DPC-Gamma Flux

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Vanaf vandaag is er ook een heus DPC-team bij Gamma Flux, voor de liefhebbers :D

Gamma Flux (GF) is een project dat wordt geregeld vanuit Dcypher.net. Het project helpt bij onderzoek naar veilige opslagmethoden voor radio-actief afval. GF doet dit door radioactiviteit rond een bron te simuleren.

Het mooie van GF is dat de client geen werk hoeft te fetchen, dus je kan de client zo op een pc zonder internet zetten :P en dan 1 keer in de zoveel tijd de buffer flushen. Ook is er aan de statsverslaafden gedacht! GF heeft namelijk RealTime Stats :9~

Om mee te doen aan Gamma Flux ga je naar www.dcypher.net/install.asp. Daar download je de client en na de installatie is het enige wat je in moet stellen je ID (emailadres) en je team (Dutch Power Cows-ID=1408).

Op stats.dcypher.net kun je de stats bekijken :P

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

DJ

DPC Goes Global!!!!!!!!

Niet dat ik mee ga doen, maar toch. Als er nu ook een soort DPCH gaat komen van GF dan wordt het interresant. En al helemaal als we met OGR ook op 1 staan :P

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

Yahoo !!!

What you say?!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meer info over GammaFlux kun je vinden c.q. kwijt op http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=144

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
de eerste 6 leden zijn er op dit moment :D

statshier!

• The Wizard
  • Laatst online: 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Hoe kun je zien hoeveel leden er zijn?? :?

edit:
Lama, al gevonden...

Ik doe ook eventjes mee, even kijken hoe het is. Heb al 10 Wu`s gedropt :)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

hmm zal een kijke of ik daar nog besta. ik geloof het niet. ik heb gebloof in vorig jaar 5 dagen meegedaan maar die zijn ze weer kwijt geraakt omdat de server crashde en ze geen goede backup hadden de laatste 7 dagen.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Op zondag 21 januari 2001 16:07 schreef DJ het volgende:
DPC Goes Global!!!!!!!!

Niet dat ik mee ga doen, maar toch. Als er nu ook een soort DPCH gaat komen van GF dan wordt het interresant. En al helemaal als we met OGR ook op 1 staan :P

DJ
waarom zou je een dpch willen als je realtime stats hebt?

Advanced sheep-counting strategies

• DJ
  • Laatst online: 14:31

DJ

Tsja BrammeS, daar heb je gelijk in. Ben een beetje teveel met RC5 en OGR bezig, dus . . .

Maar mijn id van een dagelijkse DPCH is in mijn id wel een goed id, voor die projecten waar je geen realtime stats hebt.

DJ

edit:

teipoos

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

by the way heeft eNeRGy zijn gamma flux proxy nog steeds draaien?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
nee, die crashed constant.. dus die is overleden toen DPC bij GF de vorige keer uit de stats is gemikt ..

Ben trouwens niet van plan om hem opnieuw te gaan draaien momenteel, aangezien er real-time stats zijn..

• BrammeS
Op zondag 21 januari 2001 19:12 schreef [eNeRGy] het volgende:
nee, die crashed constant.. dus die is overleden toen DPC bij GF de vorige keer uit de stats is gemikt ..

Ben trouwens niet van plan om hem opnieuw te gaan draaien momenteel, aangezien er real-time stats zijn..
w8t DPC is een keer uit de stats gemikt daar. vertel ik ben nieuwsgierig!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
er is daar een keer een HD crash geweest en ze hadden geen goede backup, zo is het teampje verloren gegaan. omdat de client toen ook brak was zijn ze maar gewoon gestopt

en vandaag beginnen we weer :) en we zijn op dit moment al 49e in de daily's :D
gaat dus best lekker!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
<font color="#df040f">* oVeRLoaD vond ook nog [url="http://stats.dcypher.net/teamdetail.asp?team=622&cid=2"][/url]
edit:

Er is echt iets mis met die [ url ] tag in de / me

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay had een tijdje terug een GF team opgericht, ging wel lekker we stonden na een dag al boven TA [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img] Alleen toen chrashte de hele zooi en was DPC weg [img=15,15]i&#047;s&#047;frown.gif[/img]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nu zijn we er weer! en staan we al weer redelijk hoog, nog een paar mensen en we kunnen gaan inlopen op TA :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
[reclame mode]
UP! :P
[/reclame mode] :D

• Morgoth
  • Laatst online: 22-05 13:21
ik doe mee met gamma-flux, dat betekent dat je een p3 600 en een cel2 566@850 erbij hebt! En een vriend van me wil vast ook wel meedoen aangezien dit echt NUTTIG is! YEAH! :7

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Begrijp ik het nou goed dat morgoth nog niks deed en nu gamma-flux doet? :) Dat is mooi :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Floor-is
  • Laatst online: 19:06

Floor-is

5.2

Huppe Koe de deur uit, GF here I come. Gaat best wel vlot trouwens.

Met mijn AMD Tbird 800 haal ik ~23700 rays/s;
Met mijn P3-700 haal ik ~15200 rays/s.

Bericht hierboven

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Wel erg goed dat het RT stats zijn, maar blijf lekker bij RC5 :)

rc5 Stats || Matrix info

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
gaat lekker, 14 leden en ruim 2/3e van TA output :9~.. die gaan we heel snel inhalen >:)

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
jah ik doe ook maar lekker mee met de rage (want dat is het uiteindelijk tog wel :))
ik heb me p100 van RC5 naar GF gezet :)
tussen de 400 & 900 Rays/sec :P

/me roelz [img=15,15]i&#047;s&#047;coool.gif[/img]

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
* Ricoh heeft ook even het subteampje QU|CCC aangemaakt [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img]

even kijken hoe het gaat
Morgoth, je kan "grazen" op dpc@isd.nu

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hier stond een grapje dat niet helemaal overkwam zoals de bedoeling was. Skjoes mie.

Bericht hierboven

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 16:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hier stond een grapje dat niet helemaal overkwam zoals de bedoeling was. Skjoes mie.
:(

Hier stond een reactei op het grapje dat niet helemaal overkwam zoals de bedoeling was. Skjoes mie. Me 2 :)

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Ok, ik zal mijn pjoeter ook (af en toe eens) mee laten doen. Maar RC5 blijft voor mij prioriteit }:O

Loeibaar.nl

• Morgoth
  • Laatst online: 22-05 13:21
Op maandag 22 januari 2001 12:17 schreef Mr_Atheist het volgende:Begrijp ik het nou goed dat morgoth nog niks deed en nu gamma-flux doet? :) Dat is mooi :)
Neuh ik heb al hele tijd rc5 gedaan en 1 dagje ogr en nu GF :)
Op maandag 22 januari 2001 16:57 schreef Floris_Diemel het volgende:Morgoth: Aangezien je een lite-modje bent, is het misschien leuker om mee te doen met het [DPC]T.net crew teampie. We zijn nog het snelste ook :P

dpccrew@tweakers.net is de ID die je dan in moet stellen.
Hmmz, ik zit al bij een ander subteam :o

• Floor-is

Floor-is

5.2

Karel: relax. Het was maar een grapje hoor. Ik zal mijn post wel verwijderen.

Bericht hierboven

Verwijderd

He Sequence,

al gezien dat je aanwezig bent als 2 verschillende subteams van DPC (in Gamma-Flux dus)? :?

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
Karel: relax. Het was maar een grapje hoor. Ik zal mijn post wel verwijderen.
het is al goed :)
(overtrokken reactie)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 18:04 schreef Chaoot het volgende:
He Sequence,

al gezien dat je aanwezig bent als 2 verschillende subteams van DPC (in Gamma-Flux dus)? :?
jah, ben effe op ander emailadres gesprongen :)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Gaat hard man, ik sta al op nummer 28 van vandaag :P
En Anandtech inhalen is ook een fluitje van een cent ! :9~

Verwijderd

Heb je al eens naar de overallscore gekeken?:)

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft 9krays/s op GF staan.

Eens kijken hoe dit me bevalt. ;)

edit:

Heb uit het verhaal niet begrepen hoe de personal stats werken?

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
ff wachten tot me dproxy vol is, dan ken je lachen :)

Verwijderd

Om fftjes meetedelen..Ik had mijn buff-out voor G-F. staan op 5. I.d.d. aan de lage kant, maar had al gezien dat dat geen problemen opleverde met bijvoorbeeld 32/5 completed buffer level verhouding. Dus ik had 32 blokjes af, maar de client kon dit niet flushen ivm modem connectie. Nu heb ik mijn comp de hele nacht aan laten staan en wat vind ik 's ochtends vroeg slechts 2 blokjes in de buff-out.:( Mijn vermoeden is dus als de er 50 blokjes klaar zijn (wat tevens de max. instelling is in de client voor de buff-out) dat hij dan weer overnieuw begint.. m.a.w hij schrijft over de buff-out heen.. :?
Klopt dat?

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ligt de stats pag van GF nu al plat? Is geen goed begin :(.

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Zou zeer goed kunnen..

Wilde ook ff gaan kijken (ff inspecten ensow) maar heel DCypher.Net ligt plat! :(

Misschien een teken dat dit toch niet helemaal stabiel is (althans voor mij) Dus blijf ik maar lekker OGR-en :9

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op dinsdag 23 januari 2001 13:18 schreef Chaoot het volgende:
Om fftjes meetedelen..Ik had mijn buff-out voor G-F. staan op 5. I.d.d. aan de lage kant, maar had al gezien dat dat geen problemen opleverde met bijvoorbeeld 32/5 completed buffer level verhouding. Dus ik had 32 blokjes af, maar de client kon dit niet flushen ivm modem connectie. Nu heb ik mijn comp de hele nacht aan laten staan en wat vind ik 's ochtends vroeg slechts 2 blokjes in de buff-out.:( Mijn vermoeden is dus als de er 50 blokjes klaar zijn (wat tevens de max. instelling is in de client voor de buff-out) dat hij dan weer overnieuw begint.. m.a.w hij schrijft over de buff-out heen.. :?
Klopt dat?
Kijk eens naar de groote van je buff-out (in bytes dus) mijne is 6.124 bytes met 8 WU's completed

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 13:18 schreef Chaoot het volgende:
Klopt dat?
ik had vandaag precies hetzelfde, op een gegeven moment begint ie gewoon overnieuw... geen vast punt blijkbaar, want ik had gisteren 254/1 erin staan, en die kwamen wel goed aan...

de client is gewoon nog steeds brak

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
heren en dames , u kunt de ini editten en de buffer op 5000000000 zetten zodat u hem zelf kunt flushen wanneer u wilt of een spaar stand zetten. sequence en ik zijn bezig of we stats kunnen gaan maken om toch iets meer competitie er in te krijgen vragen hierover kunnen naar sequence@home.nl of djurre@djurre.demon.nl

iets met lenzen

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Oplossing voor het blokjes verloren gaan: tog een dproxy opzette, lijkt bij mij goed te werken (zit al aan de 95 blokkies op de dprox)
... u kunt de ini editten en de buffer op 5000000000 zetten zodat u hem zelf kunt flushen wanneer u wilt of een spaar stand zetten.
ook een optie :) geen ervaring mee, maar aangezien ik dit tog kwoot kan ik het nog wel es herhalen :)
sequence en ik zijn bezig of we stats kunnen gaan maken om toch iets meer competitie er in te krijgen vragen hierover kunnen naar sequence@home.nl of djurre@djurre.demon.nl
een dprox gebruiken, dan kan je wel stats maken
kijk ff op deze page om te zien hoe ver ik al ben :)

dit lijk errug op de ppstats van die ene Kevin, daar leid ik ook een groot deel van af, hoe het eruit moet zien, maar de code erachter is geheel van mezelf en from scratch opgetrokken uit pascal (delphi) (dus misschien dat er enige aanpassingen moeten komen als dit naar *nix geconverteerd zou worden)

Verwijderd

delphi naar *nix porten? ik weet wel dat er pascal gedraait (gecompileerd??) kan worden onder unix (met 1 of ander pakketje) maarik denk dat je dit beter in perl kan doen

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Je kan Delphi compilen voor linux ja

• BrammeS
Hehe ik ga eens kijken of ik ook 1 van mn pc'tjes GF kan laten draaien!

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
ok dan, ik ben nu ook begonnen, eerste 3 WU al weer binnen!!

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op welke pagina kun je je naam veranderen? Ik kom de hele tijd bij processtree met zijn hoeveel-mhz-proc-heb-jij-pagina terecht. :(

In een helder moment heb ik de juiste pagina al eens gevonden, maar blijkbaar ben ik niet meer zo helder, of hebben ze die pagina heel erg goed weggestopt. :'(

wie helpt me?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

hmz... 'k ben toch helder.. ik heb het al gevonden :)
Pagina: 1