XP+sp2:BSOD

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 16:57
Ik heb al een tijdje last van een onstabiele zelfgebouwde computer. Hij bevriest zo nu en dan eens. En hier irriteer ik toch wel mateloos aan, daar de pc in kwestie mij als student zijnde flink wat centjes gekost heeft.
Ik kreeg de volgende BSOD tijden het browsen, ik draaide alleen IE en op achtergrond norton autoprotect. Het gaat om het systeem in de signature.

Machine_Check_Exception

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000009c (0x00000004, 0x80545ff0, 0xb2000000, 0x00070f0f). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini020606-01.dmp.

Ik heb al enkele topics geopend over de problemen met mijn pc, de meets uitgebreide waar alles in staat wat ik tot nu toe geprobeerd heb om een stabiel systeem te krijgen is deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1104727
Daar staat ook een uitgebreidere beschrijving van mijn problemen.

Ik heb al gegoogled op de errors, ik vind echter niks waar ik echt iets aan heb. Alles sites zeggen: t is of je mobo, hd, ram, gpu of psu. Mijn mobo heb ik al vervangen en de kans dat die het is is dus vrij klein. Zelfde geldt voor mijn ram, ook al vervangen en nogsteeds problemen.

Ik kan wel soms meer als 6 uur een zwaar spel draaien zoals SS2 of FEAR zonder problemen. Alleen af en toe hangt hij wel eens 3 x binnen een uur. Dit gegeven denk ik niet dat het mijn gpu is.
Dan blijven nog mijn hd, cpu en psu over. Misschien dat iemand hier er met deze "nieuwe" bsod een lichtje op kan werpen wat de oorzaak kan zijn ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, je topic eerder vanavond is niet voor niets op slot gegaan, ga gewoon in je originele topic verder :o

[rml][ Xp] Spontane vastlopers en soms geen boot.[/rml]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.