Hallo,
Ik zit met een probleem, ik wil namelijk een MP3 HD player kopen. Het vervelende is dat je er tegenwoordig ook video mee af kan spelen (op zich niet erg natuurlijk), maar in de reviews wordt nu helemaal niet (te weinig) over audio kwaliteit gesproken. En mij gaat het alleen daar om (en om de capaciteit). Dus ik vroeg me af, welke MP3 HD player heeft nou de beste audio kwaliteit? En min. een capaciteit van 20GB (liever 30>). Hij moet trouwens wel compitabel met mac zijn (aangezien ik een iBook heb)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Goeie HD MP3 spelers:
iPod video 30gb (329,-)

Voor:
- Neutrale geluidskwaliteit (zoals het hoort)
- 30GB
- Makkelijk formaat
- OSX
- Goeie interface
tegen
- Krasgevoelig
- Schrale extras (geen oplader/dock/goed hoesje etc.)
- Matige batterij
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Creative Zen Vision M 30gb (rond de 330,-)

Voor:
- Goed geluid
- Handmatige EQ
- Betere batterij
Tegen:
- Makkelijk met iTunes?
- 20gb
- (iets dikker, maar dat is niet zo erg)
- Geen OSX!
Sony NW-A3000 20gb (260,-)

voor
- Goed geluid
- Goede batterij
- 260 euro
Tegen:
- Klote programma (met iTunes?)!
- Geen OSX!
Cowon iAudio X5, 20/30GB (325,- 20GB & 358,59 30GB)

voor:
- Lange batterijduur
- Goeie equalizer
- Extra's
- OSX
tegen
- Duur
- Hoge tonen?
Samsung YH-J70 20GB (245,-)

Voor:
- Degelijk
- Goedkoop
- Batterij
- 245 euro
Tegen:
- (Persoonlijk) Mijn vorige yepp ding was waardeloos
- Geen OSX!
Kenwood HD20GA7 20GB (€ 334,50)

Voor:
- Digitale versterker
- Erg goed geluid (goeie midden tonen)
- Prima formaat
Tegen:
- Soms minder goeie bassen
- Via aparte software muziek er op
- Geen OSX!
En sja ik ben ook een beetje naar andere merken aan het kijken, iemand suggesties?
Ik zit met een probleem, ik wil namelijk een MP3 HD player kopen. Het vervelende is dat je er tegenwoordig ook video mee af kan spelen (op zich niet erg natuurlijk), maar in de reviews wordt nu helemaal niet (te weinig) over audio kwaliteit gesproken. En mij gaat het alleen daar om (en om de capaciteit). Dus ik vroeg me af, welke MP3 HD player heeft nou de beste audio kwaliteit? En min. een capaciteit van 20GB (liever 30>). Hij moet trouwens wel compitabel met mac zijn (aangezien ik een iBook heb)
Goeie HD MP3 spelers:
iPod video 30gb (329,-)

Voor:
- Neutrale geluidskwaliteit (zoals het hoort)
- 30GB
- Makkelijk formaat
- OSX
- Goeie interface
tegen
- Krasgevoelig
- Schrale extras (geen oplader/dock/goed hoesje etc.)
- Matige batterij
Creative Zen Vision M 30gb (rond de 330,-)

Voor:
- Goed geluid
- Handmatige EQ
- Betere batterij
Tegen:
- Makkelijk met iTunes?
- 20gb
- (iets dikker, maar dat is niet zo erg)
- Geen OSX!
Sony NW-A3000 20gb (260,-)

voor
- Goed geluid
- Goede batterij
- 260 euro
Tegen:
- Klote programma (met iTunes?)!
- Geen OSX!
Cowon iAudio X5, 20/30GB (325,- 20GB & 358,59 30GB)

voor:
- Lange batterijduur
- Goeie equalizer
- Extra's
- OSX
tegen
- Duur
- Hoge tonen?
Samsung YH-J70 20GB (245,-)

Voor:
- Degelijk
- Goedkoop
- Batterij
- 245 euro
Tegen:
- (Persoonlijk) Mijn vorige yepp ding was waardeloos
- Geen OSX!
Kenwood HD20GA7 20GB (€ 334,50)

Voor:
- Digitale versterker
- Erg goed geluid (goeie midden tonen)
- Prima formaat
Tegen:
- Soms minder goeie bassen
- Via aparte software muziek er op
- Geen OSX!
En sja ik ben ook een beetje naar andere merken aan het kijken, iemand suggesties?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 19:22 ]