Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Sorry voor de kick..

Maar ik heb even een vraagje, ik heb mijn toestel (D800) nu al ongeveer een half jaar.
Alleen zit ik nu met een groot probleem, ik heb toen die tijd een wachtwoord gezet op de mijn bestanden map zodat niet iedereen mijn foto's kon bekijken die in mij telefoon zat te prutsen..

3 maanden nadat ik dit toestel had, had ik de SE k800i kunnen bemachtigen.. dus had ik daarover mijn sim in geplaats en lag de D800 eigenlijk te verstoffen.
Nu wil ik dit toestel geven aan me vriendin omdat ik er toch niets mee doe alleen zit dat wachtwoord er nog op zodat je niet in mijn bestanden komt.. het grote probleem is dus dat ik mijn wachtwoord niet meer weet !

resetten lukt volgens mij ook niet want daar vraag die om hetzelfde wachtwoord..

Dus de grote vraag, hoe krijg ik hem weer in orginele staat dus zonder wachtwoord op de mijn bestanden map?

Verwijderd

Iemand??

Verwijderd

Waarom komt er geen reactie?

Ik open een ander Topic omdat er gewoon niet gereageerd wordt hierin en dan wordt die gesloten met de melding dat ik het bericht hier moet plaatsen.. :X

Beetje vreemd

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*2767*3855#

Full EEPROM reset code. Daarmee is alles weg, dus ook de code op de bestanden.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:15:
Waarom komt er geen reactie?

Ik open een ander Topic omdat er gewoon niet gereageerd wordt hierin en dan wordt die gesloten met de melding dat ik het bericht hier moet plaatsen.. :X

Beetje vreemd
Onthou dat het hier geen helpdesk is... Je kan niet zomaar een vraag ergens posten en dan altijd een antwoord verwachten. Soms weet misschien niemand het...

Daarnaast is het wel de beste manier om een vraag over een bepaald toestel te stellen in het algemene topic van dat toestel, omdat daar meer mensen zitten die verstand hebben van dat toestel... Als iedereen voor elke vraag een apart topic opent, dan is dat erg onoverzichtelijk.

Niet vreemd dus...

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 20-03-2007 09:18 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:15:
*2767*3855#

Full EEPROM reset code. Daarmee is alles weg, dus ook de code op de bestanden.

[...]

Onthou dat het hier geen helpdesk is... Je kan niet zomaar een vraag ergens posten en dan altijd een antwoord verwachten. Soms weet misschien niemand het...

Daarnaast is het wel de beste manier om een vraag over een bepaald toestel te stellen in het algemene topic van dat toestel, omdat daar meer mensen zitten die verstand hebben van dat toestel... Als iedereen voor elke vraag een apart topic opent, dan is dat erg onoverzichtelijk.

Niet vreemd dus...
Nee oke snap ik, maar ik heb mijn vraag ook eerst hierin in deze topic gesteld en niet eerst een eigen topic geopent. Dat gebeurde pas nadat ik hier dus geen reactie kreeg.

Maar vind het wel vreemd, dat zoiets (mijn situatie over het toestel) niet bekend is en nergens te vinden is, ik bedoel dus als je je wachtwoord vergeten bent je meteen niet meer in de map ''Mijn Bestanden'' kan komen.
Er moet toch een oplossing hiervoor zijn?

Tegenwoordig moet je zoveel wachtwoorden onthouden dan je weleens een wachtwoord vergeet..
Dan lijkt mij dat er ook een optie is om dit te resetten ofzo..?

Verwijderd

hoe verwissel je het frontje :?

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
Dit kan je niet zelf, moet je laten doen.

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:49
Vandaag ging plots mijn D800 niet meer aan. Kreeg het alleen nog aan door 'm aan de acculader te koppelen. Helaas sprong ie 20 sec. daarna weer vrolijk uit, tevens wanneer ik 'm weer van de lader afhaalde. Ik had gelukkig nog garantie (helaas niet meer op de accu, waarvan ik dus bang ben dat, dat het probleem is). Ik ben nu ook gelijk de telefoon kwijt voor max. 7 weken :/

En dat terwijl ik gister nog tegen iemand zei, dat de D800 een prachtige telefoon is en me nog nooit in de steek heeft gelaten. Ik heb dat ding vervloekt ;(

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
Sideshowbobbie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:56:
Vandaag ging plots mijn D800 niet meer aan. Kreeg het alleen nog aan door 'm aan de acculader te koppelen. Helaas sprong ie 20 sec. daarna weer vrolijk uit, tevens wanneer ik 'm weer van de lader afhaalde. Ik had gelukkig nog garantie (helaas niet meer op de accu, waarvan ik dus bang ben dat, dat het probleem is). Ik ben nu ook gelijk de telefoon kwijt voor max. 7 weken :/

En dat terwijl ik gister nog tegen iemand zei, dat de D800 een prachtige telefoon is en me nog nooit in de steek heeft gelaten. Ik heb dat ding vervloekt ;(
Ik gebruik die van mij niet meer, kopen ?? :*)

Verwijderd

Hey, Een vriendin van mij heeft een probleempje met haar samsung d800.

Probleem: Kan de smsjes maar voor een deel lezen, van het telefoon geheugen en soms helemaal niet.

Het hele sms geheugen is leeg,
de smsjes op de simkaart kan ze wel lezen.
Het verdere geheugen is ook leeg geen fotos en filmpjes etc..
Kan iemand mij hierbij misschien helpen?
telefoon is 2 jaar oud+/-
MVg Jeroen
Pagina: 1 2 Laatste