Worden de andere DPC teams gepromoot?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Daarmee bedoel ik dus krijgen ze misschien een regeltje in de dagelijkse DPCH zoals met OGR..
Of wordt het echt iets van de fanaten die ontdekken dat we SETI (/gammaflux) ook doen kunnen DPC joinen?

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
k denk wel dat we ze een regeltje in de DPCH kunnen geven, want anders groeien ze nooit echt...

ik denk namelijk ook dat er veel mensen zijn die t.net wel lezen, maar zich niet willen bezig houden met de koe, omdat ze al een client hebben (seti/gf/oid)

Verwijderd

Mee eens, een eerste zet om die mensen naar DPC te trekken is in ieder geval zo'n linkje maken.

Stats en andere aanverwante artikelen die tot het aanrecht behoren komen dan weleens later

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Niet mee eens...

DPC moet voornamelijk RC5 en OGR blijven, als mensen er nu voor kiezen om per se over te gaan op GF of seti@home moeten zij het zelf weten, aan hen de keus, maar promoten is tegen mijn princiepe in. Vergelijk het maar met het homehuwelijk, acceptabel, maar als je wilt promoten loop je te hard van stapel.

Lightning_crew

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

DJ

We moeten gewoon een OPEN Beleid voeren. D.w.z. iedereen die mee wil doen aan een "distributed" project (of dat nu RC5/OGR of iets anders is), moet dat kunnen doen onder de DPC vlag. Dus alleen al daarom zou er op de dagelijkse DPCH een vermelding (en bij voorkeur ook een link) moeten komen voor GF en Seti.

DJ

edit:

tiepvauten

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
"het homehuwelijk, acceptabel, maar als je wilt promoten loop je te hard van stapel."

Nee, die vergelijking gaat ook lekker op, joh. Wat een onzin.

Het blijkt maar weer dat veel mensen niet meedoen met RC5 en OGR en dat ze voor zichzelf SETI doen. Deze mensen kunnen dan toch beter onder de DPC-vlag ten strijde gaan dan dat ze ergens in een vaag teampje zijn blijven steken?

Ik ben het met DPC_Wimmel eens. Gewoon een algemene dagelijkse hitparade waarin kort elk project even behandeld wordt. Doe het in de volgorde RC5/OGR/SETI/GF en moedig mensen aan leden te zoeken.

Mensen laten zich echt niet zo snel overhalen om van RC5/OGR over te stappen naar SETI of GF hoor! Het is dus zaak nieuwe leden te zoeken en mensen die nog niet onder DPC-vlag meedoen bij DPC te krijgen.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Hum, ik denk wel dat we mensen moeten laten weten dat er ook een mogelijkheid is om aan seti of gammaflux te doen onder de DPC vaandel.

Anders bestaat de kans dat ze voor een ander team aan de gang gaan, en dat zou toch zonde zijn!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 22 januari 2001 12:27 schreef _soh het volgende:
Niet mee eens...

DPC moet voornamelijk RC5 en OGR blijven, als mensen er nu voor kiezen om per se over te gaan op GF of seti@home moeten zij het zelf weten, aan hen de keus, maar promoten is tegen mijn princiepe in. Vergelijk het maar met het homehuwelijk, acceptabel, maar als je wilt promoten loop je te hard van stapel.
ik ga niet lopen trollen ofzo! maar jij bent wel erg bekrompen!

alleen RC5/OGR.. pff.. er zijn 4300+ meningen hoor! en dan heb ik het nog niet eens over de 2e helft van je zin, je leeft in het jaar 2001 hoor!

Verwijderd

Hum, ik denk wel dat we mensen moeten laten weten dat er ook een mogelijkheid is om aan seti of gammaflux te doen onder de DPC vaandel.

Anders bestaat de kans dat ze voor een ander team aan de gang gaan, en dat zou toch zonde zijn!

edit:

om een of andere vage reden is deze twee keer gepost. sorry daar voor!

• _soh

_soh

Op maandag 22 januari 2001 12:39 schreef Sequence het volgende:

[..]
ik ga niet lopen trollen ofzo! maar jij bent wel erg bekrompen!

alleen RC5/OGR.. pff.. er zijn 4300+ meningen hoor! en dan heb ik het nog niet eens over de 2e helft van je zin, je leeft in het jaar 2001 hoor!
Ok, dat van dat homohuwelijk sloeg idd nergens op, misschien heb ik hier zelfs mensen mee beledigd.

Maar ik stel verder toch geen eisen ofzo, 4200+ meningen, ik geeef alleen de mijne, daar mag ik toch wel gewoon net zo goed voor uitkomen? Of beledig ik daar soms mensen mee die zelf zijn overgestapt? Tuurlijk moeten wij ons op andere fronten laten zien, maar dan wel stap voor stap.

"careful DPC, you may be kicking but in RC5, but if you guys decide to get your selves into an multi-fronted war with TA, you may find yourselves in over your head."

Ok, ten eerste... Voordat ze dat verhaaltje weer gaan krijgen voor de 100e keer, ik zet dit zinnetje zet ik er niet in omdat het betrekking heeft op "TA", want ik zie TA niet als de vijand, het uitschot, de bedreiging of wat dan ook.. Verder heb ik vertrouwen genoeg in de DPC dat zij haar naam niet ter schande zal brengen door zich massaal op andere projecten te gaan storten en zo op geen enkel gebied succesvol te zijn. Maar het gaat er wel om dat wij de key moeten vinden en ruim nummer 1 moeten blijven.... dacht ik zo.
Of zal ik daar maar "proberen te blijven" van maken omdat ik anders teveel mijn niet bestaande passie voor een dictatuur beken???

Lightning_crew

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

_soh:>> jou mening telt uiteraard ook, en die mag je zeker uiten, alleen die opmerking over homo's schoot effe in het verkeerde keelgat (ik ken er wat)..

maar waar de hele thread om gaat is dat (zoals ik het zie) andere projecten ook best gepromoot mogen worden, DPC is ook veranderd, we krijgen er elke week zo'n 100 leden bij, dan kun je best 100 leden naar GF laten overstappen.

niemand kan bepalen voor anderen welk project te gaan doen, dus laat iedereen lekker zijn gang gaan :P

GF heeft met 11 leden al zo'n 30% van TA >:) dus nog een paar man meer en KABOEM! :D

• _soh

_soh

Ok, tuurlijk. Je hebt behoorlijk gelijk eigenlijk :Y), tot kijk bij de meeting!

Lightning_crew

Pagina: 1