Toon posts:

[MS Outlook 2003] Lokale IMAP kopie bijhouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In navolging van mijn vorige topic (Gecompliceerde wensen m.b.t. e-mail), waar ik de meeste antwoorden op vragen heb kunnen vinden blijf ik met de laatste vraag in mijn maag zitten.

De IMAP oplossing is zeer goed bevallen, het enige is dat bij de nogal regelmatige verbindings downtime de mail niet meer beschikbaar is. Zoals al eerder geschreven ben ik bang dat ik ergens gewoon grof overheen kijk of dat het niet zo makkelijk is om een lokale kopie/backup bij te houden van de mail.

Mijn vraag is dus hoe ik op een makkelijke overzichtelijke manier een IMAP kopie in Outlook 2003 kan bijhouden (het liefste gewoon in dezelfde inbox zodat alles op één plek staat), er zijn genoeg stand alone programma's te vinden waarmee dit kan, maar de wens is om Outlook 2003 te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 11:03 . Reden: te snel verstuurd :) ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Thunderbird doet dat wel iirc, maar in dezelfde inbox gaat niet onder Outlook 2003 (en eerder). Je kan natuurlijk wel berichtregels gebruiken om alle IMAP mails te kopieren naar een andere map. Niet ideaal, wel een oplossing :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt eindelijk een antwoord waar ik iets mee kan. Ik ben thundirbird maar eens aan het downloaden om te kijken of dat heel anders werkt dan Office 2003, aangezien het bedrijf liever niet over wil stappen naar een andere mail client i.v.m. de cursus die de lokale bevolking heeft gekregen voor het werken met computers.

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik heb precies dezelfde vraag, is er echt geen plug-in voorhande die lokaal dezelfde structuur aanhoudt in Outlook 2003? Ik heb nu wat regels aangemaakt, maar vind dit uiteraard geen mooie oplossing...