..so be wary of any man who keeps a pig farm..
* DSmarty kijkt, kijkt nog een keer, en wordt heel erg blij: xxLETED OGR-25 LOL
Zie hier voor het uiteindelijke resultaat*D
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 20:50 ]
Jammer voor jou DSmarty, er staat toch echt 'Completed'* DSmarty kijkt, kijkt nog een keer, en wordt heel erg blij: xxLETED OGR-25 LOL (daar hoort dus DE voor te staan )
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zelfs m'n zusje vond em leuk (niet dat ze snapt waar et voor staat hehe)
Verwijderd
Compliments from the great warrior, Worf.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Moet je in 1024x768 draaien en dan F11 doen in internet explorer. Knoppenbalk nog ff op autohide en je hebt een fullscreen sneeuw koe
Geweldig!
[url="sneeuw.html[/url]Op maandag 18 december 2000 18:54 schreef aragorn het volgende:
Kerstsfeertje roeleert ook
Moet je in 1024x768 draaien en dan F11 doen in internet explorer. Knoppenbalk nog ff op autohide en je hebt een fullscreen sneeuw koe
Geweldig!
[url="dot.gif[/url]
[url="DPC_MiWa-r.jpg[/url]
Als deze drie bestanden in de zelfde DIR zet, en dan de html file als wallpaper zet...
kun je hem als je wilt 24/7 zien
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 20:51 ]
hij is cool
met papier mache kun je alles maken!!
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
is me iets te kostbaar die snelheid,
By ikke geschrijft
Verwijderd
je een deel van de client op de achtergrond laat zien, ik was er zelf niet opgekomen!!!
Ga zo door met designen
Mooh!
Dus heb ik besloten om deze voor de nieuwe DPC leden weer even omhoog te halen...
Oja, denk niet dat er nog mensen zijn die de Kerstkoe als achtergrond willen, maar deze vreet inderdaad cpu-tijd.
(en das nie goe vo de koe)
[update]
Heb ook maar even de [url="DPC_KOE1280_960.jpg"]1280*960[/url] en [url="DPC_KOE1280_960.jpg"]1600*1200[/url] plaatjes op I.net gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 20:51 ]
Is er ook iemand die zoiets voor "Hotbar" kan maken
Dat zou natuurlijk helemaal te cool zijn.
Aloha
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp