdat hij van dat maagdelijke wite heeft. Vind dat niet passen bij zo een telefoon. Kan er jammer genoeg geen plaatje van vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmexpress.nl/image/00036/m5article/samsung_d800_white_big.jpg

wordt pas uitgebracht als er veel vraag voor is...

• DaannO
kyddil schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:24:
[...]

[afbeelding]

wordt pas uitgebracht als er veel vraag voor is...
Ik verkoop hem al ruim 2 weken :) Als je even een telecom winkel binnenloopt dan zul je hem zien liggen denk ik.

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DaannO schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Ik verkoop hem al ruim 2 weken :) Als je even een telecom winkel binnenloopt dan zul je hem zien liggen denk ik.
my bad, dan is die dus uit.. Verkoopt de witte goed btw?

• DaannO
kyddil schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:41:
[...]

my bad, dan is die dus uit.. Verkoopt de witte goed btw?
Nope, maar dat snap ik ook wel omdat hij echt te wit is :)

Verwijderd

waar zit de flitser?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

die zie je toch naast het lensje zitten ;)
http://img491.imageshack.us/my.php?image=dsc002103gz.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door chucky666 op 13-03-2006 19:58 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

is de camera, ik heb het toestel hier liggen, en flitsen, waar instellen? etc? nergens te vinden etc

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:59:
is de camera, ik heb het toestel hier liggen, en flitsen, waar instellen? etc? nergens te vinden etc
tussen de lens van de camera en de tekst zie je een wit lampje, rara wat is dat.
heb niet de d800 maar als je naar camera gaat en je zet hem op foto stand.
druk dan eens op instellingen.
daar zal vast flash staan ofzo ;)

en als je in camera stand bent en je drukt de linker bovenste knop in.
en je gaat dan naar instellingen ?
je hebt trouwens meer opties, je kan in dat menu ook nog bladeren als het goed is.

[ Voor 19% gewijzigd door chucky666 op 13-03-2006 20:23 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

chucky666 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:02:
[...]

tussen de lens van de camera en de tekst zie je een wit lampje, rara wat is dat.
heb niet de d800 maar als je naar camera gaat en je zet hem op foto stand.
druk dan eens op instellingen.
daar zal vast flash staan ofzo ;)
nee ben al paar uur bezig ;)

Verwijderd

chucky666 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:02:
[...]

Een spiegeltje? O-)

• DaannO
Idd er zit geen flits lamp op de d800 :)

Verwijderd

Ja echt jammer ! Telefoon is erg mooi maar mist gewoon dingen :( Wel vreemd trouwens dat op veel telecom sites word vermeld dat er wel een flitser op zit ..

De opvolger ervan "d870" is ook bekend gemaakt op Cebit :9~ Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2006/cebit/samsung/d870-01.jpg

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:15:
Ja echt jammer ! Telefoon is erg mooi maar mist gewoon dingen :( Wel vreemd trouwens dat op veel telecom sites word vermeld dat er wel een flitser op zit ..

De opvolger ervan "d870" is ook bekend gemaakt op Cebit :9~ [afbeelding]
de d810en d820 overgins ook :)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Een bijzonder mooi apparaat :D volgende week maandag ga ik m ophalen, kan echt niet wachten... :(

de witte is ook mooi, maar vind ik meer voor vrouwen eerlijk gezegd.

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 13:43
Is er al iemand die ervaring heeft met het shuifje van deze telefoon? Is deze verbeterd t.o.v. de D600? Aangezien er bij de D600 nogal wat speling op het schuifje zit...

Verwijderd

Interessante phone, licht en slank. Wat ik mij afvraag is of je de SMSjes ook in Outlook 2003 kan opslaan, of alleen in dat Samsung Mobile Center (of hoe die software ook mag heten)?

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:51:
Interessante phone, licht en slank. Wat ik mij afvraag is of je de SMSjes ook in Outlook 2003 kan opslaan, of alleen in dat Samsung Mobile Center (of hoe die software ook mag heten)?
Kan alleen in de pim`s and file manager van samsung.

Het schuifmechaniek voelt idd goed aan en zonder speling.

Verwijderd

Heb dit toestel vandaag weer zien liggen in de winkel en ben er zo goed als zeker uit dat het
deze wordt! :7 Heb alleen in reviews gelezen dat het toetsenbordje echt supercrap is. Is dit echt zo erg?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:37:
Heb dit toestel vandaag weer zien liggen in de winkel en ben er zo goed als zeker uit dat het
deze wordt! :7 Heb alleen in reviews gelezen dat het toetsenbordje echt supercrap is. Is dit echt zo erg?
nergens last van. t is idd ff wennen omdat het uit 1 stuk bestaat, maar t is geen crap ofzo. zelfs ik met mn grote klauwen kan die toetsen bedienen.

• MooDyBLueS
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik de Samsung D800 in mijn bezit, prachtig apparaat, al zijn er dingen die mij positief en negatief opvallen.

Mijn rijtje vorige telefoons:
  • Nokia 6610 zwart
  • Orange/Qtek SPV E200
  • Motorola V3 zilver
  • en nu dus de Samsung D800
Positief:
  • Oproepenlijst, werkt met tabbladen, erg makkelijk om alles zo onder één toets te vinden.
  • Erg goed scherm. Het scherm van de V3 vond ik al best goed, maar deze is nog feller en sherper.
  • Kwalitatief goed afgewerkt
  • Dun design, praktisch even groot als de V3, maar met veel meer mogelijkheden.
  • Grotere accu dan de V3. D800 heeft 800mAh, V3 heeft 680mAh
  • Mooi en intuitief menu, vooral de flash-versie
  • Schermpje gaat vrij snel uit. Dit is natuurlijk in te stellen in elke telefoon, maar deze is standaard erg goed gebalanceerd.
  • Door middel van het ingedrukt houden van een van de volumeknoppen krijg je een lekker grote tijdsaanduiding.
  • Toetsenblokkering gaat aan zodra je de telefoon dicht schuift.
  • Je kan bellen en opnemen zonder het toestel open te hoeven schuiven.
  • Uitgeschoven een stuk kleiner dan de V3 opengeklapt. Ziet er wat minder overdreven uit met bellen.
  • Operator logo kan uit het hoofdscherm gehaald worden.
  • Volledige Outlook synchronisatie
  • Goed werkende PC Studio 3.0 software, in tegenstelling tot Motorola's phoneTools. het werkt zelfs beter dan ActiveSync, vind ik.
Negatief:
  • Je zit al snel met je (vette) duim op het schermpje als je hem dicht wil schuiven.
  • Er zit speling tussen het voor- en achtergedeelte als de telefoon dicht zit.
  • Géén flitser.
  • Geen aanpasbare schuifklep-tonen.
  • Datum en tijd balk is niet van positie veranderbaar, wat ik hinderlijk vind bij sommige wallpapers.
  • De "OK/i"-knop is niet aanpasbaar. Ik ben met de E200 en V3 gewend dat ik hiermee het menu in ga, nu start ik constant de browser op. Deels gewenning natuurlijk
  • Geluidskwaliteit is minder realistisch, waar mensen bij mijn V3 soms wat lastiger te verstaan waren, klonk het wel alsof ze naast je stonden. Dat kan ik van de D800 niet zeggen, klinkt schel en onnatuurlijk, een van de grootste minpunten.
  • Toetsentoon heb ik uitgeschakeld, maar alsnog hoor ik hinderlijke toontjes in het menu. Tenzij ik de stille modus inschakel, wat ik niet wil, want ik wil wel mijn beltoon horen.
  • De 5-richtingstoets werkt op zich prima, maar de linker- en rechterkant liggen te dicht op de andere twee toetsen, waardoor je heel vaak die indrukt. De V3 lijkt een nog kleinere 5-richtingstoets te hebben, maar daar heb ik nauwelijks problemen gehad met verkeerde knoppen indrukken.
  • Hetzelfde geldt voor het numerieke gedeelte, 1-2-3 ligt te dicht tegen de rand van het bovenste gedeelte, waardoor je constant met je duim tegen het bovenste gedeelte zit.
  • Toestel moet je echt vasthouden als je hem opengeschoven hebt. Het gewicht zit volledig aan de bovenkant, werkt niet prettig want je klemt zodoende het toestel constant vast om te kunnen sms-en zonder dat hij uit je hand valt. Je moet hem namelijk ook best ver naar beneden vasthouden vanwege het kleine numerieke gedeelte. De V3 is uitgeklapt een stuk langer, maar daar had ik dit probleem niet.
  • Wallpapers toont ie altijd volledig, zonder dat je de optie hebt om te croppen/tilen/zoomen, wat bij Nokia, Qtek en Motorola wel het geval is. Je moet eigenlijk wallpapers erop zetten in 240x320 of overeenkomstig formaat. 800x600 bijvoorbeeld wordt volledig weergegeven met lege plekken boven en onder.
  • Volume van de MP3-speler (en ringtones) kan erg hard, maar het geluid is nooit mooi te noemen, altijd schel en vergelijkbaar met de kwaliteit van het bellen, die ook erg schel en blikkerig is. Nokia en Motorola zijn hier veel beter in. De mensen aan de andere kant vinden mij over het algemeen ook minder goed klinken dan met mijn V3.
  • Geen gestandaardiseerde USB-kabel, dus als deze kapot gaat kost het je klauwen met geld. Zelfde probleem dus als met Nokia's. Qtek en Motorola gebruiken een no-nonsens mini-USB naar USB kabel.
  • Karige uitrusting. Er zit alleen een lader, USB-kabel en een bedraad headsetje (wie gebruikt dat nou als er BT op zit) bij. Bij de V3 kreeg ik er een echt leren tasje bij. En een bluetooth headsetje had ook wel gemogen in deze prijsklasse.
  • Geen uitbreidbaar geheugen.
  • Je moet er geld voor bijleggen t.o.v. de D600, terwijl hij minder opties heeft. Je betaalt dus puur voor design.
Op zich ben ik er wel tevreden mee, maar ik vind hem toch veel nadelen hebben. Voor het eerst zit ik te twijfelen of ik een telefoon ga ruilen. Deze is ook in een oprisping aangekocht, misschien daarom wel.

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ook deze Telefoon
ik kan zeggen dat ik er uitermate tevreden mee ben

het toetsenbord laat zich makkelijk bedienen , terwijl ik tog redele grote handen heb

maar ik had een heel klein vraagje tussendoor

is het te zien of de browser nog actief is ?
en als ik de Telefoon uitzet gaat de Browser dan automatisch uit ?
of gaat deze weer aan als ik de telefoon aanzet

want ik heb geen zin in een hoge wap rekening

met Vriendelijke groet

Revster

Verwijderd

Modbreak:Wacht even geduldig een reactie af. Men stelt het hier op GoT niet echt op prijs wanneer men vragen binnen 24 uur een schop verkoopt.

[ Voor 73% gewijzigd door Eggy op 09-04-2006 17:12 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:22:
maar ik had een heel klein vraagje tussendoor

is het te zien of de browser nog actief is ?
en als ik de Telefoon uitzet gaat de Browser dan automatisch uit ?
of gaat deze weer aan als ik de telefoon aanzet

want ik heb geen zin in een hoge wap rekening

met Vriendelijke groet

Revster
Browser gaat gewoon uit wanneer je hem afsluit, start ook niet automatisch opnieuw op bij het opstarten.

• MrAcid
  • Niet online
Misschien leuk voor de mensen hier om te weten dat de navigatiesoftware van Nav4All inmiddels werkt op de D800! Op de site staat hij nog niet vermeld bij de geschikte toestellen, maar eigenwijs als ik ben heb ik het gister even gedownload en dat ging prima! Ik heb nog geen GPS ontvanger dus heb het nog niet "echt" kunnen testen, maar het programma werkt gewoon.

Zie ook het topic dat er over loopt.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 14:06

Neoz

Neoz & Hobbes

Zit er nou wel of niet een TV out functie op de telefoon zoals de D600, en worden de kabels hiervoor ook meegeleverd ?

Serve The Humanity , Be Server

• DaannO
Neoz schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:41:
Zit er nou wel of niet een TV out functie op de telefoon zoals de D600, en worden de kabels hiervoor ook meegeleverd ?
Ja er zit wel degelijk tv out op. Er wordt ook een kabel mee geleverd voor de tv out. (onder voorbehoud want ik begin nu te twijfelen :( )

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

nou, die kabel zit er niet bij helaas. De tvout functie wel, maar zonder kabel moet je t maar overstralen ofzo :P

• MooDyBLueS
  • Niet online
Ja, een flink dure kabel kopen. Zal waarschijnlijk zo'n 30-50 euro kosten. Tel uit je winst.

Sowieso vind ik dat ze tegenwoordig wel wat meer accessoire-gericht mogen zijn. Nokia is wat dat betreft altijd het ergste geweest, maar Samsung kan er dus ook wat van. Alleen een simpel headsetje die ook nog eens geen standaard mini-jack gebruikt, maar een eigen aansluiting.
Een USB-kabel wordt er dan nog net wel bijgeleverd, maar ook hier is het weer geen universeel model (mini-USB), maar gaat het via dezelfde eigen aansluiting.

Nee, dan is het met mijn Motorola V3 beter geregeld, daar zit gewoon een mini-USB aansluiting bij. En er wordt een mooi lederen tasje bijgeleverd.

Het ergste punt vind ik toch wel dat ze geen standaard (mini-)USB aansluiting gebruiken op de telefoons (V3 dus een van de uitzonderingen). Tot een paar weken terug lag er één mini-USB kabel op mijn bureau, waarmee ik mijn digitale fotocamera, mijn MP3-speler én mijn telefoon kon verbinden. Nu moet ik verdomme een tweede extra kabel gebruiken. Niet bevorderlijk voor het gemak en een opgeruimd bureau.

Daarnaast vind ik dat ze er tegenwoordig wel een BlueTooth headsetje bij mogen leveren. Ik koop geen Nokia 3310 of iets dergelijks, dus dan verwacht ik ook wel een beetje luxe ten opzicht van dat soort telefoons in de uitrusting, maar dat is er dus niet.

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:27:
Op zich ben ik er wel tevreden mee, maar ik vind hem toch veel nadelen hebben. Voor het eerst zit ik te twijfelen of ik een telefoon ga ruilen. Deze is ook in een oprisping aangekocht, misschien daarom wel.
je betaalt idd voor de dunheid van t toestel, ook het gebrek aan een camera is opmerkelijk, als je het geluidskwaliteit niet goed vind moet je de d600 is proberen, die is naar mijn mening wel goed, alleen t nadeel daarvan is weer t probleem met de accu die snel op gaat

Verwijderd

Weet iemand ook wat de Reso is van de Wallpapers die op deze foon staan

en hoe ik een m4p ? bestand kan maken van bv een videoclipje

Verwijderd

Schop

iemand die het weet ?

• MrAcid
  • Niet online
• Wallpapers toont ie altijd volledig, zonder dat je de optie hebt om te croppen/tilen/zoomen, wat bij Nokia, Qtek en Motorola wel het geval is. Je moet eigenlijk wallpapers erop zetten in 240x320 of overeenkomstig formaat. 800x600 bijvoorbeeld wordt volledig weergegeven met lege plekken boven en onder.
Hier staat het antwoord op 1 van je vragen. :)

Verwijderd

:)

Verwijderd

Ik heb vorige week ook een holux gps ontvanger besteld bij nav4all. Nu maar hopen dat ie snel komt, zou leuk zijn al zou je ook navigatie op de D800 kunnen hebben. De software heb ik al geinstalleerd, en alles lijkt te werken. Zijn er al mensen hier die het al voor elkaar hebben?

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:16:
Ik heb vorige week ook een holux gps ontvanger besteld bij nav4all. Nu maar hopen dat ie snel komt, zou leuk zijn al zou je ook navigatie op de D800 kunnen hebben. De software heb ik al geinstalleerd, en alles lijkt te werken. Zijn er al mensen hier die het al voor elkaar hebben?
Nope, nog niet! Heb geen ontvanger, en even geen geld, maar ben erg benieuwd wat je er van vindt. :)

Verwijderd

Ik heb vandaag de holux ontvangen, Alleen krijg het nog niet aan de praat.. Op een of andere manier krijg ik bij gps instellingen de holux niet zichtbaar..hij reageert niet als ik kies: zoek gps... raar. weet iemand waar dat aan ligt?

• MrAcid
  • Niet online
Bluetooth wel aanstaan? Misschien dat dat eerst moet?

Verwijderd

Had ik aanstaan, dus daar ligt het niet aan helaas.. |:(

• J0YR1D3R
  • Niet online
Negatief:
  • Geen aanpasbare schuifklep-tonen.
Dat zit er wel op hoor, ik heb het tenminste zo gevonden :) Mn medestagiaire heeft er ook een sinds dit weekend en heb er even mee gespeeld gister. Binnenkort ga ik denk ik wat foto's schieten zodat deze in de TS kunnen worden opgenomen eventueel. Ze heeft de witte versie (ze wilde perse een witte telefoon). Het toestel is vrij breed maar het scherm is wel :9 Heeft mij overtuigd dat navigatie op de Qtek 8310 zeer bruikbaar is.
  • De 5-richtingstoets werkt op zich prima, maar de linker- en rechterkant liggen te dicht op de andere twee toetsen, waardoor je heel vaak die indrukt. De V3 lijkt een nog kleinere 5-richtingstoets te hebben, maar daar heb ik nauwelijks problemen gehad met verkeerde knoppen indrukken.
  • Hetzelfde geldt voor het numerieke gedeelte, 1-2-3 ligt te dicht tegen de rand van het bovenste gedeelte, waardoor je constant met je duim tegen het bovenste gedeelte zit.
Dat probleem had ik ook. De menutoetsen zijn volledig glad wat vrij irritant is. Mijn keuze zal het niet zijn, ik heb ook vrij "grote" vingers en het werkt echt niet prettig :)

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:43:
Had ik aanstaan, dus daar ligt het niet aan helaas.. |:(
Hm.. Check even dat topic over "gratis navigatie voor je telefoon" (ongeveer die titel, dit board ook). Daar zitten veel mensen die dat ding ook besteld hebben.

Verwijderd

Hoi hoi, ik heb sinds kort ook zo'n D800, heb echter de volgende vraag.
Bij je contact personen kan je een GSM nummer en een Thuis nummer invoeren.
Alleen als ik dan in de contactpersonen iemand met een gsmnummer en thuisnummer invoer dan belt hij automatisch naar de gsm. Waarom kan je hier niet kiezen???!
Bij smsen komt hij hier wel automatisch mee. maar daar heeft het lijkt mij niet heel veel zin :?

Iemand een idee?

• DaannO
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:51:
[...]

Dat zit er wel op hoor, ik heb het tenminste zo gevonden :) Mn medestagiaire heeft er ook een sinds dit weekend en heb er even mee gespeeld gister. Binnenkort ga ik denk ik wat foto's schieten zodat deze in de TS kunnen worden opgenomen eventueel. Ze heeft de witte versie (ze wilde perse een witte telefoon). Het toestel is vrij breed maar het scherm is wel :9 Heeft mij overtuigd dat navigatie op de Qtek 8310 zeer bruikbaar is.

[...]

Dat probleem had ik ook. De menutoetsen zijn volledig glad wat vrij irritant is. Mijn keuze zal het niet zijn, ik heb ook vrij "grote" vingers en het werkt echt niet prettig :)
Die foto s komen zeker van pas! Ik ben druk aan het verhuizen dus daarom ben ik de laatste tijd wat minder op tweakers. Volende week ben ik weer helemaal terug en komt er een grote update. (zie mededelingen)

Verwijderd

ik heb deze telefoon nu ook besteld! wat ik mij afvraag zit er nou wel of niet een tv-out kabel bij. op een aantal sites wordt namelijk wel gezegd dat dat erbij zou zitten! en op dit forum niet!? verder: hoe bevalt de telefoon opzich (in het algemeen)

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
Mijn telefoon is gestolen vorige week in Barcelona (Samsung E730) nu wil ik graag de Samsung D820 maar lees hier bijna niks over. Wat kunnen jullie hierover vertellen? en is die al uit? Kan namelijk bijna niks vinden en alleen www.gsmeasy.nl bied hem aan maar dan incl. Hi pakket.

Liefst wil ik de D870 weet iemand al wanneer die precies uitkomt?

Heb nu tot 09-09-2006 Telfort 200m +90sms kan dus vanaf 12-06-06 verlengen.

Alvast bedankt !!!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DaannO schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:39:
[...]

Die foto s komen zeker van pas! Ik ben druk aan het verhuizen dus daarom ben ik de laatste tijd wat minder op tweakers. Volende week ben ik weer helemaal terug en komt er een grote update. (zie mededelingen)
Ik moet dr dan wel even lief aankijken, maar ik denk dat dat wel goed komt. En wat betreft foto's kan ik met de macro functie ook wel redelijk wat ;) Ga morgen dinsdag even kijken wat ik kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 07-05-2006 22:09 ]

Verwijderd

VerkerkSander schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:43:
Mijn telefoon is gestolen vorige week in Barcelona (Samsung E730) nu wil ik graag de Samsung D820 maar lees hier bijna niks over. Wat kunnen jullie hierover vertellen? en is die al uit? Kan namelijk bijna niks vinden en alleen www.gsmeasy.nl bied hem aan maar dan incl. Hi pakket.

Liefst wil ik de D870 weet iemand al wanneer die precies uitkomt?

Heb nu tot 09-09-2006 Telfort 200m +90sms kan dus vanaf 12-06-06 verlengen.

Alvast bedankt !!!
De d820 is bij Primaphone iig al te koop. Zag er mooier uit als op de foto's :P
De d870 komt in 3e kwataal pas dus juli op zn vroegst..

• Daros
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:35:
[...]

De d820 is bij Primaphone iig al te koop. Zag er mooier uit als op de foto's :P
De d870 komt in 3e kwataal pas dus juli op zn vroegst..
Wanneer word dat dan precies bekend? want kan wel even een telefoon regelen en dat ik dan over een maandje of wat een nieuwe neem.

• Daros
Heb nu de D800 echter kan ik bij berichttoon niet instellen Trillen & Geluid. Klopt dit ? of ben ik gewoon dom en blond ?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Nou, aangezien er vraag was zal ik hier is wat D800 White Edition pics neergooien. Sorry voor de hoeveelheid maar het geeft wel een mooi beeld van het toestel ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/D800/20.jpg

Dus :P

• MrAcid
  • Niet online
VerkerkSander schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:16:
Heb nu de D800 echter kan ik bij berichttoon niet instellen Trillen & Geluid. Klopt dit ? of ben ik gewoon dom en blond ?
Klopt, erg raar dat het niet kan. Zou ik zelf ook graag instellen.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Don't shoot me if i'm wrong, maar volgens mij heeft dat te maken dat beide tegelijk niet kan. De D800 zoals hierboven getoond gaat ook eerst trillen en vervolgens gaat de beltoon. Tegelijk heb ik ze nog niet horen gaan en volgens mij kan dat ook niet? Kan het morgen ff nakijken.

• Daros
J0YR1D3R schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:33:
Don't shoot me if i'm wrong, maar volgens mij heeft dat te maken dat beide tegelijk niet kan. De D800 zoals hierboven getoond gaat ook eerst trillen en vervolgens gaat de beltoon. Tegelijk heb ik ze nog niet horen gaan en volgens mij kan dat ook niet? Kan het morgen ff nakijken.
Dit had mijn E730 ook, eerst 3x trillen en dan geluid... echter heeft deze mobiel ALLEEN trillen of ALLEEN geluid.

Ook vind ik het kut dat de toets 1 geen . meer is maar een happy face :r vrij dom! wil punten !

Verwijderd

ik zit nu al een tijdje te zoeken maar kan het niet vinden namelijk het volgende: het berichttoontje wijzigen, ik wil hier een eigen toontje doen! maar ik kan volgens mij alleen kiezen tussen de standaard toontjes! (zelfs met mijn n6230 kon ik dit :X )

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Deze vraag heeft betrekking op de d520 maar zal vast wel ook voor d800 gelden.. Hoe kan je de functie uitzetten dat ie gaat trillen wanneer je batterij bijna leeg is.. heb een slaaploze nacht gekregen door dat..

ohja misschien een al gestelde vraag maar hoe sla ik standaard sms berichten in het telefoongeheugen op? van de gebruikshandleiding word ik niet wijzer van..

[ Voor 28% gewijzigd door Dextourius op 10-05-2006 15:32 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Daros
Al iemand die meer weet over de berichttoon,screensaver en games ?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Berichttoon: Kan NIET anders dan de standaardtoontjes, valt mij ook tegen
Screensaver: is er niet, scherm gaat uit
J0YR1D3R schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:33:
kan wel :p de laatste 4 toontjes uit je telefoon trillen en geven geluid tegelijk.

[ Voor 68% gewijzigd door _Mystikal_ op 11-05-2006 10:15 ]

Verwijderd

Echt een super mooie telefoon dit! alleen ik kom nog steeds niet uit het probleem dat ik alleen de standaard 10 beltoontjes voor een beichtje kan kiezen. en ik wil juist een beltoontje van mezelf! wie weet hoe ik dit kan doen, een hack vind ik ook best opzich hoor

• Daros
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:28:
Echt een super mooie telefoon dit! alleen ik kom nog steeds niet uit het probleem dat ik alleen de standaard 10 beltoontjes voor een beichtje kan kiezen. en ik wil juist een beltoontje van mezelf! wie weet hoe ik dit kan doen, een hack vind ik ook best opzich hoor
_Mystikal_ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:14:
Berichttoon: Kan NIET anders dan de standaardtoontjes, valt mij ook tegen
En hoe zit het met spelletjes ?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

VerkerkSander schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:16:

Ook vind ik het kut dat de toets 1 geen . meer is maar een happy face :r vrij dom! wil punten !
de toets 1 is wel degelijk een punt hoor, ik weet niet waar jij die wijsheid van een happy face vandaan haalt ?:P

• Daros
_Mystikal_ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:19:
[...]

de toets 1 is wel degelijk een punt hoor, ik weet niet waar jij die wijsheid van een happy face vandaan haalt ?:P
Wanneer ik 1x op 1 druk krijg ik idd een . echter wanneer ik 2x druk word het een gezichtje en bij 3x druken word het ander gezochtje:

1x: . (punt)
2x: :) (happy face)
3x: :-) (happy face)

Voorheen had ik gewoon .......

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

ohw op die fiets, ja das wat lastiger idd. Hij bevalt mij niet helemaal, maar ik ben dan ook een enorme Nokia Fanboy :P

• Daros
_Mystikal_ schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:19:
ohw op die fiets, ja das wat lastiger idd. Hij bevalt mij niet helemaal, maar ik ben dan ook een enorme Nokia Fanboy :P
Wat zijn dan jou punten die je niet helemaal top vind?
Mij begint hij steeds beter te bevallen...

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

VerkerkSander schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:20:
[...]

Wat zijn dan jou punten die je niet helemaal top vind?
Mij begint hij steeds beter te bevallen...
Ik vind m, vergeleken met mn 6230 wat traag, de 4 richtingstoets is lastig, hij trilt slechts bij bepaalde beltonen, en niet bij een zelfingestelde toon, die ok/i knop is NIET te wijzigen, waar ik ook moe van wordt. het toetsenbord is ook niet helemaal prettig, is wat te klein.

• J0YR1D3R
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:26:
Ik vind m, vergeleken met mn 6230 wat traag, de 4 richtingstoets is lastig, hij trilt slechts bij bepaalde beltonen, en niet bij een zelfingestelde toon, die ok/i knop is NIET te wijzigen, waar ik ook moe van wordt. het toetsenbord is ook niet helemaal prettig, is wat te klein.
Een paar punten herken ik hiervan, ook al heb ik zelf het toestel niet. Ik vind zelf de 4-wegtoets echt een drama, mijn duim is er blijkbaar te groot voor. De ok/i toets kan ik wel indrukken maar dat gegarandeerd samen met een andere toets erom heen :X Het toetsenbord heeft geen voelbare randen tussen de diverse nummers, evenals de menutoetsen. De traagheid vind ik wel meevallen, maar ik heb dan ook zelf een Symbian toestel ;)

Verwijderd

Sinds vandaag in het bezit van de D820, en ik moet zeggen, de telefoon ziet er mooi uit, maar ben er niet helemaal tevreden mee. Mijn vorige telefoons waren de Sony Ericsson T630 en de K700i.

Het eerste, en vervelendste punt, is de geluidskwaliteit. De mensen klinken onwijs schel, en ik versta ze bijna niet omdat het geluid zo slecht is. Misschien komt het omdat ik Ericsson gewend ben, maar dit viel me echt op. Er zit een instelling op die heet "Helderheid stem", merk bar weinig verschil als ik hem aan of uit zet, het blijft een schel geluid.

Ten tweede de i toets in het midden van de 4 punten knop. Ik kan er niet normaal opdrukken, druk altijd wel de knopjes eromheen in. Misschien heb ik dikke vingers ofzo, maar het is wel vervelend. Met het omhoog schuiven heb ik hetzelfde probleem, ik druk altijd nog de bovenste van de 4 punten knop in als ik de telefoon openschuif.

3de: als je opneemt door het openschuiven van de telefoon, dan zit er, volgens mij, even een vertraging in voordat je iemand hoort. Je schuift hem open, het is stil, en dan hoor je pas wat. Lijkt een beetje op de vertraging die de K700i had met de oude firmware..

De toetsen vind ik nog geen probleem, sms'en gaat ok, het is wel even wennen, maar ik denk dat je het na een tijdje wel snel kan doen.

Over het algemeen een goede en mooie telefoon, maar ik ben erg teleurgesteld over de geluidskwaliteit. Gelukkig was de telefoon gratis :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 21:43 ]

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:35
Ik heb met de D820, dat het schuifmechanisme zo rot werkt. Het schuiven gaat helemaal niet zo soepel als bijvoorbeeld de D600.

Mvg

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 22:01
Hey!
Misschien een rare vraag maar, welke zal ik kopen een D800 of een Nokia N70?

Ik vind het heel jammer dat er geen flitser op de D800 zit. Die zit er op de N70 wil maar dat is dan ook wel weer een smartphone, met heeeel veel functies.. misschien wat te veel.
Ook de prijs ligt iets hoger.

Welke zal ik kopen?

Dank je!

Jasper.

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mjah, weke je moet kopen, ik heb geen idee. zoals je zelf al aangeeft zijn t twee totaal verschillende telefoons, beide gericht op een compleet verschillend marktsegment.
En wij kunnen niet voor je beslissen. Ga naar een winkel, vraag of je met allebei mag spelen, en beslis dan.

• DaannO
_Mystikal_ schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:25:
mjah, weke je moet kopen, ik heb geen idee. zoals je zelf al aangeeft zijn t twee totaal verschillende telefoons, beide gericht op een compleet verschillend marktsegment.
En wij kunnen niet voor je beslissen. Ga naar een winkel, vraag of je met allebei mag spelen, en beslis dan.
Totaal mee eens! Deze toesellen zijn aan de ene kant voor de image gemaakt. En aan de andere kant voor kwaliteit. Dus tussen die 2 dingen moet je zelf kiezen en daar kunnen wij je niet bij helpen. Misschien kan je he best even een telefoon winkel inlopen en zelf gaan vergelijken. Suc6

• Daros
Je kan wel al je foto;s in 1x via het bijgeleverde programma op je computer zetten is dit ook mogelijk voor smsjes ? Kan ze namelijk maar 1 voor 1 naar mijn computer verplaatsen.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Blijft bij jullie het scherm ook aanstaan zodra de telefoon aan de lader hangt?
De d500 had dat namelijk niet.

edit:
instelling in het menu: verlichting tjdens opladen....UIT!

[ Voor 24% gewijzigd door randje op 25-05-2006 17:15 ]

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

pokeran schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:11:

edit:
dan mag je mij uitleggen waar :P ik kan het niet vinden

Verwijderd

Mag ik vragen wat de d820 eigenaren van de batterij levensduur vinden? Ik heb dit toestel nu ongeveer een maand en ik vind het redelijk tegenvallen. Moet hem bijna iedere dag aan de lader hangen als ik een paar langere gesprekken heb gevolgd. Een weekendje weg zonder lader is er in ieder geval niet bij. Is er misschien een betere/sterkere batterij ergens te vinden?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

pokeran schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:11:

edit:
Goed, toch maar nogmaals :P waar zit deze optie?

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 09:30
Kunnen jullie iets zeggen over de taal van het menu (820)?
Bij pixmania wordt de 820 aangeboden voor € 275, maar er staat dat er de volgende talen op zitten:
frans, duits, engels (dat is natuurlijk niet wat ik wil).
En alleen een franse handleiding, maar dat is geen probleem! :)

Verwijderd

Klopt het dat je op de d800 niet via java word games kan uploaden??

Want met mijn d500 en d600 lukte dat wel, maar de #* # command werkt niet op de d800..
Hebt iemand hier een oplossing voor...

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 12-11 10:49
Ik krijg vandaag op mijn samsung D800 een erg vaag tekstbericht (sms?) binnen. Ik krijg melding dat ik een smsje krijg en in het hoofdscherm zie ik de melding van sms bericht staan. Normaal zie je de tijd datum en afzender en heb je de optie om t bericht te openen of af te sluiten. Maar dat zie ik allemaal niet staan...ik zie alleen:

Tekstber.geh (...

En dan heb ik de optie: Wissen of Afsluiten.

Iemand dit ooit eerder gezien? Of is dit een melding van Orange (mijn provider).
Heb gekeken op google, kwam niks tegen...iemand ooit hetzelfde gezien?

Verwijderd

Sorry voor de kick..

Maar ik heb even een vraagje, ik heb mijn toestel (D800) nu al ongeveer een half jaar.
Alleen zit ik nu met een groot probleem, ik heb toen die tijd een wachtwoord gezet op de mijn bestanden map zodat niet iedereen mijn foto's kon bekijken die in mij telefoon zat te prutsen..

3 maanden nadat ik dit toestel had, had ik de SE k800i kunnen bemachtigen.. dus had ik daarover mijn sim in geplaats en lag de D800 eigenlijk te verstoffen.
Nu wil ik dit toestel geven aan me vriendin omdat ik er toch niets mee doe alleen zit dat wachtwoord er nog op zodat je niet in mijn bestanden komt.. het grote probleem is dus dat ik mijn wachtwoord niet meer weet !

resetten lukt volgens mij ook niet want daar vraag die om hetzelfde wachtwoord..

Dus de grote vraag, hoe krijg ik hem weer in orginele staat dus zonder wachtwoord op de mijn bestanden map?

Verwijderd

Iemand??

Verwijderd

Waarom komt er geen reactie?

Ik open een ander Topic omdat er gewoon niet gereageerd wordt hierin en dan wordt die gesloten met de melding dat ik het bericht hier moet plaatsen.. :X

Beetje vreemd

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*2767*3855#

Full EEPROM reset code. Daarmee is alles weg, dus ook de code op de bestanden.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:15:
Waarom komt er geen reactie?

Ik open een ander Topic omdat er gewoon niet gereageerd wordt hierin en dan wordt die gesloten met de melding dat ik het bericht hier moet plaatsen.. :X

Beetje vreemd
Onthou dat het hier geen helpdesk is... Je kan niet zomaar een vraag ergens posten en dan altijd een antwoord verwachten. Soms weet misschien niemand het...

Daarnaast is het wel de beste manier om een vraag over een bepaald toestel te stellen in het algemene topic van dat toestel, omdat daar meer mensen zitten die verstand hebben van dat toestel... Als iedereen voor elke vraag een apart topic opent, dan is dat erg onoverzichtelijk.

Niet vreemd dus...

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 20-03-2007 09:18 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:15:
*2767*3855#

Full EEPROM reset code. Daarmee is alles weg, dus ook de code op de bestanden.

[...]

Onthou dat het hier geen helpdesk is... Je kan niet zomaar een vraag ergens posten en dan altijd een antwoord verwachten. Soms weet misschien niemand het...

Daarnaast is het wel de beste manier om een vraag over een bepaald toestel te stellen in het algemene topic van dat toestel, omdat daar meer mensen zitten die verstand hebben van dat toestel... Als iedereen voor elke vraag een apart topic opent, dan is dat erg onoverzichtelijk.

Niet vreemd dus...
Nee oke snap ik, maar ik heb mijn vraag ook eerst hierin in deze topic gesteld en niet eerst een eigen topic geopent. Dat gebeurde pas nadat ik hier dus geen reactie kreeg.

Maar vind het wel vreemd, dat zoiets (mijn situatie over het toestel) niet bekend is en nergens te vinden is, ik bedoel dus als je je wachtwoord vergeten bent je meteen niet meer in de map ''Mijn Bestanden'' kan komen.
Er moet toch een oplossing hiervoor zijn?

Tegenwoordig moet je zoveel wachtwoorden onthouden dan je weleens een wachtwoord vergeet..
Dan lijkt mij dat er ook een optie is om dit te resetten ofzo..?

Verwijderd

hoe verwissel je het frontje :?

• Daros
Dit kan je niet zelf, moet je laten doen.

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:49
Vandaag ging plots mijn D800 niet meer aan. Kreeg het alleen nog aan door 'm aan de acculader te koppelen. Helaas sprong ie 20 sec. daarna weer vrolijk uit, tevens wanneer ik 'm weer van de lader afhaalde. Ik had gelukkig nog garantie (helaas niet meer op de accu, waarvan ik dus bang ben dat, dat het probleem is). Ik ben nu ook gelijk de telefoon kwijt voor max. 7 weken :/

En dat terwijl ik gister nog tegen iemand zei, dat de D800 een prachtige telefoon is en me nog nooit in de steek heeft gelaten. Ik heb dat ding vervloekt ;(

• Daros
Sideshowbobbie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:56:
Vandaag ging plots mijn D800 niet meer aan. Kreeg het alleen nog aan door 'm aan de acculader te koppelen. Helaas sprong ie 20 sec. daarna weer vrolijk uit, tevens wanneer ik 'm weer van de lader afhaalde. Ik had gelukkig nog garantie (helaas niet meer op de accu, waarvan ik dus bang ben dat, dat het probleem is). Ik ben nu ook gelijk de telefoon kwijt voor max. 7 weken :/

En dat terwijl ik gister nog tegen iemand zei, dat de D800 een prachtige telefoon is en me nog nooit in de steek heeft gelaten. Ik heb dat ding vervloekt ;(
Ik gebruik die van mij niet meer, kopen ?? :*)

Verwijderd

Hey, Een vriendin van mij heeft een probleempje met haar samsung d800.

Probleem: Kan de smsjes maar voor een deel lezen, van het telefoon geheugen en soms helemaal niet.

Het hele sms geheugen is leeg,
de smsjes op de simkaart kan ze wel lezen.
Het verdere geheugen is ook leeg geen fotos en filmpjes etc..
Kan iemand mij hierbij misschien helpen?
telefoon is 2 jaar oud+/-
MVg Jeroen
Pagina: 1 2 Laatste