Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
Ik zat wat te surfen op internet toen ik opeens dit bericht tegenkwam op megagames.
Duke Nukem Forever Dated

According to 3DRealms co-founder, George Broussard, Duke Nukem Forever is preparing for launch "...when pigs fly". The 3DRealms executive gave an in depth interview on a game that has a more robust release date, Prey, but did not fail to mention everyone's favorite April's Fool game DNF, giving us some interesting information regarding its progress.

In an interview at 1Up, George Broussard was asked whether his team is still working on Duke Nukem Forever and his reply was ...An ever and ever.
When asked when we can expect the game however he became slightly more serious and after officially announcing the "pigs" schedule, he went on to add:

it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.

So there you have it from the horse's mouth, 3DRealms is still working on DNF and they seem to believe that the game is almost into the testing phase. Considering the length of time its developers have been working on DNF, the game may even introduce a new gaming genre; the retro-modern.
Link: http://www.megagames.com/...kenukemforeverdated.shtml

Dus hij komt er toch aan? ben benieuwd of het nou echt zo is en welke engine er nu weer is gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 08:22

Valor

yummie spam

Dat zou wel enorm vet zijn. Dat is echt Old School Duke Nukem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Blauw

De Schreeuw

eerst zien..dan geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

zzzz

En waar is de datum? Juist geen datum. En dat het goed gaat enz zeggen ze nu al jaren. Ondertussen is de game er nog steeds niet en hebben ze nog steeds geen datum gezegt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik dacht: zal wel weer een bericht van 2002 zijn ofzo... maar deze is dus van dit jaar...
zou leuk zijn als er weer een Duke Nukem game komt :)

edt: hierboven: klik de link, links boven aan het bericht staat 2feb 2006

[ Voor 22% gewijzigd door McKaamos op 03-02-2006 12:57 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als dat spel ooit nog uit komt dan gaat het zo gigantisch floppen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

waarom denken jullie dat ze het spel DN:Forever hebben genoemd ;)

nou, zolang duurt het dus...

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:P DNF is nog niks, Prey is nog langer in ontwikkeling, mensen zit nou niet te zeiken over DN. Het loopt pas 2 of 3 jaar voor op Prey dus relaxe, ze hebben de tijd nog wel om het af te maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/d.kroon/thumb_profile.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/d.kroon/thumb_profile2.jpg
bron (2005)

[ Voor 29% gewijzigd door djexplo op 03-02-2006 13:04 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
djexplo schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:03:
[url=water_profile.jpg][afbeelding][/url]
[url=water_profile2.jpg][afbeelding][/url]
bron (2005)
Je moet een plaatje wel eerst ergens uploaden voordat anderen 'm kunnen zien ;)

Die plaatjes stammen al uit 2003 ofzo trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 03-02-2006 13:04 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Je moet een plaatje wel eerst ergens uploaden voordat anderen 'm kunnen zien
Gedaan ;)
Dat wist ik niet, in de bron (forum) praten ze er over of de game er nu echt zit aan te komen :)

[ Voor 46% gewijzigd door djexplo op 03-02-2006 13:06 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I thought it takes forever. Nooit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:'( dat gaat floppen, graphics doen er niet toe vergeleken met de gameplay maar aangezien dat juist ontbreekt bij shooters moeten de graphics wel top zijn. Zelfs voor 2003 waren de graphics verschrikkelijk slecht :X want toen zagen we al screens van Far Cry, Doom 3 etc die 20 keer mooier waren op machines die niet eens half zo goed zijn als nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Welke engine gebruikt deze game nou eigenlijk?
De laatste keer dat ik iets over de game las (tijden terug) zag ik iets staan over een getweakte UT2004 engine?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Steffy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:07:
[...]

:'( dat gaat floppen, graphics doen er niet toe vergeleken met de gameplay maar aangezien dat juist ontbreekt bij shooters moeten de graphics wel top zijn. Zelfs voor 2003 waren de graphics verschrikkelijk slecht :X want toen zagen we al screens van Far Cry, Doom 3 etc die 20 keer mooier waren op machines die niet eens half zo goed zijn als nu
Gameplay ontbreken bij shooters? lol... En die graphics zijn best goed voor 2003 (of misschien was het zelfs eerder) en volgens mij zijn de makers van DNF onderhand al 1 of 2 keer van engine gewisselt sinds die screenshots.

Ik vind het overigens wel vrij zielig dat je zegt dat een spel gaat floppen omdat de graphics (van screenshots uit 2003 notabene) niet het beste zijn van wat je ooit gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ik zeg alleen maar: Daikatana

O-) Of moet ik dat nog uitleggen?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

All the guns are finished. Most of the creatures are finished.
Wow, en dat in maar 10 jaar, wat een amazing voortgang!!111!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
McKaamos schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:56:
ik dacht: zal wel weer een bericht van 2002 zijn ofzo... maar deze is dus van dit jaar...
zou leuk zijn als er weer een Duke Nukem game komt :)

edt: hierboven: klik de link, links boven aan het bericht staat 2feb 2006
Linksboven is rechtsboven ;) en da's gewoon de datum wanneer het gepost is. De release datum is natuurlijk nog steeds Sint Juttemis 2083.

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:04:
[...]

Je moet een plaatje wel eerst ergens uploaden voordat anderen 'm kunnen zien ;)

2000 of 2001 zelfs. Toen was er zowaar een E3 trailer van het spel te zien. Voor die tijd zag het er erg goed uit en zag het er allemaal niet zo statisch uit zoals we toen gewend waren. Misschien dat die E3 trailer nog wel te vinden zelfs.

[edit]
Zo te zien wel:
http://www.fileshack.com/file.x?fid=283
http://www.fileshack.com/file_download_limited.x?fid=283

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die engine van Red Faction vond ik wel cool. Kan je zelf in problemen brengen omdat je net die ene brug of gang hebt opgeblazen die je nodig hebt. DNF zou eerst de Quake 2 engine krijgen en dan Quake 3 en dan UT2003 en dan die RED Faction engine (Geo Mod Engine) en dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:13:
[...]

2000 of 2001 zelfs. Toen was er zowaar een E3 trailer van het spel te zien. Voor die tijd zag het er erg goed uit en zag het er allemaal niet zo statisch uit zoals we toen gewend waren. Misschien dat die E3 trailer nog wel te vinden zelfs.

[edit]
Zo te zien wel:
Ik ben vrij slecht in het herinneren van wanneer iets is :D 9 van de 10 keer denk ik dat iets veel later is gebeurd dan het eigenlijk is. En voor screenshots uit 2001 (5 jaar oud!) is het zeker niet slecht, ik vind het eerlijk gezegd nu nog best leuk eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:26
arieleks schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:13:
[...]

Linksboven is rechtsboven ;) en da's gewoon de datum wanneer het gepost is. De release datum is natuurlijk nog steeds Sint Juttemis 2083.
Ik denk niet dat een site als megagames iets gaat posten wat van het jaar 2003 is e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
December schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:10:
[...]

Ik vind het overigens wel vrij zielig dat je zegt dat een spel gaat floppen omdat de graphics (van screenshots uit 2003 notabene) niet het beste zijn van wat je ooit gezien hebt.
Van een spel met een legendarisch karakter erin dat zo lang in ontwikkeling is verwacht je dan ook wat. Er moet toch een gegronde reden zijn dat het zo lang duurt, je kunt nu moeilijk komen met graphics op UT2004 niveau op het zo maar te verwoorden. Geef Epic/ID 10 jaar de tijd en je hebt waarschijnlijk een dijk van een spel, dus DNF mag zich nu gaan bewijzen (als het ooit komt): was het het wachten waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
STIMPPYYY schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Ik denk niet dat een site als megagames iets gaat posten wat van het jaar 2003 is e.d.
Wat maakt dat nou uit? Ik geloof dit pas als er een release date is gemeld, is verstreken, en de game ook daadwerkelijk in de winkel ligt.

Dat neemt niet weg dat ik het natuurlijk meteen koop, wanneer het ook verschijnt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door arieleks op 03-02-2006 13:37 ]

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pheno79 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:30:
[...]

Van een spel met een legendarisch karakter erin dat zo lang in ontwikkeling is verwacht je dan ook wat. Er moet toch een gegronde reden zijn dat het zo lang duurt, je kunt nu moeilijk komen met graphics op UT2004 niveau op het zo maar te verwoorden. Geef Epic/ID 10 jaar de tijd en je hebt waarschijnlijk een dijk van een spel, dus DNF mag zich nu gaan bewijzen (als het ooit komt): was het het wachten waard?
Zei ik wat over de ontwikkelingsduur dan? Nee, ik zei dat het zielig is om te zeggen dat een spel flopt, omdat de graphics van een screenshot uit 2001 niet echt goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb ineens heel erg het gevoel dat de ontwikkeling heel lang gewoon stil heeft gelegen ipv dat het al 10 jaar in ontwikkeling is. Prey hetzelfde trouwens. Maar omdat ze Prey ook gewoon uitbrengen, waarom DN:F dan niet?
Ik ben wel nieuwsgierig...

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
December schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:35:
[...]

Zei ik wat over de ontwikkelingsduur dan? Nee, ik zei dat het zielig is om te zeggen dat een spel flopt, omdat de graphics van een screenshot uit 2001 niet echt goed zijn...
Ik geef een reden aan waarom het wel kan floppen. Voor 2001 was het aardig (maar ook toen vond ik het niet wereldschokkend).

Het feit blijft dat bij een spel dat lang in ontwikkeling is, de verwachtingen ook hoog worden. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat ze de laatste 5 jaar gedaan hebben. Niet alleen grafisch, maar natuurlijk op gameplay gebied.

Overigens had Daikatana had hier ook last van: uitstel, uitstel, uitstel. Toen het uitkwam was het gewoon echt te triest voor woorden. Ok, daikatana had ook nog de arrogantie van Romero tegen zich) Het spel kon me iig niet lang boeien, door de hoeveelheid bugs en irritante teamspelers die een A.I. van een rotte appel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

December schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:10:
[...]

Het is niet zielig om te zeggen dat het floppen gaat als je aangeeft waarom, dat is gewoon mijn mening, in de bijna 20 jaar dat ik game heb ik shooters altijd de games met de domste gameplay gevonden, namelijk niks meer dan muisbashen om zoveel mogelijk kogels door je vijand te pompen. Niet bepaald interessante gameplay, daarbij komt kijken dat het Replay waarde heeft van 0,0. Nee dit wordt niks als het echt op de markt gaat komen. Of er moet wel ineens iets heel bijzonders achterweg komen dat kan natuurlijk, in 8 jaar tijd moet je toch wel wat kunnen opzetten om het boeiend te maken maar ik kan het na 8 jaar aan de andere kant ook bijna niet geloven dat dat zo is. Maar goed we houden hoop. DN3D was toch wel grappig en vaak gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
According to 3DRealms co-founder, George Broussard, Duke Nukem Forever is preparing for launch "...when pigs fly".
zegt dit niet genoeg? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Bij nukem 3D had je altijd van die shotgun-varkens om de hoek liggen... Misschien kunnen die nu ook vliegen?

[ Voor 4% gewijzigd door NBK op 03-02-2006 14:13 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Steffy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:01:
[...]

Het is niet zielig om te zeggen dat het floppen gaat als je aangeeft waarom, dat is gewoon mijn mening, in de bijna 20 jaar dat ik game heb ik shooters altijd de games met de domste gameplay gevonden, namelijk niks meer dan muisbashen om zoveel mogelijk kogels door je vijand te pompen. Niet bepaald interessante gameplay, daarbij komt kijken dat het Replay waarde heeft van 0,0. Nee dit wordt niks als het echt op de markt gaat komen. Of er moet wel ineens iets heel bijzonders achterweg komen dat kan natuurlijk, in 8 jaar tijd moet je toch wel wat kunnen opzetten om het boeiend te maken maar ik kan het na 8 jaar aan de andere kant ook bijna niet geloven dat dat zo is. Maar goed we houden hoop. DN3D was toch wel grappig en vaak gespeeld.
Dus jij durft te beweren dat je op basis van ontwikkeltijd en screenshots kunt zeggen of een game gaat floppen? Wie zegt dat ze eerdere ideeën niet gewoon hebben geschrapt en compleet opnieuw zijn begonnen? Of misschien hebben ze 't spel even in de ijskast gezet en met iets anders zijn verdergegaan om meer inspiratie op te doen. Er is op het moment nog geen enkel spel met de UE3 engine op de markt dus daar kun je al totaal niet op oordelen. En zowiezo kun je een engine rekken en strekken zoals jij dat wilt, dus je kunt hoogstens gissen naar hoe de game gaat worden. En replay waarde? Dat heeft deze game dus echt wel. Duke Nukem is misschien ook niet voor eeuwig herhaalbaar, maar ze kunnen er nog zo ongelooflijk veel mee. Wie weet hebben ze wel prachtige ideeën op papier staan die ze nu ook aan het ontwikkelen zijn. Ben jij een ontwikkelaar bij het DNF team? Nee? Hoe in hemelsnaam durf jij dan te oordelen over replay waarde?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

NiaX schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:06:
[...]

zegt dit niet genoeg? :-)
ik zou zeggen, schiet een varken de lucht in nadat je er wat vleugels op hebt geplakt en DN:F komt uit! >:) :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Voor mij zijn de graphics geeneens zo belangerijk.

Als de game maar het echte Duke gevoel heeft en lang is met veel leuke gameplay elementen vind ik het al best.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
DNF == Did not Finish? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb nog een PC Gameplay o.i.d. liggen met die screens, dat blad is van September 1999 dacht ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bleet schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:15:
[...]

Dus jij durft te beweren dat je op basis van ontwikkeltijd en screenshots kunt zeggen of een game gaat floppen? Wie zegt dat ze eerdere ideeën niet gewoon hebben geschrapt en compleet opnieuw zijn begonnen? Of misschien hebben ze 't spel even in de ijskast gezet en met iets anders zijn verdergegaan om meer inspiratie op te doen.
Op basis van eerdere soortgelijke gevallen kan je verwachten dat het een flop wordt. Dat garandeert niets, maar de kans erop is groot. De verwachting is enorm, de vorrige editie was immers ook een hit (dit garandeert dus echt NIETS, als je er goedbeschouwd bij stilstaat) en iedereen lijkt wel te denken dat de lange wachttijd vertaald wordt naar grootsheid. Nou, lange development tijd garandeert dus ook absoluut niets.

Iedereen hoopt op een über-spel met DNF, maar het is alleen hoop. Niemand kan met zekerheid zeggen dat het z'n hype waarmaakt. Daikatana flopte immers GI-GAN-TISCH.
Er is op het moment nog geen enkel spel met de UE3 engine op de markt dus daar kun je al totaal niet op oordelen. En zowiezo kun je een engine rekken en strekken zoals jij dat wilt, dus je kunt hoogstens gissen naar hoe de game gaat worden. En replay waarde? Dat heeft deze game dus echt wel.
Nou bash je eerst iemand vanwege het uitspreken van een verwachting, en nou doe je exact hetzelfde. :? Of DNF een goede replay waarde zal hebben moet blijken. Jij verwacht van wel. Dat maakt het nog geen feit. Wat wel een feit is is dat veel first person shooters, in off-line single player mode, over het algemeen een lage replay waarde hebben. Op basis daarvan mag je hetzelfde verwachten voor DNF.
Duke Nukem is misschien ook niet voor eeuwig herhaalbaar, maar ze kunnen er nog zo ongelooflijk veel mee. Wie weet hebben ze wel prachtige ideeën op papier staan die ze nu ook aan het ontwikkelen zijn. Ben jij een ontwikkelaar bij het DNF team? Nee? Hoe in hemelsnaam durf jij dan te oordelen over replay waarde?
Nogmaals, hij oordeelt niet, hij spreekt een verwachting uit.

Feit is dat ik zo mijn twijfels heb over een developement team dat er zo lang over doet. Je kan zeggen wat je wilt, maar game content heb je met een beetje design team echt wel in een paar jaar compleet. Los van welke engine je gaat gebruiken. Waar is de rest van de tijd in gaan zitten? Misschien wel inspiratie zoeken zeg je ... Nou, dat zorgt voor hooggespannen verwachtingen hoor, als ze zonder inspiratie zitten. (Sorry, dat laatste was dus sarcastisch.) De theorie van ideeën schrappen en opnieuw beginnen klinkt ook niet bijzonder aanmoedigend. Meerdere keren overstappen naar een nieuwe engine klinkt ook niet bemoedigend, want daar wordt bij het maken van je game content wèl al rekening mee gehouden.

Kortom, voel je alsjeblieft niet zo op je pik getrapt. Het is duidelijk dat jij vol verwachting uitkijkt naar DNF. Dat is leuk voor je, maar een beetje beide-benen-op-de-grond mentaliteit kan geen kwaad. Ik zie ook graag DNF een wereldhit worden, dan is die 10 jaar ontwikkeltijd nog ergens goed voor geweest, maar ik verwacht niet dat die hit een feit wordt. Wees realistisch, laat je niet meeslepen door je dromen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:08
Steffy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:01:
[...] in de bijna 20 jaar dat ik game heb ik shooters altijd de games met de domste gameplay gevonden, namelijk niks meer dan muisbashen om zoveel mogelijk kogels door je vijand te pompen. Niet bepaald interessante gameplay, daarbij komt kijken dat het Replay waarde heeft van 0,0. [...]
Wat is de laatste shooter die je gespeeld hebt? Doom 2? Dan kan je mening begrijpen.
Speel eens Half Life 2 of Far Cry, dan piep je wel anders ;)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Payne schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:51:
[...]
Wat is de laatste shooter die je gespeeld hebt? Doom 2? Dan kan je mening begrijpen.
Counterstrike, iemand? Day of Defeat? Battlefield? Team Fortress?

Niet hersenloos knallen, maar knallen met beleid, tactiek en teamplay. Maar goed, dat zijn dan online multiplayer games, niet off-line single player. Dat maakt voor replay waarde wel uit.

(HL2 en Far Cry heb ik, maar beide slechts 1 keer uitgespeeld, offline single player. Ik wil er wel weer een keertje aan beginnen, maar het roept me niet echt hard. Online is veel diverser.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Payne schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:51:
[...]
:r HL2 was de ergste shooter die ooit gespeeld heb, FC was interessant tot er een soort alliens in voor kwamen :? gelijk gestopt.

Maar je kunt al raden wat hier achter weg gaat komen, natuurlijk gun ik iedereen dat de game geweldig wordt en we allemaal de tijd van ons leven hebben als we het spelen maar kom op zeg, hoeveel shooters floppen er wel niet en na al die lange ontwikkeltijd komt er eigenlijk nooit wat goeds van terecht, HL2 was de grootste hype ooit en het draait alleen maar om de physics de showen in een engine van 4 jaar geleden, Doom 3 wist behalve de spanning niks waar te maken. Natuurlijk kan deze game geweldig worden maar het algemene niveau van een shooter is niet meer dat van vroeger, toen shooters als Doom, DN3D etc gespeeld werden.

De ontwikkeltijd, de vele veranderingen, het nooit releasen van enige info over wat dan ook, Prey die nog langer in ontwikkeling is, dat kan nooit een goed teken zijn. Je kunt het al aan zien komen.

En dat ik een spel afkraak op screens is heel normaal, je moet eens een console hebben, is het mooi, succes. Is het niet mooi is het flop. Bij een topic over shooters is de eerste reactie altijd, mooi graphics, boeiend :O maar als er dan gezegd wordt dat aan de hand van graphics het ineens niks is is iedereen op z'n teentjes getrapt omdat ze fanboy zijn. Komt bij mij een beetje vreemd over maar goed :z

Ik heb er geen vertrouwen in maar ik laat me hopelijk verrassen O-) na 9 jaar straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

We kunnen maar een ding doen op dit moment en dat is afwachten en hopen. Er is niemand die weet hoe dit spel gaat worden behalve de mensen van 3drealms.

Misschien word het een zeer goed spel en misschien word dit een gigantisch slecht spel, wie weet :D

* bAdmuTs bAdMuTs hoopt dat het een zeer goed spel word, wacht er al sinds het begin op :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
STIMPPYYY schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Ik heb die screenshots al zo lang geleden gezien...2001 misschienw el.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Het spel moet wel heel geweldig zijn wil het voldoen aan de verwachtingen ;) Ben benieuwd ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Pheno79 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:45:
[...]

Ik geef een reden aan waarom het wel kan floppen. Voor 2001 was het aardig (maar ook toen vond ik het niet wereldschokkend).

Het feit blijft dat bij een spel dat lang in ontwikkeling is, de verwachtingen ook hoog worden. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat ze de laatste 5 jaar gedaan hebben. Niet alleen grafisch, maar natuurlijk op gameplay gebied.

Overigens had Daikatana had hier ook last van: uitstel, uitstel, uitstel. Toen het uitkwam was het gewoon echt te triest voor woorden. Ok, daikatana had ook nog de arrogantie van Romero tegen zich) Het spel kon me iig niet lang boeien, door de hoeveelheid bugs en irritante teamspelers die een A.I. van een rotte appel hadden.
haha ik weet nog wel die advertentie in een amerikaans games magazine.. this winter... Romero is gonna make YOU his bitch... . .

lol 2 jaar later kwam ie uit hahaha

On topic: Ik heb toen al die filmpjes gezien en bij elk nieuws bericht van dnf weer en ook alle screenshots. Maar het zag er heel speelbaar uit en leek gewoon af. En de graphics waren echt goed dacht ik. Zeker toen dat plaatje van die hillbilly met een schep en een ezel in een western stadje uitkwam en die dam toen had ik zeker iets van WTF en met die kettingzaag was tof. En het filmpje op de trein die wordt aangevallen was meesterlijk. Anyway et zou echt geen slecht spel worden maar ze vonden het niet dukenukem waardig ofzo? Ach ik koop hem sowieso wel als het maar een echte duke is...... Good times, good times...

[ Voor 25% gewijzigd door CR35 op 04-02-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:13:
[...]

[edit]
Zo te zien wel:
ik moet eerlijk zeggen, zelfs voor dee tijd vind ik eht een nette trailer, als de uiteindelijke game dit is, maar dan met wat opgepoetste graphics, dan gaat het nog leuk worden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Duke will come!

After a few days of R&R, I'll be ready for more action!
Ahhhh.... much better!
Bitchin'
Blow it up yer ass.
Boooorn to be wiiiiild!
Come get some!
Come on!
Cool!
Damn
Damnit
Damn, I'm good.
Damn, I'm looking good.
Damn, that was annoying.
Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Damn, that's the second time those alien bastards shot up my ride!
Die, you son of a bitch!
Ehhh... this sucks!
Eat shit and die!
Game over!
Get back to work you slacker!
Get the crap outta here!
Go ahead, make my day!
Gonna rip 'em a new one!
Groovy!
Ha Ha Ha! Wasted!
Hail to the king, baby!
Har matie... someone's gonna take a long walk off a short gangplank!
Heh heh heh... what a mess.
Hmm, Bookem Danno
Hmm, don't have time to play with myself.
Hmm, I'm goin in!
Hmm, looks like I have the con.
Hmm, my kinda party! Wish I had time.
Hmm, that's one doomed space marine!
Holy cow!
Holy shit!
I ain't afraid of no quake.
I don't know who you are, where you are from, or what you want... But if you threaten my freedom... I'll kill you.
I guess he didn't escape from L.A.
I'll rip your head off and shit down your neck!
I'm Duke Nukem, and I'm coming to get the rest of you alien bastards!
I'm gonna get medieval on your asses!
I'm gonna kick your ass, bitch!
I'm not crying over this!
I think I'll climb aboard!
I should of known those alien maggots booby trapped the sub.
It's down to you and me one eyed freak!
It's time to abort your whole freaking species!
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all outta gum.
Let god sort 'em out.
Let's rock!
Looks like cleanup on isle 4.
Looks like it's time for me to go POSTAL!
Mmmm payback time!
Mother ****in Keycards!
My name is Duke Nukem!
No way I'm eating this shit!
Nobody jacks with our independence!
Nobody messes with MY meat!
Nobody steals our chicks... and lives!
Now THIS is a force to be reckoned with!
Ohhh... I needed that!
Ready for action!
Rockin!
See you in hell!
Shake it, baby!
Shit happens.
So help me Duke!
Somebody is gonna frickin' pay for screwing up MY vacation!
Someone is gunna friggin pay for making me find these key cards..
Suck it down!
Terminated!
That's one doomed Space Marine!
This is KTIT... K Tit... bringing you the breast, uhh... the best tunes in town!
This pisses me off!
Ugh.. I hate Pigs....
Uhhhh... that's gotta hurt!
We meet again, Dr. Jones!
What are ya waitin' for... Christmas?
What are you, some sort of bottom feeding scum sucking algae eater?
What? There's only one of you?
Where is it?
Who wants some?
Yeah, piece of cake!
Yippie kay-yay mother fliper!
Yo ho ho and a bottle of Jack!
You guys suck!
You wanna dance?
You're an inspiration for birth control!
You're gonna die for that!
You're pissing me off!
Your face, your ass, what's the difference?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ohhh yeahh.... 8) Go Duke..
Dit brengt toch wel weer herinneringen terug zeg...
DN heb ik toch heel wat uurtjes zitten spelen :)
zouden Duke Nukem en Duke Nukem D.C. ook onder XP draaiende te krijgen zijn? :P
Heb toch wel weer zin in een ouderwets potje varkens af knallen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duke Nukem 3D :) was het eerste spel waar ik zat te kloten met levels maken :P

Al die ophef ook over forever, ik heb zoiets van als het komt dan komt het dan zie ik het wel of het wat is is, maar ik reken dus nergens op, geen verwachtingen verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Moet zeggen dat ik me ook heeeel erg geamuseerd heb met Duke Nukem Manhatten Project! Was zeer sterke game, zeker voor het geld (kwam uit voor 25 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Duke Nukem 3D heb ik heel wat uurtjes gespeel, ook veel in multiplayer... Die goede oude tijd.
Zelf denk ik echter niet dat een nieuwe Duke Nukem dat gevoel terug kan brenge, maar ik wacht het wel in spanning af.
Als die nieuwe Duke Nukem uitkomt zal ik hem zeker spelen, en kijken of hij de moeite waard is. Maar ik verwacht niet dat het net zo'n klassieker gaat worden als Duke Nukem 1, 2 en zeker niet als 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
TheTMC schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:18:
Duke Nukem 3D heb ik heel wat uurtjes gespeel, ook veel in multiplayer... Die goede oude tijd.
Zelf denk ik echter niet dat een nieuwe Duke Nukem dat gevoel terug kan brenge, maar ik wacht het wel in spanning af.
Als die nieuwe Duke Nukem uitkomt zal ik hem zeker spelen, en kijken of hij de moeite waard is. Maar ik verwacht niet dat het net zo'n klassieker gaat worden als Duke Nukem 1, 2 en zeker niet als 3D
You never know ;) Bij DN 3d was het al een enorme verassing dat hij zo enorm veel gaver was dan deel 1 en 2! Dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Solomon schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:37:
[...]

You never know ;) Bij DN 3d was het al een enorme verassing dat hij zo enorm veel gaver was dan deel 1 en 2! Dus wie weet ;)
Als hij uitkomt geef ik hem zeker een kans.
Mijn verwachtingen zijn alleen niet heel hoog, ken hij iig niet tegen vallen :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

DukeN schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:18:
Duke will come!

After a few days of R&R, I'll be ready for more action!
Ahhhh.... much better!
..... Knip .....
You're pissing me off!
Your face, your ass, what's the difference?
Aah, die goeie ouwe DN oneliners.... :)
* Elvis Krijgt vreemd gevoel van nostalgie...
Is ff kijken of ik Manhattan Project nog ergens vind... Was ook wel plezant... :)

[ Voor 76% gewijzigd door Elvis op 06-02-2006 01:15 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet echt officieel die mod, meer door wat mensen zelf in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

De laatste screenshots en filmpjes van DNF komen idd uit 2001 (die E3 trailer met die geweldige soundtrack van Dave Arkenstone!). De modellen zagen er voor die tijd goed uit, maar let eens op het mapdesign in de achtergrond! Toen ik die screens zag, al die jaren geleden, dacht ik dat ze in 5 jaar tijd geen ruk bijgeleerd hadden op mapdesign gebied.

Overigens interpreteerde ik de quote van Georgie B. meer als:
We hebben wat wapens en wat monsters klaar en nu moeten we nog kijken wat we ermee gaan doen.
Voor zover ik weet, wordt alle content in een game tegelijkertijd gemaakt. De mapmakers mappen, de modellers modelen en de texturers texturen. Mapmakers gebruiken tijdelijke placeholders voor textures, geluiden en monsters terwijl deze door de verantwoordelijke teamleden worden klaargestoomd.

Het mapmaken / uitlijnen van het scenario is naar mijn idee veruit het meeste werk aan een game dus als GB zou zeggen dat het spel bijna af is, had ik eerder verwacht iets te horen over het aantal maps dat al klaar zijn. Nu klinkt het net of ze wat assets gecreeerd hebben maar de maps er nog omheem moeten bouwen.
.... :/

Dat is een third party mod voor HL2.

[ Voor 12% gewijzigd door Not Pingu op 06-02-2006 17:20 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Duke nukem fornever \o/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

eerst zien dan geloven ;)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Duke3D was in die tijd gewoon een vooruitgang omdat het een stap voorbij Doom was. Duke had kamers-boven-kamers, mirrors, etc. Daarnaast natuurlijk de strippers en typische Duke arrogantie.

Als ze nu een verniewend spel uit willen brengen moet dat niet Duke3D met een up-to-date engine zijn, daar gaat niemand geld aan uitgeven. Sowieso is het in deze tijd veel moeilijker een vernieuwende 3D shooter uit te brengen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Als ze nu een verniewend spel uit willen brengen moet dat niet Duke3D met een up-to-date engine zijn, daar gaat niemand geld aan uitgeven. Sowieso is het in deze tijd veel moeilijker een vernieuwende 3D shooter uit te brengen.
Precies. Als ze al een spel uitbrengen met een beetje variatie, een sterk verhaal, dat het gevoel oproept dat DN3D ook had dan hebben ze mij al. Fraaie beelden, dat zit ik niet op te wachten maar een spel dat een beetje boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Tigertje schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:09:
[...]

Precies. Als ze al een spel uitbrengen met een beetje variatie, een sterk verhaal, dat het gevoel oproept dat DN3D ook had dan hebben ze mij al. Fraaie beelden, dat zit ik niet op te wachten maar een spel dat een beetje boeit.
Eens, het hoeft van mij dat niet eens supermooi te zijn, als het spel briljant is, dan speel ik het toch wel, of het erg mooi is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Voor de mensen die duke nukem nog eens willen spelen on windows XP:

http://hrp.planetduke.gamespy.com/

HRP downloaden installeren over de orginele Duke3D en spelen maar in hoge resolutie!

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Volgens mij brengen ze dit "nieuws" uit om dat ze vorig jaar de vaporware award niet gewonnen hebben.

Ze hebben trouwens een vacature voor een programmeur. Met deze secundaire voorwaarden wordt het natuurlijk nooit wat met DNF.
3. Freedom from arbitrary completion date pressures, which allows the game to be made on its schedule, and not some suit's schedule.
bron

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:43
Ik vond Shadow Warrior trouwens ook wel een toffe game! :)
Al kon Lo wang natuurlijk niet tippen aan The Duke, maar het spel op zich had wel een paar vernieuwende elementen in zich t.o.v. Duke3D (o.a. bestuurbare voertuigen en turrets).

You no mess with Lo Wang! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Kwistnix op 08-02-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

FallenAngel666 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 00:16:
Ik vond Shadow Warrior trouwens ook wel een toffe game! :)
Al kon Lo wang natuurlijk niet tippen aan The Duke, maar het spel op zich had wel een paar vernieuwende elementen in zich t.o.v. Duke3D (o.a. bestuurbare voertuigen en turrets).

You no mess with Lo Wang! ;)
Die was idd ook wel gaaf. hoewel hij voor mij lang niet in de buurt kwam bij Duke Nukem.. dat blijft toch echt DE game :)

Row row row your boat.. gently down the stream.....

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:20:
Dat is een third party mod voor HL2.
Weet iemand waar je die kan downloaden ?? (met google krijgt ik alleen maar nieuws berichten.)
Lijk me erg leuk de old school Duke Nukem te spelen met HL2 graphics.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:16:
[...]

Weet iemand waar je die kan downloaden ?? (met google krijgt ik alleen maar nieuws berichten.)
Lijk me erg leuk de old school Duke Nukem te spelen met HL2 graphics.
Niet, 3DRealms heeft de ontwikkeling van de mod gestopt. Het moest een remake van Duke Nukem 3D worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Probeer anders deze die Sangurash eerder voorstelde, een High Res pack voor de orginele... ik heb hem nu hier ook draaien, Duke Nukem 3D op 1280x1024 :D :D :D
Ziet er ook helemaal niet slecht uit, en het is ECHT Duke Nukem, zoals we hem gewend zijn... :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Die high resolution pack heb ik ook. Kun je ook op internet tegen elkaar spelen eigenlijk? Via een 3rd party tooltje ofzo.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet, is zeker mooi. Maar toch zou ik zeer blij zijn met een remake. Het liefst zo dat je er ook weer mee online kan game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 31-05 16:53
Ik heb er nog altijd vertrouwen in. En ik zit al sinds '99 te wachten! :D

Als ze alles rustig doen, zonder dat er een uitgever in hun nek zit te hijgen zouden ze in feite moeten kunnen doen waar ze zin in hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog knap als je na gaat dat ze al jaren geen publisher meer hebben. Ze doen het volledig op eigen houtje en vaak in de eigen uurtjes.
De laatste trailer die was uitgebracht was trouwens ook erg kewl. Ik hoop alleen wel dat ze het rambo-gehalte erin houden, dat vond ik altijd wel kewl. 2x schieten, alien dood. En dat commentaar natuurlijk. Ik mis dat soort spellen echt tegenwoordig.

Misschien dat mensen daarom ook zeggen dat FPS geen replay value hebben :? Ik heb Duke Nukem 3D, Shadow Warrior en Blood echt JAREN gespeeld. Ook met netwerk (nul-modem enzo :P ) was het gewoon erg lachen met COOP en Dukematch/Bloodmatch/whatever ... vooral COOP mis ik tegenwoordig. Serious Sam was wel leuk voor een paar keer, maar toch snel te saai om het te herhalen.

Hopelijk flopt het niet op de manier zoals Doom 3 het bij mij deed. De hele feeling was weg van dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Duke nukem heeft vaporware award geworden voor de 4e(? denk ik) kaar nadat ze in 2003 een life time achievement wonnen(ze wouden van de lijst af hebben). Ze hadden eigenlijk in 2004 ook gewonnen maar dat kon dus niet door de lifetime achievement. Maar bij de verkiezing over 2005 zijn ze terug! na 9 jaar stug volhouden nog steeds in ontwikkeling te zijn was de vraag ernaar te groot. Dus is het ondanks een lifetime achievement award toch nummer 1 _/-\o_ Ik blijf hopen. Ze kunnen niet eeuwig blijven uitstellen en ik blijf echt nog wel 20 jaar games spelen.

edit:dom dom .... moet beter nadenken het gaat in ieder geval over 2005.

Trouwens is het niet zo dat dit het 10 de ontwikkeljaar wordt voor DNF

[ Voor 19% gewijzigd door CR35 op 09-02-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

CR35 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:28:
Duke nukem heeft vaporware award geworden voor de 4e(? denk ik) kaar nadat ze in 2003 een life time achievement wonnen(ze wouden van de lijst af hebben). Ze hadden eigenlijk in 2004 ook gewonnen maar dat kon dus niet door de lifetime achievement. Maar nu in 2005 zijn ze terug! na 9 jaar stug volhouden nog steeds in ontwikkeling te zijn was de vraag ernaar te groot. Dus is het ondanks een lifetime achievement award toch nummer 1 _/-\o_ Ik blijf hopen. Ze kunnen niet eeuwig blijven uitstellen en ik blijf echt nog wel 20 jaar games spelen.
Het is 2006 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

ik ga ervoor dat het een 1april grap is

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duke nukem for never....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duke Nukem Whenever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Was laatst weer aan het koeken voor Duke Nukem Forever. Kwam ik ook de e3 trailer tegen van 1998! Prachtig de tijd van toen. Aanrader om even te bekijken. Zie je ook het verschil tussen de engine van ' 98 en ' 01

E3 Trailer 2001
Logo 2001:
Afbeeldingslocatie: http://www.duke4.net/d4_files/downloadthumbs/e32001.gif

E3 Trailer 1998
Logo 1998
Afbeeldingslocatie: http://www.duke4.net/d4_files/downloadthumbs/e398.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
DukeN schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:07:
Was laatst weer aan het koeken voor Duke Nukem Forever. Kwam ik ook de e3 trailer tegen van 1998! Prachtig de tijd van toen. Aanrader om even te bekijken. Zie je ook het verschil tussen de engine van ' 98 en ' 01

E3 Trailer 2001
Logo 2001:
[afbeelding]

E3 Trailer 1998
Logo 1998
[afbeelding]
het grappige is dat als ze die beiden hadden uitgebracht als een game (hoever ze waren in 98 en 2001) dan hadden het beiden enorme hits geweest, want er zitten dingen in die voor die tijd echt ongelooflijk vooruitstrevend waren.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, al zal het neit veel vorrstellen dan hadden de meeste mensen nog steeds het spel wel gekocht van wege de goede naam. Het is inderdaadt zeer triest dat ze het maar blijven uitstellen waardoor ze steeds weer opnieuw kunne begingen aangezien het dan weer allemaal achterhaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb er nooit één seconde twijfel over gehad dat DNF zou uitkomen, de vraag is alleen wanneer. Tja, wanner zou DNF nu eens uitkomen??! Als het klaar is.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

arg.. ik zie dit topic in het rood in mijn bookmarks van GoT. Ik denk.. niet niet kan niet waar zijn, nieuws over DNF. Gaat het over een kneiteroude trailer LOL :)

* Jazzper draait zich nog maar een keer om..

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Heh. Weer een bericht om ons zoet te houden maar ik gok dat Duke Nukem 3D de laatste (geniale overigens) game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik twijfel er echt niet aan dat DNF uitkomt hoe, wanneer dat is mij een raadsel. Maar het gevoel van, kan niet lang meer duren, zit er weer in(voor de 3e keer ofzo)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb erg genoten van Duke Nukem Manhattan paar jaar geleden. Was heel eenvoudig, was grafisch niet wauw enzo maar het was gewoon pure fun. Een beetje hetzelfde wat ik van Duke Nukem: Forever verwacht. Of het nu uiteindelijk gaat releasen en hoe lang het nog gaat duren weet ik niet echt. Weet wel dat het me weinig boeit of het nu een UT2003 engine of Quake 3 engine gaat worden. Grafisch verwacht ik hier toch niet veel hoogstaands van.

Duke Nukem is gewoon altijd een brainless shootertje geweest overgoten met een laagje humor. Hoogstaand game materiaal zal het niet worden. Maar fun zie ik het wel worden.

En als je al 10 jaar bezig bent geweest en de ene na de andere engine en teamswitch hebt gehad weetje zoizo dat het spel waarschijnlijk wel een paar jaartjes in totaal links zal hebben gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Betekent dit nou dat hij voor eind 2006 uitkomt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze $500k willen wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
dat krijgen ze van take 2 als ie gereleased wordt. Ik hoop echt dat ie tof wordt :P... hopelijk wordt het weer een aantal ohh en ahh's bij de e3 plaatjes/filmpjes.... fuck microsoft, nintendo en sony. Duke nukem wordt de shit op de E3

[ Voor 10% gewijzigd door CR35 op 15-04-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Check dit op 4min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31