het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
uhm lanparties zijn toch juist om te gamen?
je kan ook je iegen "laptop" maken:
kijk niet naar die loser
je kan ook je iegen "laptop" maken:
kijk niet naar die loser
Verwijderd
Een laptop is wel klein en fijn, maar je hebt met zo'n ding nauwelijks uitbreidingsmogelijkheden. Ik zou dus nooit zelf zo'n bak kopen. Neem een bigtower en zet die in je auto eb je kan overal komen met je peeceetje
Wat doe je op een lanparty als je niet gaat gamen? Tekstverwerken? Als het ook maar iets met een videokaart te maken heeft dan is een laptop hopeloos. Als je een PC maakt met kleine kast (microATX) en 14" monitor dan is het al bijna een laptop.
Leechen, coden, composen, etc? Gamen zuigtWat doe je op een lanparty als je niet gaat gamen?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
nou jeheee, dikke party man.... NOT
Zomer Xplain, "Lanparty; maar ik speel geen games"
Zomer Xplain, "Lanparty; maar ik speel geen games"
Nou goed...ieder zijn meug zei de boer en hij kuste zijn varken!
Maare GAMEN RULED !!!!!
HL Cs is theb best!
Maare GAMEN RULED !!!!!
HL Cs is theb best!
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Ik heb een laptop (van de baas) die ik wel eens mee nam om te gamen, maar dat is het toch niet helemaal. Ten 1ste zijn die krengen *&@#%^ duur, ten 2de zijn ze altijd langzamer dan een desktop, ten 3de heb je zo'n klein pest toestenbordje. Kan je wel weer externe mee gaan nemen, maar dat is weer xtra troep. En natuurlijk nog het feit dat er geen laptops (naar mijn weten) zijn met redelijke videokaarten.
En dan nog iets. Probeer maar eens een Alpha cooler in een laptopje te stoppen!
En dan nog iets. Probeer maar eens een Alpha cooler in een laptopje te stoppen!
Ik ga ook voor t eerst naar een lan party, je kunt toch ook andere dingen doen?
Gamen doe ik nu ook nooit dus ik kan er niks van..... ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen behalve t gezellig hebben en misschien wat bier in gezelschap nuttigen. Misschien n beetje met linux klooien ofzo. Ik zie me niet met een hele pc de trein instappen...... vandaar deze topic
Zoals jullie aan het woord cbr kunnen zien heb ik nog geen auto
heb net de nieuwe examendatum binnen 4 oktober
*zucht
/me haat trouwens dat rotte touchpad.....
Gamen doe ik nu ook nooit dus ik kan er niks van..... ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen behalve t gezellig hebben en misschien wat bier in gezelschap nuttigen. Misschien n beetje met linux klooien ofzo. Ik zie me niet met een hele pc de trein instappen...... vandaar deze topic
Zoals jullie aan het woord cbr kunnen zien heb ik nog geen auto
/me haat trouwens dat rotte touchpad.....
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
Een laptop is eigenlijk alleen handig als je echt veel met je computer reist, om af en toe naar een LAN-party te gaan heb je echt geen laptop nodig. Ze zijn inderdaad heel duur, en je hebt nauwelijks mogelijkheid tot uitbreiden. Een laptop kopen is echt weggegooid geld (tenminste in dit geval).
Pagina: 1