Op maandag 22 januari 2001 12:39 schreef Sequence het volgende:
[..]
ik ga niet lopen trollen ofzo! maar jij bent wel erg bekrompen!
alleen RC5/OGR.. pff.. er zijn 4300+ meningen hoor! en dan heb ik het nog niet eens over de 2e helft van je zin, je leeft in het jaar 2001 hoor!
Ok, dat van dat homohuwelijk sloeg idd nergens op, misschien heb ik hier zelfs mensen mee beledigd.
Maar ik stel verder toch geen eisen ofzo, 4200+ meningen, ik geeef alleen de mijne, daar mag ik toch wel gewoon net zo goed voor uitkomen? Of beledig ik daar soms mensen mee die zelf zijn overgestapt? Tuurlijk moeten wij ons op andere fronten laten zien, maar dan wel stap voor stap.
"careful DPC, you may be kicking but in RC5, but if you guys decide to get your selves into an multi-fronted war with TA, you may find yourselves in over your head."
Ok, ten eerste... Voordat ze dat verhaaltje weer gaan krijgen voor de 100e keer, ik zet dit zinnetje zet ik er niet in omdat het betrekking heeft op "TA", want ik zie TA niet als de vijand, het uitschot, de bedreiging of wat dan ook.. Verder heb ik vertrouwen genoeg in de DPC dat zij haar naam niet ter schande zal brengen door zich massaal op andere projecten te gaan storten en zo op geen enkel gebied succesvol te zijn. Maar het gaat er wel om dat wij de key moeten vinden en ruim nummer 1 moeten blijven.... dacht ik zo.
Of zal ik daar maar "proberen te blijven" van maken omdat ik anders teveel mijn niet bestaande passie voor een dictatuur beken???