Als een usericon wordt verwijderd, worden dan de volgende berichten dan met zo'n leuk VERWIJDER usericon of alle berichies van die gast.....?
Ik heb helaas de url naar dat "verwijderd door een admin >:)" icoon niet meer, anders had ik die gebruikt.
Misschien is het leuk als iemand ook nog een icoon maakt met zoiets als "Ik misdraag me op het forum"
Misschien is het leuk als iemand ook nog een icoon maakt met zoiets als "Ik misdraag me op het forum"
Bericht hierboven
Whehe, ja dat zijn de leuke 
Volgende icoon-persoon is goed de l*l
Bericht hierboven
Verwijderd
hahahahahahahahaOp maandag 22 januari 2001 14:22 schreef Floris_Diemel het volgende:
Whehe, ja dat zijn de leuke
Verwijderd
mierenneukerOp maandag 22 januari 2001 14:31 schreef Chaos het volgende:
[..]
verwijderd
ROFLMAOOp maandag 22 januari 2001 14:41 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Onno
LOLOp maandag 22 januari 2001 14:41 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Onno
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik heb d'r ook nog 1... 
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Mwuahahahahaaha Die is erg
Bericht hierboven
HeheOp maandag 22 januari 2001 16:19 schreef Floris_Diemel het volgende:
Mwuahahahahaaha Die is erg
Dan moet je eigenlijk ook in kunnen stellen (dmv cookie) dat de user zelf z'n oude icoon nog ziet
WhahahaOp maandag 22 januari 2001 16:23 schreef Obi het volgende:
[..]
Hehe
Dan moet je eigenlijk ook in kunnen stellen (dmv cookie) dat de user zelf z'n oude icoon nog ziet
Als jij er van maakt:
"HELP! Mijn hand zit vast in mijn kont"
Zal ik eens kijken of ik het voor elkaar krijg bij Arjen om het cookie-grapje mogelijk te maken
Zal ik eens kijken of ik het voor elkaar krijg bij Arjen om het cookie-grapje mogelijk te maken
Bericht hierboven
Whehehehe... koel, gnagnagnaOp maandag 22 januari 2001 16:23 schreef Obi het volgende:
[..]
Hehe
StatBar.nl - @GoT
Bij deze:Op maandag 22 januari 2001 16:46 schreef Floris_Diemel het volgende:
Als jij er van maakt:
LOL Obi
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ROFL. Nu maar kijken of Arjen ons wil helpen
Bericht hierboven
Och jee er is een icoon-war uitgebroken 
Ik wacht nog met de "Help...kont" want dat is toch wel een beetje te hard
Ik wacht nog met de "Help...kont" want dat is toch wel een beetje te hard
Bericht hierboven
Pagina: 1