We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
wat is zo'n hotbar?
ik heb vanalles gehad om weet ik veel welke proggies te skinnen, maar daarna werkte het allemaal niet zo lekker meer (freet ram, beetje cpu, en al die zooi)
het werkt gewoon allemaal nog slomer, en windows is al zo sloom....
ik heb vanalles gehad om weet ik veel welke proggies te skinnen, maar daarna werkte het allemaal niet zo lekker meer (freet ram, beetje cpu, en al die zooi)
het werkt gewoon allemaal nog slomer, en windows is al zo sloom....
Verwijderd
volgens mij gaat het hier overHardstikke mooi die achtergrond, heb hem nu ook op m'n desktopje staan
Zijn er ook mensen die een "Hotbar" gevalletje kunnen maken?? Goede promotie en lijkt je compie nog mooier
Hebben jullie nog nooit gehoord van Hotbar 
das zo'n grafisch ding wat je uiterlijk van je explorer verandert zeg maar
kijk hier maar eens
http://www.hotbar.com
dus is er iemand die dit heeft gemaakt??
en anders wil/kan maken?
ALOHA
das zo'n grafisch ding wat je uiterlijk van je explorer verandert zeg maar
kijk hier maar eens
http://www.hotbar.com
dus is er iemand die dit heeft gemaakt??
en anders wil/kan maken?
ALOHA
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
up
Je kunt ook je eigen hotbar maken, zonder dat rare proggie, dan is het ook een stuk mooier. Kun je gewoon die achtergrond van DPC er achterplakken bij IE Explorer!!!

Hier komt het:
Ga naar het register
Ga naar HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar.
Voeg een nieuwe tekenreekswaarde toe (dmv rechtermuisknop.
Noem deze BackBitmap
Dubbelklik nu op deze zojuist aangemaakte waarde en kies wijzigen Nu moet je in het waardeveld het volledige pad invullen naar de bitmap (het moet BMP zijn) en voila....pats...je internet explorer ziet er ineens een stuk anders uit!!!
Hier komt het:
Ga naar het register
Ga naar HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar.
Voeg een nieuwe tekenreekswaarde toe (dmv rechtermuisknop.
Noem deze BackBitmap
Dubbelklik nu op deze zojuist aangemaakte waarde en kies wijzigen Nu moet je in het waardeveld het volledige pad invullen naar de bitmap (het moet BMP zijn) en voila....pats...je internet explorer ziet er ineens een stuk anders uit!!!
HotBar gebruik je toch niet? Alleen maar reclame + spyware. Die achtergrond kun je ook gewoon dmv een registry key erin zetten.
Ik had ooit deze een keer gevonden:

Hij is wel leuk, alleen de knopjes komen niet zo duidelijk meer uit...
(btw; je moet erop klikken om de bmp in een nieuw window te openen. Die moet je dan saven. Het moet nl een bmp zijn, maar die is 300KB, dus zet ik niet zo in dit topic neer)

Hij is wel leuk, alleen de knopjes komen niet zo duidelijk meer uit...
(btw; je moet erop klikken om de bmp in een nieuw window te openen. Die moet je dan saven. Het moet nl een bmp zijn, maar die is 300KB, dus zet ik niet zo in dit topic neer)
Intentionally left blank
Pagina: 1