Graag zou ik een feature-request willen indienen. Het is namelijk zo dat steeds meer topics meerdere delen beslaan. Binnen deze delen wordt er vaak naar dingen gevraagd die al in eerdere delen behandeld zijn. Er wordt dan ook vaak weer verwezen naar de search van de oudere delen, maar sommige mensen vinden het heel veel gedoe om 10 vorige topics één voor één weer te openen en te doorzoeken.
Om dit probleem op te lossen zou het mij handig lijken om de mogelijkheid te hebben om binnen alle delen van een bepaald topic te zoeken. Dit moet opzich eenvoudig te realiseren zijn als we ons allemaal aan dezelfde topictitle syntax houden (bv [Deel x] achter elk topicdeel). Bij de "quicksearch" zou dan bijvoorbeeld de optie "zoeken in alle delen" kunnen staan.
Om dit probleem op te lossen zou het mij handig lijken om de mogelijkheid te hebben om binnen alle delen van een bepaald topic te zoeken. Dit moet opzich eenvoudig te realiseren zijn als we ons allemaal aan dezelfde topictitle syntax houden (bv [Deel x] achter elk topicdeel). Bij de "quicksearch" zou dan bijvoorbeeld de optie "zoeken in alle delen" kunnen staan.