Toon posts:

160 GB Sata II schijf geeft maar 130 GB weer; de oplossing!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleemoplossing herkenning groote harde schijven XP indien SP1 en SP2 niets uithaald.

De enige oplossing is dan nog, om de IDE, SCSI of RAID contoler (hierop is je harde schijf aangesloten) van je moederbord te gaan updaten!
kijk in apparaat beheer naar de merknaam van deze contoller en zoek de fabrikant zijn website af voor een Update.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat is toch al bekend :? Althans als SP1 / SP2 draaien geen nut heeft, dan kom je daar vanzelf op terecht neem ik aan ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

OM FAQ » Mijn HDD wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl die groter is? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 03-02-2006 15:30 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Leuk dat je het even meld, maar wat is nu eigenlijk je probleem?

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-02 13:03
Dus? (Welkom op GoT BTW. Vraag me alleen af wat je met je eerste post wil mededelen? Oud nieuws lijkt me)

[ Voor 93% gewijzigd door TeXiCiTy op 03-02-2006 15:29 ]

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, deze topic is eerder naar voren gebracht door GanonDorf welke problemen had met zijn Maxtor 160 Gig. welke door windows gezien werd als een 130 gig schijf. Aan sluiten op systemen met een andere moederborden hield niets uit.
De waarschijnlijke juiste oplossing van Djoekie, had ik over het hoofd gezien.
Maar normaliter kijk je eerst of je controler uptodate is aanemende dat je bios Ok is.
Mogelijk wil GanoDorf zich nog melden of zijn probleem wel of niet is opgelost. :7

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:02
Gelukkig waren we daar op GoT al achter :P (zie FAQ en search) Thnx anyway :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.