Nou, ik heb dus sinds vorige week Digitale Kabel van UPC, en aangezien ik vorige week ook een hele mooie LCD-TV heb gekocht van Samsung, leek me dat wel mooi. Nou het is echt om te huilen gewoon, ik heb echt zoveel last van artifacts, niet normaal, dus dat het beeld blokkerig is, alsof het heel slecht gecomprimeerd beeld is, zo ziet het er ongeveer uit.
UPC aan de lijn gehad, die beweerde de eerste 2 telefoontjes dat het gewoon glashelder beeld moet zijn aka dvd kwaliteit. 3e telefoontje werd mij verteld dat helaas 1 tot 2% hier helaas last van heeft, en dus pech gehad, wacht maar totdat het gemaakt is.(upc kennende kan ik dat dus vergeten) Nou ben ik benieuwd, heeft hier iemand ook last van toevallig? of iemand die dit ook had en toch heeft weten op te lossen?
Wat ik heb gedaan tot nu toe:
- Nieuwe COAX kabel van Hirsch aangesloten
- Update gekregen van UPC voor de mediabox
- Splitters ertussen uit gehaald, en rechtstreeks me mediabox in met de COAX
UPC aan de lijn gehad, die beweerde de eerste 2 telefoontjes dat het gewoon glashelder beeld moet zijn aka dvd kwaliteit. 3e telefoontje werd mij verteld dat helaas 1 tot 2% hier helaas last van heeft, en dus pech gehad, wacht maar totdat het gemaakt is.(upc kennende kan ik dat dus vergeten) Nou ben ik benieuwd, heeft hier iemand ook last van toevallig? of iemand die dit ook had en toch heeft weten op te lossen?
Wat ik heb gedaan tot nu toe:
- Nieuwe COAX kabel van Hirsch aangesloten
- Update gekregen van UPC voor de mediabox
- Splitters ertussen uit gehaald, en rechtstreeks me mediabox in met de COAX