Ik wil eigenlijk ook een nieuwe/eerste kleurenprinter kopen om foto's mee af te drukken (heb er altijd nog een ZW-laser naast). Ik maak vaak foto's(kleur&z-w positief&negatief) op middenformaat en kleinbeeld, en wil op termijn ook een nieuwe scanner erbij (bijvoorbeeld een Epson V700).
Nu heb ik een selectie uit drie printers gemaakt die mij wel wat lijken:
Canon Pixma iX5000
Canon i9950
HP Photosmart 8750GP
HP Designjet 30
Epson Stylus Photo R1800
Epson Stylus Photo R2400
Van belang is een mooie verhouding tussen goede houdbaarheid bij ZW en kleur, optimale kwaliteit en redelijke inktprijs. Ik wil ook graag goede matte en glanzende afdrukken kunnen maken. (Eind van dit jaar zal de markt natuurlijk alweer wat volwassener zijn...)
Ik zou momenteel naar de Epson R2400 neigen, heb eens een mooie ZW afdruk ervan gezien.. maar ja dat is natuurlijk niet representatief...
Nu heb ik een selectie uit drie printers gemaakt die mij wel wat lijken:
Canon Pixma iX5000
Canon i9950
HP Photosmart 8750GP
HP Designjet 30
Epson Stylus Photo R1800
Epson Stylus Photo R2400
Van belang is een mooie verhouding tussen goede houdbaarheid bij ZW en kleur, optimale kwaliteit en redelijke inktprijs. Ik wil ook graag goede matte en glanzende afdrukken kunnen maken. (Eind van dit jaar zal de markt natuurlijk alweer wat volwassener zijn...)
Ik zou momenteel naar de Epson R2400 neigen, heb eens een mooie ZW afdruk ervan gezien.. maar ja dat is natuurlijk niet representatief...
[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 13-04-2006 16:21 ]