Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Laatst is mijn mp3 speler kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe gaan kopen.
Ik twijfel nu tussen de:

Sony Walkman NW-A3000 20 GB Silver
klik

en de:

Cowon iAudio M3L 20 GB
klik

welke van deze 2 spelers is het fijnst, of zouden jullie een andere aanraden?

• Milenko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-01-2024
n I-pod? hhmm nee zou ik ook niet voor gaan. zelf heb ik n muvo van creative erg tevreden mee.
voor de andere twee moet je niet bij mij zijn (oftewel overbodige post |:()

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom twijfel je tussen die twee? Waren de anderen niet goed genoeg of vind je dit juist mooie spelers?
Oftewel geef eens wat informatie :) Ieder heeft een eigen mening en als ik zeg dat die Sony beter is, kan een ander zeggen dat de Cowon beter is ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat de iAudio je beter zal bevallen. Die heeft geen aparte drivers nodig en biedt meer functionaliteit en ondersteunde formaten. De L biedt ook een langere batterijduur. Het werken met alleen een afstandbediening zal even wennen zijn, maar ik vind het heerlijk werken.

Alleen is de M3(L) niet meer in productie en is dus moeilijk nog nieuw te krijgen. Je zou naar de opvolger kunnen kijken, de X5. Die heeft dezelfde kwaliteiten, en meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Piggen op 03-02-2006 18:23 ]

Verwijderd

Je hebt gelijk,.. laat ik maar beginnen dan..
De sony!!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
Voor €259 heb je een iRiver H10 20GB... Heeft kleurenscherm, verwisselbare accu en upgrade-able firmeware. Uit de iRiver komt ook beter geluid dan uit een Sony of Cowon, hierbij ben je ook nog eens goedkoper uit ;)

• n0isH
Ok, ik heb voor deze 2 gekozen omdat ik het mooie spelers vind, en ik wil wat meer opslagruimte (ik had eerst 1 gig)

• n0isH
Luukieeee schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:24:
Voor €259 heb je een iRiver H10 20GB... Heeft kleurenscherm, verwisselbare accu en upgrade-able firmeware. Uit de iRiver komt ook beter geluid dan uit een Sony of Cowon, hierbij ben je ook nog eens goedkoper uit ;)
deze heb ik ook gezien, maar ik vind deze een nogal korte accuduur hebben. (16 uur)

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
n0isH schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:25:
[...]

deze heb ik ook gezien, maar ik vind deze een nogal korte accuduur hebben. (16 uur)
Je kan de accu opladen EN vervangen mocht ie kapot zijn. Naar mijn idee meer voordelen. Maar het is jouw keuze maar ik zou als ik voor minder geld een betere speler kan krijgen natuurlijk altijd die pakken ;)

Owja, en luister je wel eens 16 muziek achter mekaar? ;)

• n0isH
Luukieeee schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:33:
[...]

Je kan de accu opladen EN vervangen mocht ie kapot zijn. Naar mijn idee meer voordelen. Maar het is jouw keuze maar ik zou als ik voor minder geld een betere speler kan krijgen natuurlijk altijd die pakken ;)

Owja, en luister je wel eens 16 muziek achter mekaar? ;)
je moest eens weten :9

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zelf uitzoeken wat het verschil is tussen spelers met >=20GB was teveel moeite?

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Archos Gmini 400 of 402...20 gig
Ietsjes duurder (€290) maar daar kun je ook filmpjes op kijken. :9
Hier een topic erover: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1103161

Als ik echter tussen die sony en die cowon zou moeten kiezen ga ik voor de cowon. Vind dat een veel mooier ding, en heb ik zelf ook al wel eens aan gedacht. (verder geen ervaring ermee hoor...) :>

• Herr Frank
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-07 13:46
Luukieeee schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:24:
Het geluid van een iRiver H10 is beter dan dat van een iAudio X5? Dacht het niet....

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Herr Frank schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:22:
[...]

Het geluid van een iRiver H10 is beter dan dat van een iAudio X5? Dacht het niet....
Ik zat ook al te lachen achter mijn scherm :)

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

De iAudio is de betere ertussen. Alleen, waarom de M3, en niet de M5? Ze zijn hetzelfde, behalve dat de M5 een scherm op de speler heeft, en die bij de M3 alleen in de remote zit.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Dit topic is gesloten omdat het de topic start niet voldoende is. Het belangrijkste is dat de informatie ontbreekt. Je noemt twee spelers en wij moeten maar raden wat je eisen zijn om zo aan te kunnen geven welke je moet kopen. Als je zover bet gekomen dat je twee spelers uit het hele veld over hebt gehouden, kan je de laatste stap ook nog wel maken en één daarvan kiezen.
Voor meer informatie over het starten van een topic verwijs ik je naar Policy - Gadget Talk (update: 28/11/2005) en FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Tenslotte raad ik je aan [MP3 HD] Allerbeste audio eens te volgen. Daar wordt vrijwel de zelfde discussie gevoerd...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.