Een goeie maand geleden heb ik de volgende configuratie samengesteld:
Moederbord: Asrock 939DUAL-SATA2
Cpu: AMD Athlon64 3200+ bulk
Geheugen: MDT DIMM 1 GB (Kit, MDTDDR400/1024, Dual Channel Kit)
Harddisk: Western Digital Caviar SE (Bulk , WD1600JS, S-ATA2)
Behuizing: Thermaltake Soprano zwart
Voeding: Tagan TG380-U1
Koeler: Arctic-Cooling Freezer 64 PRO
Vandaag was ik weer ff bij de winkel waar ik alles gekocht had (Alternate), en heb toen nog eenzelfde MDT dual-channel geheugen setje gekocht. (zelfde bestelnummer, zelfde type, zelfde merk, zelfde prijs: deze
Thuisgekomen zag ik dat de modules er toch anders uitzagen als degene die ik de vorige keer had gekregen, zie foto:
(bovenste module is de 'oude', onderste de 'nieuwe')
Klik voor (véééél te grote) pic
Kan dit kwaad? Beïnvloed dit het overclocken van mijn pc bijvoorbeeld negatief?
Ik heb ze er wel ingezet (kan ze nog ruilen/terugbrengen hoor), dus de twee 'oude' in een dual channel opstelling, en hetzelfde voor de twee 'nieuwe'.
Verder heb ik het idee dat Windows XP sp2 nu wat langzamer is met opstarten enzo, kan dit? Met 2GB mogen dingen toch zeker niet langzamer gaan?
Moederbord: Asrock 939DUAL-SATA2
Cpu: AMD Athlon64 3200+ bulk
Geheugen: MDT DIMM 1 GB (Kit, MDTDDR400/1024, Dual Channel Kit)
Harddisk: Western Digital Caviar SE (Bulk , WD1600JS, S-ATA2)
Behuizing: Thermaltake Soprano zwart
Voeding: Tagan TG380-U1
Koeler: Arctic-Cooling Freezer 64 PRO
Vandaag was ik weer ff bij de winkel waar ik alles gekocht had (Alternate), en heb toen nog eenzelfde MDT dual-channel geheugen setje gekocht. (zelfde bestelnummer, zelfde type, zelfde merk, zelfde prijs: deze
Thuisgekomen zag ik dat de modules er toch anders uitzagen als degene die ik de vorige keer had gekregen, zie foto:
(bovenste module is de 'oude', onderste de 'nieuwe')
Klik voor (véééél te grote) pic
Kan dit kwaad? Beïnvloed dit het overclocken van mijn pc bijvoorbeeld negatief?
Ik heb ze er wel ingezet (kan ze nog ruilen/terugbrengen hoor), dus de twee 'oude' in een dual channel opstelling, en hetzelfde voor de twee 'nieuwe'.
Verder heb ik het idee dat Windows XP sp2 nu wat langzamer is met opstarten enzo, kan dit? Met 2GB mogen dingen toch zeker niet langzamer gaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Abbadon op 06-02-2006 19:44 . Reden: plaatje geëdit want 2592*1944 gaat nergens over, zie forum FAQ ]